آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 90تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1081
تعداد نمایش مقالات: 2166
بیست و هفتمین کنفرانس ملی روانشناسی علوم تربیتی و اجتماعی
بیست و هفتمین کنفرانس ملی روانشناسی علوم تربیتی و اجتماعی در تاریخ ۲۶ تیر ۱۴۰۴ توسط ، گروه علمی علم آوران دانش در شهر بابل برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات بیست و هفتمین کنفرانس ملی روانشناسی علوم تربیتی و اجتماعی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در بیست و هفتمین کنفرانس ملی روانشناسی علوم تربیتی و اجتماعی
بررسی نقش هوش مصنوعی در یادگیری دانش اموزان و دانشجویان
بررسی نقش محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی (پایه های چهارم تا ششم) در آموزش مهارت های محیط زیستی دانش آموزان
مولفه های بنیادین ازدواج پایدار: تحلیل چندسطحی روانی-اجتماعی-فرهنگی
بررسی تاثیر محیط مدرسه بر سلامت روان دانش آموزان
چالش ها وفرصت های آموزش مجازی درمقطع ابتدایی
نقش مدارس درانتقال مفاهیم شهروندی واخلاق اجتماعی
نقش خانواده دربهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان
آموزش مهارت های مقابله بااضطراب واسترس درمدراس
جامعه پذیری ومسئولیت پذیری دانش آموزان ازدیدگاه نهج البلاغه
تربیت اخلاقی ازدیدگاه پیامبراکرم (ص)وتاثیرآن بر شخصیت دانش آموزان
تاثیر تشویق بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی پایه چهارم منطقه ۱۸تهران
بررسی تاثیر بازی های فکری بر بهبود دقت و تمرکز دانش آموزان اختلالات یادگیری
بررسی کاربرد قصه و تاثیر آن بر یادگیری کودکان
بررسی علل خودکشی نوجوانان و جونان در ایران
بررسی اقدام پژوهی پلی به حرفه ای گری
هوش مصنوعی و برنامه ریزی راهبردی در مدیریت مدرسه: فرصت ها و چالش ها
بررسی اختلال پردازش شنوایی یا APD در دانش آموزان و تاثیر آن بر یادگیری
نقش تربیتی سیره پیامبر و ائمه هدی علیهم السلام در سبک زندگی اسلامی و میزان انطباق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با آن
نقش حمایت اجتماعی در پیشگیری از رفتارهای پرخطر نوجوانان: نگاهی به وضعیت فرزندان طلاق
تاملی در تاثیر ساختارهای اجتماعی بر نابرابری آموزشی
مروری بر پیش بینی مدل های خودکشی نوجوانان؛ روش های سنتی و روش های نوین مبتنی بر هوش مصنوعی
نقش معلم شاد در افزایش انگیزه تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی
مقایسه تجارب زیسته ی مدیریت کلاسی و سبک های تدریس معلمان مدارس چندپایه و عادی شهرستان کوهرنگ
بررسی اعتماد به نفس و عزت نفس در دانش آموزان ابتدایی
بررسی رابطه هوش فرهنگی و تعهد سازمانی با استرس شغلی کارکنان آموزش و پرورش منطقه سرولایت
تاثیر روشهای تربیتی اسلامی بر شکل گیری شخصیت دانش آموزان
پرورش مهارت های ارتباطی دانش آموزان، بازتابی از سبک زندگی سالم
نقش مشاوره گروهی در مدیریت اضطراب و پرخاشگری دانش آموزان ( از آشفتگی تا آرامش)
عوامل موثر بر ارتکاب مجدد جرم در میان زندانیان
بررسی تاثیر حضور روانشناس در محل کار بر راندمان کاری پرسنل (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق اهواز)
بررسی تاثیر اجرای برنامه های پیشگیرانه سلامت روان (مانند دوره های تاب آوری و مدیریت استرس) بر کاهش حوادث کاری نیروهای عملیاتی برق ( مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق اهواز )
سواد فرهنگی: از درک تفاوت ها تا توانمندسازی برای تعامل اثربخش در جامعه جهانی
مشاوره و مشورت در زندگی: نقش حیاتی آن در تعامل معلم، دانش آموز و والدین
اهمیت بازی در یادگیری دانش آموزان ابتدایی
نقش رویکردهای یادگیری بر خستگی تحصیلی دانش آموزان
پیش بینی کیفیت تدریس معلمان براساس هوش زبانی کلامی و بصری فضایی
مدل ارتباطی امید به تحصیل بر اساس راهبردهای خودتنظیمی یادگیری با نقش واسطه ای حمایت اجتماعی ادراک شده در دانش آموزان
نقش شبکه های اجتماعی در شکل گیری هویت دانش آموزان دوره متوسطه اول
بررسی عوامل موثر بر تاخیر ازدواج در ایران و جهان: ابعاد اقتصادی اجتماعی فرهنگی روانشناختی
کاربست آموزه های تربیتی نهج البلاغه در پرورش فضیلت قناعت در دانش آموزان دوره ابتدایی
نقش معلم ابتدایی درشکل گیری نظام ارزشی دانش آموزان درتربیت اسلامی
ارزیابی اثربخشی بازی های آموزشی بر بهبود هماهنگی حرکتی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان پایه اول
رابطه تعهد سازمانی با رضایت شغلی معلمان
بررسی و مقایسه مهارت های زندگی و اجتماعی در نوجوانان بازمانده از تحصیل با دانش آموزان شاغل به تحصیل
مقایسه هوش شناختی و هوش هیجانی در نوجوانان بازمانده از تحصیل و دانش آموزان در حال تحصیل
نگاهی گذرا بر رابطه علم و دین از منظر آلوین پلنتینگا
بازنگاهی بر ویژگی های مکتب خانه در آینه خاطرات میرزا حسن رشدیه، عبدالله مستوفی و سیدحسن تقی زاده
تاثیر تربیت دوران کودکی بر روابط عاطفی در بزرگسالی
بررسی اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری و بهزیستی روانشناختی نوجوانان پسر مقطع متوسطه دوم شهر کرج
بررسی اثر بخشی درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشاط ذهنی و انسجام روانشناختی نوجوانان دارای رفتارهای خود آسیب رسان شهر کرج
نقش روانشناسی مثبت نگر در ارتقای سلامت روان و جسم مرور نریتیو بر مداخلات و سازوکارهای اثرگذار
تحلیل چالش ها و فرصت های آموزش الکترونیکی در مدارس استثنایی از نگاه روانشناسی یادگیری
نقش ارزشیابی توصیفی و بازخورد موثر معلمان در ارتقاء انگیزش تحصیلی و سلامت روان دانش آموزان «تلفیق یافته های چهارپژوهش تجربی»
حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی: تحلیل روان شناختی و اجتماعی از منظر نظریه های ذهن آگاهی و استرس
تبیین رضایت از زندگی ورزشکاران: نقش میانجی سرسختی ذهنی در روابط ذهن آگاهی و حمایت اجتماعی
تاثیر هوش مصنوعی بر شخصی سازی فرآیند یادگیری و افزایش بهره وری معلمان در نظام های آموزشی معاصر
اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر مبنای آموزه ای دینی بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اهمال کاری(دانش آموزان مقطع دبیرستان شهرستان کوهدشت)
تاثیر هوش مصنوعی(AI) بر یادگیری دانش آموزان دوره اول متوسطه فرزانگان زینب شهرستان زابل
تبیین آموزش الکترونیک و فناوریهای نوین در نظام آموزشی
نقش معلم در کلاس درس شاد و محیط مثبت آموزشی
مدل یابی رابطه بین اضطراب و شدت بی خوابی با نقش میانجی نشخوار فکری در بزرگسالان
مروری بر روند مهاجرت(درون کشوری) به شهر یزد در دهه ۱۳۹۰ با تاکید بر پیامدهای اجتماعی آن
نقش جامعه شناسی در کاهش آسیب های اجتماعی اعتیاد
مقایسه کارایی روش تصویرخوانی و لب خوانی در به ذهن سپاری لغات زبان انگلیسی در دانش آموزان با آسیب شدید شنوایی پایه هفتم
مروری بر کاربرد فناوری و کارایی روش های مختلف آموزش به دانش آموزان با آسیب شنوایی
رابطه بین هوش هیجانی دانش آموزان و عملکرد تحصیلی آنها در تعامل با معلمان
رابطه بین سه گانه های تاریک شخصیت با پرخاشگری دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهر بردسکن
بررسی رابطه سبک های فرزندپروری با مشکلات رفتاری دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهر بردسکن
بررسی تاثیر همدلی معلمان بر رفتارهای دانشآموزان با مشکلات رفتاری
شناسایی عوامل موثر بر افت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه اول
پیش بینی رفتار پر خطر براساس نگرش های ناکارآمد و تمایز یافتگی خود در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان فردیس
بررسی ویژگی ها و نیازهای آموزشی دانش آموزان دیرآموز
تحلیل آسیب شناسانه تاثیر سبک های فرزندپروری والدین بر سلامت روان خانواده در بستر فرهنگی ایران
طلاق پنهان در خانواده های معاصر: تحلیل جامعه شناختی و روان شناختی از فروپاشی خاموش نهاد خانواده
شناسایی مولفه های استفاده از فناوری های نوین برای بهبود جذب، آموزش و نگهداری (کارکنان در محیط های آموزشی) یک بررسی فراترکیبی
روایتی از حمایت های عاطفی و آموزشی معلمان از دانش اموزان داغدیده
نقش معلم در ایجاد بستری مناسب برای یادگیری
بررسی تاثیر سبک های مدیریت معلم محور و دانش آموزمحور بر رشد مهارت های تفکر انتقادی در دانش آموزان
نقش ارتباط بین فردی معلم و دانش آموز در بهبود کیفیت آموزش ابتدایی
مروری جامع بر عوامل روانشناختی موثر بر سلامت: از خودمهارگری تا کیفیت زندگی
تاثیر میزان سواد دیجیتال خانواده ها در آموزش هوشمند دانش آموزان
بررسی جامع ابعاد، کارکردها و تاثیرات رازداری در زندگی فردی و اجتماعی
بررسی دلایل افت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی
بررسی رابطه بین سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
رابطه اختلال بی موبایل هراسی با تعارض زناشویی در زوجین مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر ملایر
بررسی ناتوانی های دانش آموزان در یادگیری ریاضیات
بررسی تقویت حس دینی و مذهبی در دانش آموزان دوره ابتدایی
تحلیل تاثیر مدیریت دانش بر فرآیند تصمیم گیری در گروه های آموزشی دانشگاه لرستان با تمرکز بر نقش میانجی کار تیمی
آموزش ریاضی در عصر هوش مصنوعی؛ از کلاس یکسان تا یادگیری منحصربه فرد
ریاضیات کاربردی؛ کلید افزایش انگیزه و علاقه در دانش آموزان