آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 56تعداد صفحات کتابچه مقالات: 569
تعداد نمایش مقالات: 14834
پانزدهمین کنفرانس ملی روانشناسی، علوم اجتماعی و تربیتی
پانزدهمین کنفرانس ملی روانشناسی، علوم اجتماعی و تربیتی در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ توسط ،موسسه علمي تحقيقاتي كومه علم آوران دانش در شهر بابل برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس ملی روانشناسی، علوم اجتماعی و تربیتی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پانزدهمین کنفرانس ملی روانشناسی، علوم اجتماعی و تربیتی
The effect of learning the rules and limitations on contrastiveanalysis in translation
The effect of simple look contrastive Analysis, Error Analysis, and Interlanguage
The effected of an Overview on the history of contrastive analysis in English
بررسی بازیهای گروهی و مشارکتی در بهبود خودکارآمدی دانش آموزان
بررسی آموزش همدلی بر سرسختی روان شناختی دانش آموزان
نقش استفاده از شبکه های اجتماعی با اضطراب امتحان دانش آموزان
نقش وابستگی به نرم افزارهای موبایلی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان
تاثیر آموزش همدلی بر صمیمت اجتماعی دانش آموزان
تاثیر آموزش همدلی بر امیدواری دانش آموزان
بررسی زوج درمانی هیجان مدار بر کیفیت رابطه زوجین
اثر آموزش خودکنترلی بر بهزیستی روانشناختی دانش آموزان
بررسی بازی درمانی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانش آموزان
بررسی رابطه بین سبکهای فرزند پروری و سلامت روان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان
A step to learn lexicography in the form of a tree diagram
Impacts of learning and multiple steps of lexicography in English
زیبایی شناسی هنر اسلامی در معماری
تبیین ضوابط کالای حرام از ره آورد سبک زندگی اسلامی
تاثیر گروه مرجع به نگرش وتصمیمات افراد
بررسی و مقایسه رشد اجتماعی، اختلالات رفتاری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول حاشیه و مرکز شهرستان شهریار تهران
بررسی میزان تحقق اهداف برنامه درسی کتاب فارسی سوم ابتدایی
تاثیر اشتغال مادران بر شیوه های فرزندپروری و آموزش پذیری کودکان
بررسی اعتیاد به شبکه های اجتماعی و تاثیرگذاری آن بر نوجوانان (یک مطالعه مروری )
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر مهارت های بین فردی و اختلالات رفتاری کودکان دارای اختلال خواندن در دوران کرونا
پیش بینی شادکامی و حمایت اجتماعی براساس ویژگیهای شخصیتی و الگوهای ارتباطی در بین دانش آموزان
بررسی رابطه سبکهای فرزند پروری و ابعاد فرهنگی والدین با ابعاد شخصیتی دانشجویان دانشگاه آزاد
بررسی نقش سبک های تربیتی والدین و مطلوبیت اجتماعی در پیش بینی سازگاری تحصیلی دانش آموزان
عوامل موثر بر یادگیری معکوس دانش آموزان در دوره پسا کرونا
اثربخشی مشاوره گروهی راه حل محور بر پایستگی تحصیلی دانش آموزان
رابطه مهارت های ارتباطی با تاب آوری تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر داراب
رابطه مهارت های ارتباطی با خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر داراب
بررسی اثرات اعتیاد به فضای مجازی بر عملکرد تحصیلی، رفتاری و سلامت روان شناختی دانش آموزان
بررسی تاثیر گذاری استفاده از فضای مجازی بر میزان اضطراب دانش آموزان سال دوازدهم شهر اراک
رابطه تنیدگی تحصیلی و کمک طلبی آموزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شهرستان زرین شهر
مقایسه تمایز یافتگی و مهارتهای اجتماعی در زنان مطلقه و عادی
تاملی بر اثرات تماشای فیلمهای سینمایی و نگرش های آن بر رفتار تکانشگری، جرات ورزی و خودکنترلی در محصلان
تاملی بر تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی از نظر بررسی توجه به اصول یادگیری مبتنی بر مغز
بررسی ارتباط مهارت های برنامه ریزی درسی و نگرش حرفه ای معلمان ابتدایی شهرستان پلدشت در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱
بررسی ارتباط شفافیت سازمانی با خودتوسعه ای و توانمندی روانشناختی دبیران دوره متوسطه مدارس شهرستان چایپاره در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰
بررسی ارتباط رهبری معنوی با وفاداری سازمانی و بالندگی شغلی معلمان ابتدایی شهرستان چایپاره در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰
ایجاد و حفظ فضای پویا و با نشاط در کلاس درس مجازی
تقویت یا بهبود حس خدا دوستی و خدا با تکیه بر باور های اعتقادی (مطالعه موردی: دانش آموزان دختر کلاس پایه ششم)
تاثیرقصه درمانی بر افزایش یافتگی سازگاری اجتماعی و کاهش پرخاشگری در نوآموزان پیش دبستانی
بررسی نظریه یادگیری بلوم در کتب دور اول ابتدایی از بعدتوجه به اهداف اقتصادی
بررسی نظریه یادگیری بلوم در کتب دوردوم ابتدایی از بعدتوجه به اهداف اقتصادی
بررسی میزان توجه به اهداف اقتصادی در کتب ابتدایی
بررسی میزان توجه به اهداف اقتصادی در کتب ابتدایی به روش ویلیام رومی
بررسی رابطه تاب آوری و انعطاف پذیری با سلامت روان در پدران دارای فرزند پایه ششم دبستان شهر کلاله در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در بحران کرونا
تاثیر محیط در رشد و خیال پردازی کودکان
چالش ها و فرصت های تدریس مجازی
مقایسه عزت نفس و انگیزه پیشرفت معلولین جسمی حرکتی و افراد عادی
مقایسه ی اثر بخشی بار شناختی بیرونی طراحی آموزشی با الگوی گانیه در آموزش به شیوه ی چندرسانه ای و سنتی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در درس علوم تجربی
پیامدهای اجتماعی فساد در جامعه ایران
رابطه هزینه های عمومی و خصوصی آموزش و رشد اقتصادی ایران
نقش فناوری اطلاعات وارتباطات در برنامه درسی آموزش عالی
بررسی و تحلیل نقش حافظه فعال در یادگیری
برررسی اهمیت و اهداف تعلیم و تربیت اسلامی