آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 33تعداد صفحات کتابچه مقالات: 440
تعداد نمایش مقالات: 18106
ششمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
ششمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری در تاریخ ۱ مهر ۱۳۹۹ توسط ،موسسه پژوهشي رهجويان پايا شهر اترك در شهر شیروان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در ششمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
اخلاق در حسابداری
ارائه ی آموزش هدفمند براساس نیازها جهت رشد و بهبود عملکرد
ارتباط بین خصوصیات کیفی اطلاعات مالی و مدیریت سود با تاکید بر نوع مالکیت (طبق مفاهیم نظری گزارشگری مالی ایران)
بررسی ارتباط بین تولید نفت و گاز با رفاه اقتصادی و اجتماعی
بررسی ارتباط شکنندگی مالی بانک ها با ساختار مالکیت و تنوع درآمد
بررسی ارتباط کیفیت خدمات رضایت احساسی و تمایلات رفتاری مشتریان در بانک کشاورزی استان مازندران
بررسی الگوی رفتار کارآفرینانه با رویکرد تطبیقی رفتارهای نقیض آن
بررسی تاثیر اقتصاد رفتاری بر رفتار مشتریان
بررسی تاثیر بکارگیری هوش کسب و کار در بانک های ملت جهت بهبود عملکرد بانک
بررسی تأثیر دوره متصدی مدیر عامل بر خوش بینی مدیران
بررسی تاثیر روانشناسی خرید بر تصمیم گیری مشریان
بررسی تأثیر قیمت نفت و نرخ ارز بر قیمت محصولات کشاورزی در ایران
بررسی تاثیر کارآفرینی و نوآوری بر چرخه کسب و کار
بررسی راه های رسیدن به رفاه اجتماعی با استفاده از توسعه اقتصادی
بررسی شناسایی تاثیر تمایلات احساسی سرمایه گذاران بر رابطه بین ریسک سیستماتیک و هزینه سهام عادی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی عملکرد نظریه قیمت گذاری آربیتراژ و مدل سه عاملی فاما و فرنچ در پیش بینی بازده سهام اوراق بهادار تهران
بررسی و تحلیل نحوه بودجه بندی شهرداری های استان انتاریو (شهرهای تورنتو و اتاوا) تدبیری در شهرداری مشهد
پیش بینی تقاضای نفت سفید با استفاده از مدل خود رگرسیون میانگین متحرک انباشته فصلی: مطالعه موردی کشور ایران
تاثیر بازاریابی حسی و اعتماد بر مشتریان برندهای ورزشی
تبلیغ محصولات گردشگری سلامت برای گردشگران داخلی
تولید هدفمند محتوای آموزشی برای رفع نیاز و ارتقای سطح کیفی آموزش
حسابداری و بازار سرمایه
طراحی یک مدل برای عوامل داخلی و بیرونی موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیکی
مدیریت توسعه پایدار بر توسعه اقتصادی شهر تهران از دیدگاه فرهنگی
مروری بر آینده نگری پتانسیل توسعه گردشگری سلامت
مروری بر نقش بازاریابی اینترنتی در شبکه های اجتماعی بر الگوی رفتاری مصرف کنندگان
مفاهیم توسعه ی پایدار در الگوی برنامه درسی ؛ مورد پژوهی دوره ابتدایی ایران
مفهوم شناسی و مؤلّفه های قدرت نرم اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در عراق
نقش اعتبار تجاری در کاهش همزمانی قیمت سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نقش وسایل کمک آموزشی در یادگیری
نقش هوش تجاری در توسعه حسابداری مدیریت
بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکتهای درمانده مالی و احتمال ورشکستگی آنها
بررسی آثار روانی و اقتصادی افشای اطلاعات درباره معاملات بر ارزش شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران