آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 116تعداد صفحات کتابچه مقالات: 929
تعداد نمایش مقالات: 81001
یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درونسوز و نفت
یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درونسوز و نفت در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ توسط ،انجمن علمی موتور ایرانانجمن علمي موتور ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درونسوز و نفت مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درونسوز و نفت
بررسی چالش های ساخت افزایشی در آلیاژ آلومینیوم 4043 ، برای افزودن ویژگی های بیرونی سرسیلندر
ارتقاء عملکرد سیستم کنترل آلایندگی موتور تک سیلندر بنزینی از طریق کنترل دورآرام
ارزیابی سرویس های دوره ای در طول عمر سوزن های انژکتور سیستم common rail دیزلی
مروری بر کاربرد حلال های یوتکتیک در فرآیند تولید و خالص سازی بیودیزل
طراحی و ساخت راکتور گازی ساز پایین سو به منظور تولید گاز سنتز از ضایعات کشاورزی
تحلیل خرابی فنر دریچه هوای یک موتور درونسوز
بررسی تاثیر کارکرد فیلتر سوخت موتور بنزینی بر فشار سیستم سوخترسانی
شبیه سازی سامانه خنک کاری باتری خودروهای برقی و هیبریدی و ارائه یک طرح نوآورانه جهت خنک کاری هوشمند و بهینه باتری
بررسی نگاره عملکردی کمپرسور و انتخاب توربوشارژر جایگزین از طریق رسم منحنی عملکردی برای یک موتور نیروگاهی گاز طبیعی
بررسی پارامترهای موثر بر مصرف سوخت خودرو و آلاینده (CO(2 در چرخه استاندارد
تاثیر سرعت باز شدن دریچهگاز بر پارامترهای جریان هوا
ایجاد مدل یک بعدی موتور احتراق داخلی دورانی هوایی با استفاده از المان های موتور رفت و برگشتی
ارزیابی خستگی راننده هنگام کلاچ گیری
مروری بر خواص رئولوژیکی و تریبولوژیکی نانو روغن ها
بهینه سازی تعادل موتور دیزلی تک استوانه به روش نقطه داخلی
رابطه مدیریت دانش، توسعه محصول جدید و عوامل کلیدی موفقیت این فرآیند، مطالعه موردی: توسعه موتور
انتخاب مسیر بهینه دادهبرداری در شهر تهران با استفاده از اطلاعات ترافیکی شهری به منظور توسعه چرخه رانندگی شهر تهران
Simulation of Soot Filling and Pressure Drop of a Diesel Particulate Filter in Different Driving Cycles
کاربرد روش های تولید افزایشی در ساخت قطعات موتور بهینه سازی شده: مطالعه موردی پیستون و سوپاپ
تاثیر افزودن هیدروژن و نیتروژن بر مشخصه های احتراق اشتعال تراکمی با واکنش پذیری کنترل شده
تحلیل و شبیه سازی سامانه خنک کاری یک نمونه موتور بنزینی ارتقاءیافته برای کاربری دریایی
ارتقا موتور احتراق داخلی PFI به GDI و بهینه سازی آن
تحلیل حرارتی سرسیلندر موتور احتراق داخلی همراه با جریان آب، هوا و دود
طراحی جانمایی خطوط مونتاژ موتورسازی مبتنی بر مهندسی دانش
بررسی تاثیر فرسودگی روغن موتور بر روی مصرف سوخت خودرو سمند با موتور EE7-TC
بررسی تاثیرات استفاده از راهبرد سوراخ گروهی جهت پاشش مستقیم سوخت دیزل بر فرآیند احتراق در یک موتور دیزل سنگین
شبیه سازی و تحلیل سه بعدی فواره سوخت در یک محفظه حجم ثابت
Simulation of a Full Electric Vehicle in NEDC Cycle
تحلیل اثر دوران انژکتور گاز روی جریان و تشکیل مخلوط در داخل محفظه احتراق موتور
تحلیل کاهش مصرف سوخت خودرو با استفاده از فناوری نیم دونیرو 48 ولت
بررسی تاثیر کارکرد فیلتر سوخت موتور بنزینی بر آوانس جرقه
بررسی رفتار باتری سرب- اسیدی خودرو تحت بارگذاری ارتعاشی
مروری برتکنولوژی ذخیره سازی گازطبیعی جذب شده
فرآیند توسعه محصول موتور خودرو در شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو)
بررسی تاثیر کاهش تعداد نازل های انژکتور بر آلایندگی و عملکرد موتور دیزل
تاثیر افزودن نانوذرات آلومین بر فرآیند احتراق یک موتور اشتعال تراکمی
تعیین توزیع ضریب انتقال حرارت درون محفظه احتراق موتور دیزل سواری
بررسی اثر نانوذرات اکسید آلومینیم بر طول نفوذ و عرض جت سوخت دیزل
بررسی تجربی موتور استرلینگ نوع گاما برای تولید سرمایش در شرایط مختلف آزمایشگاهی
Determination of governing mode (knocking, normal or misfire) on HCCI engine’s cycle using Matter Element Extension theory
بررسی توان بالقوه قابل حصول از گازهای خروجی موتور با استفاده از پودمان ترموالکتریک
شبیه سازی الکتروشیمیایی-حرارتی باتری لیتیومی برای کاربرد خودروی الکتریکی
تاثیرعملیات حرارتی بر سختی و ریز ساختارآلیاژ آلومینیم A319 ریخته گری شده به روش فوم فدا شونده
ارزیابی اثرات زیست محیطی تولید بیودیزل از پنبه دانه
کاهش مصرف سوخت موتور دیزل سنگین در احتراق اشتعال تراکمی با واکنش پذیری کنترل شده با افزودن گاز مصنوعی
بررسی رشد ریزترک ها در تغییرات رخدادهای نمونه تحت بار با استفاده از انتشار آوایی
شبیه سازی موتوردیزل ملی با رویکرد دوگانه سوزی گاز طبیعی- دیزل
Amir Hossein Hamad1, Mohsen Mohsenirad2, Amir Hossein Parivar3, Arash Mohammadi4
بهبود روش تحلیل آدیاباتیک موتور استرلینگ با رویکرد جدید در مدلسازی مبدل های حرارتی
مطالعه ی تجربی تاثیر سرعت و نسبت هم ارزی روی مشخصه های عملکردی موتور در حالت های بنزین سوز و گازسوز
بررسی عوامل فرآیند تولید گژن پین موثر بر صدای ناهنجار در یک موتور احتراق داخلی
بررسی و مقایسه شاخص پایداری برشی پلیمر های بالابرنده شاخص گرانروی ستاره ای مورد استفاده در روغن موتور
استفاده از روش برداشت انرژی از ارتعاشات در موتورهای درونسوز: مطالعه موردی موتور بنزینی
مدلسازی سامانه پاشش سوخت ریل مشترک و تاثیر فشار سوخت بر فرآیند پاشش
مطالعات تئوری و تجربی افزایش توان و کاهش کوبش موتور بنزینی توربوشارژری از طریق کنترل دمای هوای ورودی موتور
خواص مکانیکی نمونه های ساخت افزایشی آلیاژ 4043 ، بمنظور ایجاد ویژگی های بیرونی سرسیلندر
تاثیر فشار هوای ورودی بر عملکرد و آلایندگی موتور RCCI پرخورانی شده
بررسی تجربی اثر متغیرهای کاری مختلف موتور بر روی دمای سیلندر و سرسیلندر
بررسی اثر وابستگی خواص ترمودینامیکی سیال عامل به دما بر عملکرد موتور استرلینگ نوع گاما با تحلیل حساسیت
راستی آزمایی روش پایش دستگاه اندازه گیری مصرف سوخت اتاق های آزمون با موتورهای مرجع به روش آماری
Air-fuel Mixture Preparation for Internal Combustion Engines: Optical Techniques for Diagnosis of the Spray Developments
استخراج چرخه رانندگی محدوده غربی شهر تهران برای خودروی با موتور پرخوران با استفاده از روش خوشه بندی ریزسفر
تعیین ظرفیت بهینه انباره الکتریکی و موتور-مولد برق یک خودرو دورگه سری با استفاده از داده های تجربی و شبیه سازی چرخه ای
تخمین آلاینده Nox یک موتوراشتعال جرقه ای با سوخت مخلوط متان و هیدروژن با استفاده از شبکه های عصبی و الگوریتم ژنتیک
تعیین اصطکاک و رژیم روانکاری سامانه دریچه های موتور اشتعال جرقه ای به روش تجربی و تخمین آن با استفاده از شبکه های عصبی و الگوریتم ژنتیک
بررسی اثر تخلخل، نوع و ضخامت پوشش سد حرارتی بر عملکرد موتور استرلینگ نوع گاما با روش آنالیز رگرسیون
کنترل دریچه هدررو توربوشارژر با روش کنترل زمان بند بهره با استفاده از نرم افزارهای GT-POWER و MATLAB
ایجاد مدل مقدار متوسط موتور مزدا 13b در نرم افزار GT-Power به همراه توربوشارژر
تحلیل آلایندگی و مصرف انرژی خودرو دنا هیبرید الکتریکی
ارائه مدلی برای فرآیند طراحی محصول به کمک بکارگیری تکنیک های DFMA و AHP
بررسی تجربی و عددی شاخصه های حرارتی سامانه بازیافت حرارت هدر رفت اگزوز موتور دیزل به وسیله ترموالکتریک
بررسی ارتعاشات عرضی تسمه متعلقات موتور به روش آنالیز مرتبه
صحه گذاری پایه تسمه سفت کن موتور به روش آزمون های عمر شتاب یافته
بررسی خنک کاری باطری های لیتیوم- یون با نانوسیال های مختلف
توسعه سامانه سنجش افت انتقال صدای صداخفه کن و صحه گذاری آن جهت اندازه گیری عملکرد صداخفه کن
بررسی اثر کاهش دور آرام موتور درون سوز اشتعال جرقه ای یک خودرو بر سطح ارتعاشات داخل کابین آن
اهمیت توسعه چرخه های رانندگی بومی در مطالعه مصرف انرژی خودروهای سواری
بررسی تاثیر چرخه های رانندگی بر فرسایش کاتالیست و آلایندگی خودروی احتراق داخلی
کاهش مصرف سوخت موتور دیزل سنگین در احتراق اشتعال تراکمی با واکنش پذیری کنترل شده با افزودن هیدروژن
بررسی اثرات ذرات نانو، فرایند عملیات حرارتی و غلظت اسید بر نرخ خوردگی در آلیاژ آلومینیوم پیستون با استفاده از آنالیز رگرسیون
بررسی اثر اندازه نانوذرات افزودنی و ویسکوزیته سیال پایه بر روی پایداری پراکندگی نانوسیال آلومینا- روغن موتور
بررسی اثر استفاده از د یمتیل اتر برکاهش دوده در موتور اشتعال تراکمی
Downsizing Iranian National Engine (EF7): Conceptual Design
بررسی عددی و تجربی تاثیر هندسه محفظه تلمبه آب بر منحنی مشخصه و بهینه سازی آن
بهبود استحکام خستگی براکت دسته موتور آلومینومی با استفاده از آزمون خستگی تجمعی و مدل سازی عددی
بهبود عملکرد موتور دیزل سنگین در محدوده ی بار کم با سوخت های گاز طبیعی و گازوئیل
ارائه رابطه تجربی برای عمق نفوذ بر حسب زمان برای افشانه تزریق درگاهی موتور بنزینی با استفاده نتایج عکسبرداری پر سرعت فواره سوخت
تخمین آلایندهها برای خودروهای سواری با استفاده از نرم افزار MOVES و IVE تحت شرایط رانندگی با سیکل رانندگی تهران و NEDC
Numerical evaluation of RCCI engine performance under fuel aggregation strike to piston bowl rim-edge condition
بررسی اثر فشار پاشش بر استراتژی با واکنش پذیری کنترلشده با سوخت رسانی ایزوبوتانول به همراه افزودنی ستانی
شبیه سازی مصرف سوخت خودرو با سوخت گاز طبیعی در چرخه استاندارد جهانی
بررسی رفتار پمپاژ اولیه روغن در موتور EF7 با استفاده از پمپ روغن ژیروتوری
Design and thermodynamic analysis of novel waste heat driven HHO generator coupled with XU7 engine
کاهش دمای هوای ورودی به موتور در موتورهای پرخوران توسط سامانه تهویه مطبوع خودرو با استفاده از گاز R134a
Effect of gasoline injector rotation on spray and combustion chamber of fuel wall film in a Bi-fuel engine
اثر جابجایی انژکتور گاز روی تشکیل مخلوط در داخل محفظه احتراق موتور دوگانه سوز
بررسی اثرات دمای دیواره بر روی هیدورکربن های نسوخته ناشی از خاموشی شعله در دوره ی گرم شدن موتور
تاثیر افزودن هیدروژن و نیتروژن بر آلاینده های موتور دیزل سنگین با احتراق اشتعال تراکمی با واکنش پذیری کنترل شده
انتخاب توربوشارژرمناسب جهت ارتقای قدرت موتور دیزل OM355 و شبیه سازی یک بعدی اثر توربوشارژ بر پارامترهای عملکردی موتور
بررسی تاثیر افزودن EGR بر احتراق HCCI متان با استفاده از گونه های بی اثر مصنوعی
بررسی تجربی اثر امواج آلتراسونیک روی فرآیند برقوکاری بلند راهنمای دریچه موتور
بررسی تاثیر الگوی رانندگی در عملکرد حرارتی موتور الکتریکی خودروی نیسان LEAF
آنالیز ترمومکانیکی چندراهه دود و واکنشگر به روش کوپل جامد و سیال
The Effect of Cylinder Deactivation on the Performance Parameters of a Bi-fuel Engine
بهینه سازی مدل مبنای پارامترهای موثر بر عملکرد موتور ملی پرخوران به منظور کاهش همزمان سوخت و آلاینده ها
شبیه سازی عددی و صحت سنجی تجربی یک موتور پرخوران اشتعال جرقه ای با پاشش همزمان سوخت گاز طبیعی و بنزین
Investigation of Blended Palm Biodiesel-Diesel Fuel Properties with Water Emulsification
بررسی خواص سایشی و خستگی آلیاژ A319 ریخته گری شده به روش فوم فداشونده
مقایسه مصرف سوخت و آلایندگی موتور ملی تنفس طبیعی روی خودرو سمند با بکارگیری پمپ آب مکانیکی و برقی
بهبود عملکرد موتور اشتعال جرقه ای به کمک اصلاح مسیر خروجی دود
بررسی و مدل سازی احتراق ناقص در موتورهای احتراق دما پایین توسط شبکه فازی عصبی
مقایسه پارامترهای مشخصه چرخه رانندگی با استفاده از داده های واقعی جمع آوری شده در ایران و چرخه های استاندارد جهانی
Shock Wave Engine Design and Modelling
Imaging and Analysis of Auto-Ignition and Heavy Knock in a Full Bore Optical SI Engine
بررسی اثر استفاده از سامانه ترمز بازیاب در کاهش مصرف انرژی خودروهای دورگه برپایه چرخه رانندگی شهر تهران
مقایسه عملکردی و آلایندگی موتور اشتعال جرقه ای ترکیب سوز بنزین- گازطبیعی با حالت تک سوخت بنزین و گازطبیعی