آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 67تعداد صفحات کتابچه مقالات: 757
تعداد نمایش مقالات: 169905
چهارمین همایش موتورهای درونسوز
چهارمین همایش موتورهای درونسوز در تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۸۵ توسط ، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین همایش موتورهای درونسوز مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین همایش موتورهای درونسوز
خودروهای سواری دیزل در ایران و جهان (گذشته، حال، آینده)
شبیه سازی و مقایسه عملکرد موتورهای گازسوز و بنزینی با مدل گسترش شعله و مطالعه اثرات برخی متغیرهای طراحی محفظه احتراق
توسعه مدل مقدار متوسط موتور و تعیین اعتبار آن با نتایج آزمایشگاهی
تدوین الگوریتم و تهیه برنامه کامپیوتری برای محاسبه مصرف سوخت خودرو در سیکل های استاندارد
شبیه سازی دینامیکی خودرو و طراحی راننده خودکار برای خودروهای س واری
تاثیر زمان پاشش سوخت آتش زنه در آلاینده های حاصله از موتورهای دو گانه سوز (دیزل گاز) به روش سینیتیک شیمیایی
تبدیل گازهای آلاینده خروجی اگزوز به گازهای غیر آلاینده با استفاده از لجن آندی مس سرچشمه به جای فلزات گرانبهای متداول در مبدلهای کاتالیزوری
بررسی تاثیر پیش آمیختگی سوختهای دیزل (گازوئیل) و گازی (L.P.G) بر میزان آلایندگی موتورهای دیزلی
ارتقاء کیفی عملکرد و آلایندگی موتور دیزلی Perkins 4.236v تا سطح استاندارد Euro II با بکارگیری فن آوری فقیر سوزی و روشهای ترکیبی
بررسی تجربی EGR تمیز بر روی عملکرد و آلایندگی موتورهای اشتعال جرقه ای
آنالیز حساسیت رگولاتور فشار CNG
مدلسازی موتورهای اشتعال جرقه ای با سوخت گاز طبیعی (CNG) و مقایسه عملکرد انواع گاز طبیعی موجود در کشور
شبیه سازی و مقایسه هیبریدسازی منبع انرژی اتوبوس O457 ایران خودرو
پرخورانی در موتور پیکان افشانه ای با هدف دستیابی به عملکرد یکسان در حالت گاز و بنزین
اندازه گیری شاخص کیفی قابلیت اطمینان موتور TU5 در خودرو پژو 206
رتبه بندی موتورهای احتراق داخلی با استفاده از فنون تصمیم گیری با معیارهای چند گانه
شبیه سازی اندازه گیری مصرف سوخت خودرو در سیکلهای رانندگی با استفاده از نتایج آزمایش موتور
توسعه یک مدل ریاضی جهت پیشگویی مشخصه های یک سیستم پاشش سوخت مجهز به پمپ واحد
انتخاب توربوشارژر مناسب برای موتور دیزل و بررسی کارایی مدل موتور دیزل توربو شارژ با آرایش ساده و مرکب
بررسی تاثیرات خنک کن میانی بر عملکرد موتورهای CNG توربوشارژ شده
تجزیه و تحلیل تنحوه شکل گیری مخلوط سوخت و هوا در موتورهای بنزینی تزیرق مستقیم
مطالعه تجربی و تئوری پاشش سوخت در موتورهای انژکتوری با پاشش چند نقطه ای (MPFI)
انطباق توربوشارژر برای جبران کاهش افت توان در موتورهای گازسوز با درنظر گیری آلودگی
بررسی فراریت مخلوط های اتانول و بنزین
بررسی آلایندگی و مصرف سوخت با کاربرد مخلوط MTBE و بنزین در خودروها
روش المان محدود غیر خطی برای تحلیل تنشها در چشم کوچک شاتون و گژن پین موتورهای احتراق داخلی در هنگامه احتراق
تجزیه و تحلیل تنش و کرنش در بلوک سیلندر خودرو پراید با روش عددی المان محدود
طراحی سینماتیکی سیستم انتقال قدرت IVT برای یک خودروی سبک کلاس 1300CC
بررسی و محاسبه تنش های مکانیکی و حرارتی در سوپاپ دود موتور اتو
کاربرد مواد نوین در چند دهه آینده دنیای صنعت تاثیر آن بر ساخت موتورهای درون سوز و طراحی جدید موتور
تاثیر اثر لبه های آزاد در تخریب و جدایش لایه ها در ورقه های کامپوزیتی
بهبود در روش تولید و خواص مهندسی شاتون موتورهای احتراق داخل با بکارگیری فولادهای میکروآلیاژی وانادیام دار
بررسی عوامل موثر در شکست میل لنگ موتور پیکان حین آزمون دوام موتور
طراحی یک مدل شبکه عصبی جهت پیش بینی صافی سطح و نرخ ماشینکاری و انتخاب بهینه متغیرهای ماشینکاری در ساخت موتورها
بررسی تولید کاتالیست های سه کاره مورد مصرف در اگزوز خودرو
آنالیز کیفی قطعات تولیدی به کمک روش خم کاری با قالبهای صلب و لاستیکی
مدل سازی و کنترل کوبش در موتورهای اشتغال جرقه ای گازسوز
بررسی روشهای افزایش قدرت موتورهای دیزلی
توسعه یک کد محاسباتی جهت تحلیل جریان مغشوش و گذرا در داخل سیلندر موتورهای احتراق داخلی
Laser, Spark, and Self lgnition of Natural Gas In A Rapid Compression Machine
INVESTIGATION OF MANUFACTURING CONDITIONS OF POWDER METALLURGY VALVE SEAT WITH CONTROL OF MICROSTRUCTURE AND MECHANICAL PROPERTIES
Thermal Stress Analysis of a SI Engine Piston
Development of Fatigue Loading Spectra For an Internal Combustion Engine
Designe of the New Iran National Engine- A balance between challenging demands of performance, cost and environmental friendliness
Engine modeling for Mapping and Calibration
Biodiesel Full Production Using Transesterification of Waste Vegetable Oils
Experimental Analysis of the Homogenous Charge Ignition (HCCI) Engine With n-Heptane
Heat Transfer Investigation from a Pre-mixed Swirling Hydrocarbon Flame in small combustion chamber
Knock Phenomenon in Dual Fuel Engines: Otto Knock or Diesel Knock?
Investigation of Unsteady Flow and Noise Reduction in Exapansion chambers of Internal Combustion Engines
Recent Advances in CAE methodologies for Internal Combustion engine
A FULL MATHEMATICAL MODEL FOR STUDYING OF AN IMPINGING SPRAY JET UNDER QUIESCENT CONDITONS
Advenced Engine Simulation- Comprehensive CAE Tools Supporting the Engine Development Process
Laser, Spark, and Self Ignition of Natural Gas In A Rapid Compression Machine
Future Vehicle Technologies- Facing the Challenges of Oil Depletion
From Diesel to Natural Gas: the Development of Heavy Duty CNG Engines
Development of a 125cc Two-Stroke, Step-Piston Engine Using One-Dimentional Engine code
Development of Future NGV Engine Combining Benefits of Diesel and Petrol Engine
A New Gas Intake and Exhaust Valves Mechanism for the ICE
A New generation of rotary Internal Combustion Engines (ICE)
Hybrid Electrical V echicles- An Environmental Friendly Technology
Comparison of the emissions, drivability and performance of a heavy-auty vehicle when equipped with the original diesel engine and a new natural gas version
Euro 3 and Euro4- Role of Doesel Fuel Injection Systems
Application of Extended Kalman Filter to Fault Diagnosis System of a Gasoline Engine
Future Trends of Engine Management systems in Fuels, Emission and Diagnosis
Highly flexible Classic Powertrain or Hybrid Concept?
Strategy and technological options for emerging markets