آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 18تعداد صفحات کتابچه مقالات: 227
تعداد نمایش مقالات: 13539
چهارمین همایش ملی علمی،پژوهشی روانشناسی و علوم تربیتی
چهارمین همایش ملی علمی،پژوهشی روانشناسی و علوم تربیتی در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ توسط ،موسسه پژوهشي رهجويان پايا شهر اترك و مجله علمي تخصصي پاياشهر در شهر شیروان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی علمی،پژوهشی روانشناسی و علوم تربیتی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین همایش ملی علمی،پژوهشی روانشناسی و علوم تربیتی
اثربخشی معنادرمانی فرانکل بر کاهش افسردگی سالمندان منطقه ده شهر تهران
اجرای طرح مهارتی تربیتی شناختی دانش آموزان دارای مشکل در زمینه بروز رفتارها و کنش های متناقض با یادگیری و رشد شخصیت و ارائه راهکارهای کاربردی و موثر در جهت رفع این مشکلات در مدارس ابتدایی
بررسی تاثیر آموزش مهارت های ارتباطی در بهزیستی روانشناختی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول منطقه بزینه رود
بررسی تاثیر آموزش مهارت های ارتباطی در جرات ورزی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول منطقه بزینه رود
بررسی تاثیر فرهنگ خانواده ها بر آمار طلاق
بررسی تفایت طلاق عاطفی، هوش معنوی و احساس تنهایی در زنان معتاد و غیر معتاد به اینترنت
بررسی چالش ها و موانع اجرایی نمودن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ارائه راهکارهای مناسب
بررسی رابطه صلاحیت های حرفه ای و درگیری شغلی دبیران دوره متوسطه شهرستان بوکان
بررسی روانشناختی رابطه ارتباط کلامی در بهبود کیفیت زندگی، روابط جنسی و فرزندپروری بین زوج های جوان
بررسی نقش میانجی نگرش های ناکارآمد در ارتباط بین طرحواره های ناسازگار اولیه و نشانگان بالینی در بیماران مبتلا به فشار خون اساسی
تربیت اخلاقی - اسلامی و راه های کاربست آن در رشد شخصیت افراد
چگونه توانستیم در کاهش میزان بی نظمی دانش آموزان کلاس سوم دبستان رشادت موثر باشم
سند تحول بنیادین و چالش پیش روی آن
کسب موفقیت و ثروت با تکیه بر اصول اسلامی
اعتباریابی ابزار نگرش به تغذیه در نوجوانان ورزشکار شهر کرج
تحلیل عملکرد رفتاری فناوری اطلاعات دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان کرج با استفاده از رویکرد داده کاوی
اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد بر تعاملات زناشویی و توانایی حل مساله در زوجین
بررسی تطبیقی مهارت خواندن دانش آموزان کردزبان ایلامی