آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 366تعداد صفحات کتابچه مقالات: 5290
تعداد نمایش مقالات: 257567
پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک
پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ توسط ،معاونت و سازمان حمل و نقل ترافيك در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک
پیاده سازی اتوماسیون پیشبینی وضعیت ترافیک جادهای با استفاده از تکنیکهای داده کاوی
حل مسئله مسیریابی وسایل نقلیه و راهبرد حمل و نقل متقاطع با الگوریتم جست وجوی پراکنده
تأثیر حملونقل الکتریکی بر آلودگی صوتی کلان شهر تهران
اولویتبندی اصلاح نقاط حادثهخیز جادهای بر اساس ممیزی ایمنی راه (مطالعه موردی مسیر بین شهرستانهای خرمآباد و الشتر استان لرستان)
بررسی تاثیر حمل و نقل پایدار بر میزان رضایتمندی ساکنین از منطقه (نمونه مورد مطالعه منطقه 11 شهرتهران)
ارزیابی اقتصادی احداث خط 4 اتوبوس های تندرو در شهر تهران (فاز اول) به کمک آنالیزهای اقتصادی سود - هزینه
تحلیل و مقایسه شاخصهای ترافیکی انواع تقاطعات لوزی با استفاده از نرم افزار AIMSUN
معرفیVESFSPA به عنوان پروتکل انتشار مطمئن جهت به اشتراک گذاری رویداد های ایمنی در شبکه های خودرویی
اولویت هزینه کرد اجرای راهکارهای ایمن سازی معابر برون شهری با توجه به مطالعات ایمنی (مطالعه موردی محورهای برون شهری استان کرمانشاه)
شرایط بهینه برای استفاده از دوربرگردان به عنوان روشی برای کاهش تداخلات در تقاطعات
مدلسازی و بهینه سازی یک سیستم ناوبری خودرو با استفاده ازG-Network
تحلیل پایایی شبکه های حمل ونقل و ترافیک جاده ای: ارائه یک مرور طبقه بندی شده برای شناخت الگوی معرفی عامل آسیب، مکانیسم آسیب پذیری و تحلیل شبکه پس از وقوع آسیب
ارائه یک مرور طبقه بندی شده برای شناخت الگوی معرفی عامل آسیب، مکانیسم آسیب پذیری وتحلیل شبکههای حملونقل پس از وقوع آسیب
رابطه بین کیفیت زندگی کاری و عملکرد سازمانی کارکنان مراکز فرمان شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)
کاهش زمان انتظار در ایستگاه های مترو (نمونه موردی ایستگاه دانشگاه علم و صنعت تهران)
امکان سنجی ارائه مدل تغییر رفتار کاربران، حفظ موقعیت جانبی، تحت تاثیر ویژگی علائم افقی در معابر شهری (نمونه موردی خیابان دهم فروردین یزد)
بررسی نیروهای جانبی وارد بر چرخ و ریل در حد فاصل بین ایستگاه های راه آهن و جوادیه در خط 3 متروی تهران با استفاده از نرم افزار آدامز -ریل
بهینه سازی خدمات سرویس کارکنان با استفاده از پایگاه داده های مکانیGIS مطالعه موردی - سرویس کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
اولویت بندی معیارهای موثر بر دستیابی به حمل و نقل پایدار در کلانشهر اصفهان با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی AHP
آنالیز حوادث ریلی متروی شهر تهران با ترکیب تکنیکهای Tripod-Beta و FTA
Modeling the effects of ponded water on road due to rainfall on vehicular traffic
مدلسازی تعداد تصادفات در جادههای برونشهری
ارائه مساله بهینه سازی تعادل سیستم مصرف سوخت و آلاینده های تولید شده در سیستم ناوگان حمل و نقل هوایی
ارزیابی و ارائه مدل سرعت- جریان در آزاد راه های بین شهری بر اساس رفتار رانندگان و مطابقت آن با استانداردHCM
A Hybrid Online Method for Accident Prediction Non-Parametric Approach
تاثیر درک خطر در استفاده ازکمربندایمنی در رانندگان تهران
Applying Adaptive Neuro Fuzzy Inference system and Regression Tree for Prediction Car Following Behavior Based on Instantaneous Reaction Time
بررسی مهمترین عوامل موثر در بهبود عملکرد سیستم BRTشهر تهران از نظر استفاده کنندگان بوسیله مدل سازی به روش سیستم دینامیک (مطالعه موردی خط یک)
حل مسئله مسیر یابی وسیله نقلیه تعمیم یافته با استفاده از ترکیب روش جهانهای موازی و جستجوی ممنوعه
Effect of Message Framing on Individuals’ Attitudes and Perceptions regarding Air Pollution in Tehran
تدوین سرفصل دوره های آموزش ترافیک به کودکان
ارائه شاخصهای موثر در پیادهسازی سیستم اشتراکگذاری وسایل نقلیه شخصیCar Sharing در کلانشهر تهران با رویکرد شناسایی محدودههای مستعدبا استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبیAHP
توسعه مدل برنامه ریزی آرمانی مرحله ای برای مسیریابی و مکانیابی ایستگاههای توزیع و پخش مواد سوختی با در نظر گرفتن دامنه تغییرات ریسک
مدل سازی ریاضی برای زمانبندی اتوبوسهایBRT با هدف کاهش زمان انتظار مسافر
انتخاب وسیلهی سفر برای راکبین موتورسیکلت با استفاده از ساختار لاجیت چند جملهای
تقویت سازندگان داخلی تجهیزات صنعت مترو با استفاده از مدل اتحادهای استراتژیک
بررسی خصوصیات روانشناختی موتورسواران بدون گواهینامه
ارزیابی روش خطی به منظور اولویت بندی اقتصادی تجهیزات ایمنی ترافیکی در جادهها
ررسی تطبیقی تاثیر عملکرد رانندگان مبتدی و باتجربه بر تصادفات ترافیکی (تحلیل موردی: رانندگان سرویس کارکنان شرکتهای خودروسازی منطقه 21 تهران)
مقایسه رفتارهای پرخطر رانندگی و تصادفات در بین رانندگان مبتلا به مصرف مواد، تحت درمان و سالم
واکاوی وظایف و خطرات شغل راهبری مترو و ارایه راهکارهای بهبود: یک مطالعه تلفیقی
بررسی اثرپذیری نرخ تصادفات جاده ای از پارامترهای طراحی هندسی راه
Estimation of Capacity for Two-Lane Inter-Urban Roads in India using Free Speed Data
تحلیل نرخ سفرسازی مجتمع های چند منظوره تجاری - تفریحی با استفاده ازنرم افزارTIPS نمونه مطالعاتی: مگامال شهرک اکباتان تهران)
ارزیابی تأثیر دوربین های کنترل سرعت بر کاهش تصادفات جاده ای و تخلفات سرعت در راه های استان اصفهان (مطالعه موردی: محور اصفهان - دلیجان)
تحلیل کشسانی تقاضای اتوبوس تندرو شهر تهران با تغییر ساختار کرایه
تهیه ماتریس زمان سفرجادهای در شبکه حمل و نقل باری کشور
بررسی ابرپروژه های حمل و نقل شهری در شهر تهران، تطابق یا تضاد با توسعه پایدار
بررسی فاکتورهای موثر بر سرعت حرکت عابران پیاده در تسهیلات پیاده روی شهر تهران
A bi-objective airport gate scheduling with controllable processing times Hybrid NSGA-II and VNS algorithm
Disruption Management in Railway Transportation Using an Innovative Train Rescheduling Model
ارزیابی رفتار کودکان دبستانی در زمان عبور از خیابان درحالتهای با سر و صدا و بدون سر و صدای وسایل نقلیه
تحلیل وضعیت جابه جایی کانتینر در اطلاعات ثبت شده سیستم حمل و نقل جاده ای و ریلی
شناسایی عوامل مؤثر بر ایمنی ترافیک در محل تونلها با استفاده از الگوهای رگرسیونی
ارزیابی عملکرد ترافیک در میادین چراغ دار بر اساس شاخص تاخیر کنترلی با استفاده از مدل شبیه سازی AIMSUN
Development of Trip Production and Attraction Models Divided to Land Use Types in Tehran Comprehensive Traffic and Transportation Studies
مدلسازی ریسک عبور عابرین پیاده با بهره گیری از روش تعارض ترافیکی و رفتار عابر
ارزیابی فنی و اقتصادی برقراری شیوه هم پیمایی مطالعه موردی - شهرتهران
ارزیابی اثرات اجتماعی ، اقتصادی و کالبدی پیاده راه سازی 17 شهریور(قبل و بعد از اجرای پروژه)
اولویت بندی مشکلات تابلوهای راهنمای مسیر با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP مطالعه موردی بزرگراه آزادگان
بررسی تاثیر سیاست های مدیریت تقاضای حمل و نقل در مدیریت شهری، مطالعه موردی: محدوده مرکزی شهر اصفهان
واکنش خودرو سواران به اعمال همزمان سیاست قیمت گذاری محدوده و بهبود حمل ونقل همگانی با رجحان بیان شده، مطالعه موردی شهر اصفهان
مدلسازی تصادفات راههای برون شهری با بهبود روابط آیین نامه ایمنی راهها HSM مطالعه موردی: راههای استان کرمان
ارزیابی ایمنی جاده های مواصلاتی شمال کشوربا استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره مبتنی بر عدم قطعیت
مدل پیش بینی تصادفات معادل خسارتی به کمک داده های همفزون (مطالعه موردی: شهرستان الوند)
ارائه مدل پیش بینی زمان سفر اتوبوسBRT با استفاده از ماشین های بردار پشتیبان به همراه تحیل اجزای اصلی
An approach to security in VANET’s using Chaos-based cryptography
بررسی آموزش رانندگان وسائط نقلیه سنگین در ایران با سایرکشورها
ارتقا ایمنی مسیرهای شهری با استفاده از رویه آسفالت متخلخل
ارزیابی ابعاد ترافیکی احداث ایستگاه های مترو بر محلات هم جوار در شهر تهران (نمونه مطالعاتی: ایستگاه مترو علم و صنعت و دانشگاه شریف)
تحلیل کیفیت خدمات حمل نقل عمومی با استفاده از تحلیل خوشه ای و درخت تصمیم (مطالعه موردی: اتوبوسرانی مشهد)
بررسی نقش مشارکت اجتماعی مردمی در مدیریت ترافیک شهری به منظور تسهیل در سیستم حمل و نقل شهری مطالعه موردی منطقه 6 تهران
عدم توجه و احترام رانندگان در زمان مشاهده عابران پیاده در حال گذر از تقاطعها (مطالعه موردی در تهران)
رعایت قوانین ترافیک در کودکان دبستانی: نقش استدلال اخلاقی، درونی سازی قوانین، خودنظم جویی و درک خطرات ترافیکی
تحلیل تقاطع های چراغدار به روشHCM2000 مطالعه موردی تقاطع شهید حمیدیان شهر رشت
Multi-modal multi-criteria personalized route planning by integrating AHP weighting method, quantifier-guided OWA operators and genetic algorithm
بررسی عملکرد دیوار صوتی سبک در بزرگ راه ها، مطالعه موردی بزرگ راه کردستان تهران
تاثیر پارامترهای انتخاب وسیله سفر در راستای کاهش سهم وسایل نقلیه شخصی
سنجش روشWSB برای عبور از خیابان توسط دانش آموزان ابتدایی در حمل و نقل (مطالعه موردی : منطقه 15 تهران)
ارائه مدل اولویت بندی راه های برون شهری جهت تجهیز به دوربین های کنترل سرعت با استفاده ازفرآیند تحلیل شبکه ای ANP (مطالعه موردی: راه های استان اصفهان)
پیش بینی معادلات موثر تغییر خط ناگهانی ناشی از خرابی روسازی
Urban Network Safety Assessment under Uncertain Demand
بررسی پارامترهای مؤثر بر انواع برخوردهای صورت گرفته در تصادفات موتورسیکلت ها با استفاده از روش تحلیل مسیر
بررسی و آنالیز حساسیت عوامل موثر بر رضایت عابرین از پیاده روی در مشهد و اولویت بندی شاخص ها با تحلیل AHP
امکانسنجی تبدیل خیابانهای تجاری به پیادهراه در بافت مرکزی شهرهای کوچک نمونه مطالعه: خیابان امام خمینی شهر گلپایگان
Cognitive map of the transportation network
ارزیابی تاخیر در گروه خط های دارای حرکت گردش به چپ محافظت نشده در تقاطعات با چراغ راهنمایی
بررسی عوامل موثر بر قانون گریزی موتورسیکلت سواران تهران موردمطالعه پلیس بزرگراهها
اثر سنجی استفاده از سیستمهای مدیریت زمانبندی شناورI.S.S و گسسته D.S.S در سیستم SCATS و تحلیل هر یک در کنترل هوشمند تقاطعات شهری (مطالعه موردی: تقاطع معلم - دانشجو شهر مشهد)
ارزیابی مدل پیش بینی آلودگی صوتی ناشی از ترافیک در بزرگراه های شهر تهران
مکانیابی بهینه پارکینگهای شهری در خیابان عمار یاسر - قم با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی
Traveler information provision strategies (visual, aural, textual, or multimodal) and their effects on the cognition of time
بهبود پخش همگانی در شبکه های موردی خودرویی
مدل پیش بینی فراوانی تصادف در میدان ها (مطالعه موردی شهر تهران)
Evaluation surrogate safety index and selecting the most appropriate index for In Vehicle Warning System
بررسی تاثیر نصب دوربینهای کنترل سرعت در تصادفات منجر به فوت متناسب با سن رانندگان (مطالعهی موردی محور رشت-لاهیجان در استان گیلان)
شناسایی و اولویت بندی سیاست های ساماندهی حمل بار و کالا در بازار بزرگ تهران
تعیین فاکتور ترافیکی ساعت طرح برای راههای برون شهری ایران
مدلسازی دسترسی زمینی فرودگاه با استفاده از GIS مطالعه موردی فرودگاه رشت
برآورد ضریب همسنگ سواری خودروی ون در معابر درون شهری با استفاده ازAIMSUN (نمونه موردی: معبر امام رضا شهر آمل)
بررسی اخذ عوارض خودرو متناسب با مازاد مصرف سوخت و آلایندگی در سایر کشورها و ارائه یک روش پیشنهادی برای محاسبه عوارض خودرو در ایران
ارایه شاخص خطر کلی تقاطع بدون چراغ مبتنی بر شاخص های تداخلات ترافیکی
Presenting a Model for Predicting the State of Being Accident-Prone of Passages According to Neural Network and Spatial Data Analysis
بررسی اثر مشخصه های هندسی و ترافیکی بر تصادفات نواحی تداخلی بزرگراههای شهری
تحلیل و سطح بندی شاخصهای حمل و نقل و ارتباطات استانهای ایران
ارزیابی تناسب پهنه های مستعد احداث پارکینگ عمومی به روشWLC با استفاده از GIS (مطالعه موردی: شهرستان سنندج)
Effects of Iranian Targeted Subsidy Plan on Mode Choice
کاربرد فناوری ارتباطات خودرویی در کاهش تغییرات زمان سفر اتوبوس هایBRT نسبت به جدول زمانبندی حرکت آن ها
ارزیابی دقت کودکان دبستانی در زمان عبور از خیابان بین سالهای 1390-1394
بررسی تأثیر رعایت قوانین رانندگی توسط والدین بر رفتار ترافیکی فرزندان (مطالعه موردی کلانشهر تهران)
Empirical evidence on Transfer Time and Distance in a Public Transport Network Using Smart Card Fare Data
تعیین میزان نظارت سامانه توزین در حال حرکت به جهت توجیه پذیری اقتصادی استفاده از این سامانه در محورهای کشور(مطالعه موردی محور اصفهان – نائین)
مکان یابی و الویت بندی نقاط حادثه خیز محورهای حمل ونقل با استفاده از سیستم های اطلاعات مکانی
در نظرگیری اثر ساختار خانوار در مدلهای انتخاب وسیله نقلیه به تفکیک هدف سفر با استفاده از مفهوم چرخهی زندگی
Quantifying the Quality of Temporal Integration in Transit Systems: A New Measure of Effectiveness
بهبود عملکرد شبکه خطوط اتوبوسرانی در محدوده شهر یزدبا هدف ارتقای کیفیت خدماتدهی و کاهش هزینهها
مقایسه عملکرد شبکه عصبی چند لایه MLP و شبکه عصبی شعاعی RBF درپیشبینی سطح آلودگی صوتی ناشی از ترافیک
Impacts of disruptions in transportation networks on departure pattern of travelers
نقش موتور سیکلت های کاربراتوری در شهر تهران و بررسی جایگزینی آن ها با موتور سیکلت های برقی
حساسیت سنجی عابران پیاده خردسال نسبت به خطرات معابر
مدلی از اولویتهای موثر بر حمل و نقل پاک در جهت توسعه پایدارسفرهای تحصیلی دانش آموزان شهر رشت
مقایسه هزینه های سامانه های حمل ونقل تراموا و اتوبوس تندرو– مطالعه موردی شهر مشهد: کریدور پایانه امام رضا(ع)-پایانه طبرسی
تعیین آستانه فازی رضایت از پیشبینی زمان سفر مسیر
اثربخشی روش آرام سازی ترافیک،ترکیب خطوط اکستروژن و سرعت کاه کوتاه در مدیریت سرعت
بررسی عوامل موثر برخستگی رانندگان اتوبوس درون شهری تهران با رویکرد تحلیل منحنیLOWESS
مدل اولویتبندی راههای برونشهری در شرایط پیش از بحران با استفاده از شاخص استحکام شبکه
تحلیل تقاضای سفر به فرودگاه بین المللی با رویکرد افزایش ظرفیت شبکه معابر زمینی
امکان سنجی فنی و اقتصادی ایجاد شیوه مناسب حمل و نقل عمومی پایدار در دانشگاه علوم وتحقیقات با مطالعه موردی احداث سیستم حمل و نقل کابلی
بررسی تأثیر اجرای قانون محدودیت سرعت بر تغییر شیوه سفر موتورسواران نمونه موردی شهر تهران
تبیین الگوی مسیریابی دوچرخه مبتنی بر شاخص های)IDOT( و )BCI(نمونه موردی : منطقه یک ارومیه
GIS based spatial analysis of pedestrian, Case study of Mashhad city
کالیبره کردن شبیهساز ترافیکی ماکروسکوپیک با به کارگیری شبیهساز ترافیکی میکروسکوپیک بااستفاده از نرمافزارAIMSUN
بررسی نقش چراغ های هوشمند به عنوان ابزاری بهینه برای حذف دوربرگردان ها با کالیبراسیون نرمافزارAimsun
کنترل ترافیک شهری با استفاده از سیستمهای چندعامله سلسله مراتبی و یادگیری تقویتی
مقایسه نتایج برآورد مدل حمل و نقل و ترافیک تهران و نتایج حاصل از مشاهده میدانی در موردالگوی جابجایی مسافرین شبکه متروی تهران
امکان سنجی پیاده راه سازی در بافت های تاریخی از منظر مهندسی ترافیک با هدف دستیابی به حمل و نقل پایدار(مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر شیراز)
تحلیل سودآوری پروژه تعریض پل ستارخان از منظر صرفه جویی زمانی کاهش انتشار آلاینده ها و مصرف سوخت
ارائه مدل پیش بینی تاخیر پرواز
ارزیابی مد ترکیبی دوچرخه اشتراکی و قطار سبک شهریLRT در کلان شهرها با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی AHP مطالعه موردی: شهر مشهد
بررسی تاثیر عمر آسفالت بر تصادفات ، مطالعه موردی جاده ورامین
تحلیل تصادفات عابرین پیاده در ایران با استفاده از تکنیک درخت خطا
ارزیابی اقتصادی سیستم دوچرخه های اشتراکی در سفرهای ترکیبی با قطار سبک شهری LRT در کلان شهرها (مطالعه موردی: شهر مشهد)
شناسایی سیاستهای اقتصادی مطلوب به منظور جذب مشارکت مردمی برای احداث پارکینگهای محلهای در بافتهای فرسوده شهر تهران (مطالعه موردی: منطقه 17 شهرداری تهران)
ظرفیتسنجی میزان جذب سفرهای شهری از طریق تحلیل معیارهای مؤثر بر جذب سفر، مطالعه موردی منطقه شش شهرداری تهران
شبکههای محتوا محور در کاربردهای شبکههای بین خودرویی
Travel time cognition and latent (unconscious) learning
طراحی کنترل کننده ی هوشمند فازی برای تقاطع منفرد
بررسی و ارزیابی اثر اجرای طرح محدودیت تردد نوبتی وسایل نقلیه بر میزان درآمد واحدهای تجاری –خدماتی مطالعه موردی: خیابان امام خمینی شهر ارومیه
ارائه مدلی مبتنی بر منطق شبکه های عصبی - فازی در راستای پیش بینی میزان تولید سفر درشهرهای متوسط (مطالعه موردی: شهر یزد)
تجزیه وتحلیل مکانی وضعیت آلودگی صوتی ناشی از ترافیک و حمل ونقل کلانشهر تهران
ارزیابی سناریوی آرامسازی جریان ترافیک و مدیریت خودروهای امدادی با هدف ارتقای ایمنی در مدیریت بحران زلزله (نمونه مورد مطالعه: شهر بیرجند)
ارزیابی عدالت اجتماعی در سیستم اتوبوسرانی شهری مطالعه موردی : سیستم اتوبوسرانی شهر تهران
مدل ارزیابی شیوه تاثیرگذاری ویژگیهای سفر بر خطرپذیری رانندگان بر اساس اطلاعات شرکتهای بیمه خودرو
مکان یابی بهینه پارکینگ های عمومی در بافت مرکزی شهر اصفهان به کمک روشAHP در محیط GIS
اثر مشخصههای هندسی و ترافیکی راه بر انجام مانور سبقت در راههای دوخطه دوطرفه برونشهری (مطالعه موردی: راههای برونشهری استانهای زنجان و آذربایجان شرقی)
مقایسه و بررسی رفتارهای خطرزا در رانندگان خودروهای سواری و تاکسی با استفاده از مقیاسDBQ در شهر اصفهان
Vulnerability Analysis of Railway Networks in Case of Multi-Link Blockage
بررسی تاثیر نقوش جایگزین کلمات در تابلوهای راهنمای مسیر بر قابلیت خوانایی
ارزیابی کارایی در سامانه های بهره برداری حمل و نقل ریلی شهری (مطالعه موردی : شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه)
پیش بینی کوتاه مدت حجم تردد بزرگراه های شهری با استفاده از تبدیلات حوزه فرکانس
اثر سنجی تاثیر افزایش نرخ جرائم رانندگی بر کاهش تخلفات سرعت غیر مجاز
بررسی اثرات اقتصادی سرمایهگذاری در بخش حمل ونقل بربخشهای سهگانه اقتصاد با تاکید بر مناطق روستایی نمونه موردی (محور البرز - تبریز)
ارائه مدل پیشنهادی جرائم تاخیر روزانه در انجام پروژه های حفاری در سواره رو معابر شهری (مطالعه موردی معابر شهر مشهد مقدس)
برآورد هزینه خارجی آلودگی هوا ناشی از تردد وسایل نقلیه در آزادراه های ایران
تعیین ضریب همسنگ سواری وسایل نقلیه سنگین با استفاده از نمودار های چگالی- نرخ جریان درآزادراه های کشور (مطالعه موردی: آزادراه تهران- کرج)
بررسی مقاومت لغزندگی خط کشی راه ها و معابر شهری
انتخاب نوع تقاطع غیر همسطح با کمک تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه و گروهی: مطالعه موردی تقاطعی در شهر مشهد
سیستم اتوبوس رانی پر سرعتBRT نمونه موردی:سامانه BRT تهرانپارس -آزادی
مقایسه روش های رگرسیون لجستیک وDREAM در شناسایی عوامل موثردر بروز اندرکنش های خودرو- عابرپیاده
تحلیل همزمان شدت و تعداد تصادفات ترافیکی
کالیبره نمودن ضرایب جذب سفرITE برای کاربری های جاذب سفر در ایران
سنجش کمی عدالت اجتماعی در یک سامانه حمل ونقل همگانی
گزینش مسیر ویژه دوچرخهسواری دانشجویی در شهر شیراز
ارائه مدلی جهت بومی سازی نرم افزارAIMSUN با توجه به شاخص های ترافیکی سیستم کنترل هوشمند SCATS مطالعه موردی تقاطع توس -خیام شهر مشهد
اصلاح مدل حمل ونقل کلان نگر شهر تهران ساخت مدل تفکیک سفر با قابلیت برآورد تقاضای شیوه ی پیاده روی
مدلسازی توامان انتخاب فعالیت و مدت زمان صرف شده در آن با رویکرد کاپیولا
تاثیر ساختار فضای شهری برمیزان تقاضای حمل و نقل شهری نمونه موردی : حلقه مرکزی شهر همدان
لزوم تدوین مباحث آموزشی مربوط به ایمنی تردد عابرین پیاده در دورههای اخذ گواهینامه رانندگی
بررسی علل ازدحام ترافیک روزهای بارانی و برفی و ارائه راهکارهای کاهش آن
تحلیل اثر تعداد فضای توقف در ایستگاه بر ظرفیت خط ویژه اتوبوس مطالعه موردی : سامانه دو اتوبوس های تندرو شهر تهران
مدیریت حمل و نقل عمومی در بافت مرکزی شهرهمدان
ارائه یک روش ناحیه بندی به کمک اصل پارتو (مطالعه موردی: استان کرمان)
ارایه روش برآورد انحراف تقاضای سفر با شیوه هم پیمایی در مدل کلان نگر حمل و نقل تهران
ایده سرعت گیر هوشمند بر مبنای سیستم موقعیت یاب جهانی (جی پی اس)
شناسایی عوامل موثر بر ترغیت استفاده از کلاه ایمنی در بین موتورسواران (مطالعه موردی شهر اصفهان)
الگوریتم تصمیم گیری در خصوص تبدیل میدان به تقاطع چراغدار و بالعکس
ارائه مدلی جهت سنجش ریسک تصادف قطعات پر تصادف و مقایسه آن با شاخص تصادفات (مورد مطالعه: محور همدان به ملایر )
Prioritization of suburban accident factor based on analytical network process
میکروشبیه سازی حرکت گروهی عابران پیاده
مدل سازی تحلیل سطح سرویس رمپ های خروجی در آزاد راه های برون شهری (مطالعه موردی: آزاد راه زنجان-تبریز)
مدل اثر ویژگیهای روانشناختی والدین بر استفاده از خودروی شخصی در سفر تحصیلی دانشآموزان دبستانی
نقش شبکه ی عصبی در مسیریابی سیستم های هدایت اتومبیل
مقایسه و بررسی انواع مدلهای تعقیب خودرو
توسعه یک روش فراابتکاری جهت حل مسائل مکان یابی بهینه پایانه های ترکیبی حمل و نقل باری با درنظرگرفتن ارزش زمانی کالا
تجزیه و تحلیل و بهینه سازی پارامترهای موثر بر سیستم اتوبوس هایBRT به وسیله ی تکنیک شبیه سازی گسسته-پیشامد
مدیریت انتشار تأخیرات در جدول زمانبندی حرکت قطارها پس از وقوع حوادث ریلی: توسعه مدل ریاضی و روش حل دقیق
پیشنهادات اجرایی برای افزایش قابلیت شبکه ارتباطات داده راه آهن ج.ا.ا واتصال قطار متحرک به شبکه دیتای پهن باند
ارزیابی تاثیر بهینه سازی زمانبندی چراغهای راهنمایی و اولویت دهی به خودروهای حمل و نقل همگانی در تقاطعات بر کاهش تأخیرات
کاهش زمان سفر با استفاده از شبکههای بین خودرویی در محیطهای شهری
کاربرد مدل دکتر چارلز هرمان و با رویکرد خطرپذیری در بررسی عوامل محدود کننده جریان ترافیک در زمان وقوع زلزله، نمونه موردی بزرگراه چمران شهر تهران
The Effect of Implementing Traffic Separators on Travel Time of Express Lanes, Case Study: I-95 Express Lane, Miami, USA
بررسی نقش آموزش عملی مقررات راهنمایی و رانندگی برکارآیی همیاران پلیس مطالعه موردی شهر تهران 1391
بررسی ریسک های سیستم های جدید حمل ونقل درون شهری (مطالعه موردی طرح تراموای مشهد)
بررسی نقش کاهش زمان سفر ناشی از بهینهسازی سیستم اتوبوسرانی بر افزایش منافع اقتصادی کاربران در شهر بیرجند
تعیین سطح خدمت دهی تقاطع T- شکل بدون چراغ کنترل شده توسط تابلوی ایست
رویکرد نظری و واقعیت مجازی در آموزش ایمنی راه به دانش آموزان
بررسی تأثیر سیاست قیمت گذاری راه بر رفتار دارندگان خودرو شخصی در شرایط مختلف آب و هوایی، (مطالعه موردی شهر تهران)
توسعه و بهبود تسهیلات دوچرخهسواری برای سفرهای داخل دانشگاهی مطالعهی موردی: دانشگاه صنعتی اصفهان
بررسی جایگاه بازرسان نامحسوس در ارتقاء فرهنگ ترافیک مورد مطالعه شهر تهران
کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری در بررسی رابطه ی بین رفتار رانندگی، ویژگی های شخصیتی و نگرش راننده
ارزیابی یکپارچگی سیستم حمل و نقل شهر سنندج جهت دستیابی به حمل و نقل پایدار
ارائه یک الگوریتم ژنتیک توسعه یافته در توزیع انواع کالاها در سطح شهربا در نظرگرفتن برداشت و تحویل همزمان
ارائه روشی عملی برای کنترل هوشمند ترافیکی کریدور بزرگراهی با رویکرد کنترل رمپ (مطالعه موردی بزرگراه رسالت غرب از حد فاصل بزرگراه صیاد تا پل سید خندان)
مدل همزمان انتخاب نوع فعالیت و مدت زمان فعالیت برای افراد کم توان
امکان سنجی تبدیل خیابان به پیاده راه به منظور توسعه حمل و نقل انسان محور با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP مطالعه موردی: شهر قزوین
Effect of Intelligent Vehicle Networks On Roadways Safety
ارزیابی قابلیت پیاده مداری خیابانهای شهری، نمونه مطالعه خیابانهای اصلی بافت مرکزی شهر همدان
ارائه مدل قیمت گذاری برای حضور وسایل نقلیه در محدوده طرح ترافیک (مطالعه موردی: شهر قم)
ارزیابی و تحلیل تصمیم برای گزینش طرحهای تقاطعهای غیرهمسطح در شبکه معابر شیراز
سامانه هشدار فازی برخورد عابر پیاده با خودرو مبتنی بر تلفن همراه هوشمند
استفاده از نسل سوم و چهارم اینترنت سلولی در ارتباطات خودرویی برای هشدار جلوگیری از تصادفات
بررسی سطح خدمت دهی آزادراه تحت شرایط جوی ناپایدار(مطالعه موردی آزادراه تهران -قم)
ارائه روشی مبتنی بر ارتباطات بینخودرویی برای کاهش مصرف انرژی در خودروهای الکتریکی
استفاده از الگوریتم تطبیق نقشه مکانی -زمانی به منظور افزایش دقت اطلاعات ترافیکی حاصل ازردیابیGPS با نرخ پایین
مقایسه هندسی و عملکردی منحنیهای اسپیرال اویلر، لمنیسکات برنولی و قوس دایرهای ساده در اتصال چپگرد تقاطعهای غیرهمسطح
اصلاح ضرایب همسنگ اتومبیل سواری در بزرگراه های درون شهری با ترافیک ناهمگن (مطالعه موردی تهران)
اثرسنجی قیمت گذاری پارک حاشیه ای بر تغییر شیوه ی سفر مسافران در محدوده مرکزی شهر قزوین
ارائه مدلی برای طراحی شبکه خطوط همگانی سریع با در نظر گرفتن محدودیت ظرفیت در فناوری های مختلف
یک روش طراحی قوس قائم با احتساب عدم قطعیت و مقایسه آن با آیین نامه طرح هندسی آشتو
سامانه اطلاعات ترافیکی تعیین نقاط حادثه خیز جادهها بر اساس سنجش از جمعیت تلفنهای هوشمند
تعیین مد حمل و نقلی غالب براساس معیارهای توسعه پایدار با بهکارگیری روش تئوری بازی
شناسایى و اولویت بندى مولفه های موثر بر طراحی پارک های آموزش ترافیک با استفاده از تکنیک دلفی Delphi و آزمون فریدمن
بررسی میزان دقت روابط تعیین ظرفیت میدان مطالعه موردی میدان طهرانی مقدم منطقه 2 شهرداری تهران
اولویتبندی معیارهای موثر در ارزیابی کارایی سامانهی اتوبوسهای تندرو BRT(مطالعه موردی شهر مشهد)
طراحی شبکه تغذیه کننده خطوط حمل ونقل سریع
تشخیص بلادرنگ فعالیت دست راننده و تخمین میزان ریسک آن در محیط واقعی بر مبنای تصاویر ویدیویی 3بعدیRGB-D
Adjusting HCM 2010 freeway density formula to consider ramp metering in merge areas
توربومیدان و تجربه آن در دنیا
اعتبارسنجی یک نمونه آزمون پویای درک خطر رانندگی بومی (مطالعه موردی شهر تهران)
ارزیابی عملکرد مسیرهای حمل و نقل اتوبوسی بر اساس مدلCCR در تحلیل پوششی دادهها:مطالعهی موردی
ارزیابی سیستم اتوبوسرانی کلانشهر کرج از دیدگاه شاخص های عملکردی
ارزیابی یک ماژول آموزشی در ارتقاء فرهنگ رانندگی رانندگان وسایل نقلیه سنگین (مطالعه موردی :خوی،مرند و جلفا)
ارزیابی و تحلیل برنامه جامع ارتقای فرهنگ ترافیک در کلانشهرها به روش قبل از ، بعد از(مطالعه موردی کلان شهر شیراز)
دوچرخه سواری؛ رویکردی جدید در راستای توسعه حمل و نقل پایدار
بررسی تأثیر شمارشگر معکوس چراغ راهنمایی بر روی مدت زمان واکنش رانندگان
بهبود کارایی سامانه های پارکینگ یار با استفاده از نظریه بازی ها
امکانسنجی حذف میدان و بررسی تاثیر آن بر عملکرد ترافیکی شبکه معابر شهری مطالعه موردی میدان صیقلان در شهر رشت
بررسی میزان تاثیرات آموزش نکات ایمنی دوچرخه سواری در کودکان 8تا 10 سال در پارک آموزش ترافیک منطقه 4 شهرداری تهران
بررسی میزان اثربخشی سامانه اتوبوسهای سریع السیرBRT بر میزان انتشار آلایندهها هوا با روشTier2 مطالعه موردی خط چهارBRT تهران-بزرگراه چمران
ارائه روشی برای مدیریت یکپارچه تسهیلات ایستگاه های اتوبوس با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی وشاخصهای تجهیزات و مبلمان ایستگاهها(مطالعه موردی: منطقه 8 شهرداری تهران)
ارزیابی تاثیر اجرای پروژه خط سفید بر ارتقای فرهنگ ترافیک حرکت بین خطوط (مطالعه موردی: تهران، بزرگراه نیایش )
بررسی و تعیین شیوه های مناسب حمل کالا در محدوده بازار بزرگ تهران جهت رعایت حقوق شهروندان بوسیله روش تحلیلی SWOT
ارائه مدل ترکیبی مکانی -سلسله مراتبی به منظور اولویت بندی پروژه های راهسازی در حال ساخت (مطالعه موردی جنوب استان کرمان)
امکانسنجی امتداد خط 10 سامانه اتوبوس تندرو تهران در مسیر بزرگراه آیت اله سعیدی (حدفاصل پایانه آزادی تا پایانه آزادگان)
بررسی مدل ها،روش ها و اقدامات کنترل نویز آکوستیک در سیستم تهویه قطارهای درون شهری (مطالعه موردی: قطارهای متروی تهران)
اثرسنجی ترافیکی انتقال محل دائمی نمایشگاههای تهران به شهر جدید آفتاب
اولویت بندی اقدامات ایمن سازی در معابر برون شهری با استفاده از روشRSAR
زمان بندی اولویت دار تقاطع برای اتوبوس های تندرو به کمک پردازش تصویر
امکان سنجی احداث پیاده راه در معابر شهری مطالعه موردی: خیابان مداین در نازی آباد تهران
مقایسه کارایی توابع مختلف در حل مسأله قیمت گذاری تراکم شبکه
ارزیابی عملکرد خطوط اتوبوس رانی شهر اصفهان با رویکرد تحلیل ناپارامتریک
بررسی عوامل تأثیرگذار بر نحوه حرکت عابرین پیاده در نواحی مختلف گذرهای ویژه پیاده
ارزیابی و مقایسه نظرات خبرگان و کاربران سیستم تاکسیرانی در خصوص این سیستم در شهر ارومیه
بررسی روشی نوین برای ارزشیابی احداث خطوط هم جهت و جهت معکوس جدید سامانه BRT براساس مدل ریاضی و تحلیل آن با نرم افزار GAMS (مطالعه موردی خط ویژه خیابانهای شهید بهشتی شهید مطهری)
تحلیل و ارزیابی مدل های کلان نگر جریان ترافیک در آزاد راه های برون شهری (مطالعه موردی: آزادراه تهران - کرج)
اولویت بندی دورههای آموزش موتورسواران کشور برای بکارگیری شبیهساز موتورسیکلت
ارائه مدل پیش بینی سرعت ترافیک در شرایط بارندگی با بکار گیری شبکه های عصبی (مطالعه موردی : استان گیلان)
مدلسازی تأثیر تخلف از چراغ قرمز بر ظرفیت تقاطعهای چراغدار(مطالعه موردی: شهر اصفهان)
ساخت و پرداخت مدل انتخاب گونه سفر برای هدف کاری مطالعه موردی : شهر اصفهان
ارائه یک مدل مطلوبیت جهت تعیین شاخصهای موثر در تمایل افراد به پیادهروی در سفرهای تحصیلی در محدوده طرح ترافیک تهران
مدل ارزیابی شیوه تاثیرگذاری شاخص های طرح هندسی بر سرعت وسایل نقلیه در راه های دو خطه برون شهری
ارزیابی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات اتوبوس شهری
ارائه الگوی ارزیابی فنی و اقتصادی احداث بزرگراه های دوطبقه و مقایسه آن با گزینه تعریض بزرگراه (مطالعه موردی: بزرگراه تهران-قزوین در محدوده شهر کرج)
الگوی بهینه سیاستگذاری پایدار در حملونقل شهری با استفاده از مدلهای پویایی سیستم (مطالعه موردی: شهر مشهد)
ارائه مدل تطبیقی پیشبینی تعداد تصادفات خیابانهای جمع و پخش کننده شهری (مطالعه موردی شهر یزد)
مکانیابی تسهیلات پارک سوار با استفاده از تکنیک AHP مطالعه موردی بافت تاریخی شهر شیراز
ارائه مدل تحلیل رضایت کاربران حمل ونقل عمومی در خط 4 اتوبوس تندرو شهر تهران
شناسایی عوامل تأثیرگذار در رفتارهای ناهنجارو غیرایمن رانندگان ناوگان باری کشور
بررسی تاثیر تکنولوژی و سن ناوگان حملونقل شهری در نشر آلودگی هوا مطالعه موردی: خیابان فرهنگ ساری
یک روش پویای بهبود جریان ترافیک شهری با استفاده از اینترنت اشیاء: تنظیم هوشمند چراغ های راهنمایی و مسیریابی مجدد خودروها
طراحی شبکه تغذیه کننده با رویکرد مکانیابی ایستگاه در شبکه با استفاده از روش فراابتکاری
ارزیابی فاکتورهای ترافیکی برای عبور و مرور معلولین با استفاده از روشTOPSIS و AHP در شهر تهران
Jobs and walking: A comparative analysis to explore the effect of different travel patterns
ارائه مدل شبیه سازی ترافیک حاصل از حفاری در معابر شهری با استفاده از نرم افزار شبیه سازAIMSUN
بررسی اثر ملاحظات پایداری شبکه در اولویت بندی پروژه های حمل و نقل شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
مروری مقایسهای بر ضوابط حمل و نقل مواد و کالاهای خطرناک داخلی، خارجی و بینالمللی
مقایسه نقش عوامل فرهنگی و نگرش نسبت به ایمنی بر رفتار پیادهروی در دو گروه جنسیتی (مطالعه موردی تهران و کرج)
معماری منطقی پیشنهادی مدیریت مراکز معاینه فنی خودرو با استفاده از خدمات سیستمهای هوشمند حمل ونقل
Thorough Review on Transit Assignment Modelling Approaches to Congested Networks
تحلیل و تعیین میزان هزینههای سربار وارده به سیستم در اثر عدم وجود سیستم مدیریت یکپارچه اتوبوس رانی در شهر تهران
مدل عصبی-فازی برای تعیین ظرفیت جاده در محدوده ی کارگاه های جاده ای
استفاده از مدل لوجیت چندگانه در بررسی تاثیر عوامل حواسپرتی رانندگان در بروز تصادفات درونشهری به منظور تعیین میزان تاثیر تبلیغات در بین این عوامل(مطالعه موردی مشهد)
Modeling Delay at Intersections Using Effective Parameters
تحلیل بررسی روشی نو در طرح انتشار اوراق مشارکت جهت جذب سرمایه گذار خارجی در پروژههای زیربنایی در دوره پسا تحریم کشور با مدل ریاضی،الگوی خود رگرسیون برداری VAR (مطالعه موردی تامین ناوگان ریلی)
چالشها و رهیافتهای ساماندهی مراکز فرودگاهی درونشهری (با نگاهی به فرودگاه مهرآباد تهران)
ارائه شاخص ایمنی تصادفات میدان های ورودی شهرها (مطالعه موردی میدان امام شهر ساری)
سیستمی کارا جهت تشخیص هوشمند و بلادرنگ حوادث ترافیکی
الگوی همراهی والدین شاغل و فرزندان دانش آموز با رویکرد تصمیم گیری گروهی
ارائه شاخص ایمنی تصادفات مدارس حاشیه محورهای برون شهری (مطالعه موردی برخی محورهای برون شهری شهر آمل)
بررسی عوامل مؤثر بر شدت جراحت حادثه دیدگان در تصادفات کامیون ها
اولویت بندی تسهیلات عابرپیاده در ارتقاء سطح پیاده روی با استفاده از پرسشنامه بیان ترجیحات وتحلیل مدل انتخاب گسسته (مطالعه موردی شهر مشهد)
بررسی آلودگی صوتی در ایستگاهها و درون اتوبوسهای تندرو مطالعه موردی خط 9 سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر تهران
بررسی و تحلیل یکپارچهسازی سیستم حملونقل عمومی با شبکهی دوچرخه
انحراف تقاضای پارکینگ حاشیه ای معابر مناطق مرکزی شهر مبتنی بر مدل های انتخاب قیمت
آنالیز عملکردی میدان ها و تقاطع های همسطح در ایمنی معابر شهری و ارائه مدل ریاضی
مکان یابی بهینه پایانه های حمل ونقل برون شهری با استفاده از تکنیکAHP مطالعه موردی شهر اصفهان
Application of Fuel Consumption in Travel Demand Modelling
راهبردهای مطلوب تولید مستندهای حمل و نقل همگانی شهری برای سیمای ج.ا.ا (در راستای توسعه پایدار ایران اسلامی)
امکانسنجی استفاده از حسگرهای زمان سفر مبتنی بر فناوری بلوتوث و وای -فای برای برآورد نرخ تخلف از سرعت مجاز در معابر شهری
تخمین ظرفیت پایه آزادراه در ایران با مفهوم ظرفیت تصادفی
مدل سازی عوامل موثر بر پیاده روی در سفرهای تولید و جذب ( مطالعه موردی: شهر رشت)
ارائه مدل مسیریابی معابر غیر همسطح در شبکه های شهری: زمان سفر،زمان تأخیر و چگالی در شبکه معابر شهر(مطالعه موردی: معابر شهر مشهد)
بررسی امکان سنجی پیاده راه سازی مرکز تاریخی شهرنمونه مورد مطالعه: حصار ناصری تهران
اولویت بندی نصب موانع صوتی با استفاده از پهنه بندی تراز صوتی و تحلیل سلسله مراتبی در بزرگراهها (مطالعه موردی کلانشهر تهران)
ارائه مدل تعیین قیمت برای حمل ونقل مسافر در بخش ریلی بر اساس ارزش گذاری زمان سفر مسافران و مفاهیم برنامه ریزی دوسطحی
Near Real-Time Vehicle Detection and Tracking in Highways
ارائه مدل جانمایی دوربین کنترل سرعت متوسط قطعهای در محور برونشهری (مطالعه موردی: محور تهران -بازرگان)
تعیین حداقل فاصله بهینه پل های عابر پیاده از تقاطع های هم سطح شهری و آرام ساز های ترافیکی با توجه به سرعت خودرو های عبوری معبر و مسافت مطلوب پیاده روی
مدلی از ساختار بازخوردی علت و معلولی دینامیک قیمت و مصرف بنزین به منظور مدیریت و کنترل مصرف
تعیین سطح سرویس شریان شهری براساس دوروش معمولHCM 2000 و مقایسه آنها: مطالعه موردی خیابان دادمان واقع در شهرک غرب تهران
دسترسی و نقش تعاملی آن بین حمل و نقل و کاربری زمین
ارزیابی روش خطی به منظور اولویت بندی اقتصادی تجهیزات ایمنی ترافیکی در معابر برون شهری
بهینه سازی مسیر افقی راه ها در یک کریدور مشخص
شناخت و رتبهبندی نقاط حادثهساز جادهای (مورد مطالعه: راههای برون شهری استان خراسان رضوی)
مدل سازی انتخاب محل کار و محل سکونت با استفاده از مدلهای انتخاب گسسته (مطالعه موردی شهر مشهد)
بررسی عوامل مؤثر بر استفاده از خودروهای هیبریدی
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر انتخاب گذرگاه عابرپیاده از دیدگاه شهروندان
Influence of pavement condition on crash rates (Case study: Rasht- Bandar Anzali)
تحلیل رابطه بین افزایش طول خطوط مترو و کیفیت آلودگی هوای شهر تهران
استانداردسازی پرسشنامه خوداظهاری سنجش خستگی در رانندگان تاکسی شهر زنجان
مدل سازی ساختاری اثرات همزمان کیفیت حمل ونقل شخصی و همگانی بر تقاضای سفر روزانه
جانمایی دوربین های پلاک خوان درون محدوده زوج و فرد با هدف کنترل حداکثری ترددها با استفاده از الگوریتم مورچگان (نمونه موردی شهر کرج)
الگوی مکانیابی نصب سامانه ی کنترل فاصله در راه های برون شهری (نمونه موردی: محور تهران -بازرگان)
تحلیل و ارزیابی ایمنی عبور عابرین پیاده از عرض خیابان در تقاطع های چراغدار بر اساس ویژگی های رفتاری عابرین
توسعه یک الگوریتم سریع تخصیص ترافیک دینامیکی – کاربرد برای ارزیابی سیستم های مدیریت هوشمند ترافیک در شهر تهران
تحلیل آسیبپذیری شبکه معابر شهری بر اساس رویکرد مبتنی بر همایهها مطالعه موردی: شهر اصفهان
پیاده سازی سامانهی تخمین سطوح ترافیکی با استفاده از روشDPM
ارائه روشی ترکیبی جهت تعیین نقاط حادثه خیز با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP و مطالعه موردی محور قدیم آمل – بابل
ارائه راهکار نوین طراحی هندسی قوس های افقی و قائم در بهینه سازی طراحی تقاطع های غیرهمسطح شهری
بررسی بهره وری و ایمنی در اثرافزودن فاز زرد به قرمز در انتهای فاز قرمز چراغ راهنمایی به منظور آگاهی رانندگان( مطالعه موردی شهر قزوین)
بررسی و تحلیل میزان زمان هدر رفته اولیه و نرخ جریان اشباع در تقاطع های چراغدار (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
Application of Enhanced Particle Swarm Optimization for Determining the Optimal Geometry of Horizontal Curves
دستگاه یکپارچه و هوشمند موقعیت یابی درلحظه و خدمات مسافرتی همسفر
طراحی و تحلیل بهینه سیستم حمل و نقل همگانی قطار شهری براساس برنامه ریزی بلند مدت طرح (مطالعه موردی شهر کرمان)
حل مسئله تخصیص ترافیک با کمک روشهای بهینه سازی مختلف برای زمان بندی چراغ های راهنمایی هوشمند
تحلیل ضریب مالکیت موتورسیکلت در مقایسه با خودروهای سواری در شهر تهران و ارزیابی تاثیرآن در تصادفات داخل محدوده طرح ترافیک
بررسی متغیرهای موثر بر میزان پیاده روی استفاده کنندگان از سواری شخصی در سیاست قیمت گذاری ورودی به محدوده مرکزی شهر اصفهان
شناسایی متغیرهای اثرگذار بر شدت تصادفات درونشهری (مطالعه موردی: تصادفات درونشهری رشت)
مدلسازی اثر همزمان سیاست های قیمت گذاری ورود به محدوده طرح ترافیک و بهبود حمل و نقل همگانی بر استفاده کنندگان از سواری شخصی در سفرهای ضروری در شهر اصفهان
اولویت بندی استراحتگاه های بین راهی (مطالعه موردی یکی از محور های استان کرمان)
روشی جدید در تشخیص اتوماتیک شماره پلاک خودرو، بهینه سازی شده برای سیستم های زمان واقعی با بهره گیری از طبقه بندی کننده های نوروفازی
ترکیب قوس های افقی و قائم در جاده های برون شهری دوخطه
ارائه مدل شاخص ایمنی بر اساس رتبه بندی شبکه راه ها تحت تاثیر عوامل موثر بمنظور تعیین پتانسیل اصلاح
بررسی نتایج درونیابی ایستگاههای ترافیکی سنجش کیفیت هوای کلانشهر تهران به روش کرایجینگ
ارزیابی اقتصادی توسعه حمل و نقل همگانی سریع السیر ریلی با رویکرد شاخص اقتصادی حمل و نقل پایدار (مطالعه موردی: مترو تهران)
A New Hybrid Intelligent Approach for Forecasting the Traffic Flow Based on Fuzzy Controller
مقایسه دو روش برنامهریزی وسیله نقلیه در میزان بهرهوری ناوگان اتوبوسرانی
تحلیل زمین-آماری آلایندههای هوا با هدف آسمان آبی برای کلانشهر مشهد
طراحی و پیاده سازی کنترل کننده هوشمند تطبیقی برای کنترل تقاطع با استفاده از روش یادگیری تقویتی
تعمیم روش فرانک- ولف برای حل مساله تخصیص همگانی با محدودیت ظرفیت ناوگان
اثر علائم جهت نما بر عملکرد رانندگان در قوس های افقی با هندسه متفاوت راه ها
ارزیابی روش ابتکاری طرح هندسی میدان های دوسطحی در معابر شهری (مطالعه موردی؛ تقاطعی در منطقه 19 شهر تهران)
بررسی نقش اتوبوس گردشگری درون شهری بر شرایط اقتصادی شهرها-نمونه موردی: شهر مشهد
تحلیل فضایی-مکانی آلایندههای هوا باهدف آسمان آبی برای کلانشهر تهران
کاربرد تئوری رفتار برنامه ریزی شده در سنجش نگرش شهروندان در ارتباط با استفاده از سامانه های حمل و نقل عمومی
حل مسئله مکانیابی ایستگاه راهآهن بر اساس الگوریتمهای فراابتکاری بهینهسازی