آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 381تعداد صفحات کتابچه مقالات: 6051
تعداد نمایش مقالات: 381526
سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک
سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک در تاریخ ۶ اسفند ۱۳۹۲ توسط ،معاونت و سازمان حمل و نقل ترافيك در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک
مجتمعهای ایستگاهی راهکاری نوین در تأمین مالی پروژههای حمل و نقل ریلی درونشهری
آنالیز حساسیت تغییرات هزینه و قیمت سوخت در مدل کرایه جابجایی کالا
برآورد طول عمر اقتصادی اتوبوسهای گازسوز (مطالعات میدانی در زمینه مسائل فنی و اقتصادی و بهرهوری اتوبوسهای گاز سوز (CNG) در حمل و نقل شهری
ارزیابی انواع روشهای قیمتگذاری جابهجایی مسافر در حمل و نقل جادهای و ارائه روش بهینه
ارزیابی اقتصادی (تحلیل هزینه - فایده) پروژههای حمل و نقل انبوه شهری: از رویکرد فعلی در کشور تا روشهای موجود در کشورهای توسعه یافته اقتصادی
مدل اولویتبندی سرمایهگذاری پیش از وقوع بحران برای تقویت یک شبکه معابر شهری (مورد کاوی: معابر شهر انزلی)
برآورد هزینههای اجتماعی ناشی از خدمات حمل و نقل (مطالعه موردی: شبکه راهآهن)
تحلیل اقتصادی و امکانسنجی به کارگیری سامانههای هوشمند حمل و نقل (آزاد راه پیامبر اعظم (ص) در محدوده استان آذربایجان شرقی)
تحلیل اقتصادی مجتمعهای خدماتی و رفاهی بااستفاده از نرمافزار شبیه سازی ارنا
تحلیل سود به هزینه احداث معابر غیر همسطح در شبکههای متراکم شهری
اثرات سیستم حمل و نقل بر هزینه سلامت دانشآموزان
بررسی طرح انتشار اوراق مشارکت بعنوان راهکار پیشنهادی جهت تأمین مالی بخشی از هزینههای توسعه خطوط متروی تهران
بررسی رابطه حمل و نقل زمینی با توسعه صنعتی: مطالعه موردی سه استان غربی کشور (ایلام، لرستان و همدان)
اقدامات مؤثر در بالا بردن بهرهوری انرژی در بخش حمل و نقل (محور مقاله اقتصاد حمل و نقل)
پیامدهای اقتصادی و اجتماعی سوانح رانندگی منجر به مرگ در خانوادههای قربانیان، یک مطالعهی کیفی
بررسی میزان تمایل شهروندان به پرداخت هزینهی حضور در محدودهی ترافیکی، با هدف کاهش ازدحام ترافیکی (نمونه موردی شهر شیراز)
انتخاب بهترین گزینه برای ساخت مجتمع های تجاری در مجاورت ایستگاه های خط2قطارشهریاتبریزت با روش برنامه ریزی خطی صفر ویک
تاثیر سرمایه گذاری در ساخت های حمل ونقل در اشتغال منطقه ای
مدل دینامیک درآمد خطوط هوایی با در نظر گرفتن ریسک و مجاز بودن رزرو گروهی
ارزیابی پروژههای آرامسازی ترافیک قبل و بعد از اجرا در سطح شهر تهران
بررسی آینده اقتصادی و مالی صنعت حمل و نقل دریایی در ایران
رویکرد تلفیقی دلفی و تحلیل سلسله مراتبی در ارزیابی معیارهای مؤثر و اولیتبندی تأمین مالی در ساخت و توسعهی آزادراههای کشور
ارزیابی ایجاد مرکز لجستیک در بندر
ارائه مدل قیمتگذاری محدوده ای با استفاده از الگوریتم جستجوی ممنوع
ارزیابی تأثیرگذار گاردیل در رفتار رانندگان (موقعیت جانبی وسایل نقلیه) با توجه به سطح خدمت ترافیک و نوع وسیله نقلیه
ارزیابی ترس و خطر کودکان در هنگام عبور از خیابانهای شهری و تأثیر عوامل آموزشی مرتبط در کاهش میزان تصادفات آنها (مطالعه موردی: شهرستان بهشهر)
تأثیر آموزش دوچرخهسواری ایمن به کودکان بر بهبود عملکرد آنها (مطالعه بر روی شهر نجفآباد - استان اصفهان)
مدل روانشناختی حوادث ترافیکی
بررسی میزان اثرگذاری جرائم و مشوقهای ترافیکی در کاهش تخلفات رانندگی
ممیزی اولویتبندی دوربرگردانهای حادثهخیز در بزرگراهها با استفاده ازتکنیک TOPSIS (مطالعه موردی: منطقه 5 شهر تهران)
تحلیل و ارزیابی اثربخشی جایگزینی تقاطعات چراغدار با دوربرگردانها
بکارگیری روشهای تحلیل خطی با محوریت GIS به منظور پیشگیری از تصادفات ترافیکی (مطالعه موردی: شبک خیابانهای شهر مشهد)
اثر مشخصه های سفر بر سرعت انتخابی توسط رانندگان (مطالعه موردی: آزادراهها و بزرگراههای برونشهری استان اصفهان)
INVESTIGATING CONTRIBUTING FACTORS ON DOINGRLR AT ONSET YELLOW TIME AT T- JUNCTION
تعیین محل بهینه مراکز خدمات درمانی در زمان امدادرسانی با بکارگیری مسئله تخصیص مکانی HUB و حل توسط الگوریتم ژنتیک
ارائه مدل ریاضی برای مسیریابی و مکانیابی محلهای بارگیری جهت حمل انواع مواد پرخطر به صورت چندشیوهای
ارزیابی عملکرد شبکه ارتباطی شهری تحت تأثیر عامل زلزله از دید پدافند غیر عامل با استفاده از GIS,ANP
اولویتبندی استفاده از تجهیزات ترافیکی در جهت ایمن سازی راهها از لحاظ اقتصادی (مطالعه موردی محور ارومیه - سلماس در استان آذربایجان غربی)
ارائه مدل پیشبینی میزان تصادفات ترافیکی در میادین شهر تهران
شناسایی پارامترهای مؤثر در بروز تصادفات تک وسیلهای خروج از جاده ارائه یک مدل رگرسیون لجستیک برای پیشبینی وقوع این تصادفات در جادههای برونشهری کشور
تخمین فراوانی تصادفات در نواحی شهری با استفاده از سیستم استنتاج عصبی - فازی انطباقی: مطالعه موردی شهر مشهد
شناسایی، بررسی و تحلیل نقاط حادثهخیز در راههای برونشهری با استفاده از نرمافزارهای ExpertChoice, GIS و ارائه راهکارهای پیشنهادی (مطالعه موردی محورهای منتهی به شهر مشهد)
طراحی مدل شاخص خطر بالقوه راه براساس تخلفات ترافیکی رانندگان
کاربرد نظریه قابلبت اعتماد در ارزیابی تأثیرپذیری ایمنی قوسهایافقی در جادههای برونشهری نسبت به میزان اعمال بر بلندی
Effect of Driver Reaction Behavior for Collision Prevention onLane Changing Maneuvers (Tehran Hemat Highway Case Study)
مدلسازی پیشبینی فراوانی تصادفات در معابر شریانی شهری (مطالعه موردی؛ شهر تهران)
بررسی تأثیر پارامترهای روشنایی معابر در تعداد و شدت تصادفات
بررسی عامل طرح هندسی راهها در نرخ تصادفات با استفاده از شبکههای عصبی مصنوعی (مطالعه موردی محور اندیمشک - پلزال)
بررسی ریسک فاکتورهای تصادفات موتور سیکلتها در شهرستان مشهد
شناسایی مهمترین عوامل موثر در شدت تصادفات موتورسیکلت در جادههای اصلی با استفاده از مدل درخت تصمیم
ارتقاء مدیریت ایمنی راهها با استفاده از اقتصادسنجی فضایی (مدل خطا فضایی) مطالعه موردی آزاد راه زنجان - قزوین
Spatial Semi-Local Model to Predict the Traffic Accidents inUrban Areas
ارزیابی سلامت جسمی و روانی رانندگان باری ناوگان عمومی جادهای کشور - باری
هوشمندسازی ترافیک خط یک متروی تهران با استفاده از منطق فازی
بهبود در روش کنترل کیفیت به منظور شناسایی نقاط حادثهخیز در راهها و مطالعه موردی بزرگراه سنندج - همدان
مدلی برای بررسی تأثیر فواصل قوسهای افقی در تصادفات راههای دو خطه برون شهری (مطالعه موردی محور کرج - چالوس)
تحلیل آماری پارامترهای اثرگذار بر تصادفات خیابانی درونشهری و ارائه مدل پیشبینی رگرسیون لجستیک این تصادفات (شهر فریدونکنار)
هشدار برخورد و تعیین فاصله ایمن تا خودرو مقابل با استفاده از منطق فازی
تحلیل ایمنی در ایستگاههای اتوبوس شهری
بررسی عملکرد ایمنی جادهای در استانهای کشور با کاربرد روش TOPSIS
ارزیابی میزان خطرات زیست محیطی در حمل و نقل هوایی در شهر تهران با استفاده از اندازهگیری شاخص نمرهدهی ریسک (در سالهای 1392-1391)
ارائه مدل اولویتبندی تأمین روشنایی در راههای برونشهری با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی
تحلیل و مدلسازی پارامترهای ایمنی مؤثر در انتخاب مسیرهای بهینه تخلیه اضطراری پس از زلزله مطالعه موردی: محله 13 آبان شهر تهران
رابطه بین نگرشی به ایمنی در رانندگی با رفتارهای مخاطرهآمیز در رانندگی دررانندگان تاکسی داخل شهر ارومیه
تحلیل تواتر تصادفات در مقاطع آزادراهی پرحادثه با استفاده از مدل GAMLSS
تحلیل ایمنی و ارزیابی شاخصهای طراحی رمپهای ورودی و خروجی متوالی در بزرگراههای تهران
بررسی عوامل تأثیرگذار بر شدت تصادفات ترافیکی مطالعه موردی: شهر اصفهان
بررسی کارایی شبکههای عصبی FFBP,RBF در پیشبینی تصادفات عابرین پیاده
بررسی فاکتورهای موثر بر پیش بینی فراوانی تصادفات وسایل نقلیه سنگین (مطالعه موردی آزاد راه کرج - قزوین)
برنامهریزی واکنشهای اضطراری برای حوادث حمل و نقل کالای خطرناک در ایستگاههای تشکیلاتی؛ مطالعه موردی ایستگاه راهآهن سرخس
ارائه طرح خطکشی علائم شورون جهت کاهش تصادفات جلو به عقب در جادههای کشور
تحلیل تصادفات و شناسایی نقاط حادثهخیز در شهر تهران بر مبنای GIS
نقش امداد هوایی در کاهش تلفات ناشی از تصادفات
بررسی تغییرات مقاومت لغزشی روسازی آسفالتی بر تصادفات، مطالعه موردی خیابان شهید رجایی تهران
بررسی اپیدمیولوژیک تصادفات ترافیکی عابرین پیاده در ایران
تعریف میزان بقادر تصادفات فوتی به عنوان یک ابزار اندازهگیری اپیدمیولوژیکی در حوادث ترافیکی
ارزیابی تأثیرات ایمنسازی تقاطعات منطقه 6 شهرداری تهران با بکارگیری نرمافزار شبیهسازی VISSIM
بررسی میزان استفاده از کمربند ایمنی در وسایل نقلیه سبک در کلانشهرها (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
ارائه مدل پیشبینی زمان تخلیه قطار شهری مطالعه موردی: مترو تهران
مروری بر مدلهای رفتاری رانندگان وسایل نقلیه
بررسی روشهای مکانیابی پایگاههای امداد و نجات جمعیت هلالاحمر
تعیین ریسک نقاط حادثهخیز راهها و ارائه الگویی جهت ایمنساز دوربرگردانها و تقاطعهای محوز اهواز - اندیمشک
بررسی ایمنی دوربرگردانهای شهری، ناشی از حذف گردش به چپ مستقیم در تقاطعهای شامل سه راهها (مطالعه موردی: شهر بوشهر)
اولویتبندی اقتصادی استفاده از تجهیزات ترافیکی در جهت ایمنسازی راهها (مطالعه موردی محور ارومیه - سلماس در استان آذربایجان غربی)
تعیین پتانسیل تصادف با توجه به شرابط مسیر با استفاده از روش AHP (مطالعه موردی: محور هراز)
نقش شاخص ارزیابی CMF در بازرسی ایمنی حاشیه راهها ارائه مدل ریاضی
تحلیل میدانی اثر سرعت خودرو بر افزایش تراز صدا، با عبور از نوارهای لرزاننده (مطالعه موردی شهر مشهد مقدس)
ارزیابی عوامل موثر در رفتار رانندگان در زمان مشاهده عابران پیادهدر حال گذر از عرض خیابان (مطالعه موردی در تهران)
تحلیل جامعهشناختی الگوی بوق زدن رانندگان (مطالعه مطالعه: مشهد)
بررسی تأثیر آموزشهای تخصصی ترافیک به رانندگان بین شهری
مقایسهای رفتار عبور کودکان دبستانی از خیابان بین سالهای 92-1389 و تأثیر آموزشهای ترافیکی بر رفتار آنها
یک مدل انتخاب شیوه سفرهای تحصیلی کودکان دبستانی براساس متغیرهای فرهنگی (مطالعه موردی شهر رشت)
دلایل عدم تبعیت رانندگان از مقررات تجهیزات مهندسی ترافیک در مشهد
بررسی فرهنگ ترافیک راکبین موتورسیکلت در تقاطعات چراغدار درون شهری (مطالعه موردی تقاطعات شهر مشهد)
ارزیابی زمان عکسالعمل و سرعت پیادهروی عابران سالمند برای تصحیح زمان چراغ راهنمایی عابر پیاده
بررسی تحلیلی آمار تلفات موتورسواران بر مبنای پارامترهای مختلف وارزیابی اثربخشی اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسواران
رفتار تهاجمی و تأثیر آن بر عملکرد راننده و بروز تخلفات و راهکارهای مقابله
مقایسه تأثیر شیوههای آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی بر فرهنگ ترافیک دانشآموزان دوره ابتدایی شهرستان بوشهر در سال 1390
پیش بینی میزان تصادف در جادههای روستایی براساس رفتار ترافیکی و جایگاه اجتماعی رانندگان
تحلیل محتوای برنامههای تلویزیونی در استفاده از مدلهای حمل و نقل درون شهری طبق نظریهی هاولند
اثرات تبلیغات، رسانهها و اشخاص معروف بر ترافیک سطح شهرها و قانونمند شدن افراد نسبت به حمل و نقل جادهای
اصول طراحی وب سایتهای ترافیکی
بررسی عوامل موثر بر اثربخشی پل های عابر پیاده (مطالعه موردی: شهر کرمانشاه)
سنجش و ارزیابی وضعیت حقوق شهروندی شهروندان تهرانی در رابطه با سازمان مترو شهر تهران
Overtaking Assessment-Perception Performance
ارایه الگوی آموزش رانندگی تدافعی
مقایسه تأثیر به کارگیری سیستم بلیت الکترونیک در میزان رضایت شغلی رانندگان بخش خصوصی و دولتی ناوگان اتبوسرانی شهر تهران
توسعه مدل بهینهسازی جهت کاهش زمان تخلیه و بارگیری در محل پهلوگیر اسکله در بنادر کانتینری
ارائه مدلی برای ارزیابی اثرات دینامیک قیمتگذاری بزرگراهها بر انتخاب طریقههای سفر حمل و نقل شهری در سفرهای کاری روزانه
Testing Uncertainty in an Integrated Land Use-TransportationMicrosimulation Model of Demographic Updating
How to maintain accessibility to basic needsregarding travel time and mobility cost in the faceof sharp increases in energy pricesSustainable land-use and transport planning for selected case studies
بررسی اثرات شکل الگوی شبکه در پارامترهای عملکردی ترافیک معابر
تخمین ماتریس سفر در فرآیند شبیهسازی معابر درونشهری، متبنی بر دادههای شمارشی کمانها (مطالعه موردی: محدوده مرکزی شهرستان بروجرد)
توسعهی مرکز شهر سنندج بر مبنای رویکرد توسعهی حمل و نقل همگانی محور
ارائه مدل ریاضی مسئله مسیریابی وسیله نقلیه برای انبارهای عبوری چند محصولی با برداشت و تحویل در چند بار
شناسایی عوامل موثر بر الگوهای سفر روستایی در ایران
تحلیل رابطه دوطرفه انتقالپذیری مدلهای انتخاب وسیله (نمونه ورودی: شهرهای مشهد و شیراز)
ابعاد مغفول در پیامدهای توسعه شبکه راههای منطقهای؛ توسعه و ضدتوسعه «شهر لوشان و آزاد راه قزوین - رشت»
تحلیل تقاضای سفر در جهت افزایش ظرفیت شبکه معابر زمینی در فرودگاه بینالمللی امام خمینی (ره) با استفاده از نرمافزار VISUM
ورود به محدوده طرح به روش رجحان بیان شده؛ مطالعه موردی شهرتهران
Joint Modelling of Shopping Mode and Destination Choice:Case Study of Mashhad
بررسی موانع پیادهسازی توسعه شهری با محوریت حمل و نقل همگانی
تحلیل ناهمفزون رفتار انتخاب وسیله در جابهجایی کالا به وسیله کامیون و قطار مطالعه موردی ایران
اولویتبندی اهداف طرح جامعه حمل بار در تهران بزرگ
بررسی تطابق ضرایب همارزی کاربری در جذب سفر با رفتار سفرهای شهری و مشخصههای کاربری زمین
پرداخت مدل تخصیص ترافیک پویا به روش تکراری با استفاده از شبیهسازی کلان، مطالعه موردی شهر مشهد
توسعه یک مدل آماری برای پیشبینی حجم ترافیک روزانه معابر برونشهری مطالعه موردی محورهای برون شهری مازندران
مسئله ی مسیریابی وسیله نقلیه برای توزیع سبزیجات تازه و غذاهای فاسدشدنی
برنامهریز حمل و نقل روستایی
مدلسازی انتخاب مقصد در سفرهای خرید؛ مطالعه موردی شیراز
اعمال مدل زمان روز در مدلسازی تقاضای سفر (امکانسنجی برای شهر تهران)
راهکار اجرایی سنجش و ارتقاء کیفیت پیادهراهها با استفاده از تکنیک تحلیل عاملی (نمونه موردی: پیادهراه پانزده خرداد تهران)
مقایسه تطبیقی خیابانهای تاریخی در حوزه گردشگری با رهیافت پیادهمداری نمونه مطالعاتی: خیابان چهارباغ عباسی اصفهانی و خیابان رامبلا بارسلونا
ساخت و پراخت مدل برآورد طول صف در تقاطعات چراغدار و بدون چراغ و بکارگیری آن در مدل کلاننگر شهر تهران (مطالعه موردی: شهر تهران)
بررسی جایگاه حمل و نقل ریلی درونشهری در طرح جامع شهر تهران
ارزیابی آیین نامه ظرفیت راه در تعیین ظرفیت نواحی تغییرخط بزرگراهی
بررسی مطالعات سیاست قیمتگذاری ورود به محدوده شهر
بررسی توزیع خدمات شهری با استفاده از تحلیل شبکه (network analyst) در برنامهریزی حمل و نقل
ساماندهی حمل و نقل و ترافیک بافت مرکزی شهر همدان
تأثیر کاربریها و تراکمهای شهری بر وقوع سوانح ترافیکی و تحلیل توزیع فضای تصادفات (نمونه موردی: شهر شیراز)
تبیین رابطه حملونقل زیرزمینی و توسعه شهری پایدار
جایگاه زمانبندی سفر در مدلهای برآورد تقاضا
اصول تجربی ایجاد محورهای پایدار و با هویت سواره- پیاده خیابان رجنت لندن
انتخاب سامانه حمل ونقل عمومی مناسب برای دسترسی به فرودگاه بین المللی گرگان با استفده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی
گسترش مدل جاذبه برای حل مسائل پیش بینی توزیع سفر عابر پیاده درشبکه پیادهروی مراکز شهرها (مطالعه موردی مرکز شهر مقدس مشهد)
ساماندهی کاربری اراضی با رویکرد مدیریت سیستم حمل و نقل شهری (نمونه موردی: محور خیام شهر زنجان)
Impact of Fuel Consumption on Travel Demand Modeling
حل مساله زمانبندی حرکت قطارها با در نظر گرفتن محدودیت نماز در خطوط تک ریلی با استفاده از الگوریتم جستجوی پراکنده
انتخاب همزمان شیوه حملونقل و فاصله محل سکونت تا مدرسه: اعمال مدل وابسته کاپیولا
تحلیل رفتار پاسخ دهی به نظرسنجی سفر در شهر تهران
اصلاح ماتریس توزیع سفر در مدل حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر اساس کاربریهای جاذب سفر (نمونه موردی: منطقه 22 شهرداری تهران)
ارائه متدولوژی ساخت مدل مستقیم تقاضای سفر: مطالعه موردی شهر تهران
یک الگوریتم سریع بر پایه مسیر برای مسایل تخصیص ترافیک
صرفه جویی در انرژی مصرفی الکتروموتورهای قطارهای مترو از طریق اصلاح سبک رفتار راهبردی رانندگان قطار با تأکید بر روش راهبردی نگهداشت سرت و مد خلاص (مطالعه موردی: خط یکمتروی تهران)
مطالعه امکان سنجی استفاده از سامانه دوچرخه در ایستگاه ها ، سکوی مسافری و واگنهای قطار در شبکه ریلی متروی تهران با استفاده از روش SWOT
اثرات زیست محیطی اتوبوس های تندرو در مسیر پایانه مسافربری جنوب تا پایان ثامنالحجج (خط 8)
Integrating Landscape, Ecology and Urbanism in UrbanTransportation Corridors Planning and Design: MeasuringInfrastructure Sustainability in Melbourne’s EastLink
برآورد تقاضای استفاده از پارک سوار مطالعه موردی: ایستگاه متروی حرم مطهر امام خمینی (ره)
حل مسئله مکان یابی پارک سوار ها در شهر تهران با روش ابتکاری*
Livable Vehicle Routing and Scheduling OptimizationConsidering Traffic Evasion: A Case of Tehran
تحلیل شاخص های مطلوبیت سرویس دهی سیستم حمل ونقل اتوبوسرانی تندرو (BRT) با بهرهگیری از مدل servqual در شهر تبریز
ارزیابی مؤثرترین پارامترها بر میزان سوخت مصرف شده در شبکه حمل و نقل، به روش تاگوچی (مطالعه موردی: دوربرگردان)
بررسی کارایی سامانهی حمل و نقل سریع اتوبوسرانی (BRT) در پایداری شهرها با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک (SWOT) (مطالعه موردی: خط چهار راه تهرانپارس - پایانه آزادی شهر تهران)
توجیه فنی اقتصادی و تعیین اولویت و نحوه اتصال ریلی شهرهای اقماری اطراف تهران و شهر تهران توسط مترو
مقایسه تطبیقی کیفیت پیادهراه در بافت مرکزی شهر در راستای نیل به حمل و نقل انسان محور (نمونه موردی: پیاده راه خیام قزوین و پاسداران سنندج)
ارزیابی معیارهای سیستم حمل و نقل پایدار دوچرخه سواری به کمک روش AHP فازی و کاربرد روش promethee در تعیین پایدارترین گزینه
بررسی میزان اثربخشی سامانه اتوبوس های سریعالسیر BRT در کاهش آلایندههای هوا با روش Tier2 از راهنمای آلودگی هوای corinair
کاربرد توابع دوز - واکنش به منظور ارزیابی اثرات آلودگی هوا ناشی از حمل و نقل
برنامهریزی حمل و نقل با رویکرد توسعه پایدار (مورد مطالعاتی: دانشگاه صنعتی امیرکبیر)
ارزیابی اثرات آزبست ناشی از حمل ونقل بر سلامت شهروندان تهرانی
ارائه راهکارهای مدیریتی برای بهبود وضعیت موجود فرودگاه مهرآباد با استفاده از نتایج حاصل از نرمافزار NEF
مقایسه پایداری استانهای کشور در بخش حمل و نقل جادهای با استفاده از مدل شاخص مبنا
ارزیابی و تحلیل عوامل مؤثر بر میزان جذابیت استفاده از بلیت الکترونیک در بین کاربران حمل و نقل عمومی (مطالعه موردی: خطوط 2، 4 و 5 متروی تهران)
بررسی و ارائه راهکار عملی برای سیستم حمل و نقل عمومی با رویکرد مبتنی بر توسعه پایدار (نمونه موردی شهرستان بابل)
ارزیابی کارایی حمل و نقل در ورود به لجستیک الکترونیکی با استفاده از سیستم تحلیل سلسله مراتبی (A.H.P) فازی
پهنه بندی آلودگی صوتی ناشی از ترافیک وسایط نقلیه در شهر ارومیه با کاربرد سیستم اطلاعات مکانی
بازتعریفی از حملونقل پایدار شهری با رویکرد تفکیکی میان عرضه و
اولویتبندی شاخصهای موثر بر پیاده مداری جهت حقق توسعه پایدار شهری در سطح کرج با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (نمونه موردی: خیابانهای طالقانی، بهشتی و آزادی)
بررسی عوامل موثر بر احداث خطوط دوچرخه در معابر شهری پرتقاضا با اعمال محدودیتهای پارک حاشیهای (مطاله موردی منطقه 12 شهرداری تهران)
ارزیابی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی طرح ساماندهی دسترسی تقاطع یادگار - کوهستان و پمپ بنزین (در منطقه 2 شهرداری تهران)
شناسایی سیاستهای مناسب حمل و نقل پایدار با استفاده از تجربیات شهرهای مشابه (مطاله موردی: شهر اصفهان)
طرح های نیمه تمام عمران شهری و آسیب های اجتماعی آن از بعد ترافیکی
بررسی تأثیر رشد اقتصادی بر نرخ تلفات ترافیکی در ایران و مقایسه آن با کشورهای جهان
Sustainable transport planning: Estimating the optimal proportionin the using of transportation modes to reduce ecological footprint
بررسی ظرفیت اجرای طرح استفاده اشتراکی از خودرو در تهران
Incorporating socioeconomic and trip behaviour parameters inmodelling trip rates in metropolitan Karachi
پیش بینی آلودگی ذرات معلق در هوای تهران جهت اعمال استراتژیهای محدودیت ترافیک با استفاده از شبکههای عصبی پرسپترون
اجرای سیستم دوچرخهسواری به منظور بهبود شرایط فردی،اجتماعی، ترافیکی و زیست محیطی شهر و شهروندان
ارزیابی میزان مشارکت مردم در اتخاذ تصمیمات ترافیکی شهر مشهد
نیازسنجی وضعیت دسترسی و تردد معلولین در مناسب سازی ساختار شهری (مطالعه موردی: شهرستان بیرجند)
اثرسنجی سیاستهای قیمتی مشوق استفاده از سوخت پاک بر تقاضای مصرف حاملهای انرژی در حمل و نقل
تجزیه و تحلیل چرخه عمر «چاه -تا - چرخ» در بخش حمل و نقل ایران
طراحی مدلی برای آینده پژوهی توسعه پایدار حمل و نقل درایران
شناسایی شاخص های حمل و نقل انسان محور
توسعه پایدار حمل و نقل ریلی با راهبرد سیستم مدیریت انرژی (مطاله موردی مترو تهران)
ارزیابی تأثیر تعریض پیادهروها بر تردد در یک منطقه پرتردد شهری (مطاله موردی میدان انقلاب)
مطالعه تطبیقی میزان رضایت شهروندان از پیادهراهها شهر تهران نمونه موردی: بازار، 17 شهریور، حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
شناسایی فرصتها و چالشهای توسعه پیادهمدار شهری در شهرهای میانی نمونه موردی: شهر نیشابور
تحلیل حساسیت میزان استفاده از دوچرخه با مدل لوجیت دوتایی
شبیه سازی تردد عابران پیاده در تسهیلات پیاده روی شهر تهران
بررسی متغیرهای موثر بر تأخیر وسایل نقلیه در اثر تداخل با عابران پیاده در تقاطعات چراغدار و بدون چراغ در شهر تهران
شناسایی سیاست های موثر بر سیستم اشتراک دوچرخه در شهر تهران
Calibrating Social force model based on design experimentsmethod
پیشبینی رفتار عابر پیاده براساس الگوهای حرکتی به منظور جلوگیری از برخورد وسیله نقلیه با عابر
توسعه متدولوژی تعیین فاکتور معادل عابر پیاده استاندارد جهت محاسبه سطح سرویس پیادهرو
ارزیابی ویژگیهای رفتاری عابرین پیاده و تعیین سرعت حرکت گروههای مختلف عابرین درعبور از تقاطعات چراغدار و بدون چراغ شهری (مطالعه موردی: کلانشهر رشت)
امکانسنجی معابر شهری برای طراحی مسیر دوچرخه با استفاده از Network analyst (نمونه موردی: منطقه 10 شهر تهران)
عوامل موثر در افزایش استفاده از پلهای عابر پیاده (مطالعه موردی منطقه یک شهرداری تهران)
ارزیابی و اولویت بندی مسیرهای پیشنهادی دوچرخه در معابر شهری منطقه 18 شهر تهران
امکانسنجی تبدیل خیابان به پیادهراه براساس معیارهای ترافیکی و شرهسازی (مطالعه موردی: خیابان شریعتی در منطقه 18 شهرداری تهران)
امکانسنجی محوری عاملی جهت توسعه حمل ونقل غیر موتوری در شهر نمونه موردی (معبر شهدا سنندج)
Investigation of Pedestrian’s Gap Acceptance behavior atCrosswalk
بررسی تجارب کشورهای دنیا در توسعه دوچرخهسواری در شبکه شهری
طراحی روسازی مسیر اتوبوس های تندرو شهری براساس خواستگاه ترافیکی و هزینه چرخه عمر (بررسی موردی شهر تهران)
ارزیابی مدلهای مسیریابی سامانه سریع اتوبوسرانی BRT براساس حداکثر پوشش جمعیت و تقاضای سفر
مروری تطبیقی بر حمل و نقل همگانی در کشورهای در حال توسعه با تأکید بر شهر تهران
بررسی شکاف موجود در ابعاد توانمندی خدمات سازمان اتوبوسرانی شهر یزد با استفاده از مدل SERVQUAL
ارزیابی اتصال شهرهای حومهای به شبکه ریلی شهر تهران
Cost Sensitivity Analysis of the Multimodal Feeder NetworkDesigning
زمانبندی اتوبوسهای درونشهری با هدف حداقل کردن زمان انتظار مسافرین
ارتقاء کارایی و سطح خدمت خطوط حمل و نقل با استفاده از سرویس توقف - محدوده : یک روش ILS
تعیین معیارهای راهبری بهینه قطار بر اساس پارامترهای موثر بر رضایت مسافری
کاربرد تابع جریمه پویا در حل مسئله تخصیص همگانی تعادلی با محدودیت ظرفیت ناوگان
بررسی اولویتدهی خودروهای همگانی در تقاطعات چراغدار (مطالعه موردی: خط BRT10، تهران)
پیشبینی تعداد مسافران قطار سبک شهری مشهد به روش سریهای زمانی فصلی
پیشبینی حجم مسافر فصلی در شبکه اتوبوسرانی مشهد با استفاده ازمدل سری زمانی SARIMA
تحلیل خط سه سامانه اتوبوسهای تندرو (BRT) شهر تهران با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و مطالعه تطبیقی با شهر بوگوتای کلمبیا
بررسی تعریف و ویژگیهای اساسی پایانهها و ارائه روش مکانیابی پایانه مبتنی بر تعیین میزان انحراف از جامعه نرمال
شیوع کمردرد و گردندرد در بین رانندگان اتوبوس شاغل در سیستم حمل و نقل عمومی تهران 1391
نقش هم پیمایی در حمل نقل و ترافیک و راهکارهای بکارگیری آن در کشور
ارزیابی معابر شهری از منظر پوشش ایستگاههای اتوبوس، براساس مدل AHP-SA (مطالعه موردی: منطقه 4 شهرداری تهران)
توسعه مدل خدمات تاکسیرانی (اندازه ناوگان و خدمترسانی) براساس ساختار کرایه
ارزیابی شاخصای قابلیت استفاده و دسترسی در سیستم حمل و نقل اتوبوسرانی: مطالعه موردی در شهر بیرجند
ضرورت راهاندازی سامانه حمل و نقل عمومی معلولین و جانبازان در کلانشهر تهران (مطالعه موردی میزان سنجش رضایتمندی از سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولین در شرکت اتوبوسرانی تهران)
بررسی و ارزیابی میزان رضایت شهروندان از استفاده از حمل و نقل عمومی مطالعه موردی (خط BRT1 شهر اصفهان)
طراحی و ساخت سیستم برنامه ریزی منابع در حمل و نقل عمومی
تعیین پارامترهای تصادفی حرکت قطارها در دو حالت برقی و غیر برقی
شناسایی راهکارهای افزایش سهم حمل و نقل همگانی در سفرهای برونشهری: رویکرد نظرسنجی از متخصصین
تجزیه و تحلیل رضایت مسافران از استقرار اتوبوسهای تندرو BRT (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
ارزیابی و تحلیل عملکرد خطوط ویژه حمل و نقل اتوبوسرانی کلانشهرها به روش قبل از، بعد از (مطالعه موردی کلان شهر شیراز)
ارزیابی عوامل موثر بر افزایش میزان استفاده ورضایتمندی از حمل و نقل عمومی درونشهری (نمونه موردی منطقه یک اتوبوسرانی تبریز)
ارزیابی عملکرد خطوط تاکسی در شبکههای شهری با استفاده از روش تلفیقی تحلیل پوششی دادهها و تحلیل سلسله مراتبی
بازبینی شبکه اتوبوسرانی شهری با توجه به تغییرات شبکه و کابری زمین (مطالعه موردی؛ منطقه 19 شهرداری تهران)
ارزیابی سناریوهای پیشنهادی خط ویژه اتوبوس کلانشهر رشت با روش تحلیل سلسله مراتبی
ارایه راهکارهای عملی جهت عملیاتی کردن الویتهای اجرایی پروژه خط ویژه اتوبوس کلانشهر رشت
طراحی شبکه های حمل و نقل پرازدحام با استفاده از سیستم های صف
ملاحظات کاربردی در طراحی پایانههای مسافربری درون شهری (مطالعه موردی: پایانههای اتوبوسرانی شهید دستواره و مترو صادقیه)
مکان یابی بهینه خطوط حمل و نقل همگانی اتوبوسی شهر کرمان
سیستم دستیار راننده هشدار تصادفات جلو به عقب براساس قوانین استخراج شده از روشهای طبقهبندی هوشمند
Assessing Effectiveness of Variable Message Signs in DivertingTraffic Using Bluetooth Sensors
تعیین خدمات کاربر قابل ارائه در شبکه آزادراهی کشور برای ساخت معماری منطقهای سیستم های هوشمند حمل و نقل
تأثیر نصب واحدهای کنار جادهای بر زمان اعلان رخدادها در شبکههای خودرویی
Detecting and Numerating Vehicles from CCTV Traffic CameraMovies Using a Support Vector Machine
ارائه یک پروتکل مسیریابی جدید در شبکههای تحمل پذیر تاخیر
پیشبینی کوتاه مدت جریان ترافیک با استفاده از روش ماشین بردار ارتباط
Vehicle Lateral Motion Control using Fuzzy Controllerin the Automated Highway System
کاهش زمان سفرهای شهری با ساختار همتاب همتای بین خودرویی دو منظوره مسیریابی خودروها و بستههای اطلاعات ترافیکی
پیشبینی مقصد با استفاده از رفتارهای گذشته راننده وپیشنهاد بهترین مسیر با در نظر داشتن ترافیک لحظهایی
عبور ایمن و سریع از تقاطعها با بهره گیری از زیرساختهای VANET
طراحی سامانه شبیهساز سیستم کنترل ترافیک ریلی در نرمافزار MATLAB
ارائه مدل پیشبینی وضعیت ترافیک در معابر شهری شیراز
Segmentation of objects from background with two stageautomatic thresholding
تشخیص خوابآلودگی راننده براساس شاخصههای مبتنی بر دادههای فرمان و موقعیت عرضی خودرو به کمک شبیهساز رانندگی سواری
طرح نوین تخمین اطلاعات ترافیکی جادهها با استفاده از شبکههای اقتضایی خوردو
Intelligent Transportation System for Evacuation RoutingAfter an Earthquake
روشها و سیستمهای هوشمند مناسب پرداخت عوارض جهت اجرای طرح قیمتگذاری تراکم
روش جدید آشکارسازی تخلف عدم حفظ حریم خطوط عابرپیاده با استفاده از الگوریتم گوشه یابی هریس
تشخیص و ردیابی بلادرنگ مسیر حرکت و موانع با استفاده از بینایی ماشین در وسائط نقلیه هوشمند
ارائه راهکارهای جهت بهبود نرخ خواندن و کاهش مصرف انرژی سیستمهای RFID در کاربرد مدیریت ترافیک با در نظر گرفتن سربار تکنیکهای احراز هویت
تاثیر سیستم حمل ونقل ریلی سریع السیر بر برنامهریزی توسعهی فضایی کشور
تشخیص نقطه پایانی صف خودروها با استفاده از پردازش تصاویر ویدئویی
بررسی همسانسازی بلیت الکترونیک شهروندی کلانشهرها، چالشها و راهکارها محور همایش: سیستمهای هوشمند حمل و نقلی ریلی
نظارت بر ترافیک با استفاده از حس گرهای بر پایه کامپوزیت های سیمان تقویتشده با نانولولهای کربنی
اجرای link plans در تقاطعات فرماندهی با فازبندی معکوس مجهز به سیستم کنترل هوشمند SCATS (مطالعه موردی محور کلاهدوز شهر مشهد
بررسی اثرات لینک داخلی و خارجی برای ایجاد موج سبز بین تقاطعهای متصل به سیستم SCATS نمونه موردی: تقاطعات طالقانی - سپهبد قرنی و طالقانی - ایرانشهر
Road detection in the purpose of traffic micro simulationbased on support vector machines
توسعه و اعتبارسنجی مدل آماری سامانههای بازدارنده تصادفات خودرو (مطالعهی موردی: تعدادی ازتقاطعات تهران)
امکان سنجی افزایش ایمنی در متروی تهران با استفاده از روش های مبتنی بر پردازش تصویر
چشم انداز توسعه سیستمهای هوشمند حمل و نقل در ژاپن و ایران
جمعآوری دادههای ترافیکی بلادرنگ با استفاده از فناوری ارتباطات خودرویی (DSRC)
پیشبینی تعداد وسایل نقلیه پردازش شده با تکنیک هوشمند پردازش تصویر به وسیله شبکه عصبی
بررسی روش های مکان یابی بهینه تابلو های هشدار دهنده ایمنی پیام متغیر
Traffic Flow Forecasting at IntersectionBased on Wavelet Neural Network
حمل و نقل الکتریکی: چالش و یا فرصتی برای آینده شبکههای حمل و نقل هوشمند
ضرورت برنامهریزی استراتژیک در فرآیند پیادهسازی سیستمهای هوشمند حمل و نقل (ITS) در ایران
بررسی دقت و اثربخشی سامانه راداری ثبت تخلف سرعت در شهر قزوین
ساختار سامانه های اطلاعات ترافیکی مشارکتی
مکان یابی سریع پلاک خودرو با الگوریتم هریس با معرفی روشی جدید برای حذف اثر زاویهی پلاک در سیستمهای حمل و نقل هوشمند
Vehicular Ad Hoc Networks: Introduction and a proposal forvehicle positioning
تقاطعات لوزوی گسترش یافته و کاربرد آنها در افزایش ایمنی و حجم عبوری ترافیک
رابطه جدید برای قوسهای قائم مبتنی بر فاکتور راحتی سرنشینان
Detecting Existing Road Alignments Using GPS Data Collection(Case Study)
تحلیل سه بعدی مسافت دید توقف در ترکیب قوس افقی و قوس قائم شبیهسازی شده با توابع SPLINE
بکارگیری مهندسی ارزش در بهینه سازی طراحی خط پروژه و مولفه قائم راهها با ارائه راهکار نوین
ارزیابی ایمنی دوربرگردانهای بزرگراههای برون شهری بر اساس معیار شاخص ایمنی (مطالعه موردی: بزرگراه ساری - قائمشهر)
توربو میدانها ؛ رویکردی جدید درحل معضلات میدانهای متداول
شیوه استقرار قوس ها و منحنی ها در مناطق با شیب زیاد و بررسی خطر پدیده آکواپلانینگ در این مناطق
بررسی تأثیر پارامترهای هندسی بر کاهش مصرف سوخت خودروها در راه برونشهری
الگوی طرح هندسی نواحی تداخلی بزرگراهها و
بررسی چالشهای نظام فنی و اجرایی جدید شهرداری تهران در بهبود عمران و حمل و نقل شهری
مدیریت ترافیک و اعمال بهتر قوانین با استفاده از تابلوهای سرعت مجاز متغیر variable speed limit (VSL)
پیشنهاد زمانبندی بهینه برای تقاطع چراغدار در راستای افزایش کارایی میزان عبور وسایل نقلیه (مطالعه موردی در شهر تهران)
ارائه الگوریتم جانمایی بیلبوردهای تبلیغاتی در حاشیه معابر درون شهری
ارائه الگوی صحیح طراحی و جانمایی تابلوهای هدایت مسیر شهری (مطالعه موردی: بزرگراه شهید صدر)
مطالعه تطبیقی در نظام حقوقی سیستمهای BRT تهران و بوگاتا
بررسی قوانین و مقررات در خصوص انتخاب، طراحی و نصب تابلوهای اخطاری در ایران و مقایسه آن با استانداردهای سایر کشورها و معرفی کاستیهای موجود
Presenting a New Model Based on Fuzzy Logic to Specify theSpeed Limit for Passing Traffic Proportional to ImmediateConditions of Thoroughfares
نقش مدیریت شهری در تغییر کاربری ها و اثرات آن بر روند رشد ترافیک شهرها (نمونه موردی محله مرداویج اصفهان)
ارزیابی اثر برآورد ظرفیت عملی بزرگراه با استفاده از روش میانگین متحرک روی کنترل رمپ
تحلیل حساسیت وضعیت ترافیک شبکه معابر نسبت به طول سفرهای شهری (مطاله موردی بخشی از شبکه تهران )
نرم افزار تصمیم یار ژنتیک- عصبی مبتنی بر وب برای تخصیص بودجه در مدیریت روسازی
ارزیابی میزان کارآیی و کارآمدی خطوط اتوبوسرانی خصوصی شهریمطالعه موردی: شرکت سفر سبز – کلانشهر تهران
مدل جدیدی برای مسأله مسیریابی -موجودی کالاهای فاسد شدنی با طول عمر ثابت
مدل رتبهبندی جایگاههای عرضه سوخت CNGبراساس کارایی و حداکثر خدماتدهی در شبکههای درون شهری
حل مسأله کوتاهترین مسیر در شبکه های دو معیاره دارای زمان تأخیر بااستفاده از یک الگوریتم ابتکاری
بهینه سازی مدیریت جریان ترافیک هوایی با در نظر گرفتن ریسک های اختلال
انتخاب استراتژی تعمیر و نگهداری بهینه پل ها بر مبنای الگوریتم تصمیم گیریچند معیاره و مدل برنامه ریزی ریاضی
ارائه ی مدل و حل مسئله ی مکان یابی -مسیریابی ظرفیت داردوره ای دو هدفه
مطالعه سر فاصله زمانی در جریان ترافیک با استفاده از تحلیل دادههایواقعی حاصل از آمارگیری و مدلسازی توزیع سرفاصله
Modelling Parking Choice Location under Pricing Policy
زمان بندی همزمان مدل های تولید و حمل و نقل در زنجیره تامین دوسطحی و ارائه روشی برای حل آن
مکانیابی هابهای لجستیکی به منظور حمل و توزیع بهینه کالای وارداتی بهArc GIS نقاط داخلی ایران در محیط
ارائه مدل و نرمافزار مسیریابی در شهرها براساس معیارهای چند گانه
بررسی تأثیر سیاست های قیمت گذاری تراکم و بهبود ناوگان اتوبوس رانیبر رفتار انتخاب وسیله ی شاغلین محدوده زوج-فرد تهران
Prediction of Pavement Condition and Maintenance andRehabilitation Action Using Artificial Neural Networkand Expert System
ارائه مدل بررسی عوامل موثر بر پیاده روی از پارکینگ تا مقصد نهایی درسفرهای خرید در شهر اهواز
عملکرد شبکه ترافیکی تهران با سیستم های پیشرفته ی(ATIS) اطلاع رسانی به راننده
مکانیابی موقعیت بهینه ی پارکینگهای طبقاتی با استفاده از مدل Vikor در GIS (منطقه 8 شهرداری تهران)
میزان تأثیر سن ناوگان بر عملکرد سیستم حمل و نقل هوایی کشور
بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت قابلیت اطمینان سیستمهای فراساحلی درحمل و نقل دریایی
تعیین میزان بهینه برقی کردن خطوط ریلی کشور با روشبرنامه ریزی آرمانی
تعیین مسافت مطلوب پیادهروی جهت پارک حاشیهای و غیرحاشیهای و متوسطزمان پارک به تفکیک اهداف مختلف سفر (مطالعه موردی: شهر اهواز)
ارزیابی کیفیت خدمات شرکت هواپیمایی کشور با رویکرد ترکیبی AHP فازی و TOPSIS
ارزیابی چندمعیاره سیستمهای حمل و نقل جهت دسترسی به فرودگاه مهر آبادTopsis با استفاده از روش
بررسی تاثیر سیستم های مدیریت و کنترل مکانیزه ناوگان بر بهبود شاخص هایعملکردی سیستم های حمل و نقل عمومی (مطالعه مورد: شرکت واحداتوبوسرانی اصفهان)
مکانیابی خودروهای امدادی شرکت واحد در سطح شهر تهرانبا تاکید بر مقایسه روش های وزن دهی و تکنیک تاپسیس) GIS (با استفاده از
موازنه عرضه و تقاضای پارکینگ به منظور مدیریت سیستمهای حمل و نقل مطالعه موردی شهر زنجان
مروری جامع بر روشهای مختلف مدلسازی تقاضای سفر برای تخلیه شبکهحمل و نقل و پیشنهاد بهترین روش برای شرایط ایران
مسیریابی شخصیتهای VIP در رویدادهای خاص؛ مطالعه موردی مرکز همایشههای بینالمللی اصفهان
رویکردی جهت پیش بینی عرضه و تقاضای حمل و نقل به کمک پارامترهایهوش مصنوعی(زنجیره مارکوف)
اولویت بندی گزینه های تعمیر و نگهداری تابلوهای ترافیکی در بزرگراه هامبتنی بر روش تصمیم گیری چند معیاره( مطالعه موردی؛ بزرگراه همت و مدرس)
بررسی مشارکت بخش خصوصی در حوزه ثبت تخلفات رانندگی
اشتراک سواری: راهکاری برای مدیریت و آینده پژوهی جابجاییدر جوامع سالخورده
متدولوژی مکانیابی ایستگاه های تاکسی گردشگریمطالعه موردی: شهر مشهد
حل مدل فازی کامل مسئلهی حمل و نقل سه بعدی در حالت تعدد کالاها و توابع هدف
مدیریت کیفیت خدمات پایانه های مسافربری بر اساس سیستم هایاطلاعاتی پایانه
ارزیابی اثر عدم قطعیت مصالح و زلزله بر منحنی های شکنندگی لرزه ای پل ها
مدلسازی استقرار مکانی مجتمعهای خدماتی-رفاهی بر روی یک شبکهحمل و نقل جادهای
تحلیل رفتار انتخاب وسیله مسافران محدوده مرکزی شهر تهران نسبت به طرحقیمت گذاری تراکم با استفاده از رویکرد رجحان بیان شده
The Effect of Highway Geometric Design on MinimizingVehicular Fuel Consumption
EVALUATION OF HIGHWAY GEOMETRIC DESIGN ANDANALYSIS OF ACTUAL OPERATING SPEED
تحلیل روابط میان پارامترهای ماکروسکوپیک جریان ترافیک در شرایطمختلف، مطالعه موردی آزادراه قم- تهران
بررسی متغیرهای مرتبط با رفتار قبول فرصت رانندگاندر تقاطعات شهر تهران
Multi-agent Reinforcement Learning for Integrated Network ofAdaptive Traffic Signal Controllers (MARLIN-ATSC):Potential Applications in Tehran
ارائه مدلی برای انتخاب مکان بهینه به منظور احداث پارکینگ غیرحاشیهای باAHP استفاده از روش سلسله مراتبی
تخمین فاصله عبور بحرانی و زمان دنبالهروی برای حرکت U-turn در بریگیها با استفاده از رگرسیون خطی و چند متغیره
مقایسه ی متدولوژی تعیین سطح خدمت قطعه های تداخلی دو طرفه در(HCM) ویرایش های 2000 و 2010 راهنمای ظرفیت راه ها(مطالعه ی موردی: نواحی تداخلی دوربرگردان ستاری - شمال بلوار فردوس)
Emergency Evacuation of Tehran City: Simulation results
ارائه مدل نرخ بندی ترافیک با استفاده از ابزار چراغهای راهنمایی ،رویکردی نوین برای مدیریت تراکم در شبکه های شهری
Highway Traffic Flow Models under Specific Conditions
تحلیل و پیش بینی ساعات تخلفات ورودی به محدوده طرح ترافیک تهران بارویکردهای داده کاوی
مقایسه استراتژیهای مختلف سرعت مجاز در آزادراه و بررسی اثرات آن برروی عملکرد ترافیک
تحلیل روابط میانگین سرعت سفر و درصد زمان سپری شده در تعقیب برحسبنرخ جریان در جاده های دو خطه ایران
Introducing a new approach to obtain average delay time inintersections & roundabouts using SIDRA and Optimized GroupMethod Data Handling software
ارزیابی و مدلسازی طول صف در محدوده عملیات راهسازی آزادراه ها دراثر موج های شوکی
تخصیص زمانی بهینه برای چهارراههای دو فازی جهت کاهش زمان اتلافیصفوف خودروها
بررسی و مقایسه مدل های ظرفیت میدان تک خطه و امکان سنجی استفادهاز آنها در ایران
بهینه سازی زمانبندی تقاطع های چراغدار برای الگوهای متفاوت وسایل نقلیه وعابرین پیاده بر اساس روش تابع امید
استفاده از مدل جاذبه در تخمین حرکات گردشی تقاطع
ارائه الگوریتم هماهنگ سازی دو تقاط ع مجاور، مطالعه موردی: تقاطع هایفرحزادی - دریا و فرحزادی- دادمان
Effects of Heavy Vehicles on Traffic Flow Characteristics
اثر سنجی پارکینگ حاشیه ای بر زمان تاخیر در محل تقاطعات چراغدار باهمراه با کالیبراسیون مدل برای AIMSUN استفاده از نرم افزاریک تقاطع در شهر تهران
Urban Routes Evacuation in a Crisis Condition
ارزیابی ظرفیت میدان و تقاطع چراغدار
کاهش زمان تاخیر شبکه حمل و نقل مراکز تجاری مرکزی شهر (CBD)(مطالعه موردی شهرستان همدان)
تعیین مقدار بهینه تابلوی ترافیکی سرعتگیر با استفاده از تاثیرپذیریرفتار رانندگان
مطالعه تاثیر اطلاعات زمان سفر بر انتخاب مسیر در شرایط عدم قطعیت
بررسی تأثیر علائم جاده ای بر رفتار و ایمنی کاربران راهنمونه موردی: سه راهی مشهد – نیشابور-تربت حیدریه
محاسبه زمان سفر اتوبوسهای تندرو بین میدان آزادی و میدان انقلاب ومقایسه آن با زمان سفر خودرو شخصی
Considering the Capacity Drop Phenomenon on Freeways
بهینه سازی عملکرد چهارراه ها بوسیله باند برگشتی دینامیک (مطالعه موردی: مسیر مابین چهارراه های آپادانا و آبشار اصفهان)