آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 304تعداد صفحات کتابچه مقالات: 4234
تعداد نمایش مقالات: 443396
یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران
یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۰ توسط ،سازمان حمل و نقل و ترافيك تهران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران
ارزیابی انواع کنترل شیبراهه در کاهش رخداد گلوگاه مسیر بزرگراهی (مطالعه موردی بزرگراه شهید چمران)
بررسی جامعه شناختی تاثیر اخلاق ترافیک شهروندی بر تخلفات رانندگی، به تفکیک جنسیت؛ مطالعه موردی: کلانشهر تهران
ارائه ماتریس تصمیم گیری به منظور اولویت بندی سیستم های حمل و نقل همگانی و حومه شهری-مطالعه موردی شهر قم
هزینه خارجی تراکم در راههای کشور (مطالعه موردی: آزاد راه تهران-قم ، آزاد راه تهران- کرج و جاده اصلی کرج-چالوس)
LANE CHANGING DECISION AND EXECUTION ON ARTERIAL ROADS
Vehicle characteristics and emission A Logit analysis of emission test results inMashhad, Iran
تشخیص و ردیابی و طبقه بندی وسایل نقلیه با تکنیکهای پردازش تصویربرای سیستم حمل و نقل هوشمند
تامین ایمنی پرواز با معرفی سامانه جدیدمدیریت روسازی فرودگاه ها در ژاپن
اولویت بندی سیاستهای عمده حمل و نقل پایدار بر اساس اثر بخشی در هر یکاز ابعاد سه گانه توسعه پایدار و بر اساس ترکیب سه بعد
شناسایی و ارزیابی چالشهای حمل و نقل پایدارجاده ای سازگار با زیست بوم در ایران
تاثیر سرعت در ایمنی راه
طراحی یک سیستم پشتیبان تصمیمگیری جهت بهینه سازی تخصیص گیت به پروازها در فرودگاه بین المللی؛ مطالعه موردی: فرودگاه مهرآباد
بررسی درجه اهمیت اجزای مختلف شبکه حمل و نقل بر اساس مدل ارائه شده در این تحقیق
تعیین شاخص ریسک جهت اولویت بندی اجزای شبکه حمل و نقل در برابر بحران سیل
بررسی علیت متقابل بین مصرف انرژی و رشد اقتصادی در بخش حمل و نقل ایران
توسعه یک تابع عملکرد ایمنی برای انواع خیابان های شهری بر مبنای طول قطعه و حجم ترافیک
بررسی انتخاب شیوه های حمل و نقلی فعال در سفرهای تحصیلی شهر تهران
A GENERALIZED FORMULATION FOR TIME-TO COLLISION SAFETY INDICATOR AND ITS APPLICATION
Behavioral Freight Transportation Modeling System with Logistics Choices: A Framework
بررسی سیستم های پیشرفته دستیار راننده،به عنوان شاخه ای از ITS:سیستم جلوگیری از تصادف
بررسی انواع فن آوری های ITS مطرح در زمینه توسعه BRT و نحوه ارزیابی تاثیر این فن آوری ها
تخمین ظرفیت میادین ایران با استفاده از روش فاصله-قبول (قبول فاصله)، مطالعه موردی
تراروس الیاف پلیمری با مقاومت در برابر خوردگی بالا
ارایه یک روش برای محاسبه ضریب همسنگ در محورهای برون شهری
بررسی میزان تمایل شهروندان به سفرهای پیاده و شناسایی عوامل بازدارنده آن براساس تحلیل رفتاری عابرین پیاده (بررسی موردی در شهرستان آمل)
اثر بخشی خط 10 اتوبوسهای تندرو در کاهش آلودگیهای هوا و هزینه های اجتماعی
مقبولیت و اثر بخشی راه اندازی اتوبوسهای تندرو در مسیر چمران
نقش اتوبوسهای تندرو بر کیفیت هوا و صدا در مسیر خیابان ولیعصر
توسعه مدل غیر همگن تاخیر در تقاطع های چراغدار با استفاده از شبکه های عصبی
استراتژی مکانیابی پارک-سوار در شبکه خطوط مترو
استفاده از راه حلی ابتکاری در مکانیابی جایگاههای CNG (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
بررسی و تحلیل عملکرد خطوط ویژه اتوبوسرانی شهر تهران ،از نگاه شهروندان (مطالعه موردی خط ویژه اتوبان چمران)
کاربرد ارزیابی ریسک امنیتی در سامانه حمل و نقل مواد خطرناک
طراحی و ساخت یک سیستم کنترل سرعت هوشمند (سرعتگیر هوشمند)
امکان سنجی ساخت ایستگاه (ترمینال) جدید راه آهن در غرب تهران و بررسی آن با مدل SWOT
بررسی عوامل محیطی و عوارض شهری موثر بر تصادفات عابر در شهر مشهد بر اساس رگرسیون دوجمله ای منفی
تحلیل ظرفیت خطوط اتوبوسرانی با یک روش پیشنهادی ارزان-نمونه موردی خط 29 شهر مشهد مقدس
شرایط بکارگیری نیوجرسیهای پلاستیکی (حفاظهای پر شده با آب)
نحوه استفاده و بکارگیری تابلوهای پیام متغیر و مکانیابی آن در معابر شهری
انتخاب نوع بهینه ی تقاطع غیر همسطح در شبکه های درونشهری
مکانیابی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز تصادفات عابرین پیاده در شبکه های درون شهری با استفاده از GIS (مطالعه موردی شهر تهران)
استفاده از دوچرخه به عنوان یک راهبرد جدید برای بهبود حمل و نقل پایدار (نمونه موردی: منطقه نیاوران تهران)
سیستم فازی کشف و تعیین خودکار ویژگیهای حادثه
ارزیابی اثرات سلامتی برنامه های حمل و نقل
پیش بینی زمان سفر در شبکه جادهای کشور با استفاده از شبکه عصبی
استفاده از تکنولوژیهای نوین جهت کاهش تصادفات ناشی از خروج از خط در اثرحواس پرتی رانندگان
توسعه حمل و نقل همگانی محور
بررسی و مقایسه میزان سرفاصله زمانی تخلیه بر حسب شماره باند برای سه زمان اوج صبح، ظهر و عصر در تقاطعهای چراغدار (مطالعه موردی: شهر رشت)
Urban Structure and Transport – Melbourne case study
پیشگیری از خطر برخورد خودروها در محوطه کارگاهی با استفاده از تکنولوژی VII
اثرات استفاده از استراتژی CEAبرای اولویت بندی طرح های ایمن سازی جاده ای (مطالعه موردی:محور گرگان_آزاد شهر)
ایمنی در حمل و نقل زمینی کالاهای خطرناک
تأثیر تغییر خط بر جریان ترافیک و ایمنی مسیر
مکانیابی بهینه ایستگاه های پمپ بنزین در شبکه های درون شهری
مدل تفکیک سفرهای برون شهری در مدهای حمل و نقل ریلی و جادهای با استفاده از منطق فازی
بررسی عوامل مؤثر بر مالکیت و میزان استفاده اتومبیل شخصی خانوارهای شهری استان تهران
شناسایی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز در جاده های برون شهری و ارائه نرم افزار
تبیین و ارزیابی هزینه و فایده اثرات برنامه ریزی حمل و نقل بر الگوهای متفاوت کاربری زمین در کلانشهرها
ارائه مدل بهینه سازی برای تولید جدول زمانبندی فشرده حرکت قطارها و محاسبه ظرفیت برای راه آهن های شهری و برون شهری
پیش بینی تصادفات عابرین پیاده در تقاطعهای همسطح با روش شبکهی عصبی
مکان یابی بهینه ایستگاههای آتش نشانی در شبکه های ترافیکی درون شهری بر اثر وقوع زلزله نمونه موردی شهر دهدشت( استان کهگیلویه و بویراحمد )
بررسی تأثیر عرض خطوط عبوری در ایمنی حرکت گردش به چپ وسایل نقلیه در تقاطعهای بدون چراغ راهنمایی، با استفاده از برخوردهای ترافیکی
چگونه طبق سند چشمانداز تا 10 سال آینده 10 درصد سیستم حمل ونقل عمومی با استفاده از دوچرخه امکانپذیر گردد
ارزیابی رضایت مشتریان شرکت قطارهای مسافری رجاء بر اساس شاخصهای پیشنهادی
مزایا و نتایج بکارگیری طرح دوچرخه همگانی در شهرداری منطقه 8 تهران و ضرورت گسترش آن به کل شهر
بهبود اثرات زیست محیطی با استفاده از کاهش مسیر حمل پسماندهای شهری بوسیله نرم افزار GIS (مطالعه موردی در منطقه ای از تهران)
بررسی حرکات و خصوصیات جمعیتی محدوده طرح ترافیک شهر تهران در بازه سالهای 75 تا 85 با استفاده ازGIS
بررسی فنی و اقتصادی بکارگیری خودرو هیبریدی در کلانشهر تهران
بررسی اثر وسایل نقلیه سنگین بر جریان ترافیک
آثار اقتصادی، فرهنگی- اجتماعی و زیست-محیطی بهره برداری از متروی تهران
اولویت بندی اقدامات کم هزینه ایمن سازی در راهها (مطالعه موردی محور مشهد-سرخس)
تعیین میزان سطح توجه به تابلو ورود ممنوع با استفاده از داده کاوی؛ (شیوه درخت تصمیم)
تعیین پارامترهای تأثیرگذار در پیروی از تابلو ورود ممنوع
نقش سیستمهای حمل و نقل هوشمند در اصلاح نقاط حادثه خیز مطالعه موردی محور کرج-چالوس
ارائه مدل تصادفات تونلهای واقع در بزرگراههای شهری (مطالعه موردی تونل رسالت- شهر تهران)
مدل توصیفی مجموع تعداد تلفات تصادفات وسایل نقلیه در جادههای برون شهری ایران و تعیین وزن علت وقوع تصادف
تاثیرسنجی تغییرات ناوگان هوایی تجاری دارای عملیات در یک فرودگاه بر ظرفیت نشست و برخاست باند پرواز(Runway capacity) مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی تبریز
مدلهای کاربری زمین-حمل و نقل و موانع موجود بر سر استفاده از مدل لوری جهت پیشبینی کاربری زمین در ایران (مطالعه موردی: کلان شهر اصفهان)
بررسی عوامل مؤثر بر میزان استفاده حمل و نقل عمومی خانوارهای شهری استان تهران
برنامه ریزی حمل و نقل معکوس با استفاده از شبکه های عصبی مطالعه موردی: ناحیه مرکزی شهراصفهان
بررسی عوامل مؤثر بر شدت تصادفات درونشهری با استفاده از مدلهای پروبیت، لوجیت و شبکه عصبی مصنوعی
امکان سنجی احداث مجتمع های ایستگاهی در مجاورت ایستگاه های قطار شهری مبتنی بر نظریه TOD (نمونه موردی خط یک قطار شهری مشهد)
هزینه تردد؛ پاسخی به چالشهای موجود طرح ترافیک تهران
تقاضای پارکینگهای کاربریهای اداری و تجاری در شهر تهران
تحلیل علل تغییرات انتشار گاز دی اکسیدکربن در بخش حمل و نقل ایران براساس- روش تجزیه طی سالهای 1386_1373
کاربرد حمل و نقل هوشمند در مدیریت و پشتیبانی عابران پیاده
بررسی هزینه های اقتصادی و زیست محیطی جایگزینی خودروهای سواری فرسوده
بررسی الگوی مصرف سوخت در حمل ونقل شهری بر اساس ویژگیهای اقتصادی-اجتماعی (مطالعه موردی: شهر شیراز)
مدل ابتکاری طراحی شبکه اتوبوسرانی تغذیه کننده شبکه ریلی با استفاده از الگوریتم اجتماع مورچگان
تعیین سرانه پارکینگ کاربریهای مختلف شهر تهران
اثرسنجی خطوط BRT در معابر شهری:مطالعه موردی در شهر تهران
مسیریابی بهینه خطوط مترو با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی
ارائه مدلی نوین در جهت جانمایی بهینه تسهیلات پارک سوار با بکارگیری الگوریتم ژنتیک
مدل ریاضی نقش پارامترهای طرح هندسی راه در ایمنی جاده های دو خطه برون شهری ( مطالعه موردی محورهای مواصلاتی استان قم)
محاسبه هزینه یک تصادف خسارتی با تعیین مدل پیشبینی تصادفات در سال 1387 ( مطالعه موردی راه های استان گلستان)
Factors Affecting the HGV Drivers' Fatigue & Road Accidents
مروری بر روشهای بررسی اثر بخشی پروژه های رفع نقاط حادثه خیز
بررسی یک روش به منظور تشخیص روابط زمانی مکانی مابین خودروها جهتبه کارگیری در سامانه های دستیار راننده پیشرفته
کاربرد شبکه های عصبی فازی برای پیشبینی سرعت در شبکه های بزرگراهی
تحلیل وضعیت ایمنی دوربرگردانهای شهر تهران بر اساس شاخصهای اثرگذار مطالعه موردی بزرگراه آیت اله سعیدی
ارائه روشی برای امکان سنجی ایجاد خطوط حمل و نقل عمومی؛ مطالعه موردی منطقه 18 تهران
ارائه مدلی جهت یکپارچه سازی و هوشمندسازی سیستم بلیط در ایران
Using Neural & Fuzzy-Neural Approaches in School Trip Distribution Modeling
ارائه عوامل موثر و شاخصهای اقتصادی در حمل و نقل پایدار شهری
تخصیص تعادلی استوار در شرایط عدم قطعیت بیضوی تقاضا
تعیین تعداد تصادفات مورد انتظار در شبکه معابر شهر مشهددر شرایط تقاضای متغیر سناریو مبنا
ارائه روش مبتنی بر آنالیز قابلیت اطمینان در شناسایی نقاط پرتصادف
ارزیابی ترافیکی و زیستمحیطیاضافه شدن سه خطویژه به شبکه شهری شهر شیراز
ارائه مدل طراحیشبکه با تقاضای الاستیک با استفاده از الگوریتمSA
استفاده از نتایج آمارگیری پایانههای اتوبوسشهری و راه آهن در برنامه ریزی حمل و نقل و ترافیکمطالعه موردی شهر زنجان
بررسی میزان تأثیرات آموزشهای ترافیکی در بوستانهای آموزش ترافیک ( مطالعه موردی بوستان آموزش ترافیک منطقه 20 شهرداری تهران
ارائه مدل جذب و تولید سفر کاربری های تجاری در شهرهای متوسط ایران ( مطالعه موردی شهر سنندج)
کاربرد الگوریتم سیستم مورچه ها در مساله طراحی شبکه
ارائه مدل رگرسیون لوجستیک برای ارزیابی ایمنی دور برگردان های شهر تهران
استفاده از مدل هم ارزیدر برآورد جذب سفرکاربری های شهری نمونه مطالعاتی: منطقه 6 شهر تهران
ارزیابی تأثیر کنترل رمپبر زمان تأخیر بزرگراه ها با استفاده از شبیه سازی میکروسکوپیک (مطالعه موردی: رمپ ورودی اشرفی اصفهانی به بزرگراه همت)
کاربرد برنامه ریزی فازی در تعیین راهبردهای ایمنی راه
ارایه مدل قیمت گذاری پارکینگهای حاشیه ای با رویکرد توسعه پارکینگهای طبقاتی
استفاده ازالگوریتم ژنتیک چند هدفه و تحلیل احتمالاتی برای تعیین زمانبندی شبکه اتوبوسرانی
پیشبینی سرعت ترافیک با استفاده از نظریه اطلاعات متقابل
اثرسنجی بکارگیری سیستم های حمل و نقل هوشمند بر کارایی دروازه های بنادر (مطالعه موردی : بندر خرمشهر)
تحلیل سناریوی مسیریابی مواد خطرناک با رویکرد ریاضی؛ مورد مطالعه: شبکه راههای استان فارس
ارائه مدل پتانسیل خطر قطعات راههای دوخطه برونشهری با رویکرد پیشگیرانه
بررسی تطبیقی چالشهای استفاده از CNG به عنوان سوخت جایگزین در بخش حمل و نقل با نتایج حاصل از نظرسنجی
بررسی مسئله ارزیابی عملکرد حمل و نقل عمومی و کاربرد روش تحلیل پوششی دادهها در این ارزیابی
مدلسازی سیاست کنترلی بهنگام چند معیاره برای شریانیهای فوق اشباع
کنترل ترافیک در راه آهن با تکیه بر روشهای کنترل اتوماتیک و کنترل هوشمند
مدل ارزیابی اقتصادی-فنی تخصیص کالا در حالت برون شهری در گزینه های حمل و نقل زمینی به کمک منطق فازی
ارزیابیکاراییو رتبه بندی ایستگاههای مترو تهران و حومه با استفاده از روش ترکیبیکارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها
امکان سنجی استفاده از شیوه حمل و نقل کابلی در مسیرهای برونشهری کشور : مطالعه موردی مسیر پردیس- آمل
تحلیل و ارزیابی مبانی تئوریک مؤثر در توسعه مدلهای تخصیص حمل و نقل همگانی
مصرفسوختدر بخشحمل و نقل و استراتژیهای کاهش آن از طریق حمل و نقل همگانی
نرم افزار زمانبندی حرکت قطارها SIMARail مبتنی بر رویکرد بهینه سازی بر پایه ی شبیه سازی
کاربرد ITS در قیمتگذاری تراکم
ساخت و پرداخت مدل انتخاب وسیله با لحاظ کردن پارامتر هزینه ریالی سفر مطالعه موردی : سفرهای کاری شهر اصفهان
کاربرد سیستمهای CBTC در مدیریت هوشمند ترافیک ریلی
معرفی و مقایسه مدلهای مکانیابی شمارشگرهای ترافیکی در شبکه معابر درونشهری به منظور بهنگام سازی ماتریس مبداء- مقصد سفر
پرداخت دو پارامتر رفتار رانندگان در نرم افزار شبیه ساز ترافیکی AIMSUN مطالعه موردی: محدوده ی حاشیه ی زاینده رود در شهر اصفهان
ارائه مدل اولویت بندی معابر پیاده شهری با محوری تایمنی عابرین پیاده
Developing pollutant emission models for light and heavy trucks in Tehran
تحلیل عملکردی میزان رضایت مسافرین از فضاها و عناصر معماری درایستگاههای قطار شهری تهران (مطالعه موردی- ایستگاه گلشهر کرج)
بررسی و اولویت بندی ایمن سازی معابر شهری با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبیAHP
ارزیابی تجمیع خطوط اتوبوسهای تندرو با وسایل نقلیه پرسرنشین دربزرگراه ها (مطالعه موردی: بزرگراه شهید همت)
به روز رسانی ماتریسمبدا-مقصد با استفاده از آمار حجم به منظور ارزیابی طرح های مدیریت تقاضای سفر در شهر تهران
تحلیل ظرفیت خطوط اتوبوسرانی، مطالعه موردی خطویژه شماره 1 سامانه اتوبوسهای تندرو شهر تهران
مسیر سبز
حل همزمان مسئله مسیریابی وسایل نقلیه با بازه زمانی محدود به صورت غیرمنعطف Hard Time Window و منعطف Soft Time Window
ارزیابی اقتصادی بکارگیری اتوبوسهای هیبریدی (دیزل-الکتریک) درناوگان حمل و نقل همگانی شهر تهران
بررسی وضعیت پارکینگدر مراکز کار و فعالیت مطالعه موردی: محدوده میرداماد
ارزیابی ریسک ایمنی خطوط ریلی ایران
ارزیابی سیستم اتوبوس سریع BRT در شهر تبریز به روش AHP
ارزیابیو امکان سنجیبکارگیری مدBRT در غیرکلان شهرها ( مطالعه موردی شهر ساری
بررسی علی و معلولی تاخیرات قطارهای مسافری با نگرش به علم داده کاوی
استفاده از شبکه های بیزین به عنوان روشیبرای تعیین اولویت بندی کاهش سهم عوامل مؤثر در تصادفات جادهای
ارائه مدل قیمتگذاری تراکم چندمدی با تقاضای الاستیک در شبکه های شهری
برآورد طول عمر اقتصادی اتوبوسهای درون شهری (مطالعه موردی اتوبوسهایMAN شاغل در شرکت اتوبوس رانی تهران)
ابعاد پایداری حمل و نقل عمومی شهری با تاکید برBRT
بررسی عوامل موثر بر توسعه حمل بار در راه آهن با رویکرد اقتصاد سنجی
ارزیابی پایداری سیستم های حمل ونقل عمومی درون شهری
ارزیابیقابلیتانطباق پذیری سیستم حمل ونقل درون شهری با سیستم هوشمند در راستای افزایشایمنیشهری
کاربرد منطق فازیدر مدلسازی انتخاب وسیله نقلیه سفرهای برون شهری
تخمین حداکثر شباهت بازگشتی و دسته ای پارامترهای جریان ترافیک
بررسی و ارائه مدل پیشبینی مونواکسید کربن تونل توحید با استفاده از سری های زمانی و مدل باکسجینکینس
تحلیل نحوه سفرهای کاری و تعیین مدل انتخاب وسیله نقلیه با درنظرگیری شرایط محیطی کاربران(مطالعه موردی: شهرستان رشت)
سنجش کیفیت پیاده راه های شهری در راستای نیل به حمل ونقل انسان محور
برنامه ریزی راهبردی توسعه حمل و نقل محورTOD در بهبود استفاده ازاراضیشهری نمونه موردی ایستگاه مترو صادقیه
بررسی آثار ناشی از جایگزینی خودروهای فرسوده سبک بنزین سوز بر روی آلودگی هوای تهران
طراحی و پیاده سازی یک سامانه ی هوشمند شمارش خودرو به منظور ثبت اتوماتیک و دقیق آمار ترافیکی محور های جاده ای
آموزش جامع رانندگان اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از طریق بومی سازی استاندارد روز اروپا برای اولین بار در خاورمیانه
اولویت بندی شاخصهای موثر در پیاده سازی رویکرد توسعه مبتنی بر حمل ونقل همگانی TODبا بکارگیری تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی
معرفی نرم افزار ره نگار (موبایل مپینگ) جهت شناسایی مقاطع پرسانحه (مطالعه موردی شبکه راه های استان مرکزی
ارزیابی مدیریت بحران در تخلیه شبکه های حمل و نقل
اصول و ضوابط پیشنهادیاحداث پارکینگهای مشاعیدر محلات
ارزیابی تأثیرات اجتماعی ایجاد معابر جانبازان و معلولین
شناسایی محل پلاک خودرو از تصاویر تار شده با استفاده از نمایش اسپارس
بررسی روش بایس تجربی و مقایسه آن با سایر روشهای شناسایی نقاط حادثه خیز
ارزیابی عملکرد شرکتبهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با استفاده از روش کارت امتیاز متوازن
سنجش رضایتمندی از سامانه اتوبوسهای تندرو شهریBRT در تهران
بررسی مدل AHP_SA جهتانتخابمسیر دوچرخه در معابر شهری نمونه موردی مناطق 11 ،7 ،6 و 12 شهر تهران
برآورد همبستگی مابین برخوردهای ترافیکی و تصادفات رانندگی در تقاطعات بدون چراغ راهنمایی
توسعه مدلی جهت تصحیح خطای ناشی از شمارش حجم وسایل نقلیه در تقاطعات چراغ دار مجهز به سیستم SCATS
ارزیابی سیستم های حمل و نقل پایدار با استفاده روشهای تصمیم گیری چندمعیاره در یک محیط غیر قطعی: مطالعه موردی شهر تهران
امکان سنجی استفاده از خودروهای کوچکدونفره در ترابری سازمانها (مطالعه موردی: ترابری شهرداری اصفهان)
مکانیابی پارکینگ شهر دهدشت با استفاده ازGIS و مدل تحلیل شبکه AHP
نقش فن آوری نوین GIS و GPS در برنامه ریزی حمل و نقل هوشمند AVL جاده ای با تاکید بر ارتقا ایمنی و خدمات رسانی شرق ایران (نمونه مورد مطالعه: خراسان رضوی-خراسان جنوبی-سیستان و بلوچستان)
بررسی وضعیت فرهنگ ترافیک شهری و اثرات آموزش ترافیک در کاهش مشکلات آن
بررسی و ضعیت ترافیک ساکن در معابر محدوده شهرداری منطقه یک
ارائه متدولوژی مدیریتو بکارگیری روشهای آرامسازی در معابر شهری
ارائه الگوی فراگیر مدیریت ترافیک در مناطق عمرانی پروژههای تعمیر و نگهداری راه
ارائه مدل طراحی مسیر سرویس مدارس و حل آن با الگوریتم ژنتیک
تحلیل تاثیر راه اندازی خط مترو بر سهم وسایل نقلیه مختلف در دسترسی به فرودگاههای امام خمینی و مهرآباد
Transport Demand Management Growing mobility needs restrictions in traffic
ارائه مدل اولویت بندی توسعه و احداث شبکه معابر شهری براساس معیارهای ترافیکی، زیست محیطی و اقتصادی با روش تحلیل سلسله مراتبی
ارائه مدل تخصیص هزینه های تعمیر و نگهداری راه در کشور
شبیه سازی و کاربرد آن در مطالعات مدیریت ترافیک: مدل تعقیب خودرو
تاثیر عملکرد مناطق مسکونی و تجاریحاشیه راه بر ایمنی جاده های برون شهری با ارائه مدل ریاضی
ارائه الگویی با هدف اولویت بندی معابر شهری جهت انجام اقدامات آرام سازی ترافیک
پیشنهاد ساختار آموزشی برای رانندگان سرویسهای مدارس و مراکز آموزشی
مدل مکانیابی نصب دوربینهای کنترل سرعت در راههای برون شهری
بررسی عملکرد حفاظهای ایمنی به کار رفته در آزادراههای کشور مطالعه موردی: آزادراههای تهران-ساوه و تهران- قم
ارائه متدولوژی کاهش تصادفات جاده ای در کشور بر مبنای الگوریتم اتحادیه اروپایی
مکانیابی بهینه ایستگاه های آتشنشانی
آسیب شناسی اجرای پروژههای قطار شهری به روش EPCF در کشور
مدلسازی کرایه حمل کالا در شبکه حمل ونقل جاده ای با رویکرد افزایش قیمت سوخت
شناسایی نقاط حادثه خیز راه های درون شهری کلان شهر شیراز
ارزیابی منافع و هزینه های سیستم های حمل و نقل هوشمند
بررسی اثرات افزایش قیمت بنزین برحمل و نقل مسافر درونشهری تهران با نگرش پویایی های سیستم
مقایسه درخت های تصمیم در مدل سازی انتخاب نوع وسیله حمل کالا
ارزیابی عملکرد تابلوهای سرعت متغیر در ارتقاء ایمنی راههای کشور (مطالعه موردی محور هراز)
پیشگیری از تصادف توسط شبکه های بین خودرویی
ارزیابیشیبشبکه معابر شهری جهت پیاده سازی مسیر دوچرخه (نمونه موردی شهر تهران)
ارایه متدولوژی قطعه بندی و ارزیابی مقایسه ای تردد در قطعات راههای برونشهری (موردکاوی: محور کرج-چالوس)
بررسی تردد عابرین پیاده در تقاطعهای چراغدار با استفاده از نرم افزار AIMSUN و کالیبره کردن عوامل تردد عابر در شبیه ساز بهمراه مطالعه موردی
بررسی اثرات اجرای فازهای گردشی زود آزاد شونده-دیرآزاد شونده در تقاطعها نمونه موردی: تقاطع کریم خان -حافظ
مقایسه رفتار کودکان دختر و پسر دبستانی در زمان عبور از خیابان
بررسی تصادفات رانندگی و مسئولیت اشخاص و سازمانها در جبران خسارت مطابق با تبصره 3 ماده 14 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب 13
بررسی مفاهیم ترافیکی در کتابهای درسی مقطع ابتدایی
تعیین نیازها و روند اجرایی آموزش فرهنگ ترافیک با توجه به طبقه بندی سنی و مقطع آموزشی مخاطبان
بررسی تاثیر سیستم اتوبوس BRT درکاهش انتشار و تعیین میزان تماس مسافران BRT با مونواکسید کربن
اولویت بندی عوامل مؤثر بر انتخاب گزینه های تقاطعات غیرهمسطح شهری
ارزیابی نقش عامل انسانی در سوانح جاده ای براساس تخلفات ترافیکی رانندگان
سرفاصله زمانی بین وسایل نقلیه مختلف و ضرورت تفکیک آن: مطالعه موردی در ایران
تخمین تابع هزینه گذاری جهت یافتن هزینه ی بهین خط پرسرنشین HOT بدون استفاده از مدلهای دوس طحی پویا
تعیین زمان عکس العمل لحظه ای رانندگان با استفاده از مدل تعقیب خودرو GHR
ارائه مدل غیرخطیتعمیر و نگهداری شبکه راههای درون شهری
نقش و تاثیر رسانه های جمعی در ارتقاء و توسعه فرهنگ ترافیک
مدل برآورد میزان نشر آلایندههای حاصل از فعالیتهای حمل و نقل شهری
سامانه سرعت سنج و پلاک خوان خودرویی (رهبین)
حمل و نقل انسان مدار؛ ضامن سلامت شهر و شهروند (نمونه موردی: محله یوسف آباد تهران)
سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی و چشم اندازه توسعه آن
آنالیز حساسیت روی پارامترهای مدل توسعه یافته در طراحی یکسیستم پشتیبان تصمیم گیری جهت بهینه سازی تخصیص گیت؛ مطالعه موردی: مهرآباد
ارزیابیاثرات زیستمحیطی تسهیلاتجدید حمل و نقل در گستره های نابسامان شهری با روش وزن ترکیبی (مطالعه موردی: بزرگراه شوش، منطقه 15 شهر تهران
طرح پیشنهادی ایمن سازی و آرام سازی ترافیک در حوزه تردد دانش آموزان مدارس حاشیه راه های کشور
تاثیر رنگ تابلوهای تبلیغاتی برعملکرد رانندگان و ایمنی
حمل و نقل پایدار و سیاستهایی برای رسیدن به آن با معرفی استراتژی ASI
ارائه مدلی برای قیمتگذاری شبکه حمل و نقل درون شهری با در نظر گرفتن بهینه سازی سیستم به همراه کمینه عوارض
معرفی یک الگوی تعیین مسیرهای شبکه مسیرهای دوچرخه سواری:مطالعه موردی شهر قم
معرفی یکروش برای تحلیل دادههای تصادفات در میدان های چندخطه با استفاده از دبی و مسیر وسایل نقلیه
طراحی هماهنگ و بهینه سرعت مجاز متغیر و کنترلگر رمپ ورودی در بزرگراه مطالعه موردی : بزرگراه صدر
ارایه الگوی ارتباطات بین پایانه ها و زیرسیستمها جهت بکارگیری سیستمهای هوشمند محافظتی در زیرساختهای جادهای کشور
بررسی تأثیر جنسیت رانندگان در عوامل مؤثر بر شدت تصادفات درونشهری
روشهای کنترل محدودیت سرعت به همراه مطالعه موردی بر روی بزرگراه صیاد شیرازی
پیشبینی تقاضای سفر شهری به روش فعالیت-مبنا: نمونه موردی منطقه سه شهرداری تهران
بررسی وضعیت ترافیک در خیابانهای شهری ( نمونه موردی: خیابان سعدی زنجان)
ارزیابی حمل و نقل پایدار ملی با استفاده از مدل شاخص مبنا
ارایه مدل تعمیر و نگهداری تجهیزات کنترل ترافیک در سطح شبکه و پروژه برپایه برداشت میدانی و تحلیل سلسله مراتبی
شبیه سازی عددی اثر هندسه خیابان بر نحوه پخش آلاینده های خودروها در شهر اصفهان در شرایط واقعی
مدل ارزیابی فنی اقتصادی انتخاب سطح مکانیزاسیون پارکینگ درمناطق شهری
اثر سنجیاحداث پارکینگهای طبقاتیبر شاخصهای ترافیکی معابر شهری (مطالعه موردی: محدوده زعفرانیه
آنالیز مقایسهای بکارگیری تسهیلات غیر همسطح عابرپیاده در معابر شهری
بررسی و اثر سنجی ابزارهای آموزشی با رویکرد ارتقاء فرهنگ ترافیک شهروندان
انتخاب رویکرد کلی معماری ملی سیستم های هوشمند حمل و نقل در ایران
تخمین سرعت قطار به کمک جریان و ولتاژ تراکشن موتورهای القایی جهت افزایش قابلیت اطمینان عملکرد سیستم های سرعت سنج قطار
کارکردها و محدودیتهای بکارگیری انواع طرحهای قیمتگذاری معابر درتهران با توجه به تجارب جهانی
بررسی میزان تأثیر اجرای دورکاری در بهبود شاخصهای ترافیکی شبکه معابر شهر تهران
ارائه مدل توصیفی تاثیر سن رانندگان مقصر در افزایش شدت تصادفات مبتنی بر شبکه های عصبی مصنوعی
ایمنی اراضی اطراف فرودگاه، مطالعه موردی: فرودگاههای تهران
تعیین سطح مطلوب فعالیت فرودگاه مهرآباد با استفاده از آنالیز آلودگی صوتی توسط مدلسازی نرمافزار NEF
تعیین اثر دسترسی به فرودگاهها بر توزیع ترافیک داخلی هوایی در سیستمهای دو فرودگاهی دنیا با استفاده از مدل رگرسیونی (مقایسه تطبیقی: تهران)
مکان یابی بهینه ایستگاه های BRT به کمک نرم افزار ARCGIS و تکنیک AHP و TOPSIS
ارائه دو مدل جدید برای مساله مکانیابی شمارنده های ترافیکی به منظور بیشینه سازی پوشش مسیرها: مطالعه موردی روی بزرگراههای تهران
اثرسنجی اجرای روشهای مختلف طرح مدیریت زمانی برنامه های کاری درکاهش میزان تقاضای سفر در ساعت اوج صبح شهر تهران
توسعه سامانه برنامه ریزی سفرهای درونشهری در شبکه های حمل و نقل عمومی (رهیار) مطالعه موردی؛ سامانه حمل و نقل عمومی (مترو و اتوبوس تندرو) تهران بزرگ
بررسی الزامات ساختاری و مدیریتی بکارگیری سیستمهای حمل و نقل هوشمند وارائه توصیه های سیاستی(مورد مطالعه: شهرداری تهران)
اثر تراکم و سطح سرویس LOS) بر مصرفسوخت 1 وسایل نقلیه در بزرگراهها و خیابانهای شهری
شبیه سازی ترافیک به منظور ارزیابی و بهبود مدت زمان سفر و میزان مصرف انرژی با استفاده از سیستمهای چند عامله
حل یک مدل جریان ترافیک کلان نگر با استفاده از روش تعدیل شبکه
اولویت بندی شاخصهای ایمنی راههای برون شهری با روش TOPSIS
Evaluation of Different Trip Purpose to Road Pricing Scenarios
ساز و کارهای اشاعه فرهنگ صحیح ترافیک:تجربه یدو کشور توسعه یافته
ارزیابی روشرگرسیون در پیشبینی حجم ترافیک و مقایسه آن با روششبکه عصبی
تحلیل اقتصادی خطوط اتوبوسرانی– مطالعه موردی خط 4-30 (شهید فتحی-پایانه فیاضبخش) شهر تهران
تعیین اولویت استانهای کشور برای احداث مجتمع های خدماتی-رفاهی با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها
ترکیب دوچرخه شهری با حمل و نقل همگانی و بررسی جایگاه دوچرخه اشتراکی درافزایش سفرهای مختلط دوچرخه و حمل و نقل همگانی
تحلیل ظرفیت سامانه تندرو دو شهر تهران، بررسی مشکلات و ارائه راهکار
شناسایی عوامل مؤثر بر ایمنی عابرین پیاده در معابر و ارائه راهکارهایی جهت افزایش ایمنی آنها
متدولوژی تعیین سطح ریسک و ارزیابی ایمنی تردد دانش آموزان مدارس در راهها
ساخت و پرداخت مدل تفکیک سفر با استفاده از منطق فازی (مطالعه موردی شهر تهران)
سامانه های هوشمند ناوبری حمل و نقل راهکار افزایش کارایی شبکه حمل و نقل جاده ای
بررسی رفتار رانندگان خودروهای شخصی با احداث خطوط پرسرنشین دربزرگراهها براساس ویژگیهای اقتصادی و اجتماعی
ارائه روشی برای ارزیابی خطوط تاکسیرانی و اولویت بندی آنها-مطالعه موردی خطوط تاکسی منطقه 13 شهرداری تهران
اثرات پیاده سازی سیستم اخذ عوارض الکترونیکی بر کاهش مصرف سوخت وسایل نقلیه و آلودگیهای زیست محیطی (مطالعه موردی آزادراه تهران-قم)
مدلسازی فرایند پیشبینیزمان سفر مسافران با استفاده از سیستم استنتاج فازی شبکه مبنای انطباقی ANFIS
تخصیص بودجه نقاط پرحادثه راه ها بر اساس شاخص هزینه تصادفات،هزینه رفع کوتاه مدت و بلند مدت با استفاده از الگوریتم ژنتیک
مطالعه موردی سیستمهای مدیریت هوشمند ترافیک
ارایه الگوی تعاملات میان ارگانی در مدیریت امداد جادهای
ارزیابی پروژه های حمل و نقل
بررسی قابلیت استفاده از سیستم کنترل رمپ در بزرگراههای محدوده غربی تهران و بومی سازی الگوریتم ها
امکان سنجی بکارگیری ساختار سازمانی فرماندهی حادثه برای مدیریت حوادث در شبکه حمل و نقل
آموزش فرهنگ ترافیک در خانواده و نظام آموزشی
تخمین زمان سفر با استفاده از انتگرال فازی
تعیین الگوی حجم تردد ساعت طراحی و ضریب توزیع ساعتی در جادههای برون شهری ایران براساس مطالعه موردی بر روی محورهای منتخب کشور
بررسی فنی و زیست محیطی بهبود مصرف سوخت در یک اتوبوس شهری هیبرید الکتریکی
بررسی فنی و اقتصادی کنترل مکانیزه محدوده زوج و فرد
شناسایی، بررسیو مقایسه نرمافزارهای اصلی مورد استفاده برای زمان-بندی وسیله نقلیه و رانندگان سیستم حمل و نقل همگانی
تأثیر حمل و نقل غیر موتوری در توسعه پایدار شهری (فلکه دوم صادقیه تا پل ستارخان)
ارائه مدلی جهت سنجش کیفیت خدمات اتوبوسرانی درون شهری شیراز از دید مسافران
بررسی نقش و اثر دریافت گواهینامه و آموزش مناسب بر کاهش میزان تصادفات و تخلفات موتورسیکلت سواران
کاهش زمان عکس العمل و افزایش دقت رانندگان با تغییر رنگ چراغ عقب وسایل نقلیه از قرمز به زرد
بررسی عوامل موثر بر رضایت عابرین از محیط پیاده روها با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند معیاره AHP و VIKOR،TOPSIS ،SAW (مطالعه موردی شهر تهران)
بررسی موانع و چالشهای تحقق اهداف برآمده از برنامه های توسعه شهر تهران درمدیریت شهری حمل و نقل و ترافیک – با تاکید آموزش و فرهنگ سازی در مدیریت ترافیک
ارائه یک طرح مهندسی ارزش در پروژه پل طبقاتی بزرگراه صدر
بررسی مدل رفتاری واستفاده از پارکینگهای عمومی و ارائه روش بهینه بهره وری (مطالعه موردی پارکینگ شهید باهنر منطقه یک شهرداری تهران)
لزوم طراحی شبکه خطوط اتوبوسرانی: مطالعه موردی شهر کاشان