آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 40تعداد صفحات کتابچه مقالات: 593
تعداد نمایش مقالات: 17909
هفتمین کنفرانس بین المللی گردشگری، فرهنگ و هنر
هفتمین کنفرانس بین المللی گردشگری، فرهنگ و هنر در تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۰ توسط ،سازمان بين المللي مطالعات دانشگاهي برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی گردشگری، فرهنگ و هنر مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هفتمین کنفرانس بین المللی گردشگری، فرهنگ و هنر
شناخت عناصر و بناهای با ارزش تاریخی ادوار مختلف شهر قزوین گامی موثر در جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری دراین شهر(با استفاده از تکنیک SWOT)
بررسی مهمترین آمیخته های بازاریابی موثر بر رفتار مصرف کننده در هتل
مروری برزیبایی شناسی نقش مایه های نمادین گیاهی و حیوانی در قالی های بختیاری و قشقایی
وحد ت سازمان یافته نقش مایه های نمادین در هنرهای دوره صفوی
مطالعه تطبیقی اشعار و نقاشی های سهراب سپهری با مکتب امپرسیونیسم
نقش امنیت و عوامل موثر آن بر توسعه گردشگری پایدار
خوانش پذیری آثار اردشیر محصص بر اساس نظریه ی گشتالت
عوامل موثر بر واکنش های رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری (مطالعه موردی : شیراز)
رسالت عکاسی در هنر محیطی
نقش غذاهای محلی در گردشگری غذا
بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانه ها
بررسی کهن الگوی مادرمثالی با تندیس های زنان در هنر ایران باستان طبق نظریه یونگ
تحلیل بازنمایی زن در آثار رضوان صادق زاده و کی کی اسمیت مبتنی بر نقد فمینیستی
بررسی تاثیرگذاری نقش اساطیر ایران و یونان باستان برنوع آفرینش جهان و خدایان ونمود آن درآثارمعماری
کووید- ۱۹ و تاثیر آن بر مکان های گردشگری به ویژه موزه ها
بازخوانی نقوش سفال نیشابور مبتنی بر مفهوم انسان انگاری
تصویرسازی محیطی و تاثیر آن بر جذابیت بصری مکان های تفریحی و گردشگری: شهربازی ای ام جی ورلد دبی
بررسی مفهوم بازنمایی از منظر ارسطو در آثار گوستاو کوربه و انوره دومیه
انسان اگزیستانسیالیستی
ریچارد فورمن و تئاتر هستی شناسانه ی هیستریک
ساختار، پیرنگ، چکیده و معرفی شخصیت های نمایشنامه "کالیگول " اثر آلبر کامو
ارائه راهکار مناسب برای توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی شهر آمل
فرهنگ ایرانی_ اسلامی و ویژگی های تاریخی آن در جامعه ایران
شناسایی عوامل موثر بر جذب گردشگر کویر نوردی در استان یزد
بررسی تاثیر عامل بعد فرهنگی بر جذب گردشگر کویر نوردی در استان یزد با رویکرد FCM
تاثیر بازاریابی رابطه ای بروفاداری مشتریان در صنعت گردشگری
تاثیرات فرهنگی هفته مد میلان بر طراحی روسری برندهای ایرانی
نقش تبلیغات در جذب گردشگران داخلی (نمونه : گردشگران شهر گیلان)
تاثیرات شگرف صنعت گردشگری در تحقق توسعه پایدار
انعکاس عناصر چهارگانه در طبیعت و تاثیر آن در باغ های ایرانی
تقابل دو علم زمین شناسی و هنر در ایران
نقش گردشگری الکترونیک در تصویر ذهنی گردشگران داخلی شیراز
مروری بر صنعت گردشگری پزشکی و عوامل موثر بر آن در ایران
تحلیل نقش مایه های طلسم در پوشاک اقوام کرد شمال شرقی خراسان رضوی
بررسی پدیدارشناسی مسجد جامع احمد آباد هند براساس اندیشه های "کریستیان نوربرگ شولتز "
معرفی پیشران های حیاتی موثر بر آینده توسعه و بازآفرینی گردشگری با رویکرد تولید درآمد پایدار در سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
شناسایی و رتبه بندی نرخ جذابیت مقاصد گردشگری شهر تهران براساس مدل تصمیم گیری چند شاخصه پرومته (PROMETHEE)
بررسی حضور عنصر خیال بر نقش مایه خیر و شر در فرش صفوی با تاکید بر آراء محی الدین ابن عربی
پژوهشی بر مکاتب نگارگری اول و دوم تبریز
گردشگری میراث فرهنگی و نقش آن در اقتصاد جامعه محلی (مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر بابل)