آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 113تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1706
تعداد نمایش مقالات: 133289
همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ توسط ، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
بررسی رابطه افسردگی زنان نابارور با اساس هوش معنوی
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر سود آوری بانکداریالکترونیکی و بهبود خدمات آنلاین
بررسی مسوولیت اجتماعی بانک ها بر عملکرد برنددر بانک آینده
نقش مؤلفههای اعتماد سازمانی در توسعه حرفهای دبیران متوسطه
مروری بر نقش سیستمهای پشتیبانی تصمیمگیری در بهبود خدمات
عوامل موثر بر برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعلات و سیستم های اطلاعاتی،ارائه یک مدل
اثربخشی مربیان بهداشت مدارس در وضعیت بهداشت محیط و ایمنی مدارس ابتداییدخترانه کشور
بررسی تاثیرفناوری اطلاعات و نوآوری الکترونیکی به منظور ایجاد ارزش کسب و کار
تاثیر برنامههای تعادل کار و زندگی و استراتژیهای تعارض فردی بر بهروزی کارکنان
نقش سیستمهای اطلاعات در تصمیم گیری و خط مشی عمومی
تاثیر شکل و ساخت خانواده بر پیشرفت تحصیلی فرزندان
بررسی چالش های موجود در استقرارچارچوب ITIL و ارائه راهکارهای پیشنهادی(نمونه موردی : شهرداری منطقه 6 تهران)
طراحی و بررسی سیستم پشتیبان تصمیم در بازاریابی مقاصد توریستی
نقشه دانش و ارتباط آن با فرایندها و ابعاد مدیریت دانش
طراحی یک سیستم پشتیبان تصمیم برای ارزیابی صلاحیت تامین کنندگان
سیر تکاملی مفاهیم و تعاریف فرهنگ سازمانی
بررسی رابطه سرمایه فکری با نوآوری سازمانی درک شده توسط مدیران در صنایعکوچک و متوسط
بررسی و ارزیابی روش های متعدد سیستم های تصمیم گیری گروهی در رسیدن به روشسیستم پشتیبانی تصمیم گیری گروهی FLOWSORT-GDSS
عوامل موثر برپیاده سازی HIS در سازمان های بهداشتی درمانی
بررسی رابطه بین اقتصاد مقاومتی ومدیریت منابع انسانی
شناسایی عوامل حیاتی موفقیت بیمههای الکترونیکی در ایران
اصول مدیریت اسلامی در سیرهی امام علی (ع)
مدیریت دانش، رسانههای اجتماعی و خلاقیت کارکنان
بررسی مفهوم بازارگرایی سبز در سازمان و ارائه الگویی برای بررسی عملکردهای آن
موانع اجرای مدیریت مشارکتی در دانشکدههای دولتی تربیت بدنی شهرتهران
ارائه مدل ملی پیشنهادی شاخص رضایت مشتری
عوامل موثر بر جذب کاربران کتابخانه های عمومی شهر تبریز با استفاده مدل بازاریابی 4p
کاربرد مدل EFQM در دانشگاه ها
بررسی ارتباط بین بازدهی، نظام راهبری شرکتی و پویایی ساختار سرمایه(شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران)
سیستمهای پیشنهاد دهنده در صنعت گردشگری
بررسی اثرات بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنلاین شرکت ها(مطالعه موردی شرکت های نمایه شده در پورتال مرکز توسعه تجارت الکترونیکیاستان کرمانشاه)
اثربخشی تبلیغات نوین بر افزایش موفقیت کسب وکار درصنعت بازرگانی داخل
تاثیر فناوری اطلاعات بر نظام آموزشی
نقش مدیریت دانش در سازمان
برنامه استراتژیک فناوری اطلاعات در سازمان ها
رابطه بین فرهنگ سازمانی و بهره وری منابع انسانی
رابطه سیستم های اطلاعات مدیریت( MIS ) و عملکرد کارکنان واحد منابع انسانی
تاثیر جو تیم، رهبری توانمندساز و نگرش بر رفتار مشارکتی در دانش تیمهای کاری
بررسی رابطه بین اقدامات منابع انسانی با عملکرد غیر مالی سازمان
ارزیابی کیفیت سیستم های اطلاعاتی حسابداری
بررسی تاثیراحداث باغ سیب پایه مالینگ و فروش محصولات آن براقتصاد مازندران
تصمیم گیری غیر اخلاقی
مقایسه تکنیکهای داده کاوی کمترین مربعات جزئی خطی وغیر خطی
تاثیر انگیزش درونی وبرونی درمحیطهای مختلف
مهارت های مدیریت ارتباطات و گوش دادن موثر
مقایسه انگیزش شغلی و تعهد سازمانی کارکنان با توجه به سبک رهبری تحول گرایمدیران در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
تاثیر مدیریت دانش بر خلاقیت و نوآوری کارکنان سازمان ها
واکاوی موانع پیاده سازی سیستم اطلاعاتی مدیریت(ستاد مرکزی دیوان محاسبات کشور)
بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان CRM اثرات واسطه عوامل سازمانی
موضوع داغ نوآورانه در مدیریت دانش: عصر رایانش ابری وب 2 و چشم انداز آن و مدیریت دانش بعنوان یکسرویس
راهکارهای استفاده سازمانهای دولتی ازمدیریت دانش
بررسی ارتباط نوسانات نرخ ارز با قیمت بازار سهام در صنایع پتروشیمی ایران
ارزیابی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحدیزد با استفاده از روش تاپسیس
بررسی نقش سیستمهای پشتیبان تصمیم در مدیریت دانش و مدیریت استراتژیک
سیر تحول روشهای قیمت گذاری نفت خام
بررسی ادراکات و انتظارات دبیران نسبت به شغل و محل کارشان
بررسی وفاداری به نام و نشان تجاری
نقش مشتری در مدیریت دانش و فرایند و نوآوری: تاثیرات در ظرفیت نوآوری و نتایجبازاریابی
رابطه بین مهارت های فراشناختی یادگیری و بررسی آنها از دیدگاه صاحبنظران و دبیران
مروری بر تکنیکهای کاربردی دادهکاوی در صنعت بیمه
اهمیت ارزیابی عملکرد نیروهای برونسپار در سازمانهای آموزشی
به کارگیری روش کایزن و تکنیک 5S در فعالیت خدمات پس از فروش سازمان دانشمحور
تاثیر عوامل کلیدی مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی (مطالعه موردی شرکت برقمنطقه ای غرب)
نقش مدیریت دانش در ایجاد مزیت رقابتی پایدار
نقش سرمایه ی فکری و فرهنگ سازمان یادگیرنده بر یادگیری غیررسمی و تسهیم دانش
بررسی و اولویت بندی ابزارهای مدیریت دانش در راستای توسعهفناوریهای نوین در سازمان
تحلیلی بر اثرات مدیریت کیفیت جامع بر شرکت ها و سازمان های صنعتی
مقایسه تطبیقی تاثیر تورم بر رفاه اقتصادی برخی از کشورهای عضو اوپک
سیستم های اطلاعاتی حاکمیت، ریسک و انطباق GRC IS
مقایسه عملکرد معلمان ابتدایی جذب شده دانشگاه فرهنگیان ، نهضت سوادآموزی واستخدام آزاد از فارغ التحصیلان دانشگاهها
بررسی نقش تعهدکاری بر فرسودگی شغلی پرستاران(مورد مطالعه: بیمارستان امام خمینی ره اردبیل)
نقش توسعه منابع انسانی درعملکرد رفتاری کارکنان(مطالعه موردی: بانک مسکن استان اردبیل)
رابطه بین هوش اجتماعی و عملکرد در نقش و عملکرد فرا نقش
رابطه بین هوش اجتماعی و عملکرد رفتاری و عملکرد مبتنی بر نتیجه مدیران بانککشاورزی استان اردبیل
بررسی نقش مدیریت دانش و هوش کسب و کار در توانمند سازی کسب و کارسازمان ها
رتبه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: بانک های دولتی فسا)
تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیلکننده تجربه مشتری
مهارت های مدیریت استرس در محیط های کاری:مروری بر نقش 10 عامل در مدیریت استرس مرتبط با محیط کار
بررسی اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال و بهره وری نیروی کار دراقتصاد ایران با استفاده از روش همگرایی طی سالهای 93-1350
طبقه بندی عوامل مهم و حیاتی برنامه ریزی منابع سازمانی
سنجش ظرفیت سازمان برای انجام کارتیمی در بخش دولتی ایران
بررسی نقش رهبری تحول آفرین بر ارتقاء سطح تفکر استراتژیک و تسهیل نوآوریدر دانشگاه علوم پزشکی ایلام
بررسی تاثیر توسعه برند را بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: صنایع غذایی کاله
کاربرد مدیریت دانش در تصمیم گیریهای سازمانی
مفهوم کارآفرینی بعنوان نوآوری اجتماعی
تبیین ابعاد بینشی، گرایشی و کنشی مفهوم مدیریت بر خود (خود کنترلی) یک مدیرمسلمان (مطالعه ای تطبیقی بر آراء و نظرات اندیشمندان این حوزه)
بررسی رابطه میان انتقال دانش، ایجاد دانش و نوآوری مداری شرکتها (مورد مطالعه:بیمه پارسیان)
دلایل شکست سازمانها در برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات
ارزیابی ویژگی های تخصصی مدیران مدارس دوره دوم متوسطه ناحیه یک ارومیه براساس شاخصهای مدیریتی فرمان حضرت علی(ع) به مالک اشتر
مدیریت دانش مشتری در بازاریابی و مدیریت زنجیره تامین با نگاه داده کاوی
نقش اجرای اتوماسیون اداری بر بهره وری کارکنان در شهرداریهای استان آذربایجانغربی
استرس شغلی در محیط کار
همدلی در سازمان با تمرکز بر نقش معنویت در محیط کار با رویکرد سبک رهبریمعنوی (مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه اصفهان)
استراتژیهای مدیریت دانش
عوامل مؤثر بر رفتار به اشتراک گذاری دانش میان اعضای هیأت علمی مؤسساتپژوهشی کشور
بهرهبرداری از تجارب دانشکدههای پزشکی در دانشکدههای مدیریت و کسب وکار
نقش آیندهپژوهی در مدیریت استراتژیک (با تأکید بر برنامهریزی سناریویی)
بررسی کارایی اطلاعاتی بورس اوراق بهادار تهران در سطح نیمهقوی
پارادایم اثباتگرایی در سیر تاریخی مطالعات مدیریت دولتی
ویژگی نقش سازمانی و پیاده سازی امنیت اطلاعات در مدیریت دانش
سنخ شناسی اعتماد و راهکارهای ارتقاء آن در سازمانها
موانع صادرات فرش دستبافت در ایران
محاسبات ابری در سیستم های اطلاعاتی
تعریف مدیریت دانش در مقایسه با یک تلخیص کاربردی
ریسک سیستماتیک و آنالیز موجک ها
امکانسنجی استقرار مدیریت دانش بر اساس الگوی میک(مطالعه موردی شهرداری شهرستان برداسکن)
عوامل موثر در پذیرش سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان ERP در شرکتهای کوچک و متوسط SMEs
مسیحیان در دورهی ساسانی
تحولات سیاسی و دینی در دورهی یزدگردیکم 399-421 م
عرفان ایرانی و جلوه های آن
مدیریت استرس شغلی
برنامه ریزی استراتژیک سیستم های اطلاعات SISP با رویکردی به معماریسازمانی با استفاده ازچارچوب معماری سازمانی TOGAF
بررسی رابطه فناوری اطلاعات با مدیریت دانش سازمان ها(مورد سازمان بیمه سلامت خراسان شمالی)