آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 66تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1063
تعداد نمایش مقالات: 130365
نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ توسط ،سازمان بين المللي مطالعات دانشگاهي (International Organization of Academic Studies) ، با همكاري دانشگاه جورجيا برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
بررسی نقش نام و نشان تجاری بر برندینگ منابع انسانی
تحلیل اثر رقابت سرمایه گذاران در اطلاعات بر بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
Strategic Marketing mix tourism industry in Mashhad
بررسی تاثیربعد مسافت گردشگران بر تقاضای گردشگری خارجی در شهر مشهد
مطالعه ی اقتصاد آبی و چالش های مربوط به توسعه ی آن
آیا ارتباطی بین شاخص های بازار سهام و ارز دیجیتال وجود دارد؟
مشارکت و مدیریت مشارکتی در سازمان ها
راه کارهای تامین مالی شرکتی بر اساس اهمیت عوامل موثر
الگوی ساختاری پیشران های توسعه بیمه محصولات در سکونتگاه های روستایی (مورد مطالعه: انگورکاران بخش مرکزی شهرستان خلیل آباد)
تبیین استراتژی مشتری برای پیاده سازی CRM در شرکت صبا با رویکرد تحلیل شبکه ارزش
حسابداری مسئولیت اجتماعی
بودجه و بودجه ریزی در سازمان تامین اجتماعی
گردش عملیات سیستم خرید و تدارکات
بررسی عملکردمدیران بر رفتار کارکنان
بررسی رابطه میان مهارتهای سیاسی و انگیزه های درونی در پیش بینی عملکرد فروش تطبیقی
The ways of Adhering Iran to WTO, the Country’s Economic Transitions and Developments
ارائه مدلی دقیق جهت ارتقا کیفیت آموزشهای ضمن خدمت پرسنل ایران خودرو دیزل
تاثیر منابع طبیعی (درآمدهای نفت و گاز) روی رشد اقتصادی: مطالعه موردی ایران
تاثیر سلامت بر بهره وری نیروی کار
علم اقتصادی برای آینده :آیا دولتها از کووید ۱۹- درس میگیرند؟
تحلیل رابطه عوامل فردی و سازمانی اثرگذار بر انگیزه و عملکرد کارکنان (موردمطالعه: کارکنان شرکت توزیع برق استان هرمزگان)
بررسی تاثیر تبلیغات و ترفیع فروش بر ایجاد ارزش ویژه برند
ارزیابی ابعاد اقتصادی، قانونی، اخلاقی، بشردوستانه و فناوری مسئولیت اجتماعی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مورد مطالعه: منطقه ویژه اقتصاد انرژی پارس (عسلویه)
پیش بینی کیفیت سود با استفاده از مدل مارکوف پنهان در صنایع فعال بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر تغییرات مدیریت ریسک بر ارتباط بین حاکمیت شرکتی و ویژگیهای شرکت با عملکرد مالی آنها در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی نحوه مدیریت ارتباط با مشتری در جذب مشتریان شاکی
توسعه کارآفرینی در بازیهای رایانه ای از طریق داده کاوی در نیازسنجی بازار هدف
اخلاق در تخصیص منابع با تاکید بر نظام سلامت
مبانی رفتار سازمانی در سازمان ها
کارکردهای مدیریت منابع انسانی در سازمان ها
بررسی رابطه عدالت درک شده بر توصیه به دیگران با توجه به نقش وابستگی به برند و وفاداری مشتریان
بررسی رابطه کیفیت خدمات بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی واکنش های مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک قوامین در شهر گرگان)
تاثیرفضای اخلاقی بر درگیری شغلی کارکنان: تبیین نقش میانجی جو سازمانی متعالی
بررسی رابطه بین پرداخت اینترنتی قبوض و مصرف خانوار
انتخاب بهترین واحد کارایی در ارزیابی با روش تحلیل پوششی داده ها، مطالعه موردی: بانک صادرات گیلان
بررسی رابطه بین مصرف انرژی و رشد اقتصادی با رویکرد:NARDL
تجارت الکترونیک در رشد و پیشرفت اقتصادی استارتاپ ها
بررسی عوامل موثر در اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان و نقش آن در عملکردپایدار(مورد مطالعه: بانک صادرات)
بررسی تاثیر رضایت شغلی و تعهد سازمانی ودرگیری شغلی بر تصمیم نیروی انسانی درترک سازمان توسعه منابع آب و نیروی ایران
بررسی تاثیر سرمایه گذاری در رابطه بر قدرت رابطه در شرکت بیمه با نقش تعدیلگرشکایت و نوآوری مشتری (موردمطالعه: بیمه کوثر مشهد)
شناخت ماهیت سازمان با تکنیک SWOT و بهره گیری از آن در استقرار سیستم مدیریت یکپارچه در تصفیه خانه های فاضلاب
تاثیراستقرار سیستم مدیریت یکپارچه در تصفیه خانه های فاضلاب بر ارتقا کیفیت و بهره وری
ارزیابی سطح بلوغ خدمات دولت الکترونیک در سازمانهای دولتی (مطالعه موردی: بانک های دولتی شهر کرج)
بررسی تاثیر انعطاف پذیری در تولید بر عملکرد شرکت با تبیین نقش چابکی زنجیره تامین
Impact of human resources flexibility on organizational performance by considering the role of mediator (Case study: ۳-star and higher hotels in Iran)
بررسی نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه جهت جذب دانش آموزان برای ادامه تحصیل در هنرستان فنی با نقش میانجی خدمات آموزشی مهارت محور درمدارس شهر تهران دوره اول دبیرستان
شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان در خریدهای آنلاین
تاثیر هوش سازمانی بر رفتارهای سیاسی در سازمان(مورد مطالعه بانک پارسیان)
تاثیر فعالیت شرکتهای فین تک بر ریسک سیستماتیک با رویگرد تغییرات کوواریانس :موردمطالعه اقتصاد ایران
بررسی نقش میانجی گرایش کارآفرینانه بر رابطه بین بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی(مطالعه موردی:شرکت ستوده بتن)
بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر حسگری و شکل گیری استراتژی خلاق در صنعت ساختمان
صنعت گردشگری در مسیر توسعه
نقش کار آفرینی آموزشی در توسعه آموزشی جهان
investigating the effects of Covod-۱۹ outbreak on national and international sporting events and competitions
طبقه بندی نادرست هزینه های مربوط به حسابرسی به عنوان معیاری از کیفیت کنترل داخلی
تاثیر رهبری استراتژیک بر بهبود عملکرد سازمانی
بررسی رابطه بین ارزش برند و نیات رفتاری مشتری در حوزه صنعت لوازم خانگی (برند سامسونگ)
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش آفرینی مشترک در صنعت هتلداری
بررسی تاثیر عوامل موثر بر پرداخت های آنلاین از دیدگاه شبکه های اجتماعی و برند
بررسی رویکردهای استفاده از داده کاوی در نظام سلامت
بررسی مدل سازی مالیات بر ارزش افزوده در چارچوب یک مدل تعادل عمومی پویای تصادفی
تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با توجه به نقش میانجی بهره وری کارکنان(مورد مطالعه شرکت انجیر طلایی)
نقدینگی سهام و توزیع بازده سهام
بررسی تاثیر آزادسازی مالی بر توسعه بازارهای مالی و رشد اقتصادی (مطالعه موردی: کشورهای منتخب درحال توسعه)
A study on the impact of the market and strategic orientation on the organization’s performance with emphasizing on the role of innovation as a mediator - case study: medical equipment and instruments companies at Tehran
The Coronavirus: opportunity or crisis for businesses