آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 57تعداد صفحات کتابچه مقالات: 880
تعداد نمایش مقالات: 14198
چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه در تاریخ ۱۶ تیر ۱۴۰۱ توسط ،سازمان بین المللی مطالعات دانشگاهی برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
بررسی تاثیر بازیوارسازی بر رفتار مالی
Identifying and Ranking the Factors Affecting Companies' Financial Helplessness by Considering the Three Functional Areas of Financial Helplessness, Financial Bankruptcy and Good (normal) Financial AreaCase Study: Tehran Stock Exchange companies between ۲۰۱۷-۲۰۲۰
کاوش رفتار خریداران و نقش خلاقیت و نوآوری با رویکرد بازاریابی در حوزه صنعتی
اثرات کوتاه مدت و بلندمدت آزادسازی تجاری و توسعه مالی بر رشد اقتصادی ایران
بررسی تاثیر صنعت بیمه بر رشد اقتصادی کشورهای منتخب رویکرد توابع کاپیوال
بررسی تاثیر صنعت بیمه بر رشد اقتصادی کشورهای منتخببا استفاده از روش پانل دیتا و FMOLS
بحران بدهی، سیاست پولی و نوسان بازار سهام در ایران
جایگاه مولفه اجتماعی در شایستگی حرفه ای استادان دانشگاه**
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و عملکرد رهبری بر رضایت شغلی با توجه به نقش میانجیگری اعتماد سازمانی و درگیری شغلی (مورد مطالعه: کارکنان شهرداری شهر مشهد)
شناسایی عوامل موثر بر یادگیری الکترونیکی در مدیریت دولتی (مورد مطالعه: کارکنان شهرداری شهر مشهد)
بررسی تاثیر جو مشارکتی بر فرایند مدیریت دانش (مورد مطالعه: کارکنان شهرداری شهر مشهد)
بررسی تاثیر انعطاف پذیری زنجیره تامین بر سرمایه اجتماعی با نقش میانجی مدیریت دانش استراتژیک در شرکتهای شهرک صنعتی شهرستان ایلام
تاثیر ابعاد محتوایی سازمان بر کیفیت محصولات واحد تولیدی زرجین بافت با نقش میانجی هوشمندی رقابتی
کارآفرینی سبز و عملکرد کارآفرینی (اقدام کارآفرینانه) از دیدگاه فرهنگ و انگیزه
ررسی رابطه بین مفاهیم مدیریت و انتقال تکنولوژی و نظریه آشوب در صنایع تولیدی مکمل های دارویی دام و طیورمطالعه موردی: شرکت ارس تابان
بررسی و سنجش رابطه بین اخلاق کسب وکار و رضایت مشتری
رهیافتی بر هوش تجاری در عملیات صنعت بانکداری
تحلیل جامع بر عملکرد و کارایی هوش تجاری در صنعت بانکداری براساس سلامت مالی بانکهابروش تحلیل پوششی داده ای( DEA )مورد مطالعه: بانکهای پذیرفته شدهدر بورس اوراق بهادار
مروری بر ویژگیهای کسب وکارها در اقتصاد دیجیتال و چالش های دیجیتالی شدن آنها
شناسایی پیشایندهای موثر بر موفقیت برندسازی از طریق وب ۲
تاثیر فنآوری اطلاعات بر مدیریت منابع انسانی
نگرش ها و دانش رسانه های اجتماعی در بین دانشجویان مطالعه موردی : دانشجویان رشته مدیریت آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان
یک استارت آپ یک شرکت است که توسط یک کارآفرین راه اندازی می شود
مروری بر ظرفیتهای توسعه کارآفرینی در بخش کشاورزی و شیلات استان گیلان
نقش هویت و مزایای ماندگار برند بر شناسایی مشتریان با حضور میانجی جذابیت برند در صنعت آرایشی و بهداشتی در شهر تهران
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر وفاداری کارکنان سازمان های دولتی شهر پرند با نقش میانجی تصویر سازمانی
توانمندسازی منابع انسانی
استفاده از رویکرد شبکه حافظه بلند کوتاه مدت (LSTM) به منظور پیشبینی قیمت بیت کوین
بررسی اثرات کرونا بر صنعت بیمه
بیمه عمر و تاثیر اینترنت در بازاریابی آن
بیمه سایبری و اهمیت آن در عصر اطلاعات
مروری بر بیمه اتکایی، مزایا و معایب آن
مرروی بر بی تفاوتی سازمانی، علل، ابعاد، نشانه ها و روش های مقابله با آن
رابطه بین استقرار مدیریت دانش با سبک رهبری مدیریت سازمان (مورد مطالعه: صندوق تامین خسارت های بدنی)
مرروی بر سرمایه های فکری در صنعت بیمه
مرروی بر مدیریت دانش در صنعت بیمه
شناسایی و ارزیابی عوامل موفقیت بازاریابی آنلاین و ارائه مدلی برای به کارگیری موفق آنها در محیط فازی و خاکستری
بررسی روابط بین رهبری دانش گرا، ظرفیت مدیریت دانش، عملکرد نوآوری و عملکرد سازمانی شرکت های فعال در شهرک صنعتی شهر شیراز
ارزیابی تاثیر رضایت از نوع استخدام بر عملکرد شغلی و آوای سازمانی: نقش میانجی توان و انرژی
بررسی تاثیر مدیریت استعداد بر تحول سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه ۱۷ تهران)
بررسی رابطه بین قابلیت های بازاریابی و عملکرد سرمایه گذاریهای بین المللی با توجه به نقش میانجی استراتژی ها و ارتباطات بازاریابی و نقش تعدیلی آشفتگی تکنولوژی
بررسی رابطه بین مسئولیت پذیری و شادکامی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم
کیفیت گزینش منابع انسانی ، مبنا و اساس کیفیت
بررسی عناصر تاثیرگذار در بازاریابی بین المللی و صادرات به کشورهای همسایه بانگاه به مزیتهای رقابتی جمهوری اسلامی ایران- مطالعه موردی بازارتاجیکستان
بررسی تحریم های تجاری و اقتصادی بر ارائه خدمات بانکی از دید کارشناسان
بررسی نقش همکاریهای محیطی با مشتریان در تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر نیازهای بازاریابی سبز(مورد مطالعه: شرکت های فعال در حوزه تولید محصولات سبز)
بررسی تاثیر گذاری مدیریت منابع انسانی سبز بر نیازهای بازاریابی سبز از طریق همکاری های محیطی با تامین کنندگان(مورد مطالعه: شرکت های فعال در حوزه تولید محصولات سبز)
نقش تعدیلگر مسئولیت اجتماعی شرکتها در رابطه بین حاکمیت شرکتی و اجتناب از مالیات
شناسایی مشکلات سیستم اتوماسیون درادارات دولتی و ارائه راهکارهایی برای رفع مشکلات
بررسی و جایگاه صنعت بیمه در توسعه گردشگری
نقش بازاریابی اینترنتی بین المللی در موفقیت شرکتهای صادراتی در ایران (مورد مطالعه شرکت لبنیات و بستنی دومینو)
امکان سنجی فقهی تامین مالی طرحهای توسعه ای پتروشیمی (مطالعه موردی: اوراق استصناع)
بررسی عوامل موثر بر توسعه گردشگری پساکرونا(مورد مطالعه: شهرشیراز)
طراحی و تدوین برنامه استراتژی توسعه شهری شهر سده
ساختار لازم جهت رسیدن به اهداف مورد نظر در یک پروژه
ارایه مدل جهت گیری استراتژیک بر عملکرد نوآورانه با اثر متغیر میانجی فرهنگ سازمانی در شرکت خودروسازی سایپا
شناسایی و اولویت بندی مدل کسب و کار اکترونیکی و ارایه مدل در صنعت شوینده صحت