آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 30تعداد صفحات کتابچه مقالات: 403
تعداد نمایش مقالات: 21014
چهارمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
چهارمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ توسط ،موسسه علمي فرهنگي آپادانا با همكاري مراكز علمي دانشگاهي در شهر شیراز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
نقد و واکاوی تدابیری به منظور بهبود اثربخشی پروژه های BOT
تاثیر استقرار سیستم اطلاعاتی مکانیزه بر رضایتمندی مراجعین در شهرداری اسفراین
رابطه دوسویه بازاریابی الکترونیک و تجارت الکترونیک
شناسایی تاثیرات عزت نفس بر نشاط کارکنان
بررسی تاثیر قابلیت مقایسه صورت های مالی بر ریسک سقوط قیمت سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی مدیریتی عملکرد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری و شورای شهر( مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر شیروان)
بررسی تاثیر تبلیغات و ترفیعات فروش بروفاداری نام تجاری (مطالعه موردی : مشتریان شرکت بیمه سینا)
عوامل موثر بر مشتری مداری در سیستم های بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی بانک کشاورزی )
بررسی رضایت مندی مشتریان از نحوه مدیریت خدمات شهری شرکتهای بیمه ای شهر مشهد و عوامل اجتماعی موثر برآن (مورد مطالعه شرکت بیمه آسیا) در سال 96-97
بررسی نقش مدیریت خدمات عمومی شهری بر میزان جذب مشارکتهای اجتماعی مردمی در شهرمشهد وعوامل اجتماعی موثر برآن در سال 1397
بررسی تاثیر مدیریت جامع خدمات شهری در حوزه فعالیتهای اجتماعی بر نافرمانی های مدنی در شهر مشهد سال 1396
بررسی رابطه نگرش سیستمی و فناوری اطلاعات در شعب بانک تجارت استان کرمان
تاثیر مدیریت یکپارچه زنجیره تامین بر قدرت چانه زنی تولید کنندگان شیر خام
بررسی چالش های خدمات شهری در محلات بافت فرسوده مرکز شهر اردبیل
طراحی مدلی برای مدیریت استعداد
طراحی مدلی برای رهبری اخلاقی
طراحی مدلی برای چابکی سازمانی
مدیریت استراتژیک در شرکتهای پیشرو
تعریف یک مدل LP به منظور خرید دستگاه تراش جدید از بین سه مدل پیشنهادی به منظور افزایش درآمد کارگاه
تاثیر سرمایه اجتماعی در افزایش کیفیت و انسجام سازمان
بررسی رابطه بازاریابی رسانه های اجتماعی با ارزش ویژه برند، آگاهی از برند و تصویر برند (مطالعه موردی: شرکت هواپیمایی ماهان در ایران)
نقد وواکاوی مدیریت منابع آب نواحی روستایی کویر بجستان بر پایه ی تکنیک های بومی
اثرات پیشرفت فناوری برحوزه مدیریت منابع انسانی با تاکید بر مشاغل آینده
مدیریت منابع انسانی از دیدگاه اسلام با تاکید بر فرآیند کارمندیابی و گزینش و جذب
طراحی مدل بهینه جهت ارزیابی و رتبه بندی تامین کنندگان زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک AHP
مدیریت قنوات و بحران آب در نواحی خشک و نیمه خشک کشور
ارایه مدلی بمنظور ارزیابی بهره وری ابرپروژه ها
بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران دانشگاه پیام نور ارومیه
فرصتها و کارآفرینی
مبانی ضدبازاریابی ( بازار محل تعامل است نه رقابت و تقابل)