آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 23تعداد صفحات کتابچه مقالات: 362
تعداد نمایش مقالات: 23426
کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۹۵ توسط ،موسسه علمي فرهنگي آپادانا در شهر مشهد برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
بررسی سهم ما در رشد و توسعه کامل جهانی با رویکرد درک اهمیت انتی مارکتینگ و ضرورت خردورزی ،رشد خودآگاهی و تعالی ملل
بررسی تاثیر نحوه مدیریت (وظیفه مدار و رابطه مدار) بر رضایت شغلی کارکنان صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی
مدیریت در هزاره سوم با نگاهی به مبانی پارادایم پسا نوگرایی و ویژگی های عصر پسا صنعتی
تاثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری
مروری جامع بر روش های محاسبه ارزش در معرض ریسک
بررسی اثر هزینه تعدیل ،ریسک عملیاتی ،ریسک مالی و فرصت رشد بر مازاد ارزش گذاری سهام در بورس اوراق بهادار تهران در بازه زمانی بین سال های 1384تا 1393
بررسی رابطه بین منابع قدرت مدیران و جو سازمانی مدارس دولتی دوره های تحصیلی شهرستان بانه از دیدگاه معلمان
بررسی و تحلیل عدالت رویه ای بر رفتار شهروندی سازمانی و تاثیر آن بر وجهه سازمانی(مورد مطالعه: بانک ملت شهر تهران)
بررسی مولفه های موثر مدیریت ارتباط با مشتری در رضایت و وفاداری مشتری در گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی
شناسایی تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و رتبه بندی آنها از منظر مدیران شرکت ایران خودرو اردبیل با استفاده از تاپسیس فازی
نقد و واکاوی مدیریت برنامه ریزی منابع انسانی در اهداف استراتژیک
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری نشان تجاری با استفاده از انیمیشن و تاثیرات انیمیشن در نفوذ محصولات به بازار هدف
بررسی اثرات سبک رهبری بر مدیریت دانش
بررسی تاثیر مدلهای پیاده سازی دولت الکترونیک بر حکمرانی خوب
عوامل موثر بر استقبال خریداران از فروشگاه های اینترنتی
استفاده از شبکه بعنوان ابزاری برای بازاریابی خیریه ها و تاثیر آن بر میزان وفاداری خیرین مورد مطالعه: خیریه گلستان علی (ع)
اثر پیشامدهای سکوت سازمانی بر ترک شغل با روش دلفی فازی
بررسی رابطه تفکر استراتژیک و میزان توانایی کارآفرینی در کارکنان کارخانجات شهرک صنعتی ماشین سازی و فناوریهای برتر مشهد
فرهنگ و ضد فرهنگ
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و بروز بزهکاری درکودکان
حقوق شهروندی
Customer Orientation Is Lie
I suspect the teachings of Philip Kotler