آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 27تعداد صفحات کتابچه مقالات: 304
تعداد نمایش مقالات: 11605
چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک در تاریخ ۲۹ دی ۱۴۰۱ توسط ، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
تاثیر پذیرش تجارت الکترونیک بر استراتژی کسب و کار در شرکت های کوچک و متوسط(مطالعه موردی: شرکت استارتاپ تومن)
بررسی و تحلیل عوامل موثر بر انتخاب برند و وفاداری الکترونیکی (مورد مطالعه: بانک تجارت)
تبیین رابطه کارایی و بازده سهام بانک ها
بررسی و تحلیل پرسونای برند با رویکرد جدید و استفاده از کهن الگوها
تامین مالی بدهی در شرکت های خصوصی و دولتی درکشور کانادا
proposing a new Model for customer experience improvement leveraging augmented reality
presenting a Model for employing augmented reality technologies to influence customer experience
نقش رفتار مصرف کننده در بازاریابی
تاثیر عدم تمرکز در یادگیری عمیق دانش آموزان
روش ها و الگوهای اجرا و پیگیری برنامه راهبردی
آوزش فعالیت اجتماعی و حضور در جامعه به دانش آموزان ابتدایی
بررسی اثرات خیانت برند بر تنفر برند و واکنش های مصرف کنندگان
اهمیت بازاریابی ایمیلی و استراتژی های بازاریابی ایمیلی موفق
روانشناسی اجتماعی، بنیانگذاران نوین
تاثیرتبلیغات شفاهی(دهان به دهان) الکترونیکی برقصد خرید آنلاین مصرف کننده eWOM
ارائه راهکاری مبتنی بر فناوری اطلاعات و قابلیت های بازاریابی بر سوددهی شرکت های تولید کننده لوازم خانگی استان فارس
حاکمیت اسلامی ازمنظر حضرت علی (ع)
بررسی اثر هوش رقابتی بر فروش محصولات بیمه ای
آمیخته ی طراحی بازاریابی
ضرورت نگرش سیستمی در نظام بازاریابی بنگاه اقتصادی
بررسی و تعیین تاثیر بی حسی سازمانی بر ترور شخصیت کارکنان شهرداری (موردمطالعه: منطقه سه شهر همدان)
بررسی و تعیین تاثیر فرقه گرایی در سازمان بر بی حسی سازمانی کارکنان شهرداری (مورد مطالعه: منطقه سه شهر همدان)
ارائه مدل مدیریتی برای برون سپاری منابع انسانی
فلسفه مدیریت منابع انسانی از دیدگاه اسلام
مروری بر ایزو ۹۰۰۱ بر پایه سیستم مدیریت کیفیت با تاکید بر کارایی سازمانی
بررسی تاثیر نقش فرهنگ الکترونیکی بر تجارت الکترونیکی
مروری بر ایزو ۱۴۰۰۱ بر پایه سیستم مدیریت زیست محیطی، محرک ها، چالش ها و فواید پیاده سازی استاندارد برای سازمان ها