آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 36تعداد صفحات کتابچه مقالات: 483
تعداد نمایش مقالات: 3769
هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ توسط ،موسسه پژوهشی مدیریت مدبر در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
کسب و کارها در دنیای دیجیتال
بررسی رهبری تحول آفرین بر اجرای استراتژی های سازمانی با نقش میانجی تفکر استراتژیک مدیران و توانمندسازی ساختاری
امنیت در اینترنت اشیا
بهبود امنیت در خانه های هوشمند با مکانیزم بیوهشینگ
تاثیر فناوریهای نوین بر بهره وری آموزشی معلمان
مطالعه پدیدارشناختی نگرش دانش آموزان نسبت به فعالیت های پرورشی و ارائه راهکار
نقش هوش مصنوعی در شخصی سازی و تجربه مشتری در بازاریابی دیجیتال
بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر قصد استفاده مشتریان با نقش میانجی سهولت استفاده و مفید بودن در بانک شهر
چارچوب مفهومی برای پیشرفت تکنولوژیکی و فناوری در کاربردهای تجارت الکترونیک
Barriers to the engagement of Iranian service providers in offshore IT outsourcing
پتانسیل همکاریهای اقتصادی منطقه ای در تسهیل تجارت بین اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا
Optimizing Airline Protocol Management: A Strategic Approach toKPI-Driven Performance Enhancement
Enhancing CSR and Community Engagement in the AirlineIndustry: A Strategic Approach through KPI-Driven Management
Strategic Legal Management in the Digital Age: Deploying KPIs forEnhanced Compliance and Performance in the Airline Sector
Optimizing Airline Customer Service: A KPI-Driven Approach forChief Customer Services Officers
تدوین الگوی ارتقاء فرهنگ سازمانی سبز با هدف بهینه سازی رفاه اجتماعی در نظام بانکداری ایران
تاثیر امضای دیجیتال در امنیت تجارت الکترونیک
بررسی پیشایندها و پیامدهای مدیریت پایدار منابع انسانی
شناسایی عوامل موثر و پیامدهای مرتبط با خط مشی گذاری
نقش تعدیل فرهنگ سازمانی بر پیاده سازی مهندسی مجدد فرایند کسب وکار( (BPR مطالعه موردیصنعت بیمه
تحلیلی بر تاثیر اعتماد به برند سبز بر اساس ریسک و ارزش درک شده ی برند سبز
بررسی تاثیر اصالت برند بر تبلیغات دهان به دهان و بررسی تعدیل گری نیاز به یکتایی در شرکت کاله تهران
نقش بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید آنی مشتریان با نقش میانجی حالات هیجانی در بین کاربران شبکه های اجتماعی
تاثیر جهت گیری بازار بر عملکرد صادراتی با توجه نقش واسطه ای استراتژی نوآوری
افزایش سطح بهروری کسب و کار بر مبنای ابعاد مدیریت دانش
اهمیت رویکرد برنامه ریزی و مدیریت نوین درگردشگری میراث
عملکردهای اقتصادی و تجاری گردشگری شهرها و مدیریت امور اجرایی شهر اصفهان
کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در ارائه خدمات مبتنی بر اطلاعات گردشگران با توجه به مدیریت گردشگری الکترونیک
بررسی اثرگذاری چابکی بر عملکرد سازمانی با تاکید بر متغیر قابلیت های نوآوری به عنوان متغیر میانجی
مطالعه اثر فناوری اطلاعات بر نوآوری با در نظر گرفتن نقش میانجی به اشتراک گذاری دانش
مطالعه نقش راهبرد بازاریابی در ارزش برند با توجه به متغیر میانجی درک مصرف کننده (مورد مطالعه: یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات الکترونیک)
بررسی اثرگذاری فرهنگ سازمانی دیجیتال و قابلیت های دیجیتال بر نوآوری
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی در مدیریت دانش در یکی از سازمان های فعال در حوزه فناوری اطلاعات
کاربرد و چالش های اینترنت اشیاء در تجارت الکترونیک
تاثیر برنامه ریزی، تفکر و تعیین مسیر استراتژیک بر جهتگیری استراتژیک سازمانهای استراتژی محور
بررسی چالشها و ارائه راهکارها برای بکارگیری تجارت الکترونیک در کشور افغانستان (مورد مطالعه: صادرات الکترونیکی خشکبار)