آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 11تعداد صفحات کتابچه مقالات: 149
تعداد نمایش مقالات: 1074
دهمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
دهمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک در تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۳ توسط ،موسسه پژوهشی مدیریت مدبر با مشارکت مجامع علمی در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دهمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دهمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
مروری بر مهم ترین پیشایندها و پسایندهای نظرات کاربران در محیط های الکترونیکی
هوش تجاری مشارکتی
مقاله مروری بر شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ایجاد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی حوزه تعاون استان سیستان و بلوچستان
تحول دیجیتال مارکتینگ با بهره گیری از فناوری اطلاعات :رویکردهای نوین و ابزار های پیشرفته
تاثیر هوش تجاری بر افزایش مشتری
تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود و بهره وری کسب و کارهای کوچک
بانکداری اینترنتی و وفاداری مشتریان: نقش میانجی سواد دیجیتال در صنعت بانکداری
تاثیر هوش تجاری بر افزایش فروش
بررسی عملکردهای هوش تجاری در بازاریابی
بررسی روش بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی
تحول دیجیتال و توسعه پایدار با رویکرد به چابکی سازمانی