آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 22تعداد صفحات کتابچه مقالات: 267
تعداد نمایش مقالات: 1921
دوازدهمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
دوازدهمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۴ توسط ،موسسه پژوهشی مدیریت مدبر با مشارکت مجامع علمی در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دوازدهمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد سازمانی با میانجیگری بهره وری کارکنان در شرکت پتروکیمیا
مروری بر توسعه نرم افزار برای دستگاه های اینترنت اشیا: معماری ها، فناوری های نوظهور و چالش ها
نقش رسانه های اجتماعی در اعتمادسازی و وفاداری مشتریان تجارت الکترونیک: مطالعه ای در بستر کسب وکارهای ایرانی
بررسی تاثیر مواجهه با هوش مصنوعی، نگرش نسبت به آن و درک دقت هوش مصنوعی بر تصمیم خرید پوشاک آنلاین با نقش میانجی اعتماد به برند و تجربه جریان
تاثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد کسب و کار الکترونیکی با میانجیگری اعتماد الکترونیکی مشتریان
بررسی تاثیر هوش مصنوعی مولد بر بهبود تجربه مشتری در پلتفرم های تجارت الکترونیک
تاثیر گیمیفیکیشن در بازاریابی شبکه های اجتماعی
مدیریت مالی و استراتژی سرمایه
بررسی اثر قابلیت های تجارت الکترونیک برعملکرد شرکت ها با توجه به نقش میانجی چابکی سازمان (مطالعه شرکت های نوآور و دانش بنیان)
کاربرد هوش مصنوعی در کنترل کیفیت و بهره وری: رویکردهای علمی چالش ها و حاکمیت مسئولانه در صنعت
تاثیر استراتژی های بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی بر رفتار مصرف کننده، تجربه دیجیتال مشتری و عملکرد فروش
تاثیرات گزارش های سامانه مودیان و صندوق های فروشگاهی در سیستم های XBRL و XARL
بررسی روش های قیمت گذاری در فروشگاه های آنلاین
تجارت هوشمند
نقش چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی در بهبود تجربه مشتری و افزایش فروش در تجارت الکترونیک
تاثیر ارزش گشودگی به تغییر بر قصد پذیرش دستیار صوتی هوشمند با نقش میانجی دلایل موافق، دلایل مخالف و نگرش نسبت به پذیرش دستیار صوتی هوشمند
تحلیل روش های مختلف بهره برداری از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده مانند هوش مصنوعی های مولد برای بهبود فرآیندهای تجارت الکترونیکی
نقش دولت در تنظیم گری پول ملی دیجیتال (CBDC) و پیامدهای آن برای حمایت از کسب و کارهای نوپا در اقتصاد دیجیتال ایران
تاثیر شدت اخلاق گرایی و تصمیم گیری اخلاقی بر افشاگری در بین کارکنان سازمان پسماند شهر قزوین
تاثیر مدیران خلاق بر نواوری و درامد سازمان پسماند شهر قزوین
کاربردهای فناوری توکن غیرمثلی در آموزش عالی ایران: تحلیلی بر فرصت ها، چالش ها و استراتژی های پیاده سازی
مدل مدیریت فناوری اطلاعات یکپارچه با رویکرد پایداری برای ایجاد تعادل میان عملکرد زیست محیطی بهره وری داده و رقابت پذیری کسب وکار در تحولات دیجیتال سبز