آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 37تعداد صفحات کتابچه مقالات: 369
تعداد نمایش مقالات: 14525
سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک در تاریخ ۳۰ تیر ۱۴۰۱ توسط ، با مشارکت مجامع علمی در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
الگوی سیاست گذاری در پاسخ به تغییرات جهانی شدن و تاثیر تغییرات فناوری های دیجیتال و اطلاعات و ارتباطات در نظام آموزش و پرورش ایران
بازاریابی الکترونیکی و تاثیرات همه گیری کرونا ویروس بر آن
بررسی اثرات کووید ۱۹ بر دولت الکترونیک
تجارت الکترونیکی سیار: پیوند بین کیفیت خدمات خرید تلفن همراه و وفاداری
چالش های تجارت الکترونیکی تا سال ۱۴۰۰ در ایران
بررسی استراتژی های مدیریتی در تجارت الکترونیک
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر اجرای موفق تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک
کارکرد فرهنگ قانون مداری در مدیریت فرهنگ سازمانی
نحوه ایجاد و گسترش بازاریابی اینترنتی
بررسی تاثیر دارایی و کیفیت درک شده برند بر وفاداری به برند در شرکت بیمه سامان
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تسهیل تجارت بر اساس قوانین موجود
مروری بر نقش تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تامین
نوآوری، خلاقیت و شایستگی کارآفرینی در آموزش عالی اهداف و اندازه گیری یادگیری
شناسایی عوامل موثر در بکارگیری نظام برنامه ریزی یکپارچه منابع سازمان (ERP)
بررسی تاثیر سبک رهبری بر نوآوری سازمانی
بررسی اثربخشی و نقش رهبری تحول افرین در سازمان
بررسی تاثیر نوآوری سازمانی بر چابکی سازمانی در مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان
بررسی ارتباط میان هوش تجاری و ارتقای حسابداری مدیریت
بررسی اهمیت بهره مندی از اینشورتک در ساختار بیمه ی سازمانها (مطالعه موردی: آموزش و پرورش)
تاثیرات اینترنت اشیا بر زنجیره های تامین: چارچوبی برای انبارداری
نقش و گسترش کاربرد رمز ارزها در تجارت الکترونیک
ارتقای کیفیت مدیریت تجهیزات پزشکی با استفاده از مدل سازی بخش مهندسی بالینی بیمارستان
بررسی عوامل موثر بر رضایت کارآفرینان اجتماعی در خدمات دولت الکترونیک
سنجش میزان تعهد سازمانی کارکنان و ارتباط آن با سلامت سازمانی (مطالعه ای در سازمان امور مالیاتی)
بررسی شاخص های عملکردی رهبری، یادگیری و شخصی در کارکنان دانشگاه نوشیروانی بابل
مفهوم شناسی تحلیل گفتمان
بررسی عوامل موثر بر تاب آوری منابع انسانی در سازمان در همه گیری کرونا ویروس
بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر قصد خرید مشتری و تصویر برند
بهینه سازی پرتفوی سرمایه گذاری مبتنی بر ریسک و تاثیر کارایی سرمایه گذاری بر تصمیمات سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران
کاربرد الگوریتم ها در انتخاب و بهینه سازی پرتفوی پروژه مبتنی بر مدل چندهدفه فازی
چالش های تجارت الکترونیک در ایران
مقایسه اولویت بندی عوامل موثر بر نظام جبران خدمات شرکت ایران خودرو به روش تحلیل سلسله مراتبی و آزمون فریدمن
مقایسه اولویت بنشدی عوامل موثر بر شایسته محور بودن الگوی جبران خدمات کارکنان ایران خودرو به روش تحلیل سلسله مراتبی و آزمون فریدمن
نقش معلمان در مدیریت مطلوب کلاس و ارتقای یادگیری در مدارس ابتدایی
مدیریت و واکاوی کلاس درس دانش آموزان مقطع ابتدایی در دوران شیوع کووید ۱۹
هوش مصنوعی، مدیریت و سازمان ها
تاثیر کیفیت خدمات وب سایت و شفاهی سازی بر موفقیت تجارت الکترونیک