آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 26تعداد صفحات کتابچه مقالات: 309
تعداد نمایش مقالات: 14944
اولین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
اولین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک در تاریخ ۳ تیر ۱۴۰۰ توسط ، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
Designing a model for measuring the status of management, knowledge in the Persian Gulf Science and technology park
مدیریت سود و عملکرد مالی شرکت ها
بررسی نقش حاکمیت شرکتی بر کاهش مدیریت سود
نقش رمز ارزها در تجارت الکترونیک
سکوت سازمانی و پیامدهای آن
بررسی اثرات هوشمندی کسبوکار، یادگیری شبکه ای و نوآوری در ارتقای کارایی استارت آپ های موبایلی در حوزه پرداخت الکترونیک
نقش اعتماد در عملیات زنجیره تامین
تاثیر قیمت ادراک شده بر تمایل به ادامه رابطه مشتری با سازمان
تاثیر تصویر برند بر تمایل به ادامه رابطه مشتری با سازمان
بررسی نقش بازاریابی عصبی در بهبود قابلیت های سایت های تجاری
بررسی پویایی عوامل نقدشوندگی در بازار سرمایه ایران
بررسی رابطه بین حجم و تعداد معاملات با نوسانات بازده سهام
دورکاری و عملکرد سازمانی
Determining the Opportunities and Challenges of Economic Liberalization Policies for Branding in the Syrian Olive Oil Industry
مطالعه عملکرد صادراتی شرکت های صادرکننده استان کهگیلویه و بویراحمد و استراتژی های رقابتی، قابلیت های بازاریابی و مزیت رقابتی
بررسی تاثیر استراتژی های آمیخته بازاریابی بر توسعه صادرات بنگاه های صادرکننده در استان کهگیلویه و بویراحمد
توسعه مقیاس سنجش استرس مرتبط با کووید- ۱۹ در کارکنان شرکت برق منطقه ای خراسان
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی افراد در رفتار شهروندی سازمانی در شرایط پاندمی کووید- ۱۹ (مطالعه موردی:کلیه شعب بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد)
روش های استفاده از راهکارهای اجرایی مسکن ارزان قیمت در شهر تهران
A Review of Technology Development in Smartization and Digitalization of Oil & Gas Industry
بررسی تاثیر مولفه های پویا و استراتژیک بازاریابی سبز بر میزان عملکرد شرکت های ایرانی در هزاره سوم
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی مناسب جهت رونق کسب وکارهای گلخانه ای مطالعه موردی: شرکت گل آذین
بررسی شیوه های انتقال فناوری و اهمیت استفاده از آنها در شرکت های دانش بنیان
کارآفرینی شرکتی (سازمانی) به عنوان رویکرد استراتژیک برای عملکرد نوآوری داخلی (درون سازمانی)
بررسی عوامل موثربر نرخ پس انداز ملی در ایران (بازه ی زمانی ۱۳۹۵ - ۱۳۷۵)
ساختار علیت مدل پذیرش تکنولوژی در مجموعه صنعتی مانند مپنا