آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 23تعداد صفحات کتابچه مقالات: 367
تعداد نمایش مقالات: 5596
هفتمین همایش بین المللی و دهمین همایش ملی مدیریت وحسابداری ایران
هفتمین همایش بین المللی و دهمین همایش ملی مدیریت وحسابداری ایران در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ توسط ،دبیرخانه وستاد مرکزی همایش در شهر همدان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هفتمین همایش بین المللی و دهمین همایش ملی مدیریت وحسابداری ایران مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هفتمین همایش بین المللی و دهمین همایش ملی مدیریت وحسابداری ایران
درآمدهای پایدار: چالش مدیریت مالی شهرداری در تحقق سند چشم انداز ۱۴۰۴(با تاکید بر درآمدهای ناشی از سرمایه گذاری و مشارکت شهروندان در شهر تهران)
بررسی مقایسه و تفاوت پیاده سازی سیستم ابگم و احم بر صورت وضعیت مالی در شرکت های تولیدی
فن آوری نوین دیجیتالی بلاک چین و عدم تقارن اطلاعات
کاربرد فن آوری نوین دیجیتالی بلاک چین برای حل چالش های حاصل از عدم تقارن اطلاعات در شرکت های بیمه
تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر تمایل به ترک خدمت با درنظر داشتن نقش تعهدسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان بیمه ایران
تاثیر نااطمینانی شغلی بر عملکرد وظیفه ای و رفتار شهروندی با درنظر داشتن نقشهویت سازمانی در کارکنان بیمه آسیا
بررسی تاثیر استراتژی مشتری محوری بر عملکرد مالی سازمان با در نظر گرفتن نقشمدیریت منابع انسانی و قابلیت های ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: بیمه ایران در شهرتهران)
تاثیر ارتباطات بازاریابی برند ادراک شده بر اعتبار برند ادراک شده با در نظر داشتننقش وضوح جایگاه برند (مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران)
تاثیر حمایت از توسعه بر تمایل به ترک خدمت با درنظر داشتن نقش درگیری کاری ورضایت شغلی (مورد مطالعه: بیمه آرمان)
رابطه بازاریابی الکترونیک و تجارت الکترونیک
طراحی و تدوین استراتژی مناسب مدیریت منابع انسانی برای شهرداریطرقبه
شناسایی و اولویت بندی معیارهای موثر اقتصادی به منظورمدیریت هزینه پروژه های عمرانی در شرایط تحریم
تحریم، پروژه عمرانی، سود و زیان، مدیریت هزینه
طراحی یک رویکرد تلفیقی از مدلسازی ساختاری تفسیری و BWM-TOPSIS برای انتخاب ورتبه بندی تامین کنندگان تاب آور ( مورد مطالعه: شرکت تولیدی قطعات یدکی خودرو)
شناسایی شاخص های اجتماعی تاثیرگذار بر پایداری پروژه ها و دسته بندی آنها بر اساسحوزه های دانشی PMBOK
بازاریابی رسانه های اجتماعی بر جذب و وفاداری مشتری کسب و کارهای آنلاین
مروری بر سرمایه فکری و نقش آن در توسعه اجتماعی
سیر تحول سازماندهی نیروی انسانی مبتنی بر تغییر راهبرد دفاعی ایران
تاثیر فرهنگ سازمانی بر سیستم اطلاعات حسابداری در بانک های ملت استان کرمان
تاکتیک های بازاریابی رابطه ایی و قابلیت های بازاریابی و تاثیرشان بر تصمیم خرید بیمه عمر
تاثیر کیفیت حسابرسی و تامین مالی بدهی بر ارتباطات سیاسی
تاثیر اجتناب مالیاتی بر خطر سقوط قیمت سهام با تاکید بر نوآوری شرکت
تحلیل احساسات مراجعین و کارکنان به پخش موسیقی در مراکز درمانی سرپایی