آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 50تعداد صفحات کتابچه مقالات: 510
تعداد نمایش مقالات: 38877
سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیک
سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیک در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۷ توسط دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی،دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیک
A neural network-based method in computer-supported collaborative learning systems
A new Augmented reality approch based on textual information
Content Authoring for Online Language Learning Courses through Articulate Storyline Software: Implications for Asynchronous Classrooms
Deep E-School-Nurse for Personalized Health- Centered E-Learning Administration
Designing an intelligent tutoring system based on learners’ selfefficacy and learning style features
Effect of using Electronic Feedback on Iranian EFL Learners’ Reading Comprehension
Effective E-learning utilizing Internet of Things
EFL Instructors Perceptions of Computer-Mediated Communication in Language Classes
EFL Learners’ Perception towards the Quality of Electronic Web-based Education: A Qualitative Approach
Exploring the Effect of Three Asynchronous Online Tools on Iranian EFL Learners’ Writings in a Blended Learning Setting
آموزش هندسه فضایی و تفکر تجسمی با ابزار آموزش الکترونیکی
Investigating the Learning Styles of Iranian MA TEFL learners in E-distance system
Iranian EFL Learners’ Critical Thinking Disposition and Attitudes Toward CALL as Predictor of their Foreign Language Proficiency
Students attitudes toward the application of mobile assisted language learning to develop learners listening skills
The Impact of Using VRALL on Learners’ Attitudes toward Learning English
Using Personalized assessment in a Game-Based Learning Environment to Enhance Learning outcomes and Players’ Engagement
Using Technology in Education: Mobile Learning for Lifelong Learning
Visually Enhanced E-learning Environments Using Deep Cross-Medium Matching
آموزش الکترونیکی
آموزش هندسه فضایی و تفکر تجسمی با ابزار آموزش الکترونیکی
بررسی تاثیر یادگیری سیار بر نگرش دانشجویان نسبت به توسعه پایدار(مطالعه موردی: دانشجویان شهرستان چابهار)
بررسی تجارب دانشجویان نسل سایبری در رابطه با کاربرد فناوری های وب 2 در دوران تحصیل: مطالعه موردی دانشگاه شیراز
بررسی و مقایسه نگرش دانشجویان رشته های فنی نسبت به فضای مجازی
بکارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش: بررسی تاثیر شبکه پیام رسان تلگرام بر یادگیری درس زبان تخصصی
به سوی توانمندسازی کلاس درس دانشگاهی هوشمند برپایه اینترنت اشیا
تاثیر ابزار چندرسانهای( کورل) بر پیشرفت تحصیلی و خودشکوفایی مقطع ابتدایی منطقه 1شهرعنبرآباد
تاثیر اثر بازی بر انگیزه دانش آموزان
تاثیر آموزش از راه موک بر باورهای انگیزشی دانشجویان آموزش از راه دور
تحلیلی پیرامون آموزش الکترونیکی در آموزش عالی با استفاده از تکنیک SWOT
تدریس تیمی (Team-Teaching) در آموزش عالی: تجارب زیسته و تیم سازی مجازی در یاددهی و یادگیری الکترونیکی
توسعه محیط یادگیری با استفاده ازفناوری اینترنت اشیا برای یادگیری الکترونیکی
حمایت از مدرسین در محیط یادگیری الکترونیکی
رضایتمندی دانشجویان از کیفیت آموزش ترکیبی مبتنی بر هوش های چندگانه
رفتارکاوی فراگیران در محیط های آموزشی تعاملی با الگوریتم های داده کاوی
سنجش میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشجویان تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان
سیستم های خبره در ارزیابی توصیفی دانش آموزان مقطع ابتدایی
شناسایی روش مناسب (نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی، کارآموزی، و ترکیبی از کارآموزی و نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی) برای بهسازی عملکرد کارکنان در سازمان ها
شناسایی معیارهای ارزیابی کیفیت آموزشی موک ها
طراحی انگیزشی و ضرورت آن در آموزش الکترونیکی
ظرفیت آموزش الکترونیک در برنامه توسعه فضایی دانشگاه صنعتی امیرکبیر
کتابخانه های دیجیتال و یادگیری الکترونیکی: استفاده موثر از منابع آموزشی در یادگیری الکترونیکی براساس کارکردهای کتابخانه های دیجیتال
نقش شبکه اجتماعی دانشگاه فرهنگیان بر توسعه مشارکت در جوامع آنلاین
نقش فناوری های نوین در توسعه و گسترش یادگیری الکترونیک
نقش هوشمندسازی مدارس بر مهارت های اجتماعی، خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
نگاهی بر تاثیرات یادگیری الکترونیکی از منظر اقتصاد آموزشی
یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی و مولفه های اثرگذار
یادگیری الکترونیکی و یادگیری تلفیقی
یادگیری ویاددهی الکترونیکی در ایران
تاثیر چندرسانه ای آموزشی بر یادگیری دانشجویان الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی