آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 26تعداد صفحات کتابچه مقالات: 420
تعداد نمایش مقالات: 29458
دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ توسط ،دبیرخانه دائمی کنفرانس در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی استفاده از فنون تولیدی سرمایه
بررسی تکامل منفرد کشت کیفی بر اهرم مالی شرکت
بررسی تقسیم سود حسابداری بر رفتار مدیریت
بررسی حداکثر امکانات تولید و حمایت از قیمتهای بازار
بررسی ساختار نیروی کار عملیاتی کنترل بودجه محصولات
بررسی حاصل از تولید انبوه بر تقسیم سود بر گزارشگری مالی واحد تجاری موسسه
بررسی سود حسابداری بر جریان های نقدی مدیریت
بررسی مفاهیم اقتصادی در سطح تولید و بهره وری پیشرفت تکنولوژیکی
بررسی مفاهیم اقتصادی در سطح تولید و متوسط صنعت مهم پیشرفت تکنولوژیکی حسابداری
بررسی هزینه های ثابت و متغییر سرمایه گذاری پس انداز و نرخ بازده حسابداری
نقش تعدیلگری مدیریت سود واقعی در رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکتی و هزینه حقوق صاحبان سهام
Effect of Education and Technology on economic growth: A panel data Analysis for selected OECD countries
مروری بر تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمان
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر روی توانمندسازی منابع انسانی: مقاله مروری
تاثیر استقرار سیستم مدیریت یکپارچه بر عملکرد مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان
مقایسه تطبیقی بررسی سیاست های کلی رقبا برای ارائه خدمات خاص به مشتریان ویژه بین دو بانک خصوصی (مطالعه موردی؛ بانک های انصار و سامان)
تاثیر کاربرد هوش مصنوعی در عملکرد مدیریت پروژه
بررسی تاثیر نوآوری سبز بر مزیت رقابتی شرکتی با تاثیر میانجی یادگیری سازمانی در شرکت های مستقر در پارک علم و فناری تهرا ن
چالش های زیست محیطی تولید نفت در میادین دریایی ایران
بررسی و ارزیابی اهمیت استفاده از انرژی های تجدید پذیر و نو در صنایع دریایی
بررسی عوامل موثر بر ارائه خدمات مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی اروند
طراحی استراتژی های بازاریابی بین المللی با در نظر گرفتن عامل تحریم؛ برای محصولات مبتنی بر فناوری پیشرفته
بررسی موانع و مشکلات استقرار سیستم اطلاعات حسابداری در سازمان بنادر و دریانوردی (یک مطالعه بر روی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان )
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر فرآیند کسب و کار با نقش میانجی کیفیت ادراک شده برند
حمایت های دانشگاهی راهبردی بر ترغیب دانشجویان به کارآفرینی
بررسی تاثیر فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی بر واکنش های الکترونیکی مشتری با میانجی گری اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه دیجی کالا)