آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 47تعداد صفحات کتابچه مقالات: 660
تعداد نمایش مقالات: 20279
پنجمین کنفرانس بین المللی تحولات مدیریت، اقتصاد و حسابداری
پنجمین کنفرانس بین المللی تحولات مدیریت، اقتصاد و حسابداری در تاریخ ۱۷ تیر ۱۴۰۰ توسط ،دبیرخانه دائمی کنفرانس در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی تحولات مدیریت، اقتصاد و حسابداری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین کنفرانس بین المللی تحولات مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک تجارت
روش های پرداخت در تجارت بین الملل
بررسی تاثیر استفاده از ارزهای دیجیتال بر رونق اقتصادی ایران در زمان تحریم های بین المللی
استانداردهای حسابداری و قوانین بانکداری
مدیریت بازرگانی با تاکید بر بازارهای برون مرزی
ارائه راهکارهایی برای تصمیم گیری در مدیریت بازرگانی
بررسی مروری حسابداری و حسابداری مدیریت در ژاپن
حسابداری مسئولیت اجتماعی
نقش همسویی سیستم اطلاعاتی حسابداری زیست محیطی بر عملکرد سازمان و عملکرد زیست محیطی (مطالعه موردی: شرکتهای منتخب کوچک و متوسط تولیدکننده مواد آشامیدنی و غذایی شیراز)
بررسی نقش توانمندسازی کارکنان سازمانها در شکل گیری و ارتقاء هوش سازمانی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اثر بخشی تبلیغات اینترنتی در توسعه گردشگری (آژانس هواپیمایی)
شناسایی ابعاد یادگیری سازمانی(مطالعه موردی:بانک ها)
بررسی عملکرد معیار ریسک نیم واریانس در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر سرمایه فرهنگی بر خرید آنلاین خدمات گردشگری
بررسی ارتباط سبک های رهبری با قلدری سازمانی
واکاوی رفتار کارکنان بخش دولتی در مواجهه با تغییر
بررسی تاثیر سبک زندگی بر رفتار مصرف کننده
تعیین پرتفوی بهینه سرمایه گذاری در شرکتهای صنایع غذایی منتخب در بورس
رابطه بین استقلال موسسه حسابرسی و محتوای اعلامیه سو د
تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر تبلیغ تجاری، موقعیت یابی و تجارت الکترونیک(مورد مطالعه شرکتهای دانش بنیان)
تاثیر توسعه بخش بانکی و بازار سرمایه بر اشتغال بخش صنعتی در ایران با بهره گیری از رهیافت ARDL
بررسی اثر حضور مدیران زن بر ارتباط میان دستکاری سود و پاداش تشویقی مدیر عامل
رابطه دارایی مشهود و نامشهود با راهبری شرکتی شرکتهای بیمه ای
شناسایی عوامل موثر بر ظهور پارادایم های چرخشی در فلسفه مدیریت
ویژگیهای کیفی اطلاعات حسابداری مدیریت و نقش آن در تصمیم گیری مدیریت
تاثیر سهامداران کنترلی بر رابطه میان مسئولیت پذیری اجتماعی و کیفیت سود
بررسی رابطه رهبری تحول آفرین با عملکرد کارآفرینانه و انگیزه خدمت عمومی مدیران و کارکنان در پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کیفیت ارائه خدمات با نقش میانجی گری مدیریت رفتار سازمانی در صنعت بانکداری ( مطالعه موردی: بانک ملت استان یزد)
رابطه بین اطلاعات آماری شرکت ها و پیش بینی نوسان قیمت سهام در بازار بورس اوراق بهادار
بررسی تاثیر فشار کاری بر تمایل به ترک شغل حسابرسان استان مازندران
بررسی تاثیر ماکیاولیسم بر اخلاق حرفه ای حسابرسان استان مازندران
بررسی عوامل موثر رویکردهای کاربردی ، اقتصادی و اجتماعی بر تمایل به خرید اجتماعی
کشف تقلب در صورت های مالی شرکت ها و موسسات خصوصی و دولتی با تاکید بر مسئولیت حسابرسان
نقش برندینگ در راهبردهای مدیریت موثر شرکتها
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به خدمات بانکی(بانک پارسیان) با استفاده از تکنیک سلسه مراتبی (AHP)
تاثیر توسعه صنعت بیمه و سرمایه گذاری شرکت های بیمه در بازار سهام بر رشد اقتصادی در ایران
درامدی بر ادبیات و تاریخچه ارزش حسابرسی بخش عمومی
مطالعه ی ویژگیهای خاص شرکت بر سوگیری سود پیش بینی شده توسط مدیریت در اعلام های عرضه اولیه سهام
بررسی تاثیر اقلام تعهدی بر قیمت سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بازاریابی نوین در خدمات
عنوان در ۱ یا بررسی ارتباط معامالت با اشخاص وابسته و همزمانی قیمت سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر سیاست تقسیم سود بر مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر ویژگی های شغل بررضایت شغلی در بین کارکنان اداره کل امور مالیاتی اهواز
بررسی تاثیر ویژگی های عمومی بر سلامت در بین کارکنان اداره کل امور مالیاتی اهواز
تعیین تاثیر تجدید ارائه صورتهای مالی بر رفتار سرمایه گذاران در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مقایسه سیستم تولید بهنگام با تولید انبوه در میزان پاسخ گویی به درخواستهای بازا رمورد مطالعه: شرکت نگین پیشرو سلامت
بررسی انواع محتواهایی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر قصد خرید مشتریان برند(مورد مطالعاتی: فروشگاه آنلاین برادران حسینی) تاثیر گذارند