آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 30تعداد صفحات کتابچه مقالات: 434
تعداد نمایش مقالات: 13385
پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات زبان و ادبیات
پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات زبان و ادبیات در تاریخ ۲۷ آبان ۱۴۰۰ توسط ،دبيرخانه دائمي كنفرانس در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات زبان و ادبیات مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات زبان و ادبیات
بررسی تطبیقی انسجام واژگانی متون عربی متوسطه دوم (رشته های علوم انسانی و علوم تجربی - ریاضی و فیزیک) با رویکرد زبانشناسی نقشگرا
Investigating the Effects of Peer Correction on the Grammatical Accuracy Development of Iranian English Literature Students' Oral Performance
بررسی داستان کوتاه الربیع فی الرماد اثر زکریا تامر
بررسی تطبیقی و تحلیل گرایانه مولفه های نشاط و امید در اشعار خالد ابو خالد و حافظ شیرازی
رابطه تقابلی زبان و فرهنگ مبتنی بر رویکرد نسبیت زبانشناختی
گونه شناسی حروف ربط با تکیه بر تاریخ بیهقی و ترجمه تفسیر طبری
Improving Iranian Tenth-grade Senior High School English Textbook Four Language Skills Activities based on Task-based Language Learning
بررسی تطبیقی مضامین شعری فروغ فرخزاد و نازک الملائکه
مقایسه شعر فروغ فرخ زاد با شعر غاده السمان سوری از جنبه های مختلف
مقایسه مضامین مشابه در شعر فروغ فرخزاد و سعاد الصباح
بررسی ترامتنیت در اشعار ملاصدرا شیرازی (حکمت متعالیه) و اوحدی کرمانی (حکمت اوحدیه) در باب هنر و (حکمت اسلامی)
تحلیل اسطوره ای تعارض مساله ی نژاد در حماسه و تاریخ
صورت و معنا در نگاره ی لیلی و مجنون ( دزدانه نگریستن مجنون لیلی را از شیخ محمد) در پیوند با مجنون لیلی جامی (با نگرش سید حسین نصر)
نگاره نسخه سیرالنبی در مقام منبع تاریخ معماری ترکیه
بررسی ویژگیهای سبکی کتاب اوراد الاحباب و فصوص الآداب ابوالمفاخر یحیی باخرز ی
بررسیهای شخصیتهای اساطیری در دیوان تاثیر تبریزی
باورهای اساطیری در دیوان تاثیر تبریزی
An Investigation of Teaching Preposition to Iranian EFL Learners through Prototype Approach across Different Proficiency Levels
Teachers’ Perceptions toward Online Education during Pandemic: A Case of Iranian EFL Teachers
The Effect of WhatsApp and Kroom on Reading Comprehension of Iranian Pre-Intermediate EFL Learners
Investigating the Effect of Information Gap Tasks Used as Interventions within CLT Approach on Advanced EFL Learners ‘Speaking Accuracy and Fluency
برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی: پژوهشی از منظر دانش آموزان
اصطلاحات نجومی در دیوان اشعار انوری
بررسی موسیقی بیرونی و کناری اشعار وحشی بافقی
بازتاب داستان خضر (ع) دردیوان اشعار صباحی بیدگلی
الانزیاح الدلالی فی شعر بدوی الجبل
The Relationship Between Iranian EFL learners' Social Class, Their Willingness to Communicate and Tendency to Achieve Higher Degree of Proficiency
بررسی اثرپذیری لمعات فخرالدین عراقی جویای حقیقت، از سوانح العشاق احمد غزالی سلطان طریقت، برپایه نظریه بینا متنیت
بررسی مفهوم غم و ناامیدی در ادبیات فارسی با تاکید بر آثار مولوی
بررسی جایگاه علم در مثنوی مولانا جلال الدین بلخی و مقالات شمس تبریزی