آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 25تعداد صفحات کتابچه مقالات: 360
تعداد نمایش مقالات: 13250
چهارمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بنیادین در مطالعات زبان و ادبیات
چهارمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بنیادین در مطالعات زبان و ادبیات در تاریخ ۱۷ تیر ۱۴۰۰ توسط ،دبيرخانه دائمي كنفرانس در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بنیادین در مطالعات زبان و ادبیات مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بنیادین در مطالعات زبان و ادبیات
ترجمه و شرح ادبی - موضوعی دیوان ملحمه الحسین(ع)جورج شکو ر
ادبیات کودک و نوجوان در دوره مشروطه و معاصر
مطالعه و اولویت بندی مولفه های موثر بر کیفیت خدمات آموزش زبان انگلیسی از منظر دانشجویان رشته زبان باروش AHP در یک دانشگاه منتخب
پژوهشی پیرامون راهکارهای موثر در یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
تحلیل عناصر داستانی در قصه ی »ولادت بختیار« از بختیارنامه
دوزبانگی در کودکان
بیداری اسلامی در اشعارمعاصر فارسی وعربی
اسطوره در دیوان پروین اعتصامی
The Effect of Guided Oral Presentation In Developing Iranian Pre-Intermediate EFL Learner’s Speaking Skill
بررسی و مقایسه ویژگی های سبکی کشف المحجوب و رساله قشیریه
تحلیل گفتمان انتقادی مناظرات نامزدهای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بر اساس مدل وندایک
ترانه های عروسی در نورآباد ممسنی
تاثیر ادبیات عامه در دیپلماسی فرهنگی کشورها
بررسی تطبیقی ضرب المثل های عربی و لکی متاثر از قرآن
تحلیل اصطلاحات عرفانی در اسرارنامه عطار نیشابوری
بسامد مولفه های هندسی در شعر حافظ
اوزان عروضی مورد استفاده ی حافظ در اشعار دارای مصراع های عربی دیوان حافظ
کارکردشناسی تطبیقی فعل متعدی در دو زبان عربی و فارسی
درآمدی بر ادبیات ، شعر مقاومت و شعر دفاع مقدس
آموز ش آگاهی واج شناسی و مهارت خواندن کودکان ۸ ساله
Colonialist Psychology in Fugard’s "Master Harold"… and the boys: The Debilitating Effects of Colonialism upon the Colonizer and the Colonized
Zupancic and Saul Bellow's Herzog
Unifying language and culture, through English teaching process: An examination of Iranian Teachers’ conception of intercultural objectives in English language education
تحلیل ساخت اشتقاقی واژه در گویش شیرازی
The Investigation of the Relationship of English self-efficacy, Reading comprehension, Concentration, and Vocabulary Learning among EAP Students