آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 112تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1251
تعداد نمایش مقالات: 7397
نهمین کنگره بین المللی علوم روان شناختی و آموزشی
نهمین کنگره بین المللی علوم روان شناختی و آموزشی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ توسط ،مرکز توسعه و گسترش مطالعات میان رشته ای در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات نهمین کنگره بین المللی علوم روان شناختی و آموزشی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در نهمین کنگره بین المللی علوم روان شناختی و آموزشی
مطالعه ارتباط پارامترهای موثر در روانشناسی مثبت گرا با بحران های میانسالی در زنان ومردان
روش فعال تدریس
نگاه ی به ابعاد و مولفه های الگوی ساختاری با نقش میانج ی طرحواره ناسازگارانه در رابطه با ابعاد شخصیت و سبک های دلبستگی با مهارت های ارتباطی و تعارضات زناشوی ی زوجین در معرض طلاق
بررسی نگرش به ازدواج و طلاق و هوش هیجانی در دانش آموزان دختر دبیرستان در خانواده های عادی و طلاق
ارزیابی آموزش و نوع یادگیری دانش آموزان در بستر فضای مجازی
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی مبتنی بر خرد برای دانش آموزان مقطع ابتدایی
تحلیل مافیا و تاثیر آن بر سلامت روانی جامعه براساس نظریه انسان گرگ بودگی تامس هابز
مروری بر تاثیر تک والدی بر ایجاد و تشدید اختلال نقص توجه بیش فعالی در نوجوانان
تبیین و بررسی راهکارهایی در جهت سهولت و آگاهی بخشی امر هدایت تحصیلیبر دانش آموزان متوسطه اول
بررسی تاثیر مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی بر پیشرفت و موفقیت تحصیلی
جایگاه مدرسه در ترویج اقامه نماز بین نسل نو: چالش ها و راهبردها
علل مدرسه گریزی دانش آموزان
مقایسه حافظه فعال، هوش چندگانه و خودپنداره ریاضی در دانش آموزان دارای اختلالیادگیری و دانش آموزان عادی
تاثیر هوش مصنوعی در برنامه ریزی آموزشی کودکان با نیازهای ویژه
بررسی مشکلات کلاس مجازی مقطع ابتدایی در دوران کرونا
بررسی نقش خانواده در پیش گیری از آسیب های اجتماعی
مطالعه تاثیر سطح سواد مشاوران در بهبود مواجهه کودکان در برابر آسیب های روانیو اجتماعی جامعه
واکاوی پارامترهای روانشناسی بالینی افراد بر مبنای مواجهه با استرس (مطالعه موردی نوجوانان)
آموزش اخلاق برای دانش آموزان ابتدایی
بررسی موانع نشاط در مدارس
تحلیل انتقادی مهارت نوشتن در پایه اول
پدیده انگ اجتماعی در دانش آموزان
تاثیر قصه گویی بر حافظه ی دیداری و شنیداری دانشآموزان ۸ تا ۱۲ ساله ی مبتلا به ناتوانایی-های یادگیری خاص
فنون کاربردی مشاوره در مدرسه
خودکارآمدی و عوامل موثر برآن
بررسی تاثیر نوع برخورد والدین بر کفایت اجتماعی و عزت نفس فرزندان
مروری بر ادبیات ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای یادگیری
بررسی پارامتر های موثر در بهبود نیازهای پرورشی دانش آموزان از دیدگاه معلمین و دانشآموزان ( مطالعه موردی عوامل فرهنگی، رفتاری، روانی و اجتماعی)
مطالعه امکان وجود تفاوت بین دانش آموزان دو زبانه و عادی در خصوص متغیرهای پیشرفتتحصیلی، افت تحصیلی، نرخ گذر، ترک تحصیل
اثربخشی سبک های تدریس فعال بر خلاقیت و عملکرد شناختی و تحصیلی دانش
تاثیر الگوهای ارتباطی بر رضایت زناشویی: بررسی نقش می انجی راهبردهای مقابله ای و هوش هیجانی
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر تئوری انتخاب بر اضطراب نوجوانان تک سرپرست پسر
مطالعه چالش های فرهنگ پذیری از نظر والدین افغانستانی مقیم ایران
مطالعه عادت ها و مشکلات خواب در کودکان با اختلال طیف اوتیسم
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم شناختی هیجان و آموزش مهارت های جنسی برابعاد تحمل پریشانی، رضایت جنسی و تنظیم شناختی هیجان زوجین متعارض
برر سی تاثیر روش تدریس فعال بر انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
مقایسه اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر توانبخشی شناختی بر عملکردهای اجرایی دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی
بررسی اثر بخشی آموزش روانی خانواده بر کاهش اضطراب و انگ خانواده بیماران بستری طیف اسکیزوفرنی
بررسی اثربخشی درمان ذهن آگاهی کودک محور بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی تحصیلی دختران چهارم دبستان ناحیه ۲ شهر اصفهان
ویژگی های جمعیت شناختی تاثیرگذار در گرایش به روانشناسی عامه پسند
نقش تفکر فلسفی کودکان در یادگیری مهارت های دوره ی ابتدایی
تاثیر نقش هوش مصنوعی در علم روانشناسی
تغییر نگرش دانش آموزان در یادگیری درس ریاضی با استفاده از روش های راهبردی آموزش
تکنولوژی آموزشی و نقش آن در یادگیری دانش آموزان
بررسی نقش معلم بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
مرور سیستماتیک مطالعات حوزه یادگیری خودتنظیمی در دانش آموزان
تاثیر رفتاردرمانی عقلانی هیجانی بر ناگویی هیجانی دانش آموزان دختردوره متوسطه ی دومشهر کرمانشاه
بررسی رابطه بین خود انتقادی و اضطراب اجتماعی با کمرویی در بین دانش آموزان دختر مطالعه موردی: دانش آموزان دوره اول متوسطه دبیرستان شهید چوزوکلو در پاکدشت)
مداخلات ریاضی: دستورالعمل های آموزشی برای کودکان در معرض خطر مشکلات یادگیریریاضی
Therapeutic Efficacy of RehaCom in Children (۸-۱۲ Years Old) with attention deficit hyperactivity disorder
بررسی تاثیر درمان شناختی و مواجهه سازی بر رفتار اجتنابی و پریشانی ذهنی دانشجویان بااختلال اضطراب اجتماعی در دانشجویان ارشد روانشناسی دانشگا ه آزاد اسلامی واحد کاشمر
خلاقیت در دوران تحول: از نظریه تا عمل
مقایسه میزان اضطراب کرونا و افسردگی میان مهاجرین خارجی فارسی زبان و غیرمهاجرین دردوران همه گیری کووید- ۱۹
تاثیر هنر درمانی بر خود تنظیمی دانش آموزان پسر دوره دوم ابتدایی ناحیه ۱ شهر یزد
بررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر سلامت عمومی دانش آموزان دوره متوسطه
اثربخشی برنامه آموزش والدین بر کاهش مشکلات رفتاری و بهبود مهارت ارتباطی دانش آموزان در معرض خطر
ارتباط سواد رسانه ای و آموزش تفکر انتقادی
بررسی نقش طرحواره های ناسازگار اولیه در پیش بینی انعطاف پذیری شناختی شاغلینمحمد مفرد
اثربخشی (نقش) آموزش بازی درمانی خانواده محور بر کاهش مشکلات رفتاری و عاطفی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
اثربخشی آموزش مهارت های دهگانه زندگی بر ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دارای رفتارهای پرخطر
بررسی نقش وضعیت اقتصادی خانواده ها بر پیشرفت تحصیلی
بررسی بدرفتاری های کودکان
بررسی عوامل موثر بر افزایش کیفیت خدمات آموزشی و تربیتی در سیستم آموزش مجازی
عوامل و دلایل خستگی دانش آموزان در کلاس درس
تاثیر مهارت های ارتباطی بر رضایت از زندگی با میانجیگری هوش هیجانی و سلامت اجتماعی دانشجویان
مقایسه ویژگی های عصب روا نشناختی در کودکان دارای اختلال بیش فعالی-کمبود توجه و کودکان بهنجار شهر تبریز
اثر بخشی درمان شناختی رفتاری به شیوه ی گروهی بر استرس و اضطراب در داوطلبان اعزام به خدمت سربازی
بررسی رابطه گرایش به رفتارهای پرخطر با تحمل پریشانی در نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ سالدر شهر شیراز
اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر رویکرد ایماگوتراپی بر مشکلات رفتاری کودکان ورضایت از زندگی مادران
رابطه سبک های هویت با تاب آوری و امید با میانجی گری عزت نفس در بین دانشجویان
بررسی تاثیر رنگ محتوا و محیط های آموزشی بر یادگیری و علاقه دانش آموزان به درس
اثربخشی رفتاردرمانی عقلانی هیجانی بر قربانی زورگویی شدن در دانش آموزان دختر دوره یمتوسطه
بررسی رابطه ی خودشفقت ورزی و انعطاف پذیری روانشناختی با فرسودگی شغلی در معلمان شهرستان شیراز
تاثیر نوع دلبستگی در رفتار آینده کودکان
بررسی روش های آموزش مفاهیم دینی به کودکان، با تکیه بر اموزه های منابع اسلامی وروان شناسی تربیتی
معرفی روش تدریس ایفای نقش به عنوان یک روش تدریس نوین در نظام آموزش و پرورشایران
بررسی تطبیقی نظام آموزشی دوکشور ایران و استرالیا
بررسی تطبیقی نظام آموزش و پرورش ژاپن و ایران
رویکردها و روش های تدریس کلاس های چندپایه
مقایسه شیوه های مختلف تکلیف شب بر پیشرفت تحصیلی با میانجیگری انگیزش پیشرفت
مطالعه اثربخشی آموزش سازگار با مغز در درس ریاضی بر پیشرفت تحصیلیدانش آموزان ابتدایی
بررسی تاثیرپذیری عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی از بازی های رایانه ایآموزشی
بررسی تاثیر شیوه آموزش به روش همتا در دانش و مهارت بالینی دانشجویان اتاق عمل
بررسی تاثیر شیوه ی آموزشی مبتنی بر وظیفه بر سرعت عمل دانشجویان تکنولوژیست اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی ایران
بررسی اثر بخشی مهارت های ارتباطی بر رضایت از زندگی و سلامت اجتماعی دانشجویان
بررسی اثربخشی متد مدل کل نگر شناختی بر مهارت های زبان بیانی و دریافتی در کودکان اوتیستیک
اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش علائم وسواس بیماران مبتل به اختلال وسواسی – جبری
بررسی رابطه بین کیفیت زندگی با سازگاری اجتماعی میان مادران با و بدونفرزند دارای ناتوانی هوشی تحولی
مقایسه ی خودتنظیمی هیجانی و رابطهی والد کودک در دانش آموزان با و بدون اضطراب جدایی
بررسی رابطه اعتقادات مذهبی با شادکامی و سلامت روان
بررسی رابطه اعتقادات مذهبی با شادکامی و سلامت روان در بین زنان شاغل شهر کرمان در سال ۱۳۹۹
پویایی روانشناختی سبک های دلبستگی در طلاق عاطفی مرتبط با روابط عاشقانه
بیان مشکلات تحصیل دانش آموزان در مناطق دو زبانه
ضرورت و اهداف رویداد عاشورا از منظر تربیتی
بررسی تاثیر هیدروژن سولفید بر بار کاری شناختی پرسنل تصفیه خانه فاضلاب سیرجان
آسیب شناسی روانی از منظر تکاملی؛ دو روی یک سکه
راهکارهای بهبود پیشرفت وضعیت درسی دانش آمو ز دارای اختلال نقص توجه/ بیش فعالی ADHD درکلاس درس
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه ای tdcs بر کاهش پرخاشگری نوجوانانمقطع متوسطه دوم
مقایسه رضایت زناشویی، الگوهای ارتباطی و صمیمیت زوجین با کمتر و بیشتر از سه سالسابقه ازدواج
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر مشارکت اجتماعی ، پذیرش اجتماعی، نشخوار فکری و تلقی فاجعه آمیز مبتلایان به ویروس نقص ایمنی انسانی HIV
ضرورت و اهمیت وظایف مدیران مدارس در دوره ابتدایی
بررسی چالش های فضای مجازی بر دانش آموزان مناطق محروم از بعد روانشناختی و عاطفی
نقش هوش معنوی و خودکارآمدی دانش آموزان
مقایسه مولفه های ذهن آگاهی در افراد با اعتیاد مجازی و افراد بدون اعتیاد مجازی در بیندانشجویان دانشگاه آفاق در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ .
پیش بینی خودکارامدی والدینی بر اساس شفقت به خود، دیدگاه گیری در والدین دانش اموزان
پیش بینی الگوهای سالم زیستی خود تجزیه ناپذیر در بیماران مبتلابه دیابت نوع دو بر اساس سبک های تنظیم شناختی هیجان
مطالعه جامعه شناختی وضعیت فناوری های نوین و تکنولوژی مبتنی بر شاخص های جهانی
بررسی ارتباط بین هو یت و امن یت اجتماعی در جوانان ( مطالعه موردی ایران )
بررسی رابطه سبک های دلبستگی با هوش دانش آموزان ۸ تا ۱۲ ساله مدارس ابتدایی
بررسی نقش میانجیگری انگیزش پیشرفت بر ارائه انواع تکلیف شب در پیشرفت تحصیلیدانش آموزان
آموزش مهارت های اجتماعی در دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری
اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی زوجین مبتنی بر آیات و روایات اسلامی بر رضایت زناشویی و سازگاری زناشویی زوجین