آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 69تعداد صفحات کتابچه مقالات: 787
تعداد نمایش مقالات: 19180
هفتمین کنگره بین المللی علوم روانشناختی و آموزشی
هفتمین کنگره بین المللی علوم روانشناختی و آموزشی در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ توسط ،مرکز توسعه و گسترش مطالعات میان رشته ای در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هفتمین کنگره بین المللی علوم روانشناختی و آموزشی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هفتمین کنگره بین المللی علوم روانشناختی و آموزشی
بررسی رابطه خودکارآمدی و رهبری اخلاقی با رضایت شغلی معلمان دوره ابتدایی شهرستان آزادشهر
تاثیر فعالیت های تفریحی در اوقات فراغت بر موفقیت های تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور
Risk factors affecting the adjustment of siblings of children with autism spectrum disorder : a brief review
اثربخشی گروه درمانی وجودی برافسردگی سالمندان
بررسی میزان بهره مندی جوانان از توانایی های هفتگانه شناختی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران)
پیش بینی کنندگی اضطراب جسمانی و روانی ناشی از کرونا ویروس در بروز افسردگی
اثربخشی شفقت درمانی بر کاهش داغ اجتماعی ادراک شده زنان دارای فرزند معلول جسمی شهر اصفهان
اثربخشی معنادرمانی بر سلامت روان و رضایت زناشویی در زنان خانه دار شهرستان شهریار
چگونه مشکلات املاء نویسی دانش آموزان پایه چهارم ابتداییبا روش ابتکاری ماروپله بهبود یافت
بررسی رابطه بین رهبری اخلاقی با خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی شهرستان آزادشهر
اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر مولفه های شناختی در کاهش ناامیدی و افسردگی و وسوسه افراد وابسته به مواد افیونی
A combination of Art, Creativity and Neuroscience
بررسی اثر بخشی مداخلات مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد (ACT) بر سلامت روان
تاثیر انگیزش تحصیلی بر افت تحصیلی
پیش بینی طلاق عاطفی زوجین بر اساس دشواری در تنظیم هیجان و طرحواره های ناسازگار
miR-۱۸۱-۵p , miR-۱۹-۳p, miR-۱۴۴-۳p , miR-۱۰۱-۳۹.۲, miR-۲۱۸-۵p target autism genes and regulate axon guidance, cAMP and MAPK signalling pathway
Based on RNA-seq data miR-۱۲۴ target MAPK and PI۳K-Akt signalling pathway and play role in the pathogenicity of autism
AAK۱ circular regulates neuronal development by interacting with miR-۱۳۲, miR-۱۴۶a and miR۴۸۴
Evaluation of the beneficial effect of crocin against autism inflammatory factors by using molecular docking
Evaluation of Δ۹-tetrahydrocannabinol effect on autism inflammatory factors by molecular docking study
تاثیر طراحی قصه خوانی به سبک ایفای نقش بر افزایش تمرکز در کودکان اوتیسم
تاثیر اضطراب امتحان بر عملکرد تحصیلی و یادگیری آنلاین دانش آموزان
نقش زبان آموزی دردوره پیش دبستان و تاثیر فعالیت های زبان آموزی بر رشد زبانی کودک
اثربخشی واقعیت درمانی بر بهبود تنظیم هیجان و پردازش هیجان در افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی
بررسی اثربخشی بازی درمانی (خاک بازی) بر نارسایی هیجانی و حس حقارت کودکان تک والدی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی
بررسی و مقایسه رابطه تنظیم هیجانی و سبک های مقابله با استرس در بیماران مبتلا به فشار خون بالا و افراد بهنجار شهرستان ایلام در سال ۱۴۰۰
بررسی رابطه بین سبک های تفکر با مدیریت کلاس درس معلمان مدارس ابتدایی شهر گرگان
بررسی رابطه باورهای فراشناختی با سرسختی روانشناختی و کیفیت زندگی دانش آموزان
واکاوی و بررسی مفهوم علاقه اجتماعی و نقش آن در افزایش مهارت های اجتماعی دانش آموزان
پیش بینی نگرش به ازدواج بر اساس خودشناسی انسجامی و ابرازگری هیجانی
بررسی نقش میانجی گری تنظیم هیجان در رابطه ویژگی های شخصیتی و اعتیاد به اینترنت در نوجوانان شهر ایلام در سال ۱۴۰۰
کاربرد روش تدریس آموزش انفرادی برای دانش آموزان دارای نیاز ویژه
اثربخشی هنر درمانی گروهی بیانگر بر افزایش مولفه های رفتاری و هیجانی خودپنداره ی کودکان مراکز شبه خانواده
بررسی تبلیغات محیطی بر انتخاب محل تحصیل دانش آموزان شهرستان شیروان
بررسی راهبردهای یادگیری دانش آموزان موفق و ناموفق
آشنایی مختصر با شیوه های جمع بندی نتایج تحقیقات پبیشین: فراترکیب، فراتحلیل و مرور منظم
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر جرات ورزی و شفقت به خود در دختران دبیرستانی
بررسی اثرگذاری ادراک از برنامه درسی بر گرایش به تفکر خلاق در میان دانشجویان کارشناسی علوم انسانی یزد
آسیب های ناشی ازفضای مجازی دردانش آموزان درحیطه اخلاق وسواد رسانه ای
وسواس فکری و عمل OSD
مدیریت، مسائل، محاسن و محدودیتهای کلاسهای چند پایه
بررسی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر استرس ادراک شده دانش آموزان دبیرستانی شهر مشهد
مقایسه آراء مونته سوری، والدورف و رجیو امیلیا در مورد آموزش اوان کودکی
تاثیر بازی های ادراکی- حرکتی به روش مونته سوری برافسردگی و اضطراب کودکان پیش دبستانی
نگاهی به برنامه ریزی درسی ابتدایی، باتاکید برنظرات، تعاریف و اهداف
تعیین اثربخشی درمان مبنی بر پذیرش و تعهد بر مهار خستگی روانی
تعیین اثربخشی مبنی بر پذیرش و تعهد بر مهار سرکوب افکار
تبیین موانع اجرای طرح تلفیق دانش آموزان با عملکرد ذهنی مرزی: یک مطالعه کیفی
نقش و کارایی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و یادگیری علوم تجربی ابتدایی
اختلال در کارکردهای اجرایی، سوگیری شناختی و تنظیم هیجان ناسازگارانه در افراد افسرده: ارائه یک مدل پیشنهادی
ارتباط بین تیپ های شخصیتی با شکست تحصیلی و بزهکاری در دانش آموزان متوسطه بخش بم پشت در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱
مروری مطالعات انجام شده در زمینه همبودی اختلال اضطراب و افسردگی با شیوع اختلال دوقطبی
تاثیر آموزش مهارت های ارتباطی بر رضایت شغلی در دبیران مقطع متوسطه شهر یزد
جایگاه تعلیم و تربیت در ادیان هند
بررسی رابطه بین مهارت های مطالعه با اهمال کاری دانش آموزان
نقش استرس تحصیلی بر خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان
بررسی نقش جنسیت عوامل آموزشی متحرک بر یادگیری دانش آموزان دختر سال پنجم ابتدایی
بررسی تاثیر طرحواره درمانی بر کاهش افسردگی در بهبودیافتگان کووید- ۱۹
بررسی رابطه هوش هیجانی با فراشناخت در دانش آموزان پایه دوازدهم شهرستان قزوین سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰
اهمیت آموزش مبتنی بر نظریه های یادگیری شناختی در دوره ابتدایی
رابطه بین جو یادگیری برخط با اشتیاق یادگیری الکترونیکی دانشجویان
مقایسه ی تعلل ورزی تحصیلی و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان عادی و دارای اختلال یادگیری
واکاوی محتوای کتاب های علوم دوره دبستان از لحاظ توسعه دانش یادگیرنده
پژوهش رابطه شیوه ی فرزند پروری با پیشرفت تحصیلی و خلاقیت فرزندان
بررسی مشکلات رفتاری در کودکان کم شنوا و تنظیم هیجان در مادران آنها
نقش استرس والدینی و عوامل موثر بر تابآوری در مادران کودکان کم شنوا
Evaluation and analysis of the effect of occupational structural plateau with the mediating role of biological plateau on job aspirations of employees of non-profit higher education institutions in the west of Mazandaran province
مقایسه اثربخشی روش تدریس بحث گروهی و روش تدریس سنتی بر میزان یادگیری دانش آموزان در درس علوم پایه پنجم
تعیین اثربخشی درمان رویارویی و بازداری از پاسخ بر کاهش نشانه های اضطراب و افسردگیدر افراد مبتلا به اختلال وسواس اجباری