آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 54تعداد صفحات کتابچه مقالات: 738
تعداد نمایش مقالات: 11626
هشتمین کنگره بین المللی علوم روان شناختی و آموزشی
هشتمین کنگره بین المللی علوم روان شناختی و آموزشی در تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۲ توسط ،مرکز توسعه و گسترش مطالعات میان رشته ای در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هشتمین کنگره بین المللی علوم روان شناختی و آموزشی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هشتمین کنگره بین المللی علوم روان شناختی و آموزشی
بررسی جایگاه خانواده و مدرسه در تامین امنیت روانی دانش آموزان در دوران بعد از شیوع کووید- ۱۹
مقایسە سرعت پردازش اطلاعات و توانایی شناسایی ریتم (ضرب آهنگ) در دانش آموزان با توانمندی بالا و پایین در تشخیص وزن اشعار فارسی به صورت شنیداری
نقش میانجی نشخوار فکری در رابطه ی بین عدم تحمل ابهام و تنظیم شناختی هیجان با اضطراب کرونا در دانشجویان دانشگاه رازی شهر کرمانشاه
مقایسه آموزش و پرورش ایران در گذشته و حال
آنچه خراب نیست، ترمیم نمی شود: ۲۴جلسه توانمندسازی شناختی دانش آموزان استعداد برتر (گزارش۴ مورد)
بررسی روند مدیریت و مقابله با اضطراب با روش نوروفیدبک
Review of zoophilia treatment with biofeedback
هدایت به سمت مهارت گرایی نه مدرک گرایی
بررسی اثربخشی روش ایفای نقش بر خلاقیت هیجانی دانش آموزان مقطع ابتدایی
بررسی نقش ویژگی های شخصیتی در پیش بینی دلزدگی زناشویی
بررسی رضایت مندی معلمان ابتدایی شهرستان اندیمشک از طرح جبران تثبیت یادگیری
بررسی نقش میانجیگر حساسیت طرد شدن در رابطه ی بین اضطراب اجتماعی و نگرانی بدشکلی بدن در جوانان ایلام
بررسی رابطه ی بین اضطراب اجتماعی و نگرانی بدشکلی بدن در جوانان ایلام
مقایسه فراشناخت، نشخوار فکری و نگرانی در افراد دارای علایم پارانویید و افراد عادی
اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برناگویی هیجانی و مهارت ارتباطی نوجوانان دختر
آسیب های اجتماعی و روان شناختی فضای مجازی
طراحی محیط داخلی منزل مطابق با نیاز های روانی کودک
معایب و مزایای آموزش مجازی (الکترونیک)در دوران کرونا
ارائه راهکارهای توسعه ابزارهای تکنولوژی در بهبود امور آموزشی، پرورشی و اداری مدرسه
نوروبیولوژی و آسیبشناسی زمینه ای اختلال استرس پس از سانحه (PTSD): یک مطالعه مروری
بررسی اثربخشی اجتماعی و بی تفاوتی اجتماعی بین دانشجویان
مطالعه روانشناختی تاثیرات همه گیری کرونا بر اموزش و یادگیری دانش اموزان
بررسی تجارب زیسته کنار آمدن با بلوغ جنسی و روابط با دوستان در نوجوانان دختر بی سرپرست و بد سرپرست
بررسی اثر تعدیل کننده شفقت به خود در رابطه ی میان نیاز های بین فردی وافکار خودکشی
بررسی ارتباط سلامت روانی در مدارس با افت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی
برری تفاوت بین سبک های فرزند پروری از نظر الگوهای پاسخ دهی بینفردی در دانش آموزان مقطع متوسطه وهنرستان های شهر بوئین زهرا
رابطه بین ویژگی های شخصیتی وعلائم آسیب شناختی برون سازی-درون سازی شده با جامعه ستیزی نوجوانان
نگاهی بر انواع روش های تدریس نه و دانش آموز محور در فرایند یاددهی یادگیری
بررسی رابطه موانع شخصی خلاقیت و میزان خلایت مربیان مقطع پیش دبستانی شهر مشهد
بررسی رابطه تاب آوری با خود بیمارانگاری و اضطراب سلامتی در بهبود یافتگان کووید ۱۹
بررسی ارتباط بین خودپنداره حرفه ای و عملکرد کارکنان مجازی
بررسی تجارب زیسته آگاهی از بلوغ و بهداشت بلوغ جنسی نوجوانان دختر بی سرپرست و بد سرپرست
اثر بخشی زوج درمانی خود تنظیمی بر تمایز یافتگی خود،سبک های هویتی و مهارت حل مسئله خانواده
رابطه رفتار های پرخطر نوجوانان بر اساس انعطاف پذیری روان شناختی و سبک های دلبستگی و هیجان خواهی در دانش آموزان دختر و پسر دبیرستان های شرق تهران
بررسی تاثیر آموزش چرتکه بر یادگیری علم ریاضی دانش آموزان پایه اول ابتدایی
رابطه بین خود کار آمدی و تنظیم هیجانی دانش آموزان پیش دبستانی معلول جسمی حرکتی با نقش میانجیگری منبع کنترل
باورهای معلمان درباره مسوولیت آنان
اثربخشی واقعیت درمانی گروهی برافسردگی وانعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به میگرن
اثربخشی واقعیت درمانی گروهی برافسردگی بیماران مبتلا به میگرن
اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر انعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به میگرن
اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی در خودکارآمدی ریاضی دانش آموزان متوسطه
اثر بخشی آموزش شناختی-رفتاری در خودکارآمدی ریاضی دانش آموزان متوسطه
نقش انگیزش یادگیری و رفتارهای سبک زندگی تحصیلی در پیش بینی اعتیاد به بازی های آنلاین پسران نوجوان
سنجش میزان تاثیر اضطراب ناشی از کرونا بر سلامت روان والیبالیست های دختر شهرستان گرگان
A Concise Study of Artificial Intelligence in Education, a QuickPeek at English
ارزیابی تاثیر قصه گویی بر پرورش تفکر انتقادی دانش اموزان
بررشی رابطه ی بین تنظیم هیجان با علائم اختلال شخصیت مرزی BPD در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم نقش میانجی گری:سبک های هویت
مروری بر نقش سبک های دلبستگی (ایمن و ناایمن) و عدم تحمل اهام بر واکنش روانی افراد در معرض اضطراب سلامت
مقایسه خودکارآمدی و علائم روان تنی در زنان سرپرست خانوار و زنان غیر سرپرست
نقش میانجی نشخوار فکری در رابطه ی بین همدلی و درگیری زناشویی با سواستفاده جنسی در زنان آسیب دیده
بررسی رابطه درگیری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی و یادگیری
اثر بخشی روش برتری طرفی مغزی بر اختلال نقص توجه-بیش فعالی به صورت مطالعه موردی
نقش تصویر بدنی و خودپنداره در پیش بینی اختلالات روان شناختی دانش آموزان نابینا و ناشنوا (شهر تبریز)
چگونه می توان مشکل افت تحصیلی را در دانش آموزان حل کرد