آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 21تعداد صفحات کتابچه مقالات: 266
تعداد نمایش مقالات: 15485
دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران
دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۹۷ توسط ،دبيرخانه دائمي همايش در شهر کرج برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران
بررسی تاثیر عدم قطعیت سیاست های اقتصادی و ریسک اعتباری بر رفتار وام دهی بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین انعطاف پذیری منابع انسانی بر عملکرد شغلی کارکنان بانک رفاه استان کرمان
بکارگیری رویه های نوین حسابداری مدیریت در صنایع کشور
تلفیق رویکردهای BSC با تکنیک های SAW و TOPSIS به منظور انتخاب مدیران (مطالعه موردی: نیروگاه سیکل ترکیبی خوی)
تاثیر صنعت گردشگری بر میزان اشتغال در روستاها
تعیین و رتبه بندی پروژه سبد انتخاب با استفاده از مدل حداقل مربعات لگاریتمی و SAW( مورد مطالعه: پروژه های آالایندگی هوا)
رتبه بندی پروژه های آلایندگی با استفاده از یک روش تلفیقی پروموتی و تحلیل سلسله مراتبی
شناسایی عوامل موثر بر تجربه مصرف کننده در شعب بانک مسکن استان خوزستان
بررسی تاثیر بازارگرایی و مشتری گرایی بر عملکرد فروش با تاکید بر نقش تعدیل گری مهارت های فروش شرکت خمیر مایه و الکل رازی
تعیین ارتباط بین مدیریت بر دانش با کیفیت زندگی کاری پرسنل
نقش سرمایه اجتماعی در کشف و شناسایی فرصت های کارآفرینی در سازمان ها
رضایت شغلی؛ مسیر مدیریتی واثربخشی مسایل برجسته بر بهبود رفتار سازمانی
تیوری های سازمانی مدرن و تغییر یک فرهنگ در ساختار سازمانی
فرآیند ارتباط و نیاز از دیدگاه فردی در رفتار سازمانی
حسابداری مدیریت آب
وابستگی سازمانی نویسنده اول: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
بررسی رابطه بین سازمان یادگیرنده با کارافریىی سازمانی در پتروشیمی شهرلردگان
اهمیت فعالیت های منابع انسانی بر رضایت شغلی (مورد مطالعه بیمارستان های تهران)
شناسایی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر وفادار سازی مشتریان در سیستم بانکی (بانک های خصوصی شهر تهران)
بررسی عوامل موثر بر برند دانشگاهی (مورد مطالعه دانشگاه های تهران)
تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی با در نظر گرفتن متغیر تعدیل گر رفتار سازمانی