آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 118تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1486
تعداد نمایش مقالات: 314869
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۸۸ توسط ،انجمن مدیریت راهبردی ایرانگروه ناب-انجمن مديريت راهبردي ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
ارزیابی پرتفولیو و تعیین استراتژی شرکت ها به استفاده از مدل GE/Mckinsey ( مطالعه موردی شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا )
ارائه الگوی بهبود عملکرد صادراتی : باتاکید بر اثر هماهنگی بین استراتژی بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیرسیستمهای بازاریابی بین الملل بر عملکرد صادراتی ( مورد : صنعت خدمات فنی و مهندسی)
بررسی میزان موفقیت شرکتهای زیرمجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در اجرای فرایند برنامه ریزی استراتژیک
مشارکت مشتریان در ارزش آفرینی به عنوان یک رویکرد ایجاد مزیت رقابتی پایدار
توسعه مدل راهی به تعالی با رویکرد ارتباطات فرایندهای تخصصی
رقابت از کف سازمان : استراتژی عملیات
طراحی منظر تطبیقی رکن اساسی در برنامه ریزی بلندمدت
معماری نوین مدیریت منابع انسانی، پیامد تغییر نقش مشتریان
ارائه روشی برای پایش عملکرد برنامه های استراتژیک ( پیاده سازی شده در معاونت آموزش و پژوهش سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)
اولویت بندی عوامل بازدارنده درتوسعه فناوری نانو در ایران
الگوی تدوین و اجرای برنامه جامع سرمایه های انسانی در دستگاههای اجرایی استان زنجان
بررسی زمینه های ساختاری و مدیریتی همسوسازی استراتژی های منابع انسانی با استراتژیهای سازمان در شرکت فولاد مبارکه
تحلیل اثر بخشی کارت امتیازی متوازن در واحدهای تولیدی ( مطالعه موردی : گروه صنعتی مهد تابان )
دولت و مدیریت استراتژیک اعتمادعمومی
بررسی عوامل موثر بر استراتژی استفاده از اینترنت د ر دادو ستد سهام: مطالعه موردی سازمان بورس اوراق بهادارتهران
استخراج شاخصهای کلیدی مزیت رقابتی در بین بانکهای ایرانی: رویکرد ترکیبی
بررسی رابطه هوش رقابتی مدیران با توسعه صنایع کوچک استان آذربایجان شرقی
نگرش فازی به بررسی و تحلیل ذینفع ها و دیدگاه آنها در برنامه ریزی استراتژِیک بخش کشاورزی
مروری بر مدلهای انتخاب راهبرد و ارائه یک مدل پیشنهادی
ارزیابی تاثیر هوشمندی رقابتی با پشتوانه اطلاعاتی بر سازمانهای تجاری کوچک و متوسط در حال تغییر
مطالعه عناصر و ویژگی های ماموریت سازمانی
تحلیل تطبیقی دو رویکرد در مدیریت استراتژیک : نظریه سازمان صنعتی و رویکرد مبتنی بر منابع
کارآفرینی استراتژیک : مفاهیم و ضرورت وجودی
برنامه ریزی استراتژیک بیمارستان حکمت ساری
انتخاب سبک مدیریتی مناسب برای طراحی راهبرد در شرکتهای هلدینگ: الزامات و مکانیزمهای ارزش آفرینی ( مطالعه موردی گروه مپنا)
الگوی پیشنهادی تجزیه و تحلیل محیطی (swot) مراکز آموزش عالی ایران در راستای برنامه ریزی استراتژیک
ده جنبه کلیدی برنامه ریزی استراتژیک شهرها و شهرداری های ایران ( با تاکید بر شهر و شهرداری تهران)
اولویت بندی استراتژی های به وسیله فرایند تحلیل شبکه ای گروهی فازی
آسیب شناسی تعاونی های کشاورزی
تدوین استراتژی ها با استفاده از MADM گروهی فازی
Analyzing the Competitive Situation of National Iranian Gas Company in Exporting LNG to the China Markets
ارائه چهارچوبی مبتنی بر BSC برای ارزیابی تامین کنندگان زنجیره تامین با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی
نقش هوشمندی رقابتی در ارتقا مزیت رقابتی سازمانهای تجاری
تغییر در سازمانها: تولید ناب یا تولید چابک
همسوسازی سطوح استراتژی: روشی موثر در پیاده سازی استراتژی
موانع استقرار مدیریت استراتژیک براساس الگوی برایسون ( مطالعه موردی: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان)
شرح وظایف پیشنهادی برای مسئول دفتر مدیریت استراتژی درسازمانهای ایرانی
An Exploration of Partnerships, Coalitions , Sole and Trans organizational Systems and Community Partnerships Designing
تدوین استراتژی به کارگیری قطارهای سریع السیر در ایران
توسعه چارچوب تفکر استراتژیک بر پایه رویکرد چند لایه ای
رابطه ساختار هیأت مدیره با مشارکت آن در کنترل راهبردی
معرفی و بررسی رویکردهای جهانی استراتژی های ملی توسعه پایدار
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تفکر استراتژیک با بکارگیری رویکرد فرایند تحلیل شبکه ای فازی
تدوین استراتژی های سازمانی با بکارگیری مدلهای SWOT,ANP
ارزیابی و گزینش راهبردها بابه کارگیری مدل تعمیم یافته تحلیل پوششی داده ها در چهارچوب کارت امتیازی متوازن
استراتژی د رمسیر هموار نوآوری
برنامه ریزی استراتژیک و مدلهای برنامه ریزی استراتژیک
استراتژی توسعه نانوفناوری در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
مهمترین استراتژیهای مقابله با ریسک در پروژه های برون سپاری سیستم های اطلاعاتی در بانکهای تجاری دولتی ایران
کاربرد کارت امتیازی متوازن و معیارهای متریک در ارزیابی عملکرد برند
عوامل سازمانی مرتبط با برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات در عصر دیجیتال
بررسی اثر کار آفرینی بر ایجاد نوآوری و مخارج R&D بنگاههای صنعتی ایران
ارائه یک چهارچوب تدوین استراتژی با استفاده از تحلیل SWOT و روش منطق شهودی
سبکهای مختلف مدیریت دانش مشتری در راستای کسب مزیت رقابتی
ارائه رویکردی تلفیقی به منظور افزایش اثربخشی برنامه ریزی استراتژیک در سازمانهای دولتی ( مطالعه موردی در صنایع بهره برداری از گاز طبیعی)
بازنگری مدل پنج نیروی رقابتی پورتر در ایران با توجه به نقش دولت به عنوان نیروی مافوق
اجرای استراتژی های سازمانی با استفاده از رویکرد تلفیقی تکنیک عمومی حل مساله و فرایند تحلیل سلسله مراتبی
تحلیل عوامل استراتژیک (SWOT) مدیریت پسماند شهر رشت
هوش رقابتی و موضوعات مرتبط با آن
شناسایی راهبردهای فناوری اطلاعات در تامین و توزیع محصول زراعت پنبه
بررسی رابطه بین مولفه های فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش ( مطالعه موردی : شرکت ایران خودرو)
رویکرد یکپارچه در برنامه ریزی سیستم های اطلاعاتی استراتژیک
راهکار ایجاد هم افزایی استراتژیک از طریق واحدهای کسب و کار و خدمات مشترک در بانک کشاورزی
تبیین نقشه استراتژی با استفاده از متدولوژی پویایی های سیستم
بررسی و مقایسه ی تئوریکی رویکردهای برنامه ریزی استراتژیک
پیاده سازی مدل تامپسون و استریکلند جهت تدوین برنامه ریزی استراتژی مطالعه موردی: برنامه ریزی استراتژیک شرکت تجهیزات مدارس ایران ( خصوصی شده)
اعمال مدیریت استراتژیک و ارتباط آن با بهبود خلاقیت کارکنان معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران
نقش و جایگاه مدیریت زنجیره تامین در استراتژی بنگاه در صنایع با محصولات پیچیده
چارچوب تدوین اهداف مشترک سازمانی در بخش مخابرات ایران
الگوی همترازی گونه های استراتژی صادرات
مدیریت استراتژیک ریسک
طراحی یک سیستم دانش محور برای انتخاب استراتژی مبتنی بر رویکرد ارزیابی متوازن
ارائه مدلی برای رقابت پذیری صنعت فرش کشور در روند الحاق به سازمان تجارت جهانی
ارزیابی استراتژیک تامین کنندگان وابسته با استفاده فرایند تصمیم گیری چند شاخصه ترکیبی
نقش هوشمندی رقابتی در مدیریت زنجیره تامین د رارتقا مزیت رقابتی سازمان
مدیریت دانش، شاخصی موثر در موفقیت CRM
ارائه یک مدل تحلیل محیط سازمانی با رویکرد سیستمی: مطالعه موردی یک موسسه پژوهشی در حوزه انرژی
استراتژی منعطف راز موفقیت در محیطهای ناپایدار
شناخت شناسی مدیریت دانش در بهره گیری از فناوریهای نوین راهبردی در سازمان
برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف چشم انداز با استفاده از تحلیل شکاف، مصاحبه گروه کانونی و تحلیل SWOT
استخراج اهداف بر مبنای نیاز ذینفعان با استفاده از QFD فازی
توسعه مدلی جهت پیشنهاد محصولات استراتژیک با تلفیق مفاهیم چرخه عمر محصول و ماتریس گروه مشاوران بوستن
مدیریت استراتژیک درخدمات لجستیک با رویکرد QFD فازی
بکارگیری مدل کارت امتیازی متوازن جهت ارزیابی یادگیری سازمانی و ایجاد سازمان یادگیرنده
شگفتی های استراتژیک و علایم ضعیف
استفاده از برنامه ریزی آرمانی برای انتخاب استراتژی بهینه در تصمیمات برون سپاری
رابطه ی بین کارآفرینی شرکتی و رضایت مشتریان در نمایندگی های شهرهای اصفهان و شیراز
ارزیابی مدیران و بازبینی سبک رهبری مطالعه موردی شرکت پارس خودرو
استراتژی های مدیریت بازیافت در راستای دستیابی به توسعه پایدار اکولوژیک در صنعت بتن
بکارگیری مدلسازی ساختاری تفسیری در تحلیل معیارهای انتخاب استراتژی رقابتی
ارائه رویکردی نوین به منظور مطالعه و بررسی محیط خارجی و کاربرد آن در مدیریت استراتژیک بخش لجستیک صنایع شیمیایی
تعیین موقعیت استراتژیک سازمان با ا ستفاده از ماتریس تجزیه تحلیل داخلی خارجی (IE) مطالعه موردی)
Strategic Planning for Noor eye Hospital
پیش بینی آشوبگونگی و نهادینه سازی آن در کسب و کار
هوشمندی رقابتی، ابزاری در تصمیم گیری های استراتژیک سازمان
Technology Identification in the Area of Energy Efficient and Clean Technologies- A RIPI Case Study
طراحی و پیاده سازی نقشه استراتژی اثر بخش ( شبکه مفهومی ) با استفاده از روش تحقیق Grounded Theory و کاربرد آن
استراتژی های ترفیعی، ابزار دستیابی به توریسم پایدار
استراتژی های بازاریابی سبز به عنوان مزیت رقابتی عصر جدید
نقش شبکه های نسل آتی (NGN) در جهانی سازی واحدهای تحقیق و توسعه (R&D)
دورکاری ، راهبردی استراتژیک برای کارآفرینی روستایی
چگونه مدیریت استراتژیک منابع انسانی از طریق کسب مزیت رقابتی و بازارمحوری به ارتقای عملکرد سازمانی منجر می شود؟
ارزیابی استراتژی تولید علم کشور ایران در راستای سند چشم انداز بیست ساله با رویکرد پویایی شناسی سیستم ها
تجزیه و تحلیل منابع انسانی در دستگاههای دولتی استان ایلام بااستفاده از تکنیک SWO ( استراتژی منابع انسانی)
Competitive Intelligence as a Strategic Tool in Organization
مقاومت در برابر تغییر در کشاکش پارادایم های نوین مدیریتی
اولویت بندی استراتژیک تامین کنندگان وابسته با استفاده فرایند تصمیم گیری چند هدفه ترکیبی (MMODM)
بررسی تاثیر اقدامات استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد نوآورانه مطالعه موردی: شرکتهای قطعه ساز خودرو
بررسی مدلهای تحلیل استراتژیک ساختار زنجیره تامین و ارائه راهکار اصلاح و بهبود زنجیره های تامین صنایع کشور
تدوین برنامه استراتژیک در موسسات آموزش عالی مطالعه موردی : دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی
تجربه بررسی میزان دستیابی به اهداف و استراتژی ها با رویکرد BSC درشرکت خدمات بیمه ای رایان سایپا
طراحی الگوی نحوه همسویی ، پیوند و هماهنگی استراتژیهای منابع انسانی با استراتژی های سازمانی ( تحلیل نظری)
استخراج مدلی مفهومی جهت مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک توسعه فناوری اطلاعات و ارتباط در نظام مدیریت شهری ( مطالعه موردی انجام گرفته در شهرداری منطقه 13 تهران)
تبیین قابلیتهای هوشندی رقابتی صنایع غذایی چهارگانه کشور
ارائه دستاوردهای تجربی از طرح ریزی و اجرای برنامه ریزی استراتژیک درشرکت صبا نیرو
ارتباط میان استراتژی تکنولوژی و استراتژی کلان در سطح شرکتهای دارای کسب و کار متنوع: مرور ادبیات و ارائه یک چارچوب نظری
شناسایی و اولویت بندی معیارهای موثر در طراحی استراتژیک پرتفولیوی خدمات بیمه ای با استفاده از فنون MADM ( مطالعه موردی بیمه پارسیان)
مدلسازی فرایند مدیریت استراتژیک : رویکرد مدیریت فرایندها