آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 109تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1402
تعداد نمایش مقالات: 338480
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۸۷ توسط ،انجمن مدیریت راهبردی ایرانآكادمي مديريت استراتژيك -انجمن مديريت راهبردي ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
بررسی و تدوین برنامه استراتژیک سازمان جهاد کشاورزی استان فارس
تدوین استراتژی ها در صنعت غذا با کاربرد مدل Freeman و AHP: مطالعه موردی کشت و صنعت دشت ارم شیراز
بررسی زمینه های ساختاری و مدیریتی همسو سازی استراتژی های منابع انسانی با استراتژیهای سازمان در شرکت فولاد مبارکه
مطالعه تطبیقی مدلهای برنامه ریزی استراتژیک
کاربرد فناوری اطلاعات در برنامه ریزی استراتژیک
ارائه مدلی برای ارزیابی چشم انداز سازمان ها با استفاده از روش خاکستری پیاده سازی شده در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
بازسازی استراتژیک مدیریت دولتی ایران
ترتیب بندی پروژه های استراتژیک سازمان در روش برنامه ریزی استراتژیک سلسله مراتبی
فرآیند استراتژیک مراقبت از دانش سازمانی در سازمانهای دانش بنیان
گزینش پارادایم های مسلط در روش های برنامه ریزی راهبردی فناوری اطلاعات
تبیین رویکرد سیستمی دستیابی به مهندسی و معماری استراتژی
مدلی توسعه یافته راهی به تعالی نقشه راهنمای تعالی پایدار شرکت ملی حفاری ایران
طراحی و تدوین مدل استراتژی منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران
نقش معماری سازمانی در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران
ضرورت سیاست مداخله فعال دولت در صنعت حفاری به عنوان حلقه استراتژیک زنجیره ارزش نفت و گاز
نظامنامه تعاملات و ارتباطات ارکان طرح مدیریت استراتژیک شرکت ملی حفاری ایران(الگوی نمونه روابط سه عاملی در پروژه های مشاوره مدیریت)
متدولوژی بکارگیری مدلهای کمی جهت اتخاذ تصممیات راهبردی در فرآیندهای عملیاتی شرکت ملی حفاری
مدل بلوغ فرایندی پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران
همترازی ساختار سازمانی با استراتژی های کسب و کار در شرکت ملی حفاری ایران
نوآوری و فرایند مدیریت استراتژی
نتایج بکارگیری مدل مرجع CobiT در عارضه یابی فرآیندهای مدیریت IT شرکت ملی حفاری ایران با رویکرد بلوغ فرآیندی
مدل تکاملی مدیریت پروژه ابزار دستیابی به تعالی در حوزه مدیریت پروژه
استراتژی تحقیق و توسعه در مدیریت تحول
مقایسه و تحلیل متدولوژی های عارضه یابی سازمان
بررسی نقش مدیریت استراتژیک در رقابت پذیری بنگاههای کوچک و متوسط کشور
نهادی کردن خلاقیت و نوآوری در سازمان
ابزارهای قدرت و بررسی اثرات آنها بر روند قدرت ملی ایران(یک نگرش دینامیکی)
برنامه ریزی استراتژیک با استفاده از روش QSPM فازی
عوامل کلیدی موفقیت صنایع کوچک و متوسط پوشاک ایران
استراتژی شنا
برنامه ریزی سناریویی پلت فرم دانش استراتژیک با رویکرد توسعه منابع انسانی
موانع تصمیم گیری راهبردی در شرکت های کوچک و متوسط: اهمیت انگیزه های مدیران
مدیریت مهمترین عامل موفقیت و یا شکست برنامه ریزی استراتژیک
برنامه ریزی استراتژیک IS/IT : رویکرد ها، مکانیزمها
بررسی مدل های برنامه ریزی استراتژیک انرژی در سطح کلان ملی
مقایسه تئوریکی کاربرد مدلهای برنامه ریزی استراتژیک بخش خصوصی در سازمانهای غیر انتفاعی
بررسی روند شکل گیری استراتژی ساخت در شرکت های تولیدی ایران
طراحی راهبرد در شرکتهای گروه با استفاده از سبک مدیریتی برنامه ریزی راهبردی (چالشها و راه کارها)
بهبود در تفکر استراتژیک: یک رویکرد چند سطحی
تبیین مدل راهبردی اثر بخش جهت بازنگری ساختار شرکتهای هلدینگ (بر اساس مطالعه موردی شرکتهای هلدینگ زیمنس و آلستوم)
توسعه سازمان و مدل کسب و کار
نوآوری باز استراتژی کلیدی شرکت های تکنولوژی بنیان داخلی برای رقابت در بازارهای داخلی و خارجی
رویکرد یکپارچه در برنامه ریزی سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک پلیس
چارچوب دهی به موانع معرفت شناختی و روان شناختی تصمیم گیری استراتژیک
ارائه مدل تلفیقی جهت راهبری سازمان با بکارگیری دومدلی تعالی سازمانی و کارت امتیازی متوازن
Patent Analysis as a Useful Tool for Strategic Business
تدوین استراتژی تحقیقات در حوزه مدیریت صنعت برق ایران
استفاده از SDEA و PCA در استراتژی تجدید ساختار: موردکاوی یکی از بانک های بزرگ ایران
پایش مستمر اهداف استراتژیک بازار و محصول در یک طرح سرمایه گذاری(بررسی موردی)
بکارگیری مدل تلفیقی کارت امتیازی متوازن و هوشین کانری جهت بهبود عملکرد استراتژیک سازمان(مطالعه موردی: شرکت مشاورین پگاه سیستم پیشرو)
مدل مفهمومی ساختار استراتژی نوآوری مبتنی بر آینده نگاری و تفکر استراتژیک
کاربرد روش ارزیابی متوازن در مدیریت دانش سازمان ها
اعمال روش های انتخابی چند معیاره و عوامل نظارتی SWOT برای تحلیل نقش فناوری اطلاعات IT در پیشبرد صنایع ایران
متدولوژی برای بکارگیری همزمان مدیریت استراتژیک و مدل تعالی کیفیت اروپایی
Complexities and certain effective factors of global outsourcing
تحلیل ارتباط میان عوامل بازدارنده در دستیابی به فناوری های نوین در ایران با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری
مدل جایگاه مدیریت دانش در نقشه استراتژی
شناسایی رابطه میان انتخاب استراتژیهای مختلف و عملکرد سازمانها و نقش تعدیل کننده مدیریت کیفیت جامع(TQM) براین رابطه
تحلیل وضعیت رقابتی شرکت ملی گاز ایران در صادرات LNG به بازارهای چین
مربع نگاه سیستماتیک به SWOT
ارائه مدلی جامع از عوامل محیطی موثر بر فرآیند تصمیم گیری استراتژیک
تلفیق مدلهای ارزیابی متوازن و هوشین کانری: چارچوبی برای پیاده سازی استراتژی
الگوی عقلانی هماهنگی استراتژیک کسب و کار و فناوری اطلاعات
فرایند تهیه و تدوین سند راهبردی شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی با استفاده از مدل SWOT و رویکرد AHP
تحلیل رقابتی موقعیت استراتژیک سازمان با استفاده از منطق فازی و ارایه ی چارچوب فازی برای آن
نظام ها و رویکردهای کنترل و پایش برنامه های استراتژیک در بخش دولتی ( انجام مطالعه تطبیقی؛ مطالعه رویکردها و ارائه الگوی مناسب)
مدلی برای برنامه ریزی استراتژیک زنجیره ی تامین چند مرحله ای با استفاده از شش سیگمای ناب و فرآیند الکتر
چارچوب اجرای آینده نگاری در فرآیند نوآوری تحقیقات
تاثیر پذیری مدیریت استراتژیک سازمان از همراستایی استراتژی پروژه و استراتژی سازمان در پروژه های فن آوری اطلاعات
استفاده از تحلیل SWOT در تدوین راهبردهای توسعه و بکارگیری نرم افزارهای آزاد/متن باز کشور
تنظیم مدلی برای ایجاد مزیت رقابتی استراتژیک در بازارهای صنعتی از طریق ایجاد وفاداری در مشتریان با استفاده از بازاریابی ارتباطی و مدیریت ارتباط با مشتریان
بررسی ماهیت و کارکرد تفکر و مدیریت استراتژیک و اصول مبتنی بر آن در محیط کسب و کار
بکارگیری تئوری فازی در کارت امتیازی متوازن(BSC) به منظور ارزیابی استراتژی های جاری سازمان
شبیه سازی پروژه ها و کاربرد آن در مدیریت استراتژیک پروژه
تفکر استراتژیک با رویکردی کارآفرینانه
Evaluation of the Strategies of Target Market Selection on the Basis of Quantitative Strategic Planning Matrix Using
پاراداکس های استراتژیک در برونسازی IT در صنعت بانکداری
بکارگیری مدلی نوین در متدولوژی شناسائی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت استراتژیک سیستمهای اطلاعاتی
رویکرد های استراتژیک، مدیریت کیفیت و متغیرهای طراحی سازمان: ادغام آنها در یک مدل اقتضایی
الگوی هماهنگی گونه های استراتژی مدیریت ریسک
الگوی هماهنگی استراتژی های آمیخته بازاریابی
تبیین رویکردهای نوین جهت ارزیابی مزیت های رقابتی ملل روند تکاملی مدل های الماس
برنامه ریزی راهبردی با استفاده از روش تحلیل ماتریس SWOt در شرکت جهاد نصر یزد
هماهنگی استراتژی های سرپرستی و ساختار به منظور بهبود عملکرد سازمان
Sole versus Multiple Sourcing Strategies in Supply Chain Management
شناسایی موقعیت های استراتژیک بالقوه ی سازمانی بر مبنای اصول مدل دلتا
استفاده از خدمات و نقش استراتژیک آن در کسب مزیت رقابتی پایدار
باز- تفسیر مدل نیروهای پنج گانه ی پورتر
سند استراتژی شرکت مادر تخصصی صنایع تبدیلی کشاورزی منطقه آزاد ارس
تعیین استراتژی برون سپاری فناوری اطلاعات با رویکرد فرآیند تحلیل سلسله مراتبی گروهی: مطالعه موردی در بانک های ایران
کابرد هزینه یابی بر مبنای فعالیت و ارزیابی متوازن جهت دسترسی به مزیت رقابتی استراتژیک پایدار
تاثیر و کاربردهای فناوری اطلاعات در مدیریت استراتژیک
تجارب موفق و مطالعه موردی برنامه ریزی استراتژیک در سازمان هواشناسی کشور
کارایی فناوری اطلاعات بر مدیریت استراتژیک در زنجیره تامین
ملاحظات اصلی در متنوع سازی فعالیت
ارائه یک مدل تلفیقی ریاضی به منظور ارزیابی تامین کنندگان
کاربرد ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک از منظر وضعیت رقابتی شرکتها(مورد کاوی: شرکتهای ساختمانی تهران)
مدل کارت امتیازی متوازن، ابزاری برای ارزیابی انتقال فناوری
چالشهای پیاده سازی کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی)
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر تفکر استراتژیک سازمان
ارایه رویکردی نوین در کنترل و ارزیابی استراتژی: طراحی کارت امتیازی متوازن با تاپسیس فازی
استراتژی فناوری با استفاده از رویکرد منبع محور
مطالعه و تحلیل محیط استراتژیک در بخش کشاورزی براساس منطق فازی
تحلیل میزان حاکمیت رویکردهای مختلف تدوین استراتژی در سازمان های ایرانی
تحلیل محیط رقابتی براساس الگوی افسا با نگاهی بر محیط رقابتی صنعت سیمان کشور
هوشمندی استراتژیک در سیاستگذاری حوزه آینده نگری فناوری
آسیب شناسی تدوین استراتژی در سازمانهای ایرانی (case study)
سرمایه های فکری رویکرد نوین ارزش آفرینی در سازمانها
پویایی استراتژی و استراتژی پویا: مروری بر ارتباط مدیریت استراتژیک و فرضهای دینامیک