آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 57تعداد صفحات کتابچه مقالات: 966
تعداد نمایش مقالات: 229071
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۸۶ توسط ،انجمن مدیریت راهبردی ایرانگروه ناب -انجمن مديريت راهبردي ايرانموسسه مديريت و توسعه در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
مقایسه تطبیقی سطح تکنولوژیک پیل سوختی ایران با چند کشور پیشرو با استفاده از مدل قابلیت تکنولوژیکی
ارائه چارچوبی برای تحقیقات مدیریت استراتژیک منابع انسانی (مفاهیم ، تئوری ها)
ضرورت تدوین فرایند استراتژی دانش در سازمان و مدیران ارشد دانش
توسعه پایدار استراتژیک، ارائه مدل تلفیقی
نوآوری ارزش در صنعت خدمات درمانی
ارزیابی عملکرد و رتبه بندی طرح ها ی توسعه ای کلاردشت
فناوری اطلاعات و ارتباطات و کنترل استراتژیک
ارائه مدلی مفهومی برای کاربرد مدیریت ریسک زنجیره تامین در تدوین استراتژیهای کاهش ریسک سازمان
توازن استراتژی های عملیاتی، بازاریابی و رقابتی به منظور افزایش عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری)
طراحی و توسعه مدل مفهومی خانه استراتژی در موسسات آموزشی و پژوهشی (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی مالک اشتر)
بررسی، طبقه بندی و انتخاب استراتژی های ورودی به بازارهای بین المللی
مدل برنامه ریزی استراتژیک فناوری بازار محور (فن - بازار)
مدل پیشنهادی برای تدوین استراتژی در مراکز آموزش عالی ایران (بخش دولتی)
نگاهی استراتژیک به انتخاب روش های تامین مالی پروژه ها به کمک منابع خارجی
بررسی نقش استراتژیک سرمایه اجتماعی در رشد و توسعه اقتصادی
نقش بازاریابی درونی در ایجادیک مزیت رقابتی پایدار
فرایند تطبیق استراتژی درسازمان به عنوان یک سیستم تطبیقی پیچیده
استفاده از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در برنامه ریزی استراتژیک توسعه منابع انسانی
مدیریت استراتژیک نام و نشان تجاری: ارائه یک مدل جامع
مدل ادراک ریسک در شراکتهای راهبردی
گزینش استراتژیک های مدیریت دانش با بکارگیری فرایند تحلیل شبکه ای (ANP)
بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل استراتژیک داخلی برای کسب مزیت رقابتی، مطالعه موردی شرکت ایران خودرو
عوامل موثر در اتخاذ تصمیم های عمده تصمیم گیری در مورد خریدهای عمده شرکت ایران خودرو به عنوان یک مورد
کاربرد روش فرایند تجزیه و تحلیل شبکه ANP در انالیز SWOT مطالعه موردی: شرکت برق منطقه ای فارس
استراتژیهای همکاری سازمانها در زنجیره های تامین الکترونیکی
طراحی مدل کنترل استراتژیک جامع برای واحدهای صنعتی در ایران
استفاده از الگوگیری استراتژیک سرمایه فکری به منظور کسب مزیت رقابتی پایدار
طراحی نقشه راهنمای تدوین استراتژی های منابع انسانی در شرکت های ایرانی
ارائه مدلی سیستماتیک جهت شناسایی و تعیین استراتژیک فعالیتهای قابل برون سپاری
مدیریت استراتژیک ریسک در زنجیره تامین کنندگان
بررسی اثر خصوصیات ویژه شرکت و عوامل محیطی بر عملکرد استراتژیک بازاریابی شرکتهای صنایع غذایی صادرکننده کالا در استان خراسان
کاربرد فرایند تفکر تئوری محدودیت ها در تشخیص گلوگاه استراتژی سازمان (مطالعه موردی)
مطالعه تطبیقی الگوهای پیاده سازی استراتژی در سازمان
BSC عامل نیل به موفقیت در اجرای برنامه های کیفیت
مورد کاوی نتایج حاصل از پیاده سازی نقشه استراتژیک کارت امتیازی متوازن در دو سازمان ایرانی
تحلیل استراتژی های مرسوم در سازمان های مجازی برای کسب مزیت رقابتی
ارائه الگویی جهت ارزیابی جایگاه مدیریت دانش در ارتباط با مشتری در جهت خلق استراتژی رقابتی تمایز سازمان ها
رویکردهای استراتژیک مدیریت دانش
تدوین مدل مدیریت، استراتژیک منابع انسانی بر مبنای توانمندسازی منابع انسانی بررسی موردی"شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس"
ارائه مدلی مفهومی از برنامه ریزی استراتژیک در بخش کارآفرینی ایران (SMEs)
برنامه ریزی راهبرد فناوری سلسله مراتبی
طراحی استراتژی ها و سیاست ها کلان دانشی با استفاده از تئوری گراف
شیوه های ارزش آفرینی شرکت مادر در شرکت های زیر مجموعه
تحلیل طبقه بندی های محیطی برای دستیابی به مسائل استراتژیک
طراحی نظام مدیریت استراتژیک بانکها و موسسات مالی و اعتباری با رویکرد تلفیقی MBO , BSC (مطالعه موردی بانک ملت)
تبیین راهبردهای توسعه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران
راهی به تعالی: استراتژی عملی برای هدایت سازمان های ایرانی به سمت تعالی پایدار
توانمندسازی و ارتقای ظرفیت بخش خصوصی در اداره املاک واگذاری سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی
چالش های ایران برای ورود به سازمان تجارب جهانی با استفاده از الگوی SWOT (ارائه الگوی کاربردی از بکارگیری استراتژی ها SWOT)
روش ارزیابی متوازن: یک متدولوژی یکپارچه برای پیاده سازی استراتژی ها
پیاده سازی برنامه ریزی استراتژیک و بیان الزامات ، چرائی و چگونگی اجرای مدل BSC در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
متدولوژی طراحی و تدوین چشم انداز ایران 1404 (هـ.ش)
مدل تطبیقی برنامه ریزی تحول در فرایند مدیریت استراتژیک
مدیریت استراتژیک رفتار
طراحی و پیاده سازی استراتژی توسعه تکنولوژی
فراز و نشیب در تعریف استراتژی (بررسی تطبیقی)
مدل اقتضایی کنترل استراتژیک در سازمان های صنعتی دفاعی