آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 26تعداد صفحات کتابچه مقالات: 368
تعداد نمایش مقالات: 7490
یازدهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی
یازدهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ توسط ،شبکه دانشگاههاي مجازي جهان اسلام برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی
ویژگیهای شخصیتی و انگیزش پیشرفت
مولفه های فردی سبک زندگی اسلامی
نقش سبک های فرزندپروری و هوش در پیش بینی مهارت های مثبت اندیشی کودکان
تاثیر شادی در بهره وری ورضایت شغلی کارمندان و در نهایت افزایش مشتریان وفادار
رابطه اضطراب کرونا با انزوای اجتماعی و وابستگی به فضای مجازی نوجوانان
بررسی تاثیر هنر بر سلامت روان
بهبود مشکلات دانش آموز بد سرپرست
تاثیر خانواده و اجتماع در اعتیاد نوجوانان
Sentimental Study Of Financial Market Charts Based On Price Action AndGame Theory Techniques
راه کارهای عملی انگیزه بخشی به معلم و مربی
واکاوی تجربه زیسته معلمان پیرامون تاثیر محیط آموزشی آنلاین بر انزوای اجتماعیدانش آموزان دوره اول ابتدایی شهرستان نورآباد
بررسی کیفیت تدریس و فراگیری در آموزش عالی مجازی
Barriers to Caregiver Preparedness in Family Caregivers of SchizophreniaPatients: A Qualitative Study.
فرهنگ شهروندی و سرمایه اجتماعی
اسکیزوفرنی (معرفی، علائم ، درمان)
تحلیل و بررسی عقل در اندیشه نظریه پردازان اسلامی و غربی
نگاه دین در تربیت
بررسی تاثیر هوش معنوی بر تصویر بدن و رضایت زناشویی در دانشجویان متاهل خانم
تاثیر منفی اینترنت بر روی سلامت روانی نوجوانان
بررسی و تحلیل یادگیری تطبیقی در آموزش الکترونیک در دوره اول ابتدایی
بررسی روش های تدریس
رابطه خودکارآمدی با سرسختی روانشناختی و افسردگی در معلمان شهر تهران
بررسی رابطه رهبری تحولآفرین با توانمندسازی، اشتیاق شغلی و فرسودگیشغلی معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران
بررسی عوامل موثر بر یادگیری در شرایط کرونا ویروس از طریق استفاده از فضایمجازی برای آموزش دانش آموزان
پیش بینی خلاقیت بر اساس راهبردهای فراشناختی و سبک های اسناد در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه ی دوم شهرستان رامشیر
رابطه محیط یادگیری با خلاقیت و پیشرفت تحصیلی از طریق میانجیگری کنترلفکر در دانشآموزان پسر مقطع متوسطه دوم شهرستان رامهرمز