آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 29تعداد صفحات کتابچه مقالات: 306
تعداد نمایش مقالات: 16648
سومین کنفرانس بین المللی مطالعات زبان و ادبیات ملل
سومین کنفرانس بین المللی مطالعات زبان و ادبیات ملل در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ توسط ،شركت پويا انديشان علم و صنعت پارس با همكاري مراكز معتبر علمي در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مطالعات زبان و ادبیات ملل مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس بین المللی مطالعات زبان و ادبیات ملل
بررسی وتحلیل ادبیات پایداری در اشعار پروین اعتصامی
مقایسه رمان سفر به انتهای شب اثر فردیناند سلین با کتاب بیگانه اثر آلبر کامو
Language Learning Styles and Writing Strategies as Predictors of Writing Anxiety among Iranian EFL Learners
تاثیر مولفه های فرهنگی در یادگیری زبان انگلیسی
Developing Speaking Skill of Iranian EFL Learners through Mobile Applications
مقایسۀ تطبیقی داستان سیاوش و رامایانا با توجه به بن مایه های مشترك
بررسی تطبیقی اسطوره تبارکشی در شاهنامه و حماسه های یونان
The Effect of Nonverbal Communication Training on Iranian EFL Learners' Perception of Communicative Competence and Communication Apprehension
The Impact of Source Text Culture on the Quality of Translation
THE IMPACT OF PERSONALITY TRAIT ON TRANSLATION QUALITY: A CASE OF INTROVERTED AND EXTROVERTD TRANSALTORS
بررسی تطبیقی طبیعت و جلوه های آن در شعر ابراهیم ناجی و فریدون مشیری
بررسی و مقایسه ی تصاویر رزمی و حماسی در غزل های سعدی و حافظ
ساختار روایی اسم در شیرین و خسرو امیرخسرو دهلوی
نگاه تطبیقی داستان نخجیران کلیله و دمنه و مثنوی مولانا
RELOCATION OF ULYSSES IN MODERN WORLD: UNRAVELING THE CAUSE OF HIS AGITATION THROUGH JUNGIAN THEORY OF THE STAGES OF LIFE
QUESTIONING THE CONCEPT OF IDEOLOGICAL MOTHERHOOD IN A POPULAR LEGEND: CAN WOLF BE A MOTHER?
THE DICHOTOMY OF NATURE AND CHULTE: CONSTRUCTIVE OR DESTRUCTIVE? (AN ECOFEMINIST READING OF THE GIVING TREE)
بحران هویت مکان در رمان "سویسرا الوطن والمنفی" اثر سناء أبوشرار
Madness and Liberation in Shakespeare’s Hamlet and Middleton and Rowley’s The Changeling
Conceptual Map as an Educational Instrument for Meaningful Learning
Delving into the Relationships among Iraqi EFL Learners' Willingness to Write, Personality Types and Writing Ability
Imagism Begets Consternation: Ezra Pound’s “In a Station of the Metro” as a Modern Therapy
Literature as a Psychological Means of Peace Building: A Conceptual Study of Humanization of the Dehumanized "Other" in Kamila Shamsie’s Burnt Shadows
Creative Thinking and Brain Dominancy through the lens of Demographic Variables
بررسی رمان بیوتن نوشته ی رضا امیرخانی و سفر در اتاق تحریر نوشته ی بنجامین پل آستر بر اساس نظریه ی پسامدرن لیوتار
رد پای معناباختگی در مجموعه داستان مثل همه ی عصرها
Depicting Iranian High School English Teachers’ Problem toward Teaching Listening Comprehension
بررسی تصویر زن فتانه باتکیه بر دو رمان سنگ صبور و نانا
A Case of ESL Vocabulary Testing Using Multiple-Choice Items and Error Identification Tests