آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 23تعداد صفحات کتابچه مقالات: 353
تعداد نمایش مقالات: 1393
یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۴ توسط ،موسسه پژوهشی مدیریت مدبر با مشارکت دانشگاهها و مجامع علمی بین المللی در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
راز خرید ناگهانی: تاثیر نقش تعاملات اجتماعی و فرا اجتماعی در تصمیم گیری مشتریان
راهبرد شناسایی و ارتقای ظرفیت های اجتماعی در بهبود مدیریت مناطق گردشگری استان از منظر کارشناسان و مدیران گردشگری استان اردبیل
بررسی تاثیر نوآوری فناورانه بر پایداری اجتماعی و زیست محیطی با نقش میانجی نوآوری سازمانی و کارآفرینی دیجیتال( مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط کشاورزی استان گلستان)
سنجش و تحلیل ظرفیت های بالقوه توسعه اکوسیستم کارآفرینی دریایی ایران
بررسی عملکرد باتری های لیتیوم آهن فسفات (LFP) در خودروهای برقی تحت تاثیر شارژ سریع در اقلیم گرم ایران
تعیین نقش بعد فرهنگی توسعه پایدار گردشگری بر توسعه روستایی (مورد مطالعه بخش مرکزی رودسر)
تعیین نقش توسعه پایدار گردشگری بر توسعه روستایی
جایگاه جمهوری اسلامی ایران در شاخص ایمنی و امنیت
گردشگری مجازی: مرور دامنه ای
AI-Powered Passenger Experience in Airlines: A KPI-Driven Framework with Mixed-Methods Evidence
نقش رسانه در ترویج مدیریت آموزشی با تمرکز بر سامانه مودیان
تحلیل و بررسی مبانی و دیدگاه های فقهی و اجتهادی در مدیریت اسلامی
تبیین مدل ارتقاء رفتارهای پایدار گردشگران: ( مطالعه موردی ساحل نقره ای هرمز)
از جنایت علیه بشریت تا جنایت علیه طبیعت: واکاری مبانی جرم انگاری اکوساید
نقش آموزش در توسعه گردشگری خلاق مذهبی
گردشگری ترمیمی پس از فقدان های عاطفی: تحلیل نقش سفر در بازسازی روانی و معنوی افراد پس از طلاق و مرگ عزیزان
صنعت توریزم و نقش آن در توسعه اقتصادی(مطالعه موردی شهر هرات ۱۴۰۱_۱۴۰۲)
تاثیر مولفه های آمیخته بازاریابی گردشگری بر توسعه گردشگری
گردشگری سلامت در ایران: تحلیل وضعیت موجود، چالش ها و فرصت ها
بررسی تاثیر مشارکت مدیریت ارشد بر عملکرد بازاریابی شرکت های B۲B با توجه به نقش متغیرهای میانجی و تعدیلگر همسان سازی رسانه های اجتماعی و ظرفیت جذب
چارچوب راهبردی برای حاکمیت فناوری اطلاعات تقویت شده با هوش مصنوعی با تمرکز بر شفافیت الگوریتمی اعتماد ذی نفعان و سازوکارهای سیاست گذاری تطبیقی در سازمان های پیچیده
ارزیابی ریسک های جامعه فناورانه در پروژه های نوسازی فناوری اطلاعات در مقیاس بزرگ با استفاده از شبکه های بیزین و با تمرکز بر فرهنگ سازمانی و پیچیدگی فناورانه
تاثیر گردشگری ورزشی ماجراجویانه بر جذب گردشگر خارجی و ارتقای برند مقصدهای ناشناخته ایران