آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 45تعداد صفحات کتابچه مقالات: 543
تعداد نمایش مقالات: 4294
نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۳ توسط ، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
اثرات تکنولوژی در توسعه گردشگری ورزش سالمندان
استفاده از تکنولوژی در آموزش تربیت بدنی؛ از تئوری تا عمل
بنیان های نظری گردشگری اجتماع محور
عوامل موثر بر رضایت گردشگران استانی از سفر به مازندران
شناسایی و رتبه بندی انگیزه های افراد در سرمایه گذاری های جمعی با استفاده از رویکرد سوآرا فازی در شرکت های کوچک و متوسط
تعیین نقش واسطه ای زنجیره تامین سبز در رابطه آنالیز داده های بزرگ و هوش مصنوعی با عملکرد محیطی با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری جهت گیری یادگیری دیجیتال
گسترش زیر ساخت های حمایت اجتماعی در راستای امید به زندگی
بهره برداری بهینه از طرفیت های متنوع فعالیت های اقتصادی کلان شهر شیراز
مطالعه تاثیر استراتژی نوآوری، ظرفیت جذب و نوآوری باز بر عملکرد SME
نقش هوش مصنوعی در تحول گردشگری سلامت: مزایا و چالش ها
گردشگری در شهر های هوشمند(مطالعه موردی ،شهر اهواز)
تاثیر قالی ایرانی در جذب توریست و توسعه صنعت گردشگری در ایران
تبیین حقوق شهروندی در صنعت گردشگری
بررسی و تعیین عوامل موثر بر گردشگری ادبی
چارچوب استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی از SMES با استفاده از مدیریت دانش مشتری
ابزار و شاخص های ارزیابی بازاریابی دیجیتال
تاثیر مدیریت استراتژیک بر کسب و کارهای کوچک و متوسط
تعریف جهت های کیفیت استراتژیک بر اساس شناسایی بافت سازمانی(مطالعه موردی در یک شرکت نرم افزاری)
بررسی تاثیر هوش مصنوعی در تجربه مشتری و خدمات به مشتریان در کسب و کارها
استفاده از ظرفیت های موجود در تکنولوژی جهت توسعه گردشگری الکترونیکی
ارزیابی تاثیر کارآفرینی در صنایع دستی و توسعه پایدار جوامع محلی: یک مرور سیستماتیک
بررسی اصول و فنون مذاکره با آفریقای جنوبی
گردشگری مذهبی و اثرات اجتماعی آن بر مناطق روستایی مسیر در عراق با رویکرد آینده نگاری
تاثیر نت ورک مارکتینگ بر صنایع دستی: مزایا و معایب
نقش بازاریابی بین المللی در استراتژی کسب و کار بین المللی
بررسی نقش تعدیل گر دانش زیست محیطی در تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (برند چوب پلاست ناتوود)
نوآوری های مدیریتی در بازاریابی خدمات کتابخانه های هوشمند
چگونگی تقویت تصمیم گیری استراتژیک با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی
تاثیر تغییرات اجتماعی، شرایط جغرافیایی و فرهنگ بر ارزش ویژه برند شهر
نقش خستگی عاطفی در بروز سهل انگاری و رفتارهای انحرافی در میان کارکنان شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد
تاثیر رسانه های اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتریان بر اطلاعات رقابتی ، قصد اشتراک گذاری دانش و مدیریت فناوری اطلاعات با رویکرد هوش مصنوعی
بررسی تاثیر روابط صمیمانه سرپرست و زیردستان بر توانمندسازی روانشناختی و اشتیاق کاری کارکنان شعب بانک ملت با توجه به اثر تعدیلگری اعتماد به سرپرست
بررسی تاثیر اخلاق کار اسلامی بر تمایل به ترک خدمت با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری در کارکنان سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان رضوی
چالش های تجاری سازی طرح های دانش بنیان در صنعت تجهیزات پزشکی در شهر مشهد
توسعه کارآفرینانه گردشگری سلامت ایران با رویکرد متاهلث و هوش مصنوعی
تحلیل تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی و عملکرد وظیفه ای کارکنان شهرداری مشهد
بررسی تاثیر کیفیت درک شده بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی اعتماد در خرید آنلاین گردشگران (مسافران خارجی هتل های مشهد)
بررسی تاثیر کیفیت درک شده بر اعتماد در خرید آنلاین و قصد خرید گردشگران (مسافران خارجی هتل های مشهد)
بررسی تاثیر کیفیت درک شده بر اعتماد در خرید آنلاین و قصد خرید با توجه به نقش تعدیلات ریسک درک شده گردشگران (مسافران خارجی هتل های مشهد)
از پویایی تجربه مشتری در عصر دیجیتال: تاثیر فناوری های نوین بر تجربه مشتری و هویت برند در عصر دیجیتال
بررسی اصول روش تدریس مشارکتی
بررسی تکنولوژی آموزشی و انواع آن
بررسی حوزه اختلال یادگیری کودکان
بررسی توانمند سازی توسعه گردشگری شهرسرابله در استان ایلام
بررسی اثربخشی روش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر باورهای مرتبط با درد،نشخوار فکری و کیفیت زندگی در زنان مبتلا به کمر درد مزمن در شهر ایلام