آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 84تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1138
تعداد نمایش مقالات: 219456
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در تاریخ ۱ دی ۱۳۸۳ توسط ،گروه پژوهشي آريانا در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت
طراحی مدل جامع ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شرکت ها
ارزیابی و پایش میزان بهره وری مراکز تحقیقاتی با استفاده از تکنیک جمع تجمعی چندمتغیره
محاسبه درجه اولویت ریسک در مدل FMEA با استفاده از تئوری فازی
تدوین الگوی ریاضی برای بهره وری خدمات مدیران دانشگاه آزاد اسلامی براساس فضای سازمانی
اولویت بندی اهداف در برنامه ریزی بهبود کیفیت با استفاده از ابزار اندازه گیری کیفیت خدمات
بنیادهای سازمانی برای پیاده سازی موفق مدیریت کیفیت
ارائه مدلی جهت طرح ریزی محصول با استفاده از QFD و به کارگیری برنامه ریزی آرمانی و فرآیند تحلیل شبکه ای
مدل ارزیابی عملکرد واحدهای پژوهشی
طراحی یک مدل ارزیابی عملکرد یکپارچه برای مراکز تحقیقاتی
تاثیر اقتصاد دانش مدار بر رهبری در سازمان
لحاظ ویژگی های فرهنگ ایران برای انجام موفقیت آمیز تحول سازمانی
فرهنگ سازمانی در سازمانهای مجازی
مدیریت مخاطب در رسانۀ ملی
استراتژی تحول در بخش دولتی ایران: آیا مدیریت دولتی نوین استراتژی مناسبی است؟!
تحول سازمان از منظر تئوری سیستم
امام خمینی؛ الگوی رهبری در سازمانهای ایرانی
رهبری سایبرنتیکز
مدیریت مشارکتی؛ رویکردی راهبردی در تحول نظام اداری
توسعه مدل پویای تحلیل پوششی داده ها برای ارزیابی کارایی واحدهای تصمیم گیری
بهینه سازی طول دوره پردازش سفارشات در سیستم ATP کششی در زنجیره عرضه
ارائه مدل ترکیبی تولید - توزیع - موجودی برای مدیریت زنجیره عرضه
ملاحظات زنجیره تامین در بکارگیری تجارت الکترونیک
مدیریت و تخصیص منابع در موقعیت های بحرانی با استفاده از الگوریتم ژنتیک
نگهداری و تعمیرات پیشگویانه با رویکرد فازی
بررسی تاثیر مهندسی همزمان براجرای پروژه های مهندسی با استفاده از دینامیک سیستم ها
محاسبه هزینۀ یک سیستم موجودی در زنجیره عرضه دو سطحی با فروش از دست رفته
کاربرد شبکه عصبی در پیش بینی نرخ ارز
بازار و انتخاب سهام در بازار بورس تهران
بررسی هزینه یابی برمبنای اهداف و دلایل عدم اجرای آن در ایران
جهانی شدن بورس اوراق بهادار: چالش ها و فرصت های پیش روی مدیران مالی
استفاده از روش نرخ بازگشت داخلی (IRR) برای ارزیابی پروژه های چند نرخی
ارائه مدل جمع تجمعی چند متغیره برای پایش تغییرات سود آوری در شرایط عدم اطمینان
سیستم خبره فازی جهت انتخاب پورتفولیویی از مدلهای کسب و کار الکترونیکی
یادگیری الکترونیک در ایران، مسائل و راهکارها «با تأکید بر آموزش عالی»
مدلهای تجارت الکترونیکی در مدیریت زنجیره تامین صنایع خودروسازی ایران
معماری فناوری اطلاعات عامل ارتباط هوشمندانه فناوری اطلاعات و کسب و کار
پیشنهاد روش طرح ریزی راهبردی فناوری اطلاعات و تهیه کلان سازمان
طراحی مراحل لازم برای پیاده سازی تجارت الکترونیکی به منظور توسعه صادرات کالا و خدمات
بررسی اثر رویکرد اجرایی بر موفقیت و شکست سیستم های اطلاعاتی
برنامه ریزی استراتژیک سیستم های اطلاعاتی در شرکت های مادر
استراتژی رقابتی : استراتژی جودویی روشی منحصر به فرد برای غلبه بر حریفان قدرتمند
بررسی روش سازمانهای صنعتی ایران در حوزه های کلیدی رشد
چالش های پیشروی صنعت خودروی ایران، در آستانه پیوستن به WTO(موردکاوی: شرکت ایران خودرو)
چهارچوبی برای ارزیابی شرکای بالقوه تجاری در توسعه یک اتحاد استراتژیک
گروه های یادگیرنده، محور یادگیری و توسعه منابع انسانی
مکانیزم های نوین یادگیری و تاثیر آن در ایجاد و توسعه مزیت های رقابتی پایدار شرکتها
اهمیت حالات اصلی روانشناختی در الگوی ویژگی های شغل (بررسی فراتحلیل و الگوسازی معادلات ساختاری
مقایسه دانشجویان رشته های مهندسی و مدیریت MBA
بازخور رو به بالا پارادایمی نوین در توسعه مدیریت
ارائه مدل ایجاد هماهنگی بین سازمانها (دو یا چند سازمان)
تیم های مجازی و مدیریت آن در محیط کاری دیجیتالی
معرفی یک مدل اجرایی برای شناسایی دوره عمر سازمان به روش ادیزس - با رویکرد فازی
اثرات فن آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی
مطالعه خصوصیات و عملکرد شرکتهای هلدینگ در ایران
الگوی اثر بخش مدیریت مراکز تحقیق و توسعه
ارائه الگویی جهت اولویت بندی زمینه های توسعه فناوری و اولویتهای تحقیقاتی با ترکیب روش منطق فازی (Fuzzy Logic) و روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP)، (مطالعه موردی : رتبه بندی زمینه های توسعه فناوری صنعتی و نیازهای تحقیقاتی صنایع استان فارس)
بکارگیری مدل ریاضی تحلیل پوششی داده ها در ارزیابی سطح تکنولوژی بنگاه
ارائه مدلی جهت انتخاب روش مناسب انتقال تکنولوژی
بررسی عملی بودن، اعتبار و روایی مقیاس سنجش کارآفرینی مدیران
مدیریت دولتی نوین و عدالت اجتماعی
نقش پنج منظومه عمده اخلاقی در تصمیم گیری مدیران
شکوفایی تمدن ایرانی اسلامی و سیاستگذاری بومی
سازمانهای پیشرو
زیرساختهای مدیریت و سیاستگذاری در هزارۀ سوم و ارائه یک الگوی سیاستگذاری در سازمانهای ایران
نقش کاوش متون در توسعه کسب و کارها برای شرکتهای ایرانی
مدیریت بومی چالش هایه مدیریت در ایران
ACHIEVING BALANCED EXCELLENCE : A COMBINATION / COLLABORATION MODEL USING EFQM EXECLLENCE MODEL AND BALANCED SCORECARD
A Validated Model of Comtinuous Auditing for Management Control Testing and Business Process Improvement
MEASURING SERVICE QUALITY IN ACADEMIC LIBRARY
Integration of CRM and QFD : A Novel Model for Engancing Customer Participation
Management Competencies and Cross Cultural Management Implications for Iran
Sensitivity Analysis in Linear Optimization: What managers want to know?
Stok market fluctuations and developing policies to control market bubble; Asystem dynamics approch
THE EFFECTS OF MANAGEMENT STYLES AND USER PARTICIPTION ON MIS SUCCESS OVER DIFFERENT SYSTEM GROWTH STAGES
Measuring agility with fuzzy logic
Job design for an early stage software start-up
HRM&HRP IN THE NEW ECONOMY
Performance Appraisal : From Control to Development
Identifying The Key Factors Influencing The Mode Of Intevational Technology Tranfer In Iranian Manufacturing Industry
Customer Relationship Management (CRM) in Third Millennium in the Banking Industry
INTEGARTED APPROACH OF THE EXPLANATORY FACTORS OF THE EFFECTIVNESS OF SALESPEOLE IN MARKETING INTELLIGENCE : AN OUTLINE OF A CONCEPTUAL FRAMEWORK
Intenet Marketing Strategies:A Competency-Based Approach
How can E - marketing Improve Customer Satisfaction