آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 204تعداد صفحات کتابچه مقالات: 2913
تعداد نمایش مقالات: 589306
پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت
پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت در تاریخ ۲۷ آذر ۱۳۸۶ توسط ،گروه پژوهشي صنعتي آريانا در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت
Measuring and Analyzing Services Qua;ity and Satisfaction in Gas companies
ارزیابی عملکرد صنایع خدماتی با رویکرد رتبه بندی اعداد فازی، کاربری روی بانک ها
مورد کاوی در زمینه اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصت های بهبود در خدمات آموزش عالی
ارائه مدلی با رویکرد سیستمی جهت شنجش میزان تحقق TQM در سازمان ها
ارتقاء بهره وری در صنایع نساجی ایران با تکیه بر تکنیک مدیریتی 5S( مطالعه موردی: شرکت بافت آزادی)
An Integrated Adaptive-Network-Based Fuzzy Inference System-Genetic Algorithm for Performance Assessment
اندازه گیری تغییرات کارایی و بهره وری صنایع استان فارس و تحلیل عوامل موثر بر آن در مقایسه با کشور با استفاده ز روش تحلیل فراگیر داده ها(DEA) و روش تحلیل مرزی تصادفی(SFA)
یک رویکرد ترکیبی فرا ابتکاری برای بهینه سازی مسائل چند پاسخی در چارچوب تابع مطلوبیت
مکانیزمی جهت یکپارچه سازی سیستم های برنامه ریزی و کنترل تولید با مدیریت کیفیت جامع و نتایج حاصل از آن
اندازه گیری و بهبود بهره وری در شرکت سیم و کابل ابهر
بررسی عوامل موثر بر بهره وری سازمان بیمه خدمات درمانی استان مازندران
عملکرد سازمانی حرکت از ارزیابی عملکرد به سوی مدیریت عملکرد
بررسی تاثیر اجرای فعالیت های کیفیتی بر نوآوری سازمانی از طریق قابلیت یادگیری سازمانی
جایگاه مدیریت دانش در فرآیند مدیریت بهره وری (مورد کاوی در شرکت ملی پالایش و پخش)
بررسی چارچوب های اندازه گیری عملکرد در شرکت های پیمانکاری پروژه های ساخت
بهبود بهره وری از منابع صنایع نساجی با استفاده از تولد بدون کارخانه
ارزیابی و مقایسه سیستم های سنجش عملکرد با استفاده از تصمیم گیری چند معیاره
بهبود ارزیابی در مدل EFQM، به روش فازی و اولویت بندی پروژه های بهبود، به روش های AHPو OR (مطالعه موردی در شرکت برق منطقه ای یزد)
ارئه الگوی مفهومی جهت تدوین معیارهای ارزیابی عملکرد در سازمان
تلفیق الگوهای تحلیلی کانو و SERVQUAL با مطالعه موردی در یک شرکت خدماتی مسافرتی
مطالعه ای کیفی درباره شناسایی ابعاد موجود در ادراک مشتریان از کیفیت خدمات یک بانک ایرانی
ارزیای کیفیت خدمات مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران
بررسی عوامل موثر برعملکرد تیمهای کاری مهندسی
بررسی رابطه بین ویژگی های فرهنگ سازمانی و کارایی شرکت های بیمه غرب استان مازندران
الگو سازی فرایند یک تحول از منظر استراتژیک (مورد بیمارستان شهید هاشمی نژاد)
ارائه مدل رهبری در سازمان های پیشرو بر پایه ی هستی شناسی فضای پست مدرنیستی و رویکرد ساختارشکنی
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان)
هیئت مدیره به عنوان رهبر سازمان
نقش ویژگی های فردی و سازمانی کارکنان در پذیرش تغییرات سازمانی
مقایسه دو رویکرد تعیین مقدر اقتصادی تولید در شرایط فازی
Organizational Agility: New conceptual Framework for uncertainty and change proficiency
پیش بینی تقاضای قطعت یدکی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
ارزیابی و انتخاب پیمانکاران عمرانی در مناقصه ها با استفاده از تصمیم گیری چند شاخصه ی فازی
نقد و بررسی دیدگاه ها و عوامل مختلف در مورد مدل پویای تولید در کلاس جهانی
Development of a method for multi-channel fuzzy exponential queueing systems and solution procedure
بررسی و دسته بندی مدل های برنامه ریزی پروؤه با محدودیت منابع در محیط فازی
استراتژی های تفکرناب و خلق ارزش در زنجیره تولید خدمات مسافری مترو
ارائه مدل ارزیابی، انتخاب و تخصیص سفارشات به تامین کنندگان در سیستم مدیریت روابط تامین کنندگان یک واحد نمونه لجستیک
ارائه مدلی از مدیریت زنجیره تامین پابک
بهبود برازش سری زمانی با بکارگیری خوشه بندی سلسله مراتبی برای پیش بینی پیک مصرف انرژی الکتریکی ماهانه
تحلیل اثر افزایش ظرفیت تولید و تغییر آمیخته محصول بر عملکرد حمل و نقل محصول(کاربرد شبیه سازی)
تعیین اولویت فرایندهای مخابراتی برای پیاده سازی مهندسی مجدد
مهندسی مجدد فرایند ارتباط دانشگاه و صنعت: مورد کاوی دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر
طراحی مدل کاربردی ارزیابی متوازن عملکرد سیستم های نگهداری و تعمیرات
بررسی مدیریت ادعا در قراردادهای صنعتی در ایران؛ مطالعه موردی قراردادهای صنعت پتروشیمی
مدل برنامه ریزی دو سطحی در تحلیل یک زنجیره تامین
تعیین اندازه انباشته اقتصادی و زمان بندی سفارش مواداولیه، تولید و تحویل محصولات نهایی
ارزیابی مدیریت ریسک در پروژع تامین تجهیزات CNG با رویکرد استانداردهای PMBOK
نگرشی جدید در مسایل تصمیم گیری چند معیاره با استفاده از مفهوم خوشه بندی در فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
مدلسازی و کنترل زنجیره تامین با بکارگیری سیستم های کنترل خطی
بررسی مفاهیم و مدلهای مدیریت دانش در «راهنای پیکره دانش مدیریت پروژه(PMBOK)»
مدیریت جریان موجودی در زنجیره تامین جهانی با رویکرد کاهش هزینه لجستیک-مطالعه موردی ایران خودرو
تعیین استراتژی های لجستیک جهانی با استفاده از علم مدیریت فازی- مطالعه موردی صادرات قطعه ایران خودرو
طراحی مدل رتبه بندی پالایشگاه های نفت کشور بروش تحلیل پوششی داده های فازی
An Approximation Approach to Numerical Solution of Convex Cost Algorithm in Production Planning
A Total System Approach to Design an Automotive component plant
طراحی الگویی برای شناسایی و انتخاب بازارهای هدف صادرات خودرو با استفاده از «منطق فازی»
ارائه یک مدل علمی برای اعتبارسنجی شرکت های ایرانی و بررسی اثر این اعتبار بر قیمت سهام شرکت ها
برازش خطی و غیرخطی نسبتهای مالی با بازده سهام در بورس اوراق بهادار
مقایسه ابعاد ریسک سرمایه گذران متخصص و غیر متخصص در مورد خرید سهام (مطالعه موردی: بورس اوراق بهادار منطقه ای اصفهان)
بررسی مسئله همگامی بازار در بورس اوراق بهادار تهران
بودجه بندی بر مبنای فعالیت در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
بررسی مدیریت ریسک با رویکرد اندازه گیری ریسک در ماتریس های پورتفولیو
لزوم رعایت انضباط مالی و پرهیز از اسراف و تبذیر در تخصیص و مصرف اعتبارات
بررسی آثار حدنوسان قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران
A Proposed Algorithm for portfolio Management Based on Markowitz Model
تشخیص بحران مالی شرکت ها بر اساس شاخص ها
بررسی اثر اعتماد مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل پذیرش فناوری اطلاعات (TAM) (مطالعه موردی : بانک ملت)
تصمیم گیری جهت تعیین راهبرد انتخاب سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در بانک صنعت و معدن ایران با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای (ANP)
طراحی یک سیستم سلسله مراتبی مدیریت دانش برای ارتباط هوشمندانه و کارا با مشتری در انتخاب بسته های خدماتی تور گردشگری با استفاده از رویکرد استدلال بر مبنای شواهد
Ranking Different IT aspects due to their effects on firm performance :An empirical study in Iran s car industry
تاثیر تکنولوژی بر اثربخشی برنامه ریزی استراتژیک سیستم های اطلاعاتی
بررسی موانع انتقال و به اشتراک گذاری دانش در یک سازمان ایرانی
استفاده از تحلیل پوششی داده ها در شناسایی سیستم های اطلاعاتی کارا
عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان در ایران
ارائه یک ساختار یکپارچه برای مدیریت دانش در سازمان های مجازی
اندازه گیری درجه مجازیت در شبکه همکاریهای مجازی مطالعه موردی در صنعت قطعه سازی خودرو
Empirical investigation of the Iranan customers adoption of Internet banking services
بررسی ارتباط بین فرایندهای مدیریت دانش و اثربخشی مدیریت دانش
طراحی الگوی عوامل موثر بر بکارگیری تجارت الکترونیکی در شرکتهای کوچک ایرانی
ارائه مدلی برای سنجش میزان آمادگی سازمان در زمینه مدیریت دانش (مطالعه موردی اطلاعات مرکز آمار ایران)
گونه شناسی استراتژی های مدیریت دانش
طراحی الگویی برای سنجش همسویی استراتژی فناوری اطلاعات و استرتژی کسب و کار سازمان
Modeling a bi-systemic ethical alliance in new biz environment an experience from Iranian novel organizations
یک روش پیشنهادی ارزیابی و انتخاب فرایندهای تاثیرگذار بر روی استراتژی سازمان
مطالعه چرخه حیات سازمانی در سازمان های ایرانی با اندازه کوچک-متوسط
پویایی شناسی تخریب محیط زیست در کلاردشت (از عارضه یابی تا نظریه پردازی)
Controlling the positive network externalities when facing inter-technological competition
طراحی و توسعه مدل مفهومی خانه استراتژی در موسسات آموزشی و پژوهشی (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی مالک اشتر)
معادله ساختری تبیین هماهنگی بین سازمانی میان سازمانهای متولی و مرتبط با اشتغال در استان مازندران
بررسی مدل همخوانی نادلر و توشن از منظر وظیفه- سازمان رسمی و توسعه ابزاری برای سنجش تناسب سازمانی
الگوی ترکیبی مدیریت استراتژیک: نقش دفتر مدیریت پروژه در اجرای استراتژی
تدوین استراتژی صنعت چای ایران
اندازه گیری عملکرد کتابخانه های آکادمیک-رهیافتی مبتنی بر کارت امتیاز متوازن
تدوین استراتژی های بانکداری الکترونیک در ایران با استفاده از ماتریس SWOT
یک چارچوب برای انتخاب سبد پروژه های پژوهشی بر اساس استراتژی های سازمان
ارائه ی چارچوب بومی-تطابقی تنظیم کنندگی دولت ایران به منظور تسهیل حضو سازمان های پیشرو ICT ایرانی در عرصه جهانی شدن
شناسایی و اولویت بندی آلترناتیوهای موثر در توانمندسازی بخش خصوصی توسط سازمان های توسعه ای به روش TOPSIS (مطالعه موردی سازمان های توسعه ای وابسته به وزارت صنایع و معادن)
ارائه ساختار سازمانی پیشنهادی برای مراکز رشد(انکوباتورهای) دانشگاهی
تجدید ساختار سازمانی با رویکرد فرایند محور
توانمندسازی کارکنان اساس سازمان های دانش محور
The Educational Leadership Role of Principal in professional Learning of Teachers
توسعه و کاربرد معیارها برای تحلیل داده های شغلی
بررسی اثربخشی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان در یک سازمان دولتی
The Enhancement of Organizational Commitment through Internal Marketing among State-owned bank
جایگاه انواع هوش در موفقیت مدیران در عرصه جهانی(با تاکید بر نقش هوش فرهنگی)
بررسی نقش و جایگاه تحقیقات میان فرهنگی در مطالعات سازمانی (درآمدی بر رفتار سازمانی میان فرهنگی)
مدیریت بر مبنای شایستگی (ضرورت ها و راهکارها)
بررسی و شناخت دلایل عمده ترک کار و شناسایی نشانه های آن
کدام رویکرد در توانمندسازی کارمنان؟ نگرشی تلفیقی به تئوری های توانمندسازی
مدیریت منابع انسانی در عصر تنوع فرهنگی
Gaining Competitive Advantage through Strategic sourcing in Strategic Human Resource Management:A Conceptual Framework
بهبود سیستم اندازه گیری کرکرد نیروی انسانی در سازمان های دانش محور
مدیریت استراتژیک منابع انسانی
Technology Selection in the Existence of Weight Restrictions
ارائه مدل ارزیابی توانمندی منطقه به منظور ایجاد پارک فناوری طبق الگوی لوزی پورتر
مقایسه تطبیقی رویکردهای متداول در ترسیم نقشه راه در رابردهای تکنولوژی
طراحی روش شناسی فرایند شکل گیری استراتژی تحقیق و توسعه بر مبنای معرفت شناسی تطوری و به کارگیری رویکرد نقشه راه: مطالعه موردی صنعت برق ایران
بررسی تاثیر دانش و مدیریت دانش بر نسل های تحقیق و توسعه
ارزیابی دیدگاه هیا سازمان های بین المللی یونیدو و اتحادیه اروپا در توسعه پارک های فناوری
طراحی نقشه راهنمای تدوین استراتژی های تحقیق و توسعه برای سازمان های ایرانی مبتنی بر استراتژی های تکنولوژیکی
سازمان کارآفرین، مبانی و راهبردها
سنجش ارزش مشتری با رویکرد تحلیل شبکه ارزش
بررسی رفتارهای آشوبناک و کاربرد آن در مدیریت فروش
معرفی چارچوبی برای عارضه یابی فرایند بازاریابی واحدهای کسب کار مبتنی بر مدل بلوغ فرایند بازاریابی
ارائه چارچوبی جهت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های ایانی مورد کاری: شرکت خودروسازی سایپا
بررسی، طبقه بندی و انتخاب استراتژی های ورد به بازارهای بین المللی
ارائه مدلی جهت افزایش رضایتمندی مشتری با رویکرد هوش تجاری و شش سیگما در سازمان ها
بررسی کارآمدی بازاریابی اینترنتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بسوی یکپارچه سازی دیدگاه های ارزیابی عملکرد بازاریابی
ارزیابی نقش سیستم مدیریت بازاریابی ترافیک بین الملل در شرکت مخابرات ایران و پیشنهاد الگویی جهت بهینه کردن توانمندی های مدیریتی آن
Customer Relationship Management: Strategies and Practices in selected banks of pakistan
مدیریت علامت تجاری با بررسی شاخص های اعتماد به علامت تجاری (BTS)
ساختار حکومت داری مناسب در ایران با رویکرد حکومت داری پایداری
پاسخگوی اداری: پژوهشی میدانی در بخش معاینات سازمان پزشکی قانونی استان تهران
راهکارهای حرکت از مدیریت دولتی نوین (NPM)به طرف حکمرانی خوب
تعمیم کاربرد مفهوم سرمایه اجتماعی در سازمان
Governance Structure and School Effectiveness
Scale of Conflicts between firms, Communtties, new social movements and the role of government
نقش سازمانهای دولتی و غیر دولتی در تامی و ارتقای سرمایه اجتماعی
تاثیرات فساد اداری بر کارآفرینی
اعتماد سازمانی (Organizational Trust)
کاوش سیاه چاله ها در سازمان های مجازی
An Integrated Code of Ethics and Bank Rating model
پیامدهای مدیریت اخلاق مدار در توفیق سازمان های عصر اطلاعات
بررسی ارتباط میان انواع استراتژی های انجام مسئولیت اجتماعی با ساختار سازمانی در سازمان های بخش دولتی شهر اصفهان
بررسی نظام نوآوری صنعت مشاوره مدیریت ایران
عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان در انتخاب سوخت خودروهای شخصی
Time Allocation Decisions Associated with Job Market Preparation: Graduate Perception versus Market Realities in the case of Institute of Business Administration Sukkur
تحلیل پویای انتشار شایعه در سازمان
آوازه سازی: مقایسه فهرست 100 شرکت برتر ایران با مدل های فورچون و فامبرون
هزینه های کیفیت در امور کنترل کیفیت آب (آزمایشگاه مرجع)
برف 83 گیلان و تاثیر آن در انسجام بخشی مدیریت بحران
جایزه بهره وری و تعالی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی
طراحی و استقرار سیستم بهای تمام شده آب و فاضلاب در شرکت های آب و فاضلاب
عنوان تجربه: پیمایش انشعابات آب مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه
نقش مربی گری مدیر در بهبود کارکنان واحد بهره برداری شبکه فاضلاب شهر شیراز
طراحی و استقرار نظام آراستگی در شرکت آب و فاضلاب استان یزد
برنامه جامع طرح تکریم شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
طراحی و استقرار سامانه کنترل پروژه و موافقت نامه طرح های عمرانی در شرکت آب و فاضلاب روستایی اردبیل
عنوان تجربه: استقرار مدیریت ذینفعان در تدوین استراتژی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
عنوان تجربه: مهندسی مجدد نیروی انسانی در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
ایجاد سیستم نرم افزاری بانک طرح جامع آبرسانی
تسری آرمان و استراتژی در ایه های مختلف سازمان
مهندسی ارزش پروژه پستهای انتقال برق باختر
رهبری و مدیریت سازمان ها مبتنی بر پنج سطح تفاهیم(کاربرد تفکر سیستمی در رهبری و مدیریت سازمان ها)
تجربه تدوین کتاب هشتصد پرسش و پاسخ اپراتوری، تجربه آزمون اپراتوری پست های فوق توزیع و انتقال گام اول در تجربه ارزیابی رفتاری شرکت برق منطقه ای تهران امور انتقال نیرو
گزینه برتر شرکت برق منطقه ای خراسان
استقرار سیستم مدیریت خدمات رفاهی در شرکت برق منطقه ای کرمان
طرح آموزش مدیریت مصرف در مدارس نمونه شرکت برق منطقه ای مازندران
استفاده از کارت امتیازی متوازن (BSC) در شرکت برق منطقه ای اصفهان به عنوان یک تجربه مدیریتی
مورد کاری: توسعه و ایجاد برنامه های تفویض اختیار برای مدیران شرکت توزیع برق استان گیلان در راستای توانمندسازی مدیران، کارکنان، تمرکز زدایی و تسهیل در انجام امور (مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان9
مدیریت بحران و امداد نجات در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی
توسعه مجتمع های ایستگاهی در تهران با استفاده از تجربه موفق هنگ کنگ
رتبه بندی و ارزیابی عملکرد شرکتها و سازمانهای تابعه شهرداری تهران
استفاده از توان بخش خصوصی در مدیریت پارک حاشیه ای
طرح جامع درآمدهای پایدار شهرداری تهران
استفاده از پتانسیل های درون سازمانی در فرایند تدوین برنامه های میان مدت شهرداری ها(نمونه موردی: سومین برنامه پنجساله شهرداری اصفهان)
مدیریت ضایعات میوه و تره بار شهر تهران
تدوین یک تجربه مدیریتی لزوم شناخت افکار عمومی از طریق مدیریت و ایجاد واحد ارتباطات مردمی
نقش یک تصمیم گیری استراتژیک بر وضعیت پست استان مازندران
طراحی و ایجاد شبکه پشتیبانی و تدارکاتی بر اساس CBIS
تدوین و تبیین یک تجزیه ی مدیریتی تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت پست و تلگراف و تلفن(ICT) و شرکت ها و مراکز وابسته
اعمال مدیریت تغییر در پردازش اطلاعات بین اپراتوری مراکز ارتباط بین الملل در شرکت ارتباطات زیر ساخت
برنامه ریزی افزایشی در سازمان دهی جامعه، گامی عملی به سوی ارتقاء سلامت روایت سازماندهی جامعه در مرکز تحقیقات توسعه اجتماعی و ارتقا سامت گناباد(وابسته به دانشگاه علوم پزشکی گناباد)
تصمیم گیری استراتژیک در یک سازمان غیردولتی
استقرار نظام ارزیابی عملکرذ حوزه معاونت پشتیبانی دانشگاه های علوم پزشکی
نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد
تجربه مدیریتی اجرای نیازسنجی آموزشی در وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی جهت ارائه در کنفرانس بین المللی مدیریت
رویکردی جدید در تهیه سیستم نرم افزاری مورد نیاز سازمان- تجربه طراحی سیستم مدیریت اطلاعات بیمارستان در دانشگاه علوم پزشکی یزد
اجرای طرح عارضه یابی در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران بر اساس مدل EFQM
ارتقا سلامت نظام اداری در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
استقرار نظام مانیتورینگ بهره وری در شرکت های گاز استانی
طراحی و تبیین الگوی مهارتهای سه گانه مدیریتی در بین مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
استقرار سیستم بررسی شکایات مشتریان ISO1002 برای اولین بار در ایران
عنوان تجربه مدیریتی: نقش کارفرما در طرح احداث کارخانجات گاز و گاز مایع NGL 1200/1300
یکپارچه سازی روش ارزیابی متوازن با فرایند برنامه ریزی استراتژیک در شرکت پالایش گاز سرخون و قشم
یک تجربه موفق سازمانی ارزیابی عملکرد و مستند سازی رفتار سازمانی در واحدهای تولیدی
پیاده سازی و استفاده از تجارت الکترونیکی (B2B) در شرکت ایساکو
مدیریت تغییر از ماهیت تحقیقاتی به ماهیت تجاری
تجربه برنامه ریزی استراتژیک و جاری سازی استراتژی ها با لگوی BSC در شرکت صنعتی سردساز خودرو
ارزیابی چند وجهی ابزار تکمیلی سنجش شایستگی ها در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
بهبود و استقرار سیستم توسعه منابع انسانی در شرکت سایپا یدک
ارائه مدل Work System مطالعه موردی: بررسی حوزه فنی سازمان صدا و سیما