آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 22تعداد صفحات کتابچه مقالات: 311
تعداد نمایش مقالات: 5842
پنجمین همایش ملی علوم انسانی و مدیریت
پنجمین همایش ملی علوم انسانی و مدیریت در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ توسط ،دبیرخانه دایمی همایش در شهر قم برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی علوم انسانی و مدیریت مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین همایش ملی علوم انسانی و مدیریت
بررسی تاثیر سیاست پولی نامتعارف بر عملکرد بانک
تاثیرکارایی،حاشیه سود،نرخ بازده دارایی ها و نقدینگی برریسک اعتباری در بانکهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
بانکداری اسلامی در انگلستان: مطالعه موردی بانک اسلامی بریتانیا
برخی عوامل تاثیر گذار برتبدیل شدن ایران به یک مرکز مالی بین المللی ومزایای آن
ابهامات ومشکلات پیش روری خصوصی سازی در بانک های توسعه ای در ایران
بررسی طرح کنترل و بازرسی بسته بندی محصولاتمطالعه موردی: شرکت ایران تابلو
بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی اعتماد سازمانیمدیران مدارس پسرانه دوره دوم متوسطه دوم ناحیه یک شهر خرم آباد
طرح کنترل و بازرسی محصول نهاییمطالعه موردی: شرکت ایران تابلو
بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران درسازمان های دولتی
تعامل با مردم واخلاق مداری هنر گمشدهدرحوزه ایمنی و مدیریت بحران شهری
ارزیابی قابلیت های نوین سنجش از دور در مدیریت جنگل
بررسی نقش مدیریت هزینه بر مبنای فعالیت بر کاهش هزینه های سازمانی
مدیریت هزینه هدفمند و مدیریت هزینه کیفیت، راهکاری جهت کاهش هزینه هایشهرداری شهر مشهد
نقش دوسوتوانی دیجیتالی در شکل گیری کارآفرینی سازمانی دیجیتال
تحلیل رویکرد های تصمیم گیری در مدیریت بازرگانی و راهبردهای موثر درتصمیمات مدیران
نقش مولفه های مدل تبلیغات وب دو کاف در شکل گیری قصد خریدمورد مطالعه: کاربران گوشی هوشمند شهر مشهد
بررسی تاثیر تفکر انتقادی بر یادگیری دانش آموزان
تبیین عوامل تاثیر گذار در سیاست گذاری بازرگانی بر اقتصاد کشور
تاثیر عوامل بازاریابی بر صنعت بیمه
بررسی تاثیر استفاده از روش های بازاریابی دیجیتال در بازاریابی بین المللی
بررسی تاثیر تبلیغات در توییتر بر جهت گیری مخاطبان نسبت به برند تبلیغ شده
بررسی چگونگی اجرای کمپین محتوایی مبتنی بر روش های بازاریابی محتواییدر توییتر