آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 67تعداد صفحات کتابچه مقالات: 644
تعداد نمایش مقالات: 26611
هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها
هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها در تاریخ ۵ اسفند ۱۴۰۰ توسط دانشگاه اصفهان، در شهر اصفهان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها
استفاده از موشن کپچر برای شناسایی حالات احساسی صورت
بازی رایانه ای بهگفت بهبود اختلال تولیدی در گفتاردرمانی کودکان
بررسی نمودهای گروتسک بر شخصیت پردازی و روایت بازی های هوشمند معاصر کودکان در ایران با تکیه بر نظریه میخاییل باختین
تحلیل فقهی حقوقی خریدوفروش اکانت بازی های مجازی
تحلیل بینامتنی بازی آنسوی باران و دره یادبود با تکیه بر مینیمالیسم
مقایسه اضطراب و کیفیت خواب در کودکان معتاد به بازی های رایانه ای و کودکان عادی دبستا نی شهر اصفهان
مقایسه پرخاشگری و انزواطلبی در کودکان معتاد به بازی های رایانه ای و کودکان عادی دبستا نی شهر اصفهان
A Systematic Review of Video Games for Speech Rehabilitation
An Investigation into the Applicability of Robot-AR-Aided LMOOCs for Language for Nursing Purposes Teaching and Learning
اdido:بازی جدی مبتنی بر توان بخشی باهدف بهبود مشکل بینایی عدم هماهنگی حرکت چشم
Effects of digital game-based learning on problem solving: Empirical Evidence-Based Study
Game based learning and prosocial behaviors: Empirical Evidence-Based Study
Generating Game Map Layouts for Formally Specified Nonlinear Narratives
Main Interactive Affordances in MMOGs and Players' Experiences: Case Study of World of Warcraft Players’ Experiences
Music and the Empathy of the Player Towards the Character in Video Games
Parak the Pigeon-post; a Videogame for Children Speech Rehabilitation
The relationship between different concepts in the field of games
Thematic Analysis of Serious Game Research Trends in Iran and in the World
Writerly Experience in Video Games A Classification of Video Games from Barthesian Perspective
اثربخشی بازتوا نی شناختی نرم افزار کاپتان لاگ بر بهبود نارسایی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر
اثربخشی درمان مبتنی بر مهرورزی مادران بر اعتیاد به بازی های رایانه ای، ارتباط با والدین و پرخاشگری کودکان پیش دبستا نی
استفاده از الگوریتمk- برش برای تحلیل بازی برخط چندنفره
استفاده از بازی رایانه ای تردیکو برای بهبود مهارت های ارتباطی
امکان سنجی اثرگذاری بازی های رایانه ای بر اختلال سوگیری افراد افسرده به همراه تولید یک بازی رایانه ا ی دیالوگ محور
ان گیزش کاربر و تاثیر آن بر نگرش به بازی های خدماتی و تمایل به خرید آنلاین در شبکه های اجتماعی و وبسایت ها
ایجاد تجربه کنفرانس از راه دور با استفاده از واقعیت مجازی
آموزش حقوق محیط زیست به کودک در بستر بازی های رایانه ای
بازی وارسازی؛ رویکردی نو در کتابخانه های دانشگاهی
بازی های متاورسی بر بسترهای بلاک چین
برد گراف؛ مصورسازی تعاملی داده ها ی مربوط به بازی ها ی رو میزی
بررسی اثربخشی بازی رایانه ای لگو بر خلاقیت نوآموزان دختر مقطع پیش دبستانی
بررسی رابطه میزان استفاده بازی های رایانه دانشجویان ارتباط تصویری و سبک های یادگیری از منظر دیوید کلب
بررسی میزان محبوبیت بازی های رایانه ای براساس نظر منتقدین با هدف شناخت بازی برتر
بررسی تا ثیر توان بخشی شناختی (CRT)مبتنی بر بازی ها ی رایانه ای بر اجزای شناخت در دانش آموزان با اختلال اضطراب اجتماعی
بررسی رابطه شایستگی حرفه ای معلمان در اجرای بازی های رایانه ای و افزایش توجه در دانش آموزان بیش فعال بر اساس استانداردTPACK
بوموبر؛ بازی جدی واقعیت افزوده آموزش جغرافیا برای کودکان
بهبود تولید مراحل بازیSuper Mario Bros با استفاده از الگوریتم های نمونه برداری در زبان برنامه سازی احتمالاتی فیگار و
بهبود عملکرد شبکه عصبی عمیق در تولید خودکار محتوای بازی های رایانه ای
به کارگیری بازی ها ی جدی چندوجهی در توان بخشی شناختی
تاثیر بازی های رایانه ای مبتنی بر پلتفرم واقعیت مجازی بر افزایش سطح تعاملات اجتماعی دانش آموزان افسرده
تاثیر گیمیفیکیشن بر قصد خرید بازی های دیجیتال با نقش میانجی اعتماد به فروشنده: مطالعه وبسایت های فروش بازی های دیجیتال
تبیین تجربه بازیکنان بازی های ویدیویی در مواجهه با رابطه ای نرم افزاری و سخت افزاری مطالعه موردی: فرزندان مورتا
تحلیل زیباشناختی رو ش های آهنگ سازی در موسیقی متن بازی های رایانه ای
ترازچین: طراحی یک بازی آموزشی به منظور آموزش غیرمستقیم ریاضیات به دانش آموزا ن
چالش ها و فرصت ها ی استفاده از بلاکچین برای جعبه های غنیمت در بازی های رایانه ای
چگونه گیم های ماجراجویانه و اکشن عملکرد شناختی گیمرها را بهبود میدهند
حفاظت از حق بر حریم خصوصی کودکان و حفاظت از داده ها در بازی های آنلاین با تاکید بر قوانین اتحادیه اروپا
ذهن های خشمگین؛ طراحی و تولید یک بازی رایانه ای بر اساس تئوری تخلیه هیجانی و بررسی اثر آن بر مدیریت و کاهش خشم
روش های حل و فصل اختلافات بین المللی سازندگان و کاربران بازی های رایانه ای
سیستم توصیه گر پالایش همکارانه جهت پیشنهاد بازی های رایانه ای
شناخت شاخص های بومی سواد بازی های رایانه ای: مصاحبه عمیق با کارشناسان
طراحی الگوی بازی رایانه ای فا می لا با تمرکز بر رشد گام به گام کودکان در آموزش موسیقی
طراحی بازی رایانه ای فیزیکی مبتنی بر زاویه سنجی برای توان بخشی آسیب دیدگی های شانه
طراحی و توسعه یک بازی هدفمند برای شناسایی نامتغیرهای برنامه
طراحی هنری بازی عیار تنها با تاکید بر فرهنگ و ادبیات تاریخی ایرانی
طراحی و ساخت سخت افزار و بازی رایانه ای آموزش احیای قلبی-ریو ی
کنترل بازی های رایانه ای به کمک ردیابی نقاط نشانگر آناتومیک بدن؛ تجربه ی غوطه وری واقعی در فضای مجاز ی
لزوم توجه به حقوق کودکان در برخورداری و حفظ محیط زیست سالم در بازی های رایانه ای
مدل مفهومی عوامل موثر در پذیرش بومی سازی بازی های رایانه ای
مروری بر چالش های طراحی موسیقی متن در بازی های رایانه ای
مروری بر رو ش های پیش بینی ریزش بازیکنان در بازی های رایانه ای
مصورسازی اطلاعات کمپین های بازی های تبلیغاتی جهت تحلیل بهتر بازی های تبلیغاتی
مصورسازی هوشمند داده های بازی های ویدیویی براساس پلتفرم
نظریه ها و اصول یادگیری پشتی بان آموزش مبتنی بر بازی های دیجیتال
نقش بازی وارسازی در تغییر رفتار کارکنان در یک سازمان
نقش بازی های رایانه ای در بزهکاری و بزه دیدگی اطفال مطالعه موردی؛ دبستان های شهرستان کلیبر
یک عامل نقاد پیشرفته برای یادگیری عامل در محیط بازی فوتبال گوگل