پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ماه 98

پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها

The 5th International Conference on Computer Games; Challenges and Opportunities

پوستر پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها

پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ توسط دانشگاه اصفهان و تحت حمایت سیویلیکا در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.


محورهای کنفرانس:

تحلیل‌های روانشناختی

درمان و ارتقاء سلامت روانی

سواد رسانه‌ای

مدل‌سازی احساس و هیجان

پدافند غیرعامل، مدیریت بحران، قدرت نرم

ملاحظات حقوقی

مالکیت فکری و کپی‌رایت

رویکرد فلسفی بازی‌های رایانه‌ای

شیوه‌های جذب مخاطب، بازاریابی و تبلیغات

نقش صنعت بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، اقتصاد و کارآفرینی

مدل‌سازی فرایند توسعه‌

مدل کسب و کار و درآمدزایی

مدیریت پروژه‌های بازی‌سازی

فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه‌ بازی‌های آنلاین

رویکردهای هوش محاسباتی

نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر

تولید محتوای رویه‌ای (PCG) و دشواری پویا

بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر شبیه‌سازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی

واسط کاربری و تجربه‌ی کاربری

تحلیل زیبایی‌شناختی و هنری

اصول هنری در طراحی و شخصیت‌پردازی

بهینه‌سازی در تلفیق هنر و تکنیک

روایت و بازی‌نامه‌نویسی
 
بازی‌های جدّی  (Serious Games)

بازی‌نمایی  (Gamification)

بررسی نقش بازی‌های رایانه‌ای و ارائه‌ی ایده‌های جدید در حوزه‌های:

        خانواده

        درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی

        فرهنگ، تاریخ و ادبیات

        آموزش و یادگیری

        تبلیغات

        هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی

        فقه و اخلاق

        توسعه‌ی صنعت گردشگری

        درمان اختلالات جسمی

        توانبخشی شناختی

        ترویج ارزش‌های دفاع مقدس

        ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی

و کلیه‌ی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و هنری و اجتماعی بازی‌های رایانه‌ای