آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 20تعداد صفحات کتابچه مقالات: 302
تعداد نمایش مقالات: 12148
چهارمین کنفرانس پژوهش های مدیریت و مهندسی صنایع
چهارمین کنفرانس پژوهش های مدیریت و مهندسی صنایع در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۹۶ توسط ،پرديس بين الملل توسعه ايده هزاره در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس پژوهش های مدیریت و مهندسی صنایع مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین کنفرانس پژوهش های مدیریت و مهندسی صنایع
بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت و ویژگی های شخصیتی بر خریدهای آنی اینترنتی
تاثیر اخلاق مدیریت و رویکرد کاربردی آن در توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک
بررسی تاثیر رهبری کاریز ماتیک و عدالت سازمانی به رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعاتی: شرکت عملیات اکتشاف نفت)
بررسی امکان به کارگیری سیستم هزینه یابی مبتنی بر فعالیت ABC در شرکت های پخش و توزیع استان زنجان
بررسی و رتبه بندی عوامل موثر در پذیرش بانکداری اینترنتی برای افزایش سهم بازار در سیستم بانکی (مورد مطالعه: مشتریان بانک تجارت استان البرز)
بررسی رابطه فناوری اطلاعات و مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید آن لاین: مطالعه موردی در ایران
بررسی اثربخشی شدت تبلیغات سیاسی (مطالعه موردی: گوشی های اپل و سامسونگ - نوشابه های پپسی و کوکاکولا)
انتخاب یک سیستم برنامه ریزی و منابع سازمان مناسب با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی برای شرکت نفت و گاز پارس
ارایه مدل بهینه سازی زمان دیرکرد و مسافت پیموده شده در مدل زنجیره تامین دو مرحله ای
بررسی تاثیر عدم شفافیت اطلاعاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس بر رفتار مالی توده وار سرمایه گذاران حقیقی در بورس
جان به سلامت سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس
قیمتپذاری هوشمند داده با محوریت رضایتمندی مخاطبان و ارایه کنندگان خدمات در خدمات IPTV/OTT
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در موفقیت استقرار مدیریت دانش در شرکت فراسان
بررسی رابطه برند کارفرما و رفتار شهروندی سازمانی
بررسی تاثیر ابعاد تصویر فروشگاه و درگیری موقعیتی که قصد خرید مجدد کاربران اینترنتی (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب فروشگاه های عرضه کننده محصولات مد
بررسی رابطه بین عملکرد بازاریابی و عملکرد و صادراتی با در نظر گرفتن متغیر میانجی قابلیت مطالعه موردی: شرکت های صادراتی استان کردستان صادراتی
تحلیل عدم قطعیت موجود در کیفیت پروژه و رابطه آن با زمان و هزینه با استفاده از شبکه های بیزین
در این رابطه تعدد مراکز تصمیم گیری و صادرات با عملکرد صادراتی در شرکت های صادراتی استان کردستان