آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 120تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1238
تعداد نمایش مقالات: 5759
هفتمین کنفرانس ملی علوم انسانی و آموزش و پرورش با محوریت توسعه پایدار
هفتمین کنفرانس ملی علوم انسانی و آموزش و پرورش با محوریت توسعه پایدار در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ توسط ،دبیرخانه دائمی در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی علوم انسانی و آموزش و پرورش با محوریت توسعه پایدار مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هفتمین کنفرانس ملی علوم انسانی و آموزش و پرورش با محوریت توسعه پایدار
بررسی تامین منابع مالی و مدیریت هزینه های مدارس: ایران و فنلاند در یک قاب تطبیقی
اهمیت آموزش مهارت های زندگی پایدار توسط معلمان به دانش آموزان و تاثیر آن بر جامعه
بازاندیشی در برنامه ریزی درس ی با رویکرد تلفیق مهارت های قرن بی ستویکم در طراحی فعالی تهای یادگیری
جایگاه زبان عربی در جهان و ایران
نقش فلسفه های تربیتی در طراحی نظام های آموزشی و شیوه های تدریس
بهره گیری از روش آموزشی ایفای نقش در مبحث بهداشت دهان و دندان به جهت ارتقای فرآیند یادگیری و عملکرد مناسب در دانش آموزان
بررسی رابطه نشاط ذهنی با کیفیت زندگی در مدرسه در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر یزد
بررسی رضایت ادراک شده و کیفیت زندگی شغلی در معلمان ماده ۲۸
نقش فلسفه درپرورش و تکامل تفکر انتقادی۱ دانش آموزان مقطع ابتدایی
پیش ب ینی تاب آور ی بر مبنای طرح واره های هی جانی در دانش آموزان
بررسی رابطه بین تمایل بزهکاری و جو عاطفی خانواده در دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان ناحیه ۲ شهر یزد
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر خودشفقتی، بهزیستی ذهنی و انعطاف - پذیری شناختی دانش آموزان
پیش ب ینی تاب آور ی بر مبنای طرح واره های هی جانی و الگوی ارتباط ی خانواده با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در دانش آموزان
افقهای تازه در فناوری آموزش: بررسی راهبردی فرصت های نوین در تحولات ادگیری دیجیتال
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه های دوم ، سوم وچهارم ابتدایی به روش ویلیام رومی
سبکشناسی لایه واژگانی کتاب ترجمه سواداالعظم براساس سبک شناسی لایهای
نقشه مفهومی، شیوه نوین تدریس در آموزش علوم تجربی
An Analysis of Iranian English Language Teachers' Resilience in Responses to Crisis - Induced Challenges Aligned with Sustainable Development Goals
میزان تحقق زیر ساخت های توسعه علمی پایدار با تکیه بر سند تحول بنیادین جهت بهبود عملکرد معلمان
بررسی اختلالات خلقی در کودکان مبتلا به سندروم واردنبرگ و تاثیر مداخلات روانشناختی بر بهبود وضع ی ت روانی و اجتماع ی آنها
بررسی تاثیر روشهای مداخله رفتار ی مبتن ی بر تحلیل کاربردی رفتار بر کاهش رفتارهای چالشبرانگیز در کودکان مبتلا به اختلال ت طیف اتی سم
چگونه توانستم با به کارگیری مهارت خودآگاهی، انزواطلبی و گوشهگیری دانش آموزم، زهرا را کاهش دهم؟
تاثیر فناوری در یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی
بررسی علل فرسودگی شغلی معلمان در مقطع ابتدایی
مقایسه روشهای تدریس میکرولرنینگ (خرد)، یادگیری معکوس و سنت ی (عادی) بر یادگیری درس جامعهشناس ی دانش آموزان دختر سال دوم متوسطه شهر اروم یه
راهبرد های جدید مدارس در برخورد با نسل Z
بررسی نیازهای آموزشی مدرسین در زمینه روشها و فنون تدریس و تاثیر بر عملکرد آنها
فناوریهای نوین در خدمت تربیت آینده ساز: واکاوی نقش یادگیری دیجیتال در پرورش شایستگیهای قرن بیست ویکم
نقش آموزش فرهنگی -هنری در پرورش دانش آموزان: رویکردها، چالشها و راهکارها
تاثیر سواد دیجیتال بر تعاملات اجتماعی دانش آموزان (مطالعه موردی: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان سمنان)
تاثیر پیش آیندهای کلیدی تحول دیجیتالی برعملکرد سازمانی درسازمان های دولتی شهرستان کازرون
شبیهسازی هوشمند کلاس درس با استفاده از دوقلوی دیجیتال؛
بررسی تاثیر پرورش مهارت حل مسئله خلاق در دانش آموزان ابتدایی بر تربیت مدیران آینده و پیشبرد توسعه پایدار
بررسی کیفیت آموزش مجازی با تاکید بر زیرساختهای فناوری و تعامل اساتید و دانشجویان
آموزش مهارتهای زندگی بر شادی و سازگاری دانش آموزان کم توان ذهنی مقطع ابتدایی مدارس استثنایی شهر کرمانشاه
مطالعه ی تاثیر یادگیری مشارکتی (تفحص گروهی) بر رشد مولفه های مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر پایه ی ششم ابتدایی شهرستان خلخال
تبیین نقش محوری معلمان در آموزش تفکر انتقادی به دانش آموزان
پداگوژی حرفه ای و کاربرد آن در مدارس فنی و حرفه ای
پیش بینی رفتارهای پرخطر از طریق انعطاف پذیری شناختی، تکانشگری و ریسک پذیری در ورزشکاران ورزش های پرخطر طبیعت محور
نقش یادگیری موثر بر افزایش اعتماد به نفس
نقش ابزارهای نوین در یادگیری دانش آموزان
بررسی میزان اثر بخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر رابطه مادر-کودک
نقش بازیهای آموزشی در علاقه مند کردن دانش آموزان به درس قرآن و دینی
آینده سازی با آموزش تفکر: راهی به سوی جامعه متفکر و پویا
نقش آموزه های دین اسلام در آموزش و پرورش ایران برای توسعه پایدار
درسپژوهی بهمثابه راهبرد توسعه حرفه ای معلمان و ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش آموزان: تحلیلی بر تعامل یادده ی-یادگی ری
چالش های آموزش الکترونیک در ایران
بررسی نقش معلمان در تربیت دینی دانش آموزان
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی و سرمایه فرهنگی بر پذیرش سیاستهای مدیریت منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان
سطحبندی و سنجش آسیب پذیری فضاهای آموزشی شهر ایرانشهر
بررسی مقایسه ای بنیادهای مکاتب فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی و غربی
نهادینه سازی فرایند توسعه پایدار؛ چالش های نظام آموزشی
جایگاه و نقش مذهب بر نهاد آموزش و پرورش ایران
مرور وبررسی مزیت ها و معایب آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی در آموزش و پرورش ایران
بررسی نقش معلمان در فرآیند آموزش توسعه پایدار در ایران
آینده بشر در گرو مهارتها: بازاندیشی در رسالت هنرستان ها
نقشآفرینی تعلیم و تربیت اسلامی در شکلگ یری هویت دینی دانش آموزان ابتدا یی: رویکردی راهبردی به نظام آموزش رسمی
بررسی رابطه شرایط خانوادگی و کیفیت زندگی دانش آموزان بر میزان علاقه به تحصیل آنان
شناسایی شاخص های حکمرانی تربیتی در آموزش و پرورش
عوامل موثر برانگیزش کارکنان آموزش و پرورش
فرصت ها و چالش های استفاده از فناوری در کلاس درس
حل مشکلات نوشتاری و گوشه گیری دانش آموزان کلاس اول ابتدایی
ذهن آگاهی: از نظریه تا کاربرد
آموزش در عصر دیجیتال: فرصتها و چالش ها
مروری بر اثربخشی آموزش مبتنی بر شبیه سازی و فناوریهای کمک آموزشی در تدریس حرفه ای به دانش آموزان کم توان ذهنی
بررسی قابلیت کاربرد مدل پذیرش فناوری توسط مدیران مدارس هوشمند شهر قم بر اساس مدل تم
بازیهای آموزشی دیجیتال به عنوان ابزار توانبخشی شناختی: بررسی تاثیرات و چالش ها در آموزش دانش آموزان دارای اختلال ADHD
نیازسنجی آموزش ی اعضای هیات علم ی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول و دانشکده فنی وحرفه ای سما دزفول در سال تحصیلی۹۵- ۱۳۹۴
تحول در آموزش و پرورش: چالشها و فرصت ها
نقش همکاری کتابخانهها، مدارس، کتابداران و معلمان در رشد تحصیلی و شخصیتی دانش آموزان
بررسی موانع مدیریت در مدارس
یادگیری فناورانه: مسیر آمادگی دانش آموزان برای آینده دیجیتال
آموزش الکترونیک و تاثیر آن بر تعلیم وتربیت اسلامی: تحولات و چالش ها
نقش ساز پیانو در بهبود ذهنی و یادگیری و خلاقیت دانش آموزان
تعلیم و تربیت دینی و ترویج فرهنگ اسلامی
تکنولوژی آموزشی: در مسیر خدمت به آموزش
تقویت مهارت های خودمراقبتی دیجیتال: راهبردی پیشگیرانه در مواجهه با مخاطرات فناوری های نوین
نقش هوش مصنوعی در تحول نظام آموزشی: فرصتها و چالشها
همگرایی دانشگاه، صنعت و آموزش وپرورش: راهکاری برای توسعه زیرساخت های علمی پایدار
مقایسه روشهای ارزیابی در مدارس ابتدایی ایران و کانادا
طراحی مدل پیش بینی ایندهای حساسیت اخلاقی معلمان مبتنی بر تنظیم روابط عاطفی
مدلهای نوین برنامه ریزی در آموزش عالی مبتنی بر نیازهای بازار کار
مروری برمفهوم برنامه راهبردی در عرصه تربیت بدنی دانش آموزی
تدوین برنامه ریزی راهبردی برای توسعه بهداشت روان مدارس
فقرزدایی در برنامه های توسعه روستایی (تطبیق دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی)
بررسی نقش آموزش و پرورش در نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه آب: راهبردها و چالش ها
نقش برنامه درسی مدارس درتقویت هویت ملی و ارزشهای ایرانی
تاثیر تابآوری روانشناختی بر توانمندسازی معلمان در پیشبرد اهداف توسعه پایدار در آموزش
اثربخشی آموزش تاب آوری بر پیشگیری از رفتارهای پرخطر در دانش آموزان
بررسی نقش بازی های گروهی در یادگیری بهتر دانش آموزان دوره ابتدایی
نقش خودکارآمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت در یادگیری دانش آموزان ابتدایی
نقش معلمان در فرایند آموزش توسعه پایدار در کشور
مروری براثرات کاربرد هوش مصنوعی در طراحی محتوای آموزشی برای کودکان با نیاز ویژه
رابطه بازداری رفتاری، مسئولیتپذیری و یادگیری خودراهبر با اعتیاد به اینترنت دانش آموزان
الزامی شدن فرهنگ دسترسی به وکیل دادگستری از طریق آموزش در مدارس با تاکید بر قوانین و الزامات حقوقی
بررسی نقش روش های نوین تدریس بر بهبود مهارت های ارتباطی دانش آموزان
تاثیر اخلاق حرفه ای معلم بر افزایش انگیزه دانش آموزان
نقش فضای مجازی بر بنیانهای اخلاقی و هویت یابی دانش - آموزان دختر پایه نهم شهر زابل
آموزش مهارت های اجتماعی در مدرسه و تاثیر آن در کنترل آسیب های اجتماعی دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان ارومیه
بررسی تاثیرگذاری الگوهای رفتاری معلمان بر تربیت و نحوه عملکرد مدیران آینده
ارزیابی اثربخشی دورههای آموزش مهارتی بر اشتغالزایی با استفاده از تحلیل محتوا
تاثیر بازیمحور کردن آموزش بر رشد شناختی و هیجانی کودکان در مقطع ابتدایی
پایش وتحلیل رفتار دانش آموزان با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم ژنتیک نسخه بومی بهینه جهت شناسایی الگوهای افت تحصیلی
بررسی نقش آموزش جغرافیا در توسعه پایدار
بررسی میزان آشنایی و استفاده از روشهای نوین تدریس و شناسایی عوامل موثر بر آن در بین معلمان آموزش و پرورش استان مازندران
مشاوره گروهی و کاربرد برای بهبود عملکرد روحی دانش آموزان
افزایش مهارت تدریس آموزگاران با کاربرد روش تدریس خرد
برسی رابطه سبکهای هویت و کمال گرایی با اضطراب حالت و صفت در نوجوانان
تحریم از منظر حقوق بین الملل
دیدگاه های نسل جوان میناب به دوران پهلوی: مطالعه ای کیفی در بستر فرهنگی و اجتماعی شهرستان میناب
نقش دلبستگی دوران کودکی و از خودبیگانگی روانی در رفتارهای پرخطر نوجوانان
بررسیظرفیت های همکاری میان نهادهای آموزش و پرورش و نهادهای متولی وکلات (مرکز وکلاء -کانون وکلاء) در زمینه انتقال و نهادینه سازی آموزش رشته حقوق با تاکید بر دستورالعمل های یونسکو
تحلیل تطبیقی مدیریت هوش عاطفی دانش آموزان ورزشکار بر اساس آموزه های قرآن
بررسی نقش آموزش درمان بازسازی شناختی بر بهبود کارکرد اجتماعی و بازتوانی شناختی دانش آموزان بیش فعال مقطع ابتدایی شهر قوچان
ضرورت های توجه به تربیت اجتماعی در نظام آموزش عمومی ایران
بررسی رابطه باورهای دینی با خوداثربخشی دانش آموزان
نقش معلمان در ترویج مفاهیم توسعه پایدار: چالش ها و راهکارها
راهبردهای نوین در مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی: چالشها و فرصت ها
اهمیت نقش مدیران آموزش دیده در محیط های کار بویژه مدارس
بازیابی پیوند بین فیزیک و زیست شناسی در آموزش متوسطه با استفاده از فناوری های نوین و روش های آموزش چندرشته