آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 251تعداد صفحات کتابچه مقالات: 4334
تعداد نمایش مقالات: 10063
سی ویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه: رضایت مندی و اعتماد مردم به صنعت بیمه
سی ویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه: رضایت مندی و اعتماد مردم به صنعت بیمه در تاریخ ۱۳ آذر ۱۴۰۳ توسط پژوهشکده بیمه، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سی ویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه: رضایت مندی و اعتماد مردم به صنعت بیمه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سی ویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه: رضایت مندی و اعتماد مردم به صنعت بیمه
بررسی اعتماد بیمه گذاران به صنعت بیمه: چالش ها و فرصت ها
The Impact of Artificial Intelligence on the Future of Marketing in Making Customer Satisfaction and Trust to Insurance Industry in Iran(Case Study: Saman Insurance)
بررسی تاثیر مدیریت ریسک شرکتهای بیمه بر رضایتمندی مشتریان با تاکید بر نقش هوش مصنوعی و اعتماد به صنعت بیمه بعنوان متغیر میانجی
میزان تاثیر گذاری رویکردهای شبکه های اجتماعی بر افزایش اعتماد به صنعت بیمه
Building trust in digitalized insurance industry
بررسی عوامل موثر بر ریسک مالی شرکتهای بیمه در ایران ؛ چالش ها و راهکارها
مدل سازی عوامل موثر بر توسعه بازار بیمه در ایران با نقش میانجی رضایت مشتریان
تاثیر هوش مصنوعی بر مشخصه های رفتار مشتری در صنعت بیمه
واکاوی فرصت ها و چالش های بلاک چین در صنعت بیمه (مقاله مروری)
تاثیر تصویر برند، قیمت، خدمات مشتری مدار بر اعتماد به برند و تصمیم به خرید بیمه عمر
طراحی الگوی نظارت هوشمند در صنعت بیمه
ارزیابی رابطه کیفیت خدمات و رضایت مشتری در صنعت بیمه با تاکید بر بیمه های خودرو
تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر رضایت مشتری شرکت های بیمه در ایران
تبیین عوامل موثر بر مزیت رقابتی شرکتهای بیمه مبتنی بر مولفه های رتبه بندی آنان
ارتباط ارزیابان خسارت و حفظ مشتریان بیمه در صنعت بیمه ایران
تاثیر تعاملات انسانی بر رضایتمندی مشتریان با در نظر گرفتن نقش اعتماد و قیمت گذاری منصفانه-مطالعه موردی شرکت بیمه سامان
مقایسه تاثیر فروش بیمه نامه مستقیم و غیر مستقیم بر افزایش رضایتمندی مشتریان در شرکت های بیمه ای
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کننده خدمات بیمه ای : نقش میانجی اعتماد مشتری
تحلیل خوشه بندی جغرافیایی و جمعیت شناختی در فروش بیمه نامه های زندگی شوکا: مطالعه موردی شرکت بیمه البرز با استفاده از الگوریتم K-Means
داده کاوی ،تحلیل احساسات مشتریان و مدل سازی پیش بینی نارضایتی در صنعت بیمه: مطالعه موردی بیمه البرز
سازوکار استفاده از ربات های اجتماعی در صنعت بیمه و افزایش اعتماد مشتریان
بررسی تاثیر پذیرش اینشورتک بر بهبود رضایت مشتری در بخش بیمه عمر صنعت بیمه
تاثیر بلاک چین بر ریسک، انعطاف پذیری و ارزیابی کنترل های داخلی در صنعت بیمه
(۱)نقش قابلیت های تحلیل تجاری در تقویت چابکی و عملکرد شرکت های بیمه
مطالعه تطبیقی ساز و کارهای افزایش اعتماد به صنعت بیمه در نه کشور منتخب و ایران
الگوی بهینه برای نظارت هوشمند در صنعت بیمه ایران
تاثیر دیجیتالی شدن بر رضایتمندی و اعتماد مردم به صنعت بیمه
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارتباط بین هوش مصنوعی و رضایت مشتریان در صنعت بیمه
اثر هوش مصنوعی بر اعتماد و ایجاد رضایتمندی در صنعت بیمه
تاثیر مدیریت ریسک بر رضایت و اعتماد مشتریان در صنعت بیمه
بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایتمندی بیمه گذاران شرکت بیمه آسیا استان تهران با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی ( AHP )
تاثیر تبلیغات و بازاریابی بر اعتماد به صنعت بیمه
تاثیر مدیریت کوانتومی و بازاریابی عصبی بر افزایش وفاداری مشتریانبا نقش میانجی مهارت های کوانتومی
تاثیر هوش مصنوعی بر رفتار خرید مشتریان بیمه های آنلاین با نقش میانجی بازاریابی آنلاین
مدل های نوآورانه فناوری در بهبود شفافیت و تسهیل خدمات به ذینفعان صنعت بیمه
ارتباط میان کیفیت خدمات و قصد خرید بیمه نامه های عمر
تاثیر کمپین های آگاهی بخشی در ارتقای اعتماد عمومی به صنعت بیمه
روش های برآورد ارزش منصفانه تعهدات بیمه ای و تاثیر آن بر افزایش رضایت مشتریان
بررسی نقش هوش مصنوعی در افزایش رضایت و اعتماد در صنعت بیمه
بررسی تاثیر مدیریت ریسک در صنعت بیمه ایران بر رضایت مشتری
مدیریت رضایتمندی مشتری: تاثیر برنامه های هوشمند بروی زنجیره ارزش بیمه ای
بررسی عامل کیفیت خدمات بیمه سلامت بر وفاداری مشتریان
بررسی تاثیر هوش مصنوعی در رضایتمندی مشتریان و اعتماد به صنعت بیمه با استفاده از مدل فازی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت و اعتماد مشتریان در صنعت بیمه با استفاده از تکنیک ISM
تاثیر بازاریابی تجربی و کیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان در شرکت بیمه پاسارگاد
سطح بندی عوامل توانمندسازی نمایندگان جهت افزایش اعتماد به صنعت بیمه با رویکرد ISM- DEMATEL
نقش هوش مصنوعی در ایجاد رضایتمندی و اعتماد مشتریان به صنعت بیمه
تاثیر تبلیغات و بازاریابی بر اعتماد به صنعت بیمه
شکل گیری اعتماد در مشتریان بیمه و تعامل بیشتر با مشتری از طریق ادغام هوش مصنوعی با محصولات بیمه ای
نقش بیمه سوانح طبیعی در کاهش شکاف محافظتی وافزایش تاب آوری
رتبه بندی شرکت های بیمه براساس وضعیت صورت های مالی و تاثیر آن بر میزان رضایتمندی بیمه گذاران
تاثیر استراتژی های رضایت مشتری بر عملکرد شرکت های بیمه در ایران
نقش مکانیزم های حمایت از بیمه شدگان در صورت ورشکستگی شرکت بیمه در افزایش اعتماد عمومی
رضایت مندی مشتریان از صنعت بیمه، به کمک هوش مصنوعی
The Role of InsurTechs in Insurance Value Proposition: The Case of Artificial Intelligence
تاثیر حق بیمه منصفانه و شفاف بر رضایت و وفاداری مشتریان صنعت بیمه
نقش هوش مصنوعی در ایجاد رضایتمندی و اعتماد به صنعت بیمه
شناسایی عوامل موثر بر موفقیت نمایندگان در صنعت بیمه
بررسی نقش فناوری های نوین در توسعه خدمت رسانی به مشتریان شرکت بیمه البرز
نقش شبکه های اجتماعی در افزایش اعتماد مردم به صنعت بیمه
نقش هوش مصنوعی در صنعت بیمه: افزایش رضایت مندی و اعتماد مشتریان
تاثیر شبکه های اجتماعی بر رضایت مشتری و قصد خرید مجدد خدمات بیمه ای_نقش فناوری هوش مصنوعی
نقش تبلیغات دیجیتال و شبکه های اجتماعی در بازاریابی محصولات بیمه ای
نقش هوش مصنوعی در بهبود فرآیند ارزیابی ریسک در صنعت بیمه
تاثیر اعتماد بر مشارکت و وفاداری بیمه گزاران عمر
کارایی شرکتهای بیمه از منظر سیاست اتکایی واگذاری
شناسایی و رتبه بندی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت و اعتماد مشتریان بیمه عمر
ارائه مدل پیشنهادی دو مرحله ای بهینه سازی با رویکرد ارزیابی شاخص رضایت مندی مشتریان
هوش مصنوعی: افزایش رضایت و اعتماد مشتری در صنعت بیمه
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری با نقش میانجی رضایت عاطفی و اعتماد به برند
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اعتماد الکترونیک مشتریان بیمه سامان
بررسی نقش آموزش بر افزایش اعتماد مردم به صنعت بیمه
تحلیل استراتژی های موفق جهانی برای افزایش اعتماد به صنعت بیمه
تاثیر اعتماد بر مشارکت مشتری: شواهد تجربی از صنعت بیمه در ایران
بررسی شاخص های آموزش، مهارت و توانمندی نیروی انسانی در راستای رضایت مشتریان در صنعت بیمه
اخلاق هوش مصنوعی و حفظ حریم خصوصی در بیمه
بررسی تاثیر نقش افراد مشهور بر اعتبار تبلیغات، اعتبار و رضایت برند در صنعت بیمه
امنیت داده در بیمه با بلاکچین و اینترنت اشیا
هوش مصنوعی در صنعت بیمه: تحولی همراه با چالش های اخلاقی
تاثیر قیمت گذاری منصفانه و شفاف بر اعتماد مشتریان
نقش نظارت هوشمند در ارتقای شفافیت و اعتمادسازی در صنعت بیمه ایران
طراحی الگوی پیش بینی و ارزیابی تاثیر ریسک های ناشناخته بر بیمه گری اتکایی
نقش اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در اتوماسیون خدمات بیمه
تاثیر تبلیغات و آگاهی بر قصد خرید با نقش میانجی گر اعتماد به صنعت بیمه
نقش هوش مصنوعی در محصولات بیمه موثر بر رضایت و اعتماد مشتری
نقش آگاهی از بیمه درمان بر رضایت، اعتماد و قصد خرید مشتریان
ارائه چارچوب یکپارچه برای کیفیت خدمات، مشارکت و رضایت مشتری
تاثیر تبلیغات و بازاریابی بر اعتماد به صنعت بیمه
تاثیر قیمت گذاری منصفانه و کیفیت خدمات بر اعتماد و رضایت مشتریان شرکت های بیمه
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان شرکت های بیمه به ابزارهای نوین بازاریابی با تمرکز بر "چت بات ها" به عنوان ابزار فناورانه مدیریت ارتباط با مشتریان
نقش هوش مصنوعی در اعتمادسازی در صنعت بیمه
تاثیر هوش مصنوعی برپایه بلاکچین در ایجاد رضایتمندی و اعتماد بیمه-گذاران
بررسی تاثیر فضای خدمات اجتماعی بر قیمت گذاری منصفانه و اعتماد مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر شفافیت برند
تاثیر ارزش ویژه برند بیمه از طریق متغیرهای میانجی نگرش و تعدیل گر عملکرد بر قصد خرید مشتریان بیمه آسیا در استان مازندران
تاثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر رقابت پذیری خدمات در شرکتهای بیمه
بررسی روش های یکپارچه سازی زنجیره تامین الکترونیک به منظور رضایتمندی مشتریان صنعت بیمه
اثربخشی تعاملات انسانی بر رضایت مشتریان صنعت بیمه ؛ تاکید بر شرکت های خدمت محور
بررسی تاثیر قیمت گذاری منصفانه و شفاف بر اعتماد مشتریان در صنعت بیمه
تاثیر تبلیغات و بازاریابی بر اعتماد به صنعت بیمه
تاثیر دیجیتالی شدن فرایند های خسارت بر ارائه خدمات به مشتریان، مطالعه موردی: شرکت بیمه سامان
نقش استارتاپ های بیمه در افزایش رضایت مشتریان و کارگزاران
تحلیل اثر بخشی ساز و کارهای بیمه اتکایی در بهبود توانگری مالی و اعتماد مشتریان
همکاری بین اینشورتک ها و شرکت های بیمه: استراتژی های ایجاد اعتماد
بررسی تطبیقی ساز و کارهای افزایش اعتماد به صنعت بیمه در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه
تاثیر هوش مصنوعی بر بیمه: سرعت، دقت و رضایت مشتری
نقش بلاک چین و توکن سازی در تحول دیجیتال صنعت بیمه
بررسی تاثیر روش های بازاریابی سنتی و دیجیتال بر اعتمادو رضایت مشتریان بیمه
Developing strategies to increase public trust in the insurance market in Iran and Saudi Arabia
بهبود رضایت مندی از صنعت بیمه با استقاده از مفاهیم QFD و ایزو ۱۸۲۹۵ در مراکز تماس- مطالعه موردی
تاثیر مفاهیم بازاریابی و شاخص های کلیدی عملکرد بر نمایندگی های بیمه سامان
ارائه چهارچوب کمی و کیفی بهبود عملکرد نمایندگی های بیمه سامان در شبکه های اجتماعی
تاثیر استفاده از فناوری های نوین بر اعتماد مشتریان با میانجی گری قیمت گذاری شفاف
مدلی نوآورانه برای شناسایی تقلب در بیمه با استفاده از بلاکچین و هوش مصنوعی
مدیریت ریسک شرکت های بیمه در افزایش رضایت مندی و اعتمادمشتری
نقش هوش مصنوعی در ارائه پیشنهادهای بیمه ای شخصی سازی شده و بهبود رضایت بیمه گذاران
نقش هوش مصنوعی در ایجاد رضایت مندی و اعتماد به صنعت بیمه
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و تبلیغات دهان به دهان آنلاین بر قصد رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتری
تاثیر فناوری های نوین اطلاعاتی در طراحی و توسعه خدمات بیمه ای به مشتریان (مورد مطالعه: نمایندگی های شرکت بیمه آسیا در استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل)
ارزیابی رضایت مندی و خدمت رسانی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل عاملی
نقش مدیریت ریسک شرکتهای بیمه در افزایش رضایتمندی و اعتماد مشتریان با تکیه بر ابزارهای نوین مالی (مطالعه موردی فناوری نوین اینشورتک)
هوش مصنوعی و رضایت مشتری در صنعت بیمه
سنجش ROI در کمپین های تبلیغاتی بیمه با استفاده از روش های تحلیل آماری
تجربه جهانی در شخصی سازی محصولات بیمه
مشاوران هوش مصنوعی در بیمه با تاکید بر شفافیت و پاسخگویی
برسی فاکتورهای تاثیرگذار تبلیغات و بازاریابی بر اعتمادسازی در صنعت بیمه و افزایش بهره وری سیستم
پذیرش هوش مصنوعی در صنعت بیمه ایران: فرصت ها و چالش ها از منظر پایداری
تاثیر مدیریت ریسک بر رضایت مندی و اعتماد مشتریان در شرکت های بیمه با رویکرد کیفی
بررسی نقش شبکه های اجتماعی در افزایش اعتماد به صنعت بیمه
ارائه مدل هم آفرینی ارزش در بانک، بیمه با تاکید بر ابزارهای هوش مصنوعی و با استفاده رویکرد آمیخته
راهبردهای هوش مصنوعی در ارتقای اعتماد بیمه ای
ارائه الگوی پارادایمی نظارت هوشمند در راستای ارتقای اعتماد عمومی به صنعت بیمه
تاثیر تبلیغات و بازاریابی بر اعتماد به صنعت بیمه - بازاریابی محتوایی در صنعت بیمه (Content Marketing)
مدیریت ریسک زنجیره تامین و رضایت مشتری در بیمه ملت
مدیریت رضایت مشتری برمبنای تحول دیجیتال و فناوری های آن در صنعت بیمه
رابطه بین تکنیک های بازاریابی و رضایت مشتریان با نقش میانجی گری اعتماد مشتری در شرکت بیمه ایران
همگرایی هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و اینترنت اشیاء در بیمه
بررسی اثرگذاری هوش مصنوعی، تبلیغات و بازاریابی بر رضایتمندی و اعتماد مشتریان بیمه سامان با در نظر گرفتن فناوریهای نوین و پویایی صنعت و با تاکید بر شبکه های اجتماعی
نقش اکوسیستم بیمه در شکل گیری اعتماد در صنعت بیمه
بررسی و سنجش عوامل موثر بر مدیریت ریسک شرایط اقلیمی با تاکید بر رضایت مشتریان (بیمه سبز)
بررسی تاثیر ویژگی های چت باتهای هوشمند در رضایت مشتریان صنعت بیمه(مطالعه موردی شرکت بیمه پارسیان)
بیمه های درمان و اتومبیل و تاثیر آن بر رضایت عمومی
بررسی نقش تبلیغات تجاری بر وفاداری و جلب اعتماد مشتریان در شرکت بیمه سامان
رهبری تحول آفرین و رضایت فردی با نقش تعدیلی پاداش مشروط
ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی جهت افزایش اعتماد مشتریان در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه آسیا)
عوامل موثر بر تمایل مشتری برای خرید محصولات بیمه ای
ارزیابی موانع پذیرش بلاکچین در صنعت بیمه (روش دیمتل دالالا-MMDE)
بررسی مدل تاثیر مدیریت ریسک های عملیاتی شرکت بیمه بر رضایت بیمه گذاران
نقش آموزش مشتریان و کارکنان شرکت بیمه در افزایش درآمد شرکت با استفاده از متغیرهای میانجی اعتماد بیمه گذاران و عملکرد آموزش
نقش هوش مصنوعی در حفظ و رضایت مشتریان در چارچوب SWOT با رویکرد ترکیبی ANP-TOPSIS
بررسی تجربیات کشورها در مقررات گذاری استفاده از هوش مصنوعیبرای حمایت از حقوق بیمه گذاران
ارتقای اعتماد مشتریان بیمه با قدرت هوش مصنوعی مولد: بررسی به روش دلفی فازی
ارائه الگوی جلب اعتماد مشتریان با تاکید بر رضایت آنان در بیمه های خودرو
ارائه راهبردهای آینده پژوهی در صنعت بیمه؛ با رویکرد افزایش رضایتمندی و اعتماد در مشتریان
مدیریت ریسک موثر کلید حفظ و افزایش رضایت مشتری: چالش ها و راهکارها
توسعه الگوی نظارت هوشمند مشتری محوربا نگاهی برتجربه های موفق جهانی
ارائه مدل توسعه هوش مصنوعی در صنعت بیمه ایران
قیمت گذاری منصفانه حق بیمه محصولات بیمه عمر مبتنی بر روش حق بیمه وانگ: گامی به سوی رضایتمندی بیمه گذاران
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در افزایش اعتماد به منظور خرید بیمه
بررسی کاربرد هوش مصنوعی و مزایای آن در صنعت بیمه
بررسی تاثیر نگرش برند در شبکه های اجتماعی و سایت های رسانه ای بر قصد خرید بیمه
The impact of successful strategies on increasing public trust with the mediating role of customer satisfaction
نوآوری در مدیریت مطالبات خسارت خودرو: بهینه سازی خدمات و رضایت مشتریان با بلاک چین و قراردادهای هوشمند
تجربه جهانی سازوکارهای موفق در افزایش اعتماد به صنعت بیمه
نقش هوش مصنوعی در ایجاد رضایت مندی و اعتماد به صنعت بیمه
تاثیر نسبت توانگری مالی بر رضایت و اعتماد بیمه گذاران عمده با تاکید بر درآمد بیمه ای
ارزیابی نقش هوش مصنوعی بر بهبود عملکرد مشتری در صنعت بیمه
نقش شفافیت و افشای اطلاعات در جلب اعتماد و رضایت ذینفعان
تاثیر فناوری بلاک چین بر رضایت مندی و اعتماد مردم به صنعت بیمه
تاثیر بیمه اتکایی بر افزایش رضایت و اعتماد مردم به بیمه
تاثیر ایردراپ های بیمه ای در شبکه های اجتماعی جهت جلب رضایت و جذب مشتری در صنعت بیمه
افزایش رضایت و اعتماد مشتریان در صنعت بیمه از طریق ادغام هوش مصنوعی
نقش هوش مصنوعی در ایجاد رضایت مندی و اعتماد به صنعت بیمه
استفاده از هوش مصنوعی درکشف تقلب و افزایش رضایت مندی
بررسی تاثیر افزایش سطح دانش و آگاهی مشتری بر شکل گیری اعتماد
بررسی رویکردهای شرکت های منتخب بیمه در افزایش رضایت مشتری در بیمه های زندگی
بررسی رویکردهای نوین صنعت بیمه جهت حمایت از حقوق بیمه گزاران
اعتماد، ریسک و تصمیم گیری در صنعت بیمه: مدل سازی عوامل روانشناختی
هم افزایی فناوری های نوین در افزایش وفاداری مشتریان صنعت بیمه
الگوریتم های یادگیری عمیق برای پیش بینی ریزش مشتری و بهبود نگهداشت
نقش هوش مصنوعی در ایجاد رضایتمندی و اعتماد به صنعت بیمه با متغیر میانجی ارزش آفرینی
مدلسازی عوامل اثرگذار بر اعتماد مشتریان به صنعت بیمه
مدلی ریاضی از رضایتمندی براساس رفتار مشتریان
بررسی تجربه زیسته مشتریان در اعتماد به خدمات دیجیتال استارتاپ های بیمه ای: از تردید تا اعتماد
هوش مصنوعی و تاثیر آن بر افزایش رضایت و اعتماد مشتریان در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شعب بیمه سامان شهرتهران)
شناسایی مولفه های موثر بر رضایتمندی مشتریان با استفاده از تکنیک دلفی فازی
اعتماد به بیمه: درک اهمیت و چالش ها
از مشتری مداری تا مشتری محورینقش شخصی سازی با هوش مصنوعی در افزایش رضایتمندی و اعتماد به صنعت بیمه
رضایت مشتری و سهم بازار در بیمه های درمان و خودرو
نقش مدیریت تجربه مشتری در وفاداری و اعتماد مشتریان در صنعت بیمه
نحوه نظارت نهاد ناظر بیمه در ایجاد اعتماد مردم با رویکرد ثبات مالی
بررسی تاثیر نقش مدیریت ریسک شرکت های بیمه در افزایش رضایتمندی و اعتماد مشتریان
تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی توسط فروشندگان بیمه بر افزایش آگاهی از برند و عملکرد فروش با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر خلاقیت فروشنده
نقش ناظران هوشمند در مدیریت ریسک و افزایش اعتماد بیمه گذاران : رویکردی مبتنی برفناوری های بلاکچین و اینترنت اشیا (مطالعه موردی: بیمه سامان)
نقش خدمات مشتریان چندکاناله در ارتقای تعاملات انسانی و رضایت مشتریان بیمه سامان
تاثیر تبلیغات و بازاریابی بر اعتماد مشتریان به صنعت بیمه(مطالعه موردی:بیمه عمر سامان)
بررسی تاثیر مدیریت ریسک شرکت و استراتژی کسب وکار بر عملکرد تجاری شرکت با میانجی گری رضایت مشتریان (مورد مطالعه: بیمه سامان)
نقش آموزش و آگاهی بخشی در افزایش اعتماد به صنعت بیمه
تاثیر مدیریت هوش مصنوعی بر رضایت مندی مشتریان صنعت بیمه پارسیان شهر تهران
تاثیر اصیل بودن برند و اعتماد برند بر رشد شرکت های بیمه خصوصی در تهران
کشف تقلب در صنعت بیمه با استفاده از یک الگوریتم یادگیری تقویتی مبتنی بر نظر خبرگان
تاثیر هوش هیجانی بر رضایت مندی مشتری در محیط های خدماتی(مطالعه موردی بیمه پارسیان)
به کارگیری هوش مصنوعی برای محصولات بیمه شخصی سازی شده: روشی برای بهبود رضایت مشتریان
تبیین تاثیر فعالیت های بازاریابی بیمه گران بر رفتار خرید بیمه های زندگی«با تمرکز بر بازاریابی رابطه ای»
طراحی مدل مدیریت ریسک جامع در صنعت بیمه با هدف بهبود تجربه مشتری و افزایش وفاداری بیمه گذاران بیمه سامان
بررسی نقش شفافیت در سیاست های قیمت گذاری منصفانه و تاثیر آن بر رضایت مشتریان : مطالعه ای بر پایه تحلیل رفتار مشتری بیمه سامان
بهبود تعاملات و اعتماد میان شرکت های بیمه و ذینفعان از طریق پلتفرم های دیجیتال
تدوین مدل جامع رتبه بندی موسسات بیمه ای بر اساس شاخص های رضایت مشتریان : مطالعه ای در صنعت بیمه ایران
چهارچوبی برای افزایش اعتماد در بخش بیمه، مروری بر تجربیات جهانی
TRUST; The Leverage for grooming the insurance industry
تاثیر انتظارات بیمه گذار،کیفیت درک شده و ارزش درک شده بر رضایت بیمه گذار
تاثیر برنامه های آموزش جمعی بر بهبود رضایت مشتریان(مطالعه موردی: بیمه سامان)
نقش محتوای تولید شده توسط کاربران در شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر اعتماد به برندهای بیمه ای
طراحی سازوکارهای نوین جبران خسارت برای حمایت از مصرف کنندگان در مقابل ورشکستگی موسسات بیمه
تاثیر اینترنت اشیاء در طراحی محصولات بیمه ای نوین و خدمات مشتریان
توسعه الگوی نظارت هوشمند برای بهبود ابزارهای مدیریتی به منظور ایجاد رضایت در مشتریان شرکت های بیمه(مطالعه موردی: بیمه سامان)
اثرات اعتماد شناختی و اعتماد اجتماعی بر قصد پذیرش عامل دیجیتال هوش مصنوعی با نقش میانجی اعتماد عاطفی در بین مشتریان بیمه سامان
تاثیر قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری درک شده هوش مصنوعی بر استفاده از بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی با نقش میانجی اعتماد شناختی ( مورد مطالعه: شرکت بیمه سامان)
سازوکارهای موثر بر افزایش اعتماد مشتریان نمایندگی های بیمه آسیا در شهر یزد
نوآوری های اعتماد و رضایتمندی در صنعت بیمه: مرور سیستماتیک و چالش های اجرایی در ایران
بررسی نقش ویژگی های شخصیتی و تنظیم هیجان در رضایت مشتریان از انتخاب بیمه
رابطه متغیرهای کلان اقتصادی و فروش صنعت بیمه با تاکید بر نقش تحریم های اقتصادی
رتبه بندی ریسک های تاثیرگذار در رضایت مشتریان با رویکرد DEA و MCDM در صنعت بیمه
طراحی یک سیستم هوش مصنوعی توضیح پذیر (Explainable AI) با استفاده از درخت تصمیم در بیمه درمان به منظور افزایش اعتماد مشتریان
تاثیر رسانه های اجتماعی بر تصمیمات خرید و نقش دیدگاه مشتری در این تاثیر
بررسی تاثیر شاخص های کلیدی عملکرد مدیریت ارزیابی خسارات بیمه های اتومبیلبر رضایت مشتریان در شرکت ارزیابان ایرانیان پوشش
تاثیر شاخص آمیختگی و دلبستگی کارکنان بر حق بیمه تولیدیبا بهره گیری از روش تحلیل مولفه های اصلی (PCA) و رویکرد رضایت مشتریان
بهبود شفافیت و اعتماد در صنعت بیمه با تفسیرپذیری مدل های هوش مصنوعی: بررسی ابزارهای LIME و SHAP
تاثیر ابعاد انگیزشی شبکه های اجتماعی بر تعامل مشتری با توجه به نقش میانجی اعتماد اقتصادی و اطلاعاتی
تاثیر ابعاد سردرگمی مشتری بر اعتماد، عدم قطعیت و تعویق در فرآیند تصمیم گیری برای انتخاب برند بیمه
بررسی نقش شبکه های اجتماعی در صنعت بیمه
تاثیراعتماد به شرکت بیمه، ریسک حریم خصوصی برپذیرش خدمات هوش مصنوعی: نقش تعدیلگرهوش مصنوعی خودمختار
تحلیلی بر سازوکارهای موفق در افزایش اعتماد به صنعت بیمه و بهبود تجربه مشتری
نقش هوش مصنوعی در تقویت اعتماد مشتریان صنعت بیمه به اینشورتک
تاثیر کیفیت خدمات و شفافیت حق بیمه بر رضایت مشتریان بیمه عمر و تشکیل سرمایه
تحول دیجیتالی در صنعت بیمه: مرور دامنه ای بر نقش فناوری در بهبود رضایت مشتری
تاثیر تبلیغات و بازاریابی بر اعتماد به صنعت بیمه
اجرای یک سیستم طبقه بندی ریسک راهی به سوی رضایت بیمه گذاران(مطالعه موردی: بیمه درمان تکمیلی)
تاثیر قیمت گذاری منصفانه و شفاف بر اعتماد و رضایت مشتریان
بررسی تاثیرات بازیگران جدید صنعت بیمه ایران بر رضایت مندی مشتریان
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر قصد خرید: اعتماد برند و تبلیغات دهان به دهان در بیمه رازی
قیمت گذاری منصفانه قراردادهای گروهی بیمه درمان با استفاده از مدل بندی بیزی داده های سانسورشده
شناسایی عوامل موثر بر تحقیقات بازاریابی اثربخش بر رضایت مشتریان در صنعت بیمه
ارائه مدل رضایتمندی مشتریان بیمه اتکایی بر اساس نظریه فازی خاکستری و مدل PIECES
ارائه الگوی شایستگی های مورد نیاز منابع انسانی صنعت بیمه برای ارتقاء رضایت و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: کارکنان بیمه های درمان و اتومبیل یک شرکت بیمه)
ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر اعتماد عمومی به نهاد ناظر بیمه
عوامل موثر بر میزان رضایت بیمه گذاران زندگی، درمان تکمیلی و اتومبیل در صنعت بیمه ایران
بررسی اثر توانگری مالی، تصویر برند، شفافیت و کیفیت خدمات بر اعتماد مشتری در صنعت بیمه
نقش نهادهای حرفه ای در افزایش اعتماد عمومی به صنعت بیمه از منظر حکمرانی
ارزیابی بلوغ کلان داده در صنعت بیمه ، یک مطالعه طولی با تاکید بر شاخص اعتمادکاربران
ارائه الگوی نظارت موثر بر شبکه فروش و بررسی تاثیر آن بر رضایتمندی بیمه گذاران در صنعت بیمه
بررسی اثرگذاری تبلیغات و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اعتماد به صنعت بیمه با تاکید بر رضایتمندی مشتریان