آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 130تعداد صفحات کتابچه مقالات: 2704
تعداد نمایش مقالات: 50707
بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه
بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه در تاریخ ۱۳ آذر ۱۴۰۰ توسط پژوهشکده بیمه، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه
بررسی اثرات تحول دیجیتال بر فرآیند داوری بیمه
چالش های بیمه های سایبری: مرور سیستماتیک مطالعات گذشته
بازاریابی دیجیتالی در صنعت بیمه (فرصت ها، چالش ها و راهکارها)
مدل پلتفرمی اپراتور همراه-بیمه، بستر توسعه ی بیمه در مناطق روستایی
هوشمندسازی ارزیابی خسارت بدنه با بهره گیری از مفهوم یادگیری عمیق
تحول دیجیتال در افزایش رضایت بیمه گذاران در بیمه های یونیت لینک با استفاده از مدل فازی
چالش ها و موانع توسعه فن آوری اطلاعات در صنعت بیمه ایران
دیجیتالی شدن صنعت بیمه و پیامدهای آن بر هزینه های کسب وکار و بهره وری(مورد مطالعه:بیمه سامان)
مدل سلامت هوشمند مبنتی بر زنجیره بلوکی در صنعت بیمه
فرآیند دیجیتالیسم بیمه گری مبتنی بر یادگیری تجربی و نقش آن در ضریب نفوذ بیمه
تاثیر قابلیت ها و کاربردهای فناوری های نوین اطلاعات بر خدمات بیمه گری
شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد شرکت های بیمه در سفر تحول دیجیتال
بررسی و شناسایی عوامل کلیدی موفقیت بلوغ تحول دیجیتال درصنعت بیمه ایران
ارائه مفهوم محیط کار دیجیتال شبکه فروش صنعت بیمه براساس تکنیک فراترکیب
بررسی تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات سازمان بر توسعه محصولات و خدمات جدید (مورد مطالعه: توسعه بیمه سایبری به عنوان محصول جدید در شرکت بیمه سامان)
تاثیر اعتماد، سهولت خرید و خدمات آنلاین شرکت های بیمه بر قصد خرید بیمهنامه (مورد مطالعه: بیمه سامان)
نقش بازاریابی الکترونیک در افزایش پوشش بیمههای مسئولیت
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در دیجیتالی شدن صنعت بیمه و تاثیر آن بر رونق اقتصادی
ارزش آفرینی با فناوری اینترنت اشیاء در مشتریان جزء صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان)
نقش فن آوری های نوین در توسعه صنعت بیمه و رونق اقتصادی کشور
تاثیر ضریب نفوذ بیمه بر توسعه اقتصادی در ایران با رویکرد تحول دیجیتال در دوران رکود و رونق اقتصادی
شاخصهای انتخاب شرکت بیمه از دید بیمه گذاران برای دریافت خدمات بیمه الکترونیک
تحولی در استراتژی های بازاریابی دیجیتال بیمه عمر در زمان همه گیری: شواهدی از اقتصاد نوظهور در طول COVID-۱۹
تاثیر فناوری های نوین بر کنترل و کاهش تخلفات بیمه ای
ارزیابی نمایندگان بیمه با استفاده از روش های داده کاوی (مطالعه موردی)
بازاریابی دیجیتال در صنعت بیمه – چالش ها ، فرصت ها و راهکارها
تجزیه وتحلیل جایگاه فناوری های نوظهور در صنعت بیمه
بررسی رابطه عوامل استراتژیک حوزه دیجیتال با استقرار مدیریت دانش در شرکت های بیمه
بررسی پرورش فرهنگ، اصلی ترین چالش تحول دیجیتال
شناسایی و رتبه بندی عوامل تحول دیجیتالی با ارائه رویکرد ترکیبی در صنعت بیمه
نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی با محوریت تحول دیجیتال
مروری بر تکنولوژی های جدید در صنعت بیمه در ایران و جهان
شناسایی و اولویت بندی چالش های پیش روی بیمه سایبری در ایران
تحلیل سیستماتیک تاثیر فناوری رایانش ابری بر سودآوری صنعت بیمه
بیمه های سایبری لازمه تحول دیجیتال در صنعت بیمه
کلان داده ها و شناسایی تقلبات بیمه ای در رشته بیمه درمان: (مرور سیستماتیک)
نقش فرهنگ دیجیتال بر توانمندسازی سرمایه های انسانی
بررسی تاثیر تحول دیجیتال بر کسب و کارهای بیمه ای
چگونگی تاثیرات دیجیتالی شدن بر عملکرد صنعت بیمه
بررسی چالش های توسعه بیمه الکترونیک از منظر مدیران شرکت بیمه دی: یک مطالعه کیفی
شناسایی شاخص های مدیریت دانش با رویکرد تحول دیجیتال در صنعت بیمه
ارائه الگوی پارادایمی نظارت هوشمند الکترنیک در صنعت بیمه: برساخت گرایی اجتماعیSocial constructivism
جنبه نرم و انسانی تحول دیجیتال، جذب وحفظ نیروهای مستعد در صنعت بیمه
قابلیت های مورد نیاز برای موفقیت رهبری در عصر دیجیتال
ارائه الگوی بلوغ تحول دیجیتال بیمه ملت به روش فراترکیب
بررسی نقشه راه های تحول دیجیتال در صنعت بیمه
تاثیر نوآوری های بیمه ای بر توسعه صنعت بیمه
بررسی ترتیبات تاسیس محیط آزمون تنظیم گری صنعت بیمه در کشورهای منتخب
انقلاب شخصی سازی در صنعت بیمه
بررسی تاثیر هوش تجاری، یادگیری و نوآوری باز بر عملکرد شرکت های بیمه در ایران
فرصت ها و چالش های مدیریت ریسک مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت بیمه ایران
بررسی تاثیر تحول دیجیتال برعملکرد مالی شرکت های بیمه
بیمه گری باز و اکوسیستم سازی در صنعت بیمه
ارائه مدلی جهت ارزیابی ریسک های عملیاتی بااستفاده ازشاخص های کلیدی ریسک
تحلیل و بررسی تاثیر بازاریابی و تجارت الکترونیک بر خرید محصولات بیمه درمان
بررسی تاثیر استفاده از بازاریابی دیجیتال در مقایسه با بازاریابی سنتی بر بیمه های زندگی
اولویت بندی موانع خرید اینترنتی بیمه نامه با استفاده از روش تاپ سیس فازی
بررسی اثرات انقلاب صنعتی نسل چهارم بر صنعت بیمه و بیمه های اتکایی و معرفی بیمه اتکایی ۴.۰
سیستم های هوشمند کشف و پیشگیری از کلاه برداری در بیمه های درمان: بررسی اجمالی
پیش بینی کیفیت ارائه خدمات و تصویر سازی ذهنی بر اساس مدیریت بازاریابی شبکه ای در مشتریان شرکت بیمه دانا استان اردبیل
فهم تجربه زیسته مدیران ارشد دیجیتال در مسیر تحول دیجیتال بیمه سامان: رویکرد پدیدارشناسی
تحول دیجیتال در بیمه های اتومبیل؛ آیا راننده محور شدن کافی است؟
ارائه مدلی جهت ارزیابی و اولویت بندی سیستم های جامع بیمه گری
بررسی ظرفیت های بکارگیری زنجیره بلوکی در بیمه دریایی
بیمه الکترونیک، فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، بیمه سامان
تجزیه و تحلیل موانع توسعه بیمه نامه های دیجیتال در شرکت بیمه سامان
تکنولوژی پیش بینی خسارت بیمه های اموال با استفاده از فناوری دوقلوی دیجیتال
تاثیر بازاریابی دیجیتال بر آگاهی از برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: خدمات درمان بیمه رازی)
بررسی چالش های پیاده سازی اینترنت اشیاء در صنعت بیمه از دید نهاد قانون گذار
ساختار سازمانی هدایت کننده تحول دیجیتال در شعب سرپرستی شرکت بیمه سامان
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در دیجیتالی شدن صنعت بیمه و تاثیر آن بر رونق اقتصادی
نقش بازاریابی و تحول دیجیتال در صنعت بیمه بر محصولات نوین بیمه ای شرکت بیمه سامان
مدل های کسب و کار الکترونیکی و پلتفرمی در صنعت بیمه
اثرگذاری سواد دیجیتالی و ظرفیت یادگیری سازمانی بر بهره وری با تاکید بر دیجیتالی شدن صنعت بیمه
مدل طراحی و پیاده سازی اکوسیستم کسب و کار برای شرکت های بیمه
بررسی عوامل موثر بر پذیرش اینشورتک ( فناوری بیمه) در صنعت بیمه کشور ایران
نقش دیجیتالی شدن صنعت بیمه در افزایش قصد خرید آنلاین خدمات بیمه ای
پوشش بیمه ریسک های سایبری کسب و کارهای نوپا – پیامدهای آن برای صنعت بیمه
پیشران های تحول دیجیتال در صنعت بیمه (یک رویکرد آینده نگاری)
تاثیر اینشورتک بر صنعت بیمه ایران (توانگری مالی شرکت های بیمه)
تحول دیجیتال در صنعت بیمه، فرصت ها، چالش ها و استراتژی ها و پیامدهای آن در رونق اقتصادی
بررسی تاثیر محیط های نوآورانه بر نتایج R&D ( مطالعه موردی بیمه معلم)
شناسایی عوامل کلیدی در بازاریابی دیجیتال بیمه با رویکرد فراترکیب
A Comparative Effect of Digital Marketing and Traditional Marketing On Iranian Insurance Industry (Case Study: Saman Insurance)
بررسی و شناسایی مولفه های فناوری بیمه(اینشورتک) برای کسب و کارهای نوپا در صنعت بیمه
توسعه مدل تعامل اثربخش کانال های توزیع محصولات و خدمات بیمه در عصر تحول دیجیتال
ظرفیتهای به کارگیری فناوری بلاکچین و اینترنت اشیاء در بیمه های حمل و نقل و اثر آن بر توسعه اقتصادی
ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر مقاومت سازمانی در بکارگیری تکنولوژی بلاکچین در حوزه بیمه های سلامت با استفاده از تکنیک AHP
برنامه ریزی استراتژیک شرکت های بیمه در مسیر تحول دیجیتال
پیش ران های پیاده سازی مدل های کسب و کار دیجیتال در صنعت بیمه
بررسی تاثیر ابعاد انتشار نوآوری بر پذیرش اینشورتک توسط سازمان های بیمه گر و نقش آن در بهبود عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: بیمه سامان)
ابزارهای پوشیدنی فناوری محور در بیمه درمان
الزامات، فرصت ها و چالش های به کارگیری رگ تک در صنعت بیمه ایران
کاهش ریسک امنیتی کسب و کارهای اینترنتی با اجرای بیمه سایبری
ضرورت توانمندسازی سرمایه انسانی در جهت تحول دیجیتال صنعت بیمه
شناسایی و رتبه بندی ریسک ها و فرصت های شبکه فروش از تحول دیجیتال با استفاده از رویکرد MADM
بررسی موارد کاربرد و تاثیرات هوش مصنوعی در تحول صنعت بیمه
پیش بینی ریسک مشتریان در محصولات زندگی شرکت بیمه ملت با استفاده از الگوریتم خوشه بندی k-prototype
بررسی تاثیر استراتژی دیجیتالی، ظرفیت فن آوری اطلاعات و منابع انسانی بر عملکرد شرکت-های بیمه با نقش میانجی تحول دیجیتال
استراتژی و تحول دیجیتال در صنعت بیمه: یک پژوهش آمیخته
مطالعه تطبیقی جهت گیری استراتژیک مدل های کسب وکار شرکت های بیمه رازی و آلیانز در بستر تحول دیجیتال
تحول دیجیتال و توسعه بیمه های زندگی؛ شناسایی اقدامات و الزامات موردنیاز
ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال برای صنعت بیمه ایران
شناسایی و اولویت بندی تاثیرات تحول دیجیتال بر منابع انسانی صنعت بیمه
ارائه الگوی چالش های پیاده سازی و ایجاد بلوغ تحول دیجیتال در صنعت بیمه
ارائه مدلی سیستماتیک به منظور مدیریت دارایی و بدهی با استفاده از جریانات نقدی با تکیه بر فناوری هوش تجاری (مطالعه موردی بیمه ملت)
ارائه روشی برای پیش بینی خسارت در بیمه نامه های شخص ثالث اتومبیل
ابداع قراردادهای هوشمند با رویکرد توانمندسازی زیرساخت های حقوق دیجیتال در صنعت بیمه
هوشمندسازی عملیات بیمه گری صندوق بیمه کشاورزی
راهکارهای مدیریت همکاری شرکت های بیمه و نمایندگی ها در تحول دیجیتال
بررسی ابعاد بیمه گری خودروهای هوشمند با تمرکز بر اتومبیل های خودران
بررسی تحولات مقرراتی در راستای تحول دیجیتال کشورهای پیشگام اینشورتک
مزایا، معایب، الزام ها، چالش ها، اختیارها و اجبارهای وارد شدن بیمه گران ایرانی به بازی بین المللی دیجیتالی شدن
بررسی روند جهانی تحول دیجیتال در صنعت بیمه
تاثیر تحول دیجیتال بر عملکرد کارمندان صنعت بیمه ایران
تحول دیجیتال صنعت بیمه در ایران: انتقال پارادیمی یا اصلاح فرآیندی
شناسایی کاربردهای فناوری بلاک چین در حوزه بیمه حوادث طبیعی
بررسی نقش تکنولوژی های جدید در ارزیابی ریسک بیمه های زندگی
ارائه مدل ارزیابی و به کارگیری فناوری های نوین در فرآیندهای بیمه گری (مورد مطالعه: شرکت بیمه سینا)
ایجاد زیست بوم نوآوری در صنعت بیمه
فناوریهای اطلاعات مکان مبنا در توسعه صنعت بیمه: چالشها و فرصتها
پیشنهاد مدل معماری نوین کسب و کار فروش دیجیتال در صنعت بیمه با بهره گیری از مدل فروش بلیت الکترونیک در صنعت حمل و نقل هوایی
شناسایی و ارزیابی ریسک های ناشی از تحول دیجیتال در صنعت بیمه
ضرورت تغییرات زیرساخت سامانه های حاکمیتی صنعت بیمه در جهت تحول دیجیتال
الگویی برای نظارت بر بیمه های دیجیتال در صنعت بیمه ایران
نسل جدید شبکه فروش، محرک تحول دیجیتال صنعت بیمه
شناسایی تاثیرات روندهای دیجیتال بر سیستم ها و تصمیمات مدیریت ریسک موسسات بیمه
بررسی مدل های تخمین ریسک در بیمه سایبری
چالش های حقوقی و فنی استفاده از فناوری اطلاعات در بیمه های بازرگانی
تاثیر تحول دیجیتال بر فرآیندهای بیمه گری و کسب و کارهای جدید