آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 42تعداد صفحات کتابچه مقالات: 400
تعداد نمایش مقالات: 1648
شانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و آموزشی
شانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و آموزشی در تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۴ توسط ، برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات شانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و آموزشی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در شانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و آموزشی
A Case Study on the Causes of School Dropout among Students in Rural Areas of Zabol County
مقایسه تاثیر آموزش مجازی و آموزش حضوری بر بازده یادگیری دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان، پردیس خواهران فاطمه زهرا (س) اصفهان، رشته آموزش ابتدایی ورودی ۱۴۰۰
افسردگی در کودکان: نشانه ها ، ویژگی ها و راهبردهای درمانی
بررسی شاخص های مدیریت آموزشی و فناوری های نوین در کیفیت یادگیری
پیشبینی اضطراب امتحان بر اساس اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان پسر دانشگاه فردوسی مشهد
Investigating Content of Elementary Third Grade Social Studies Book with emphasis on developing emotional skills
بررسی تاثیر روش تدریس مشارکتی جیگساو بر یادگیری دانش آموزان
اهمیت و تاثیر هوش هیجانی و خود تنظیمی بر پیشرفت تحصیلی
پیش بینی اختلالات شخصیت در دانشجویان بر اساس آسیب های دوران کودکی
تاثیر بازی های آموزشی بر یادگیری و رشد کودکان
بررسی تاثیر فناوریهای نوین آموزشی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان
نقش تفکر انتقادی در پرورش نسل آینده
تاملی بر تاثیرات تنوع فرهنگی بر سبک های مدیریتی و یادگیری کلاس
اثربخشی آموزش روانخوانی بر درک خواندن و کارکرد اجرایی کودکان دو زبانه
تاثیر انتظارات والدین و عوامل اجتماعی بر استرس امتحان در دانش آموزان شهر ایلام
هوش هیجانی، در تعامل با اراده ازدواج
هوش هیجانی در تعامل با اراده طلاق
The effectiveness of school location on the attitude of elementary school students in Naqadeh city towards mathematics.
The effectiveness of music on increasing academic motivation of elementary school students in Naqadeh city
بررسیرابطه میزان استفاده از فضای مجازی با سرمایه اجتماعی در بین جوانان (مطالعه موردی تربت جام درسال ۱۴۰۱)
بررسی نوع ، میزان و اثرات استفاده از شبکه های اجتماعی درفضای مجازی، بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
نقش میانجی عدم تحمل بلاتکلیفی در رابطه طرحوارهای ناسازگار فرزند پروری و اضطراب اجتماعی دانشجویان
کاربرد هوش مصنوعی در شخصیسازی و بهینه سازی برنامه ریزی درسی
مروری بر کاربرد هوش مصنوعی در ارزیابی و ارزیابی دیجیتال فرایند های یادگیری
نقش منتورینگ در میزان اخلاق حرفه ای، تعهد سازمانی معلمان مدارس متوسطه دوره دوم شهرستان البرز
بررسی تاثیر روشهای تعاملی در آموزش زبان انگلیسی در مدارس آستارا
مقایسه خودتنظیمی هیجان، استرس های روزانه و رفتارهای درونی سازی شده در زنان مصرف کننده دخانیات و زنان غیرمصرف کننده
Application of Game -Based Neurofeedback Techniques in Enhancing Attention and Self -Regulation in Children with ADHD
یادگیری فعال مبتنی بر رشد یکپارچه
قربانی قلدری مدرسه و رضایت از زندگی: نقش میانجی رابطه والدین
کلاسهای هوشمند: انقلابی در یادگیری با قدرت هوش مصنوعی
تحلیل تاثیر رهبری تحولآفرین بر توسعه حرفهای معلمان با نقش واسطهای فرهنگ سازمانی و فناوری آموزشی در مدارس هوشمند
Investigating the Effectiveness of Compassion -Focused Therapy (CFT) on Dimensions of Cognitive Distortions, Emotional Processing, and Self -Criticism in Female Physicians Working in the Health Care Network of Isfahan
مدیریت مقاومت دربرابر تغییرات در نظام آموزشی: چالش ها و راهبردها
Examining the Role of Professional Development in Predicting the Quality of Life of Teachers in Rostam County in the Academic Year ۲۰۲۵ -۲۰۲۴
مقایسه طرحواره های ناسازگاری و امید به زندگی در افراد مبتلا به اماس و افراد عادی در شهر شیراز
تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از مشکلات و چالشهای فرهنگی مدرسه با رویکرد پدیدارشناسی
بررسی رابطه سبک فرزندپروری والدین با تاب آوری دانش آموزان دختر دارای شکست عاطفی
Ethical and social challenges of using artificial intelligence in education
Investigating the Impact of Painting Therapy on Self - Esteem and Social Interaction of Elementary Students with Specific Learning Disabilities in Rostam City
تاثیر روانشناسی مثبتگرا بر روی روابط والد - فرزند در مادران دارای فرزند اتیسم
بررسی نقش شفقت به خود در پیش بینی کیفیت زندگی معلمان شهرستان رستم در سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳