آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 67تعداد صفحات کتابچه مقالات: 853
تعداد نمایش مقالات: 52045
چهارمین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
چهارمین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی در تاریخ ۲۳ تیر ۱۳۹۶ توسط دانشگاه حضرت معصومه (س)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، دانشگاه پیام نور واحد یزد، دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دانشگاه بوعلی سینا،شركت پژوهشي طرود شمال در شهر بابلسر برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
ارتباط بین برند و خرید مشتریان در فرایند بازاریابی حسی
بررسی مولفه های برنامه ریزی درسی و آموزشی در مدارس
رابطه مدیریت دانش و برنامه ریزی درسی
نقش برنامه ریزی درسی در آموزش و پرورش
تاثیرات مسیولیت پذیری مشترک اجتماعی در عملکرد برند(مارک)
رابطه بین مدیریت دانش مشتری و بهبود عملکرد کارکنان
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با وفاداری مشتریان
بررسی نقش عوامل رضایت در مشتر یان بر درآمد شرکت ها
رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت مندی مشتریان
بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان
نفش برند بر روی تیپ های شخصیتی افراد
مقایسه و رتبه بندی روشهای تغییر و بهبود سازمانی
بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر میزان صادرات با توجه به نقش عملکرد نوآورانه مطالعه موردی: شرکت های صادرتی استان مازندران طی سال های 1393 و 1394
تاثیر گرایش کارآفرینانه بر میزان صادرات با توجه به نقش یادگیری سازمانی مطالعه موردی: شرکت های صادرتی استان مازندران طی سال های 1393 و 1394
بررسی عوامل تاثیر گذار تبلیغات اینترنتی بر توسعه بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک مسکن استان مازندران)
بررسی تاثیر سرمایه گذاری مستقیم خارجی بر رشدتولید ناخالص داخلی
بررسی شرایط و عوامل جذب سرمایه گذاری خارجی
رابطه بین مدیریت دولتی و مدیریت اسلامی در سازمان های ایرانی
جایگاه دیپلماسی عمومی در سیاست خارجی دولت یازدهم
بررسی و تبیین مولفه های اثر گذار در بهبود و توسعه مدیریت الکترونیکی منابع انسانی
هویت برند
برسی تاثیر مدل منابع انسانی IDRO بر معیارهای برندسازی H.R و تاثیر آن در افزایش شهرت وبرند صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه تامین اجتماعی)
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب سیستم مدیریت دانش در محیط فازی شهودی با ترکیبQFD و TOPSIS
مقایسه شاخص های مدیریت دولتی نوین در وزارت بهداشت و درمان از منظر مدیران بیمارستان های دولتی و خصوصی
ارزیابی و سنجش بهره وری در فرایند انتقال فناوری تولید قطعات ایمنی پژو 602(از مجموعه تولیدات فولادین ذوب آمل) طی سال های 1390 الی 1395
مدیریت منابع انسانی الکترونیک، کاربردها و نقش آن در سازمان های امروزی
بررسی شیوه های تامین منابع مالی شهرداری ها در توسعه و عمران شهری
بررسی بایدها و نبایدهای حضور سرمایه گذاری خارجی در اقتصاد مقاومتی
تجزیه مصرف انرژی و بررسی عوامل موثر برشدت مصرف انرژی به تفکیک بخش های اقتصادی ایران (کشاورزی، صنعت و خدمات)
تاثیر ابعاد بودجه ریزی عملیاتی بر عملکرد مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی
مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی استراتژیک
مطالعه تطبیقی عوامل تاثیر گذار بر ماندگاری نیروی انسانی و ترک خدمت کارکنان
تاثیر هوش تجاری بر تصمیم گیری مدیران منابع اطلاعاتی
نقش سرمایه اجتماعی در شکل گیری خوشه های صنعتی
بررسی تاثیر جذابیت برند و ویژگی های شخصیتی مشتری بر وفاداری به برند (موردمطالعه: برند اپل در بین دانشجویان دانشگاه کیش)
تحلیل محتوای شاخص های ارزیابی برنامه های اقتصاد مقاومتی در حوزه اقتصاد کلان
تحقیق درعملیات ابزار تصمیم گیری مدیران جهت تعیین نیروی انسانی واضافه کاری دربرنامه ریزی تولید
تعالی سازمانی از طریق مدیریت مشارکتی( مطالعه موردی: سازمان سینمایی و سمعی – بصری)
برون سپاری در مدیریت زنجیره تامین دفاعی ارایه الگوی هسته های کوچک و شبکه های بزرگ
تاثیر رهبری معنوی بر کارآفرینی سازمانی
برسی تاثیر امکانات سخت افزاری دانشگاه بر روی رضایت دانشجو(مطالعه موردی :دانشگاه پیام نور واحد چمستان)
مقایسه عملکرد دولت پنجم وششم با دولت یازدهم
تاثیر تاکتیک های مدیریت تصویر پردازی بر عملکرد کارکنان وزارت دفاع
لاتین KM و سیستم های تحلیل KM در سازمان
تدوین الگوی استراتژی در سازمانهای خدماتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار(مطالعه موردی آموزش وپرورش استان البرز)
بررسی تاثیر افزایش سود انباشته بر میزان سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تعیین ریسک اعتباری تسهیلات پرداختی به مشتریان بانک ملی( مطالعه بانک های سرپرستی شمال شهر تهران)
بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر سوددهی سازمان
بررسی تاثیر سیستم تولید چابک درزمینه زنجیره تامین چابک بر مزیت رقابتی
تاثیر اقدامات بهینه مدیریت منابع انسانی برتوانمندسازی کارکنان بر اساس عوامل مدیریت دانش
بررسی تاثیر مهارت های کوانتومی مدیران بر افزایش بهره وری کارکنان سازمان(مطالعه موردی:شعب بانک ملی استان گیلان)
بررسی عوامل موثر بر استفاده از شیوه های نوین ارایه خدمات الکترونیک در بانک مسکن
بررسی اثر برنامه ریزی و تفکر استراتژیک مدیران بر رقابت پذیری و عملکرد صادراتی بامیانجیگری بازارگرایی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط شهرک صنعتی سمنان)
بررسی نقش محوری شهرت فناورانه بانک در ارتقاء عملکرد مشتریان با رویکرد مدلکسب و کار الکترونیک واحد تجاری با واحد تجاری (مورد مطالعه بانک تجارت)
بررسی رابطه رهبری تحولگرا با عملکرد کارکنان
بررسی رابطه بین سرمایه روانشناختی با عملکرد سازمانی
بررسی تاثیر جو سازمانی بر مدیریت دانش
رویکرد قدرت های بزرگ به جریان های افراطی و تاثیر آن بر منطقه
اقتصاد مقاومتی با محوریت تولید و اشتغال
بررسی تاثیر فناوری مدرن و برتر بر مدیریت دانش در شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب- اهواز
بررسی تعیین رسمیت کانال های کسب اطلاعات بازاریابی مورد استفاده در فرآیندتدوین استراتژی فروش در شرکت فولاد اهواز
مطالعه ی نقش فنآوری اطلاعاتی سیستم های اطلاعات بازاریابی در فرآیند تدوین استراتژی فروش
بررسی تاثیر انعطاف پذیری آموزشی و پژوهشی بر ایجاد مزیت رقابتی درشرکت های شهرک صنعتی اهواز
مطالعه ی تاثیر انعطاف پذیری راهبردی و مدیریت دانش بر چابکی سازمانی در شرکت بهره بردارینفت و گاز کارون
ارزیابی اثر انعطاف پذیری ساختاری بر چابکی سازمانی با متغیر میانجی مدیریت دانشمورد مطالعه: ادارات شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
بررسی تاثیر سبک رهبری بر روی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان شرکت های بهره برداری نفت وگاز کارون و مارون
بررسی رابطه بازاریابی پارتیزانی و تبلیغات رسانه ای بر افزایش ارزش ویژه برند