آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 207تعداد صفحات کتابچه مقالات: 2231
تعداد نمایش مقالات: 436206
ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۸۸ توسط ،موسسه مديريت فناوري اطلاعات در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
بررسی موانع و چالشها در مسیر اجرا و بهبود بانکداری الکترونیک در بانک پارسیان
ارایه مدلی برای تحلیل و ارزیابی وب سایتهای تجارت الکترونیکی، با استفاده از منطق فازی و شبکه عصبی
ارزیابی و انتخاب محصولات نرم افزاری براساس ترکیب متدهای تصمیم گیری ANP,TOPSIS
ارائه مدل پیشنهادی برای برنامه ریزی استراتژیک پورتال ملی با رویکردی سیستمی
بررسی نرم افزارهای کاربردی در تجارت سیار
متدولوژی های بکارگیری RFID در زنجیره تامین و روشهای تایید هویت کالا مطالعه موردی (RFID در زنجیره توزیع فولاد ساختمانی ایران)
اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصتهای بهبود در خدمات الکترونیک شرکت قطارهای مسافری رجا
مدیریت ارتباط مشتریان (CRM) در پورتال های بانکداری الکترونیکی ایران و پیشنهاد راهکار مناسب جهت بهبود عملکرد
ارزیابی درجه تحقق دولت الکترونیک برمبنای مدل پنج مرحله ای سازمان ملل در استانداری استان لرستان
ارائه چهارچوب تلفیقی EFQM,BSC جهت ارزیابی دانش سازمانی ( مطالعه موردی: مجتمع صنعتی بعثت)
بررسی امکان سنجی برنامه ریزی و پیاده سازی دولت الکترونیک در استانداری سیستان و بلوچستان
ارائه یک فیلتر هرزنامه ترکیبی براساس شبکه بیزی
شناسایی چهره در میان تصاویر با استفاده از ویژگی های رنگی پوست
Intelligent Customer Segmentation Based on Customer Lifetime Value
Supply chain Performance analysis using SCOR model case study : wood factory
استفاده از تحلیل شبکه ای فازی و برنامه ریزی آرمانی صفر - یک جهت انتخاب بهترین مجموعه از پروژه های سیستم های اطلاعاتی
اجرای مدیریت دانش و ارزیابی آن با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن
تحلیل کارکرد نقش رهبری در راهبرد مجازی سازی با رویکرد الگوی تعالی سازمانی
ارائه مدلی برای طراحی سیستم تلمدسین در مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری یزد
ارائه روشی جدید در تخصیص خودسازمان ده منابع شبکه های گرید
طراحی سازمان سرویس گرا براساس اصول معماری سرویس گرا
بررسی تاثیر تحولات جدید اقتصادی درجهان برروند رشد و توسعه تجارت الکترونیک
طراحی یک سیستم خبره برای تشخیص بیماری سرطان خون
ارایه مدلی برای بهبود کیفیت خدمات در صنعت هتل داری با استفاده از فناوری RFID مورد مطالعه : هتل استقلال پارسیان
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهره وری صنایع کوچک و متوسط با رویکرد استقرار کارخانه الکترونیک
نقش راهبردهای خلاق مدیریت دانش درا یجاد سازمان های یادگیرنده
استراتژی های پذیرش فناوری اطلاعات در بنگاههای کوچک و متوسط ایران مطالعه موردی درکارگزاری های بیمه
E-CRM بعنوان رهیافت مدیریتی در بازارگاه های الکترونیکی (B2B)
ارائه مدل ترکیب سرویس با استفاده از تکنیکهای داده کاوی از نحوه استفاده کاربران از سرویس ها
سیستمهای هوشمند در پزشکی: طراحی سیستم خبره فازی برای ارزیابی شدت حمله آسمی
نقش تجارت الکترونیک در ایجاد مزیت رقابتی
CRM به عنوان یک استراتژی نوین بازاریابی
چالش ها و راهکارهای توسعه تجارت الکترونیک در ایران
ارایه یک مدل انعطاف پذیر با شرایط محیط در بخش بندی مشتریان مبتنی بر رویکرد داده کاوی - مطالعه موردی: صنعت پوشاک
روشی جدید برای استفاده از معماری سرویس گرا در نرم افزار ترجمه ماشینی با تکیه بر صفات کیفی قابلیت اطمینان، دسترس پذیری و پویایی و توصیف معماری آن بوسیله زبان Wright
Impact of Intellectual Property on The Performance of Small and Medium Enterprises Within the Service Sector
تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت ا یرانسل با استفاده از پویایی سیستم
Applicability of Fuzzy Expert System for Production Planning and Scheduling
تعامل بین هماهنگی بین سازمانی با تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات
ارائه الگویی برای پذیرش خدمات دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی
تخمین میزان همراستایی و تاثیر فناوری اطلاعات در برنامه استراتژیک سازمان : مطالعه موردی پست بانک ایران
تحلیل ریسک مقاومت کارکنان سازمان در پذیرش یک سیستم جدید مبتنی بر فناوری اطلاعات: مطالعه موردی اداره پشتیبانی سازمان الف
مدیریت روابط الکترونیک با مشتریان (E-CRM) و کسب مزیت رقابتی توسط بانک ها
ارائه مدلی مبتنی بر سیستم کاری جهت تجزیه و تحلیل سیستمهای اطلاعات با رویکرد کسب و کار الکترونیک
بررسی عوامل موثر بر تقویت کاربری کاربران فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش استان مازندران در سال 88
شکست سازمان ها در مدیریت دانش و ارائه مدل موفق مدیریت دانش
نقش گردشگری مجازی در صادرات صنایع دستی ایران مورد مطالعه استان قم
بانکداری الکترونیکی و راهکارهای مبارزه با ریسکهای بانکی
ارزیابی آمادگی ارائه خدمات الکترونیکی سیار در سازمان ها
Implementation of Information system using bluetooth Application Server
ارائه چارچوبی برای مذاکره الکترونیکی خودکار در تجارت الکترونیک
آیا خوشه های نرم افزار را می توان ایجاد کرد؟
افزایش توانایی بیماران به وسیله آموزش الکترونیکی در بیمارستان ها
بررسی رشد بهره وری نیروی کار در بانکداری الکترونیک کشور
عامل هوشمند پشتیبان امنیتی در آموزش الکترونیکی مبنی بر آنتی هرزنامه متنی فارسی
ارائه روشی جهت بهبود فرایندهای سازمان با استفاده از استانداردهای نوین مدلسازی فرایند کسب و کار
ارائه مدل اجرایی برای استقرار پنجره واحد ارایه خدمات به بنگاههای کوچک ومتوسط در ایران
رویکردی نوین به فرایند برنامه ریزی استراتژیک در کسب و کارهای الکترونیک: مطالعه موردی شرکت های کوچک و متوسط (SME)
Development of Destination Management System Case Study TANDEM
موانع توسعه تجارت سیار در ایران
راهکارهای اصلاح الگوی مصرف در استفاده از اینترنت در سطح ملی
Value Creatition through Customer Knowledge Management
مدیریت موجودی بر مبنای فروشنده ارائه راه کاری برای بازار برنج ایران
نقش فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار (نقشها، تجربه های موفق، مدلسازی) مطالعه موردی صنایع الکترونیک شیراز
Impementing successful knowledge management system: Critical success factors
Factors lead to knowledge management systems failure: Critical failure factors
توسعه معیارهای CRM با استفاده از معماری سازمانی فناوری اطلاعات ( مطالعه موردی: شرکت برق منطقه ای)
مطالعه موردی مهندسی مجدد فرایند ها با رویکرد فناوری اطلاعات در بنادر تجاری پنجره واحد (Single Window)
ارائه مدلی برای مدیریت روشهای مقابله با حملات هدفمند انجام یافته از طریق پست الکترونیک و SMS مبتنی بر روشهای مشابه سازی بیولوژیکی
نقش مدیریت عالی، مشاوران و اعضای تیم پروژه شرکت ذوب آهن اصفهان در پیاده سازی ERP
طراحی مدل ارزیابی عملکرد تجارت الکترونیکی برمبنای کارت امتیازی متوازن
بکارگیری متدولوژی FINC از شبکه های اجتماعی تحلیلی برای یک نمونه سازمان کسب و کار
هماهنگی سلسله مراتبی در زنجیره تامین برق مطالعه موردی: بازار برق ایران
بررسی و شناسایی منابع استرس شغلی کارکنان و متخصصان IT در سازمان توسعه برق ایران
مروری بر روشهای ارزیابی زیرساختهای تجارت الکترونیکی
پذیرش تجارت الکترونیک توسط مدیران بنگاههای کوچک و متوسط شهر اصفهان با استفاده از مدل پذیرش فناوری
طرح پیشنهادی توسعه پلیس الکترونیک مبتنی بر فناوری RFID
ارائه چارچوب بلوغ معماری سازمانی برای سازمان های مشتری محور
الزامات بازاریابی الکترونیکی در کسب و کارهای ایران
بررسی تحولات در نقش فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار
پیش بینی الگوی مصرف دارویی سازمان تامین اجتماعی با استفاده از کلاسه کننده های چندتایی
طراحی عملیاتی برای یک پورتال سیار تجاری در کشور ایران
بررسی چالشهای پیش روی سلامت الکترونیکی و ارائه راهکار
حاکمیت آموزش الکترونیکی: ارایه چارچوبی برای تصمیم گیری در حوزه آموزش الکترونیکی برپایه استانداردهای ISO/IEC 38500,COBIT
بررسی فرایند اشتراک دانش در سازمان مجازی
بکارگیری چارچوب COBIT در ارایه روشی برای برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات همسو با کسب و کار
طراحی مدلی جهت ارزیابی وب سایتهای تجارت الکترونیک براساس نظام مدیریت کیفیت
The Applicability of Decision Support Technologies in Knowledge Management
بررسی سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات
طراحی سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای ارزیابی عملکرد کارکنان؛ مطالعه موردی در بانک توسعه صادرات ایران
ارزیابی کیفیت وب سایتهای سازمان های دولتی و حکومتی؛ مطالعه موردی استان مازندران
برنامه ریزی انتقال سیستم های اطلاعاتی بزرگ قدیم به سیستم های اطلاعاتی سرویس گرا
نقش بانکداری الکترونیک در کاهش تردد و هزینه های ترافیک شهری ( مورد خاص هزینه مصرف بنزین)
مدیریت دانش در کسب و کارهای کوچک و متوسط
توسعه دولت الکترونیک با رویکرد خدمات روستایی و مروری بر وضعیت آن در استان یزد
تحلیل سازوکار رهگیری مرسولات پستی و ارائه طرحی نو برای ارائه اطلاعات بهنگام به مشتریان
مدیریت دانش 2: پیوند مدیریت دانش 1 و وب 2
شناسایی مزایا و موانع برونسپاری سیستم های اطلاعات و رتبه بندی آنها
طراحی پورتال تدارکات الکترونیکی براساس زبان مدلسازی یکپارچه
نقش مدیریت فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در ارتقای عملکرد مدیریت و تسهیم دانش سازمان
بررسی وضعیت موجود و مطالعه نرخ رشد انواع E-Commerce و تاثیر m-Commerce بر آینده آن
عوامل موثر در موفقیت E-CRM
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی برروی موفقیت پیاده سازی سیستم مدیریت دانش در سازمان ها
بررسی کنترل و برنامه ریزی مغز و فکرانسان با تولید امواج ELF توسط ماهواره ها و ایستگاههای زمینی
Improving Knowledge management system implementation by means of IT as an enabler: Gap analysis technique
استفاده از روشهای نوین مدلسازی فرایند در جهت بهبود فرایندهای کسب و کار مطالعه موردی در یک سازمان پخش و توزیع
Classification of The Effective Factors On The Development of E.Banking In Iran
بررسی نقش زیرساخت کلید عمومی PKI در تامین بستر حقوقی و قانونی تجارت الکترونیک
ارائه مدلی جهت یکپارچگی و هماهنگی سیستم های اطلاعات لجستیک درزنجیره تامین الکترونیکی از طریق پنجره واحد ( مورد مطالعاتی صنایع خودروسازی ایران)
اولویت بندی عوامل موثر بر میزان پذیرش فناوری اطلاعات در زنجیره های تامین منطقه خلیج فارس
تحلیل اثر گذاری استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی بر وفاداری مشتریان
فرصتهای استفاده، زمینه های کاربرد و چالشهای های اجرایی فناوری NFC در ارائه خدمات تجارت سیار
بانکداری الکترونیکی و امنیت خدمات به مشتریان
ارائه مدلی جهت پیاده سازی لجستیک الکترونیک در زنجیره تامین کنندگان
به کارگیری مشارکت اطلاعاتی در سازمان های مجازی گردشگری محلی (E-LTO) جهت توسعه اکوتوریسم الکترونیکی در ایران
E-government Business Models:A bolistic approach
بررسی موانع اجرای شهر الکترونیک در ایران
طراحی چهارچوب برنامه ریزی راهبردی جهت توسعه هوش تجاری در بنگاههای تجاری
نقدی بر چالش رهبری در راهبرد مجازی سازی با رویکرد مدل تعالی سازمانی
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات در فراگیری زبان انگلیسی ( مطالعه موردی زبانکده های استان خوزستان)
ارائه مدلی کارا برای کارت هوشمند درمانی در ایران
دلایل ناکارایی برنامه های معماری سازمانی در سازمان های ایرانی
عوامل سازمانی مرتبط با برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات
هوشمندی کسب و کار فرصتی فراروی سازمان ها
غربالگیری افراد اغفالگر با استفاده از تصویربرداری حرارتی چهره
واکاوی رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و رشد اقتصادی: تحلیلی بین کشوری
نقش فرهنگ سازمانی و رهبری در پیاده سازی سیستم های ERP
ارائه مدلی برای اثربخشی امنیت در سیستم های اطلاعاتی
معرفی فراورده های پروژه های معماری سازمان سرویس گرا
ارایه مدلی جهت تحلیلی مسائل کلیدی در مدیریت فناوری اطلاعات/سیستم های اطلاعاتی در ایران
ارائه یک چهارچوب چابک معماری سازمانی به نام RAEAF
بررسی نقش فناوری اطلاعات در اطلاع رسانی موثر در بیماری انفلونزای نوع آ مطالعه موردی : ارائه الگوی بومی مناسب برای منطقه سیستان
بررسی و تحلیل دو مفهوم دولت الکترونیکی و حاکمیت الکترونیکی
فناوری اطلاعات و کاستی های آن در تسهیم دانش سازمانی
مطالعه موردی نقش پرداخت های الکترونیکی در تسهیل فرایند خدمات بندری و دریایی
بررسی نقش بازارگاه های الکترونیکی بر مدیریت زنجیره تامین
مدلسازی یکپارچه نیازمندی های کسب و کار سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان براساس دیدگاه ذینفعان
تعیین عوامل بومی کلیدی موفقیت مدیریت دانش سازمانی در کشور
کاربرد شبکه های هوشمند در تعیین کارایی بیمارستان
شناسایی و اولویت بندی نیازهای مشتریان در بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی در بانک کشاورزی شهرستان سمنان )
ارائه روشی نوین برای انتخاب کوتاه ترین مسیر حرکت خودکار سریع ابزار در ماشین های ابزار رایانه ای با استفاده از تجزیه سلولی پردازش تصویر قطعه کار
تحلیل چالش ها و عوامل موفقیت پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) در ایران با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
ارائه مدلی برای تبیین نقش فناوری اطلاعات در یکپارچگی مدیریت زنجیره تامین
توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات د رحوزه تجارت الکترونیک با تاکید بر اهمیت بازارگاه های الکترونیک
تحلیل صنعت نرم افزارهای متن باز در ایران با استفاده از مدل پنج نیروی پورتر
An application of data mining techniques in assessment of Customer Lifetime Value
اعتمادسازی الکترونیکی شاخصی نو در استقرار اثربخش استراتژی دولت الکترونیک
ارایه یک مدل جدید تلفیقی و توسعه یافته توصیه گر محصول در تجارت الکترونیکی
تاثیر بازاریابی اینترنتی برجذب مشتریان هتلهای شهر اصفهان ( براساس مدل پذیرش تکنولوژی)
انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک بااستفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی ( مورد مطالعه فولاد الیاژی اصفهان)
نقش وعملکرد روابط عمومی در توسعه فناوری اطلاعات در سازمان ها
طراحی چارچوبی برای پذیرش تجارت الکترونیکی از سوی کاربران: تبیین نقش اعتماد، کیفیت و رضایت
بررسی ریسک های موجود در قراردادهای خارجی خدمات فناوری اطلاعات و ارایه راهکارهایی برای خریداران و فروشندگان
ارائه سیستم چندعاملی برای تصمیم گیری در مورد طراحی مجدد و یا بهبود معماری سازمانی
استخراج و بررسی شاخصهای تاثیرگزار بر مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه الکترونیکی کشور
بررسی جامع برنامه ریزی مبتنی بر مدل SOSTAC در بازارهای الکترونیکی
بررسی میزان پذیرش نظام سلامت مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران براساس مدل TAM و ارائه راهکاری به منظور تسهیل پذیرش آن
E-learning applications in medical universities
روشی مبتنی بر هستان شناسی به منظور بازیابی دانش سازمانی
پول الکترونیکی و مسایل حقوقی پرداخت ثمن در تجارت الکترونیک
کاربردهای M-RFID در تجارت سیار
جهت گیری استراتژیک شرکت های فراتکنولوژی در اقتصاد انتقالی ( مطالعه موردی : شرکت تولیدی فراسان)
ارزیابی و رتبه بندی اثربخشی مدیریت دانش در شرکتهای کوچک و متوسط (SMSs) با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
اولویت بندی موثرترین مولفه ها در بررسی ارتباط مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط
توسعه نقشه دانش ژنتیک با استفاده از نقشه های سلسله مراتبی و منابع دانشی: مطالعه موردی سازمان تکنولوژی سطح بالا
بررسی عوامل اثر گذار درون و برون سازمانی بر تسهیم اطلاعات و کیفیت تسهیم اطلاعات در زنجیره تامین
متدی برای مدلسازی دانش بوسیله UML
ارائه چارچوبی به منظور ارزیابی کیفیت محصولات معماری سازمانی
پیش بینی نیات کاربران برای عضویت در تیم های مجازی به عنوان یک پدیده جدید
بررسی کاربرد فناوری اطلاعات در شرکتهای کوچک و متوسط
معماری دولت و شهر الکترونیک
بررسی ویژگی ها و کاربرد پزشکی از راه دور در درمان بیماران با بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات
نقش پورتالهای بین بنگاهی در مدیریت زنجیره تامین محصولات کشاورزی ( مطالعه موردی محصول سیب زمینی)
معرفی استانداردهای آموزش الکترونیکی و بکارگیری آن در ایران
تلفیق داده های چندین WFS و ترکیب آن ها برای نمایش نقشه نهایی روی مرورگر وب مخدوم
ارائه تکنیک کاربردی جهت تدوین نقشه دانش در سازمان : مطالعه موردی شرکت مهندسین مشاور پژوهشهای ساختمانی ایران
بررسی نقاط ضعف پروژه های برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات و پوشش نقاط ضعف با استفاده از مفاهیم نوین مهندسی نرم افزار
استقرار پنجره واحد تجاری پیش نیاز تجارت الکترونیکی
Exploring the impacts of Structural Capital on e-business implementation
Enhancing Quality of Online Courses with Quality Function Deployment
توسعه چارچوبی برای موفقیت برنامه ریزی سیستم های اطلاعات استراتژیک در بخش دولتی ایران با رویکرد ایجاد سیستم پشتیبان تصمیم گیری
کدام فاکتورهای موقعیتی برای انتخاب تکنیک مناسب در فرایند استخراج نیازمندیها موثرند
بسته بندی سیستماتیک در لجستیک زنجیره تامین
بررسی فناوری IPTV و کاربرد آن در بیمارستان ها و مراکز درمانی
خردسازمانی: رویکردی استراتژیک
مدلسازی سیستم پشتیبان تصمیم گیری براساس الگوریتم ژنتیک برای یک فروشگاه الکترونیکی
معرفی یک معماری عامل گرا برای تامین یکپارچگی در سیستم های ERP
شناسایی و اولویت بندی عوامل پذیرش مدیریت الکترونیکی منابع انسانی
بررسی تاثیر اقدامات استراتژیک منابع انسانی و ظرفیت مدیریت دانش بر عملکرد نواورانه
ارائه چارچوب عوامل حیاتی برای موفقیت پروژه های داده کاوی
بومی سازی فرایند انتخاب راه حل ERP در سازمانهای بزرگ دولتی، مطالعه موردی: وزارت بازرگانی
بررسی دیدگاه مشتریان ایرانی نسبت به عوامل اعتمادزا در وب سایتهای تجارت الکترونیک
بررسی عوامل فناوری تاثیرگذار بر رقابت پذیری بانکهای ایران
بررسی ارتباط بین فرایندهای مدیریت دانش و چابکی در شرکتهای کوچک و متوسط ( صنایع منتخب منسوجات استان یزد)
بررسی نقش حمایتی فناوری اطلاعات (IT) در پیشبرد فرایند توسعه محصول جدید (NPD)
بومی سازی متدولوژی برنامه ریزی استراتژیک فاوا برای شهرداری های کشور (مبتنی بر مدل چهاربعدی توسعه سیستم های شهری)
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): رویکردی یکپارچه به افراد ، فرایندها و فناوری
ساختارهای جدید سازمان و مدیریت فرایند
بکارگیری روش VIKOR فازی در مقایسه و انتخاب نرم افزارهای ERP
WWW-Based Collaboration in Reducing Production Time in SMEs: A review
Benefits and Pitfalls of Virtual R&D Teams: An Empirical Study
جایگاه برتر فناوری اطلاعات در اداره سازمان ها: ده شرط لازم برای اداره مناسب سازمان های مجازی
Intervention of ERP in small and Medium Enterprises: challenges and Issues
gThe Role of Brand Management in Crisis with Perspective of Developed Auto Corporations
بکارگیری پورتال پنجره واحد الکترونیکی (Single Window) در ارائه سرویس های دولت به بنگاههای اقتصادی (G2B,C)
Analysis of an e-business platform in a Supplying Automotive part company
مدیریت دانش درمراکز تلفنی رفع اشکال مطالعه موردی